7th MOG - dyskusja

Re: 7th MOG - dyskusja

Postprzez Feldgrau » 2014-10-03, 11:00

no spoko mnie taki hardcorowy MOG się podoba ale weźmy pod uwagę że nie każdy z magfedowców jest przygotowany na to - baza z zapleczem była by raczej wskazana .
Jednak jak pisałeś temat rozwojowy więc wyklaruje się coś ciekawego .
Ach i żeby nie było że czepiam się pomysłu Camest bo gdzieś tam nie ma emotikonki - ja jestem bardzo za bo pomysł jest świetny :mrgreen:
" Zabij ich wszystkich a Bóg weźmie do siebie niewinnych "
Avatar użytkownika
Feldgrau
moderator
 
Posty: 6610
Dołączył(a): 2009-10-29, 20:23
Lokalizacja: Jaworzno

Re: 7th MOG - dyskusja

Postprzez Przemo » 2014-10-03, 11:02

Ac3 nie popadajmy w skrajności to musi być grywalne , trup to trup szmatka na głowie i drepta do szpitala. Można pomyslec o Medevacu ale jednak w wersji "light".

W kwestii logistyki teren to spore wyzwanie parking w miejscowosci Podlesie dwa kilometry na południe od Bukowna. Na teren gry beda mogły wjechac tylko zgłoszone wczesniej pojazdy. Z Podlesia pozostaje nam transport zbiorowy w postaci "chinooka" `ala ducato do miejsca zrzutu 1,5km do ruin przysiółka gdzie można założyć bazę " marine" z "lądowiskiem". Szpitale to jeszcze kwestia umowna.
"Turbany" sobie poradza w końcu to ich góry.

W bukownie sa tanie noclegi w osrodku Mosiru "TRAMP" dla tych którzy chca przyjechać wczesniej a nie uczestniczyć w nocnych zmaganiach tylko zasilić strony konfliktu dopiero w Niedziele.
Saltus III,IV,V,VII; Unit 03,04,07; Igła: I; Blackops II,IV; Ramsar I,III; Bravo Two Zero; Wilczy Szlak; KASKADA; RedFall 2013; SALAMANDRA; GreenCoat II; AEGIS 2015
Avatar użytkownika
Przemo
moderator
 
Posty: 2257
Dołączył(a): 2008-03-14, 21:50
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: 7th MOG - dyskusja

Postprzez Ace » 2014-10-03, 11:21

Kwestia dyskusji ,równie dobrze można powiedzieć że magazynek w markerze pb to też jakaś tam skrajność taccap przecież starczy. Nie wg mnie to nowa jakość ,poprzeczka wyżej. O ile mi wiadomo jest tu osoba do której pomysłów podchodzono z dystansem kiedyś a teraz proszę ,wdrożyły się.
Realizm podskoczy ,taktyka zacznie odgrywać większą rolę. Eliminacja tej osoby to tylko jej problem bo musi wrócić sama a tak angażujesz np sekcje ażeby odratowała tych poległych bo tracisz zasoby. Trzeba trochę myśleć więcej ale to chyba jest przyjemne rozwiązywanie problemów.
Avatar użytkownika
Ace
 
Posty: 1216
Dołączył(a): 2012-02-21, 21:06
Lokalizacja: Katowice/Sosnowiec

Re: 7th MOG - dyskusja

Postprzez [HSS] Jubszy » 2014-10-03, 11:22

Ac3 napisał(a):Kafeterie taką byś chciał zrobić? Serio? :-)
Według mnie Jubszy ma ciekawszy pomysł ,bierzesz co masz lub uważasz że potrzebujesz. Tu wyjdzie zgranie ekip i dzięki temu gra się rozpocznie jeszcze przed weekendem ;-) To tylko max dwa dni ,da się wyżyć tylko z polarem. Jeśli jednak nie to azymut na samochód i ogrzewanie na full i ciepła puszka.
Butle Hp można wypożyczyć. Co do oznaczeń taśmą ,zgadzam się - psują klimat.
A co do dostarczania różnych rzeczy to poświęcisz ludzi i sprzęt żeby robić za kurierów i musieliby być neutralni żeby wszyscy mogli skorzystać ,jeśli dobrze rozumiem.

Dokładnie o to mi chodzi. W przypadku gry 24h na takim rodzaju terenu nie jesteśmy w stanie nikomu zapewnić takich warunków jak na tradycyjnym scenariuszowym MOGu. Trzeba też brać pod uwagę aurę, nie będzie już słoneczka i 20 stopni. W przypadku MOG: MILSIM biorą udział ci, którzy mogą i chcą, albo przynajmniej myślą że mogą :)
Gdybyśmy chcieli się bawić w opcję all inclusive i zapewnić komfortowe warunki wszystkim chętnym to wpisowe musiałoby skoczyć co najmniej dwukrotnie, kupę ludzi i sprzętu trzeba by angażować. Bez sensu.

W praktyce, na tego rodzaju grze kul i HP schodzi mniej niż na kilkugodzinnych potyczkach scenariuszowych. Butle HP 6, 12 i 15litrowe każdy może wynająć i rozdysponować po ludziach. Francuzy/MRE plus małe butle gazowe rozwiązują problem pustego brzusia. Każdy ubierze ciepłe gacie i wszyscy gotowi :)

Co do założeń systemu ran to kwestia do rozwiązania, najwyżej się pobijecie :)
Avatar użytkownika
[HSS] Jubszy
 
Posty: 118
Dołączył(a): 2013-11-26, 14:48

Re: 7th MOG - dyskusja

Postprzez Feldgrau » 2014-10-03, 11:55

no i podoba mi się :) a co do pomysłu Ac3 hmm tez jest dobry - jakby nie patrząc MOG gdy wyjdzie nam za hardcorowy to kolejny będzie lajtowy i już a teraz jak nie sprawdzimy to nie będziemy wiedzieć - teren pozwala na wiele reszta zalezy od sprawności graczy za reszrte zapłacisz kartą master card :mrgreen:
" Zabij ich wszystkich a Bóg weźmie do siebie niewinnych "
Avatar użytkownika
Feldgrau
moderator
 
Posty: 6610
Dołączył(a): 2009-10-29, 20:23
Lokalizacja: Jaworzno

Re: 7th MOG - dyskusja

Postprzez [HSS] Jubszy » 2014-10-03, 12:02

Na lajtowego MOGa pomysł jest już gotowy. Teraz pytanie, który będzie pierwszy. Między innymi lajtowy, bo uniezależniony od warunków pogodowych :)
Dajcie termin na Bukowno, biorąc pod uwagę Pacyfik (co obciąża Horsów) i inne wariactwa które macie w terminarzach.
Avatar użytkownika
[HSS] Jubszy
 
Posty: 118
Dołączył(a): 2013-11-26, 14:48

Re: 7th MOG - dyskusja

Postprzez Feldgrau » 2014-10-03, 12:25

jeśli chodzi o LOKmilsim ( lub jego część ) odpadają terminy 10-12.10.2014 oraz 07-09.11.2014 pozostałe LOKmilsim jako formacja ma wolne pozostaje kwestia indywidualnych "wyskoków"
" Zabij ich wszystkich a Bóg weźmie do siebie niewinnych "
Avatar użytkownika
Feldgrau
moderator
 
Posty: 6610
Dołączył(a): 2009-10-29, 20:23
Lokalizacja: Jaworzno

Re: 7th MOG - dyskusja

Postprzez Ace » 2014-10-03, 12:29

To luźny pomysł ,równie dobrze mogą wracać po 6godzinach ale to zawsze 6 godzin i czekając na niego tracimy swój czas jako team. Czyli gra zaczyna polegać na myśleniu i strzelaniu taktyka jak juz pisałem zaczyna odgrywać większą rolę. Przewaga w taktyce to przewaga "w polu" ,na grzyba daliście się ostatnio pompować dla przyjemności ,fotek na fejsie? :-D Chyba dobrze to wykorzystywać.

Zbierzmy to w kupe. System ran ten ktory sie sprawdzil ,potem charakter MOGa. Teamy niech wrzucą swoje pomysły z naciskiem na teamy nie indywidualne osoby bo wtedy tutaj będzie więcej konkretów poieważ wątpliwości i inne detale rozwiążemy na swoich macierzstych forach.
Avatar użytkownika
Ace
 
Posty: 1216
Dołączył(a): 2012-02-21, 21:06
Lokalizacja: Katowice/Sosnowiec

Re: 7th MOG - dyskusja

Postprzez Młody » 2014-10-03, 12:51

Żeby nie rozwijać dyskusji przesadnie w stronę jak skomplikowany ma być MOG powiem, że rozmawialiśmy z Majstrem. MagFed Poland ma wizję, żeby MOG był wstępem, zajawką do tematu, z prostszymi zasadami. Dla bardziej zakręconych szykują się imprezy typu UNIT (więcej koloru zielonego, czarnego, czerwonego, co kto lubi, wszystkiego po trochu i czas gry 24h+). Prawdopodobnie pierwszy UNIT nowej generacji w przyszłym sezonie :)
Możliwe, że wyklaruje się schemat: zachęcamy 'nowych' do zagrania w MOG, kto się wkręci, przechodzi na UNIT. Takie moje luźne/osobiste dywagacje w tym temacie i pomysły na przyszłość. Jak markery idą w tę stronę, w która idą, to nie zdziwię się jak (zapewniając odpowiedni poziom UNIT) zaczniemy przyciągać ludzi z ASG.
Szczęście jest wtedy, gdy zależy Ci na czymś, ale nie masz parcia, by to utrzymać. Gdy cieszy Cię to, co masz i godzisz się, że w każdej chwili możesz to utracić. Gdy żyjesz tu i teraz, nie w przeszłości czy przyszłości, i gdy wybaczasz sobie błędy.
Avatar użytkownika
Młody
 
Posty: 90
Dołączył(a): 2014-09-29, 10:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: 7th MOG - dyskusja

Postprzez Pik » 2014-10-03, 18:55

Czy ja dobrze widzę? Reaktywacja UNITA w formule MOG? Wiecie, że to nie tylko zacznie przeciągać ludzi z ASG, ale prawdopodobnie również zatwardziałych leśników-elektryków :)
Co do kolejnego MOGa to znacie moje zdanie - MOGi mogły by być co tydzień :)
Co do legalności Bukowna to trzymam kciuki, tylko dajcie znać z wyprzedzeniem jakie wypełnienia odpadają (my raczej na jaskrawych nie gramy, ale lepiej wiedzieć co jest zarezerwowane dla leśniczych do oznaczania drzew - nie chciałbym, żeby drwale przez przypadek coś wycieli z naszej winy).

MOG jednak powinien zostać MOGiem, czyli możesz dołączyć na jeden dzień(dla chcących opcja działań zaczynających się dzień wcześniej), wypracowane zasady i system ran powinny zostać bez zmian. Niech jak napisał przedmówca - będzie to przedsionek do czegoś bardziej zaawansowanego.

Z takim tempem to jeszcze tej zimy będziemy mieli okrągłego MOG#10 :)
Pik
 
Posty: 42
Dołączył(a): 2014-02-03, 21:27
Lokalizacja: Tychy/Warszawa

Re: 7th MOG - dyskusja

Postprzez ChaoS » 2014-10-06, 07:53

Młody napisał(a):Możliwe, że wyklaruje się schemat: zachęcamy 'nowych' do zagrania w MOG, kto się wkręci, przechodzi na UNIT. Takie moje luźne/osobiste dywagacje w tym temacie i pomysły na przyszłość. Jak markery idą w tę stronę, w która idą, to nie zdziwię się jak (zapewniając odpowiedni poziom UNIT) zaczniemy przyciągać ludzi z ASG.



Może nie "kto się wkręci to przechodzi na gre typu "UNIT" i zapomina o MOGu", ale ma możliwość zasmakowania czegoś bardziej wymagającego. Na MOG'u i tak wszyscy będziemy się spotykać, a i ten typ gry będzie ewoluował.
www.jarheads.pl - MIL-SIM
Avatar użytkownika
ChaoS
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2013-12-17, 16:53
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: 7th MOG - dyskusja

Postprzez Edi » 2014-10-15, 13:19

Panowie, widzę na FB jest już termin MOG7.

23 listopada w Warszawie.
Edi
 

Re: 7th MOG - dyskusja

Postprzez Ace » 2014-10-15, 13:35

Ech ... Od 12 mnie nie ma ...
Avatar użytkownika
Ace
 
Posty: 1216
Dołączył(a): 2012-02-21, 21:06
Lokalizacja: Katowice/Sosnowiec

Re: 7th MOG - dyskusja

Postprzez Młody » 2014-10-15, 17:13

7MOG na hali w Warszawie. 23 listopad.
Szczęście jest wtedy, gdy zależy Ci na czymś, ale nie masz parcia, by to utrzymać. Gdy cieszy Cię to, co masz i godzisz się, że w każdej chwili możesz to utracić. Gdy żyjesz tu i teraz, nie w przeszłości czy przyszłości, i gdy wybaczasz sobie błędy.
Avatar użytkownika
Młody
 
Posty: 90
Dołączył(a): 2014-09-29, 10:03
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: 7th MOG - dyskusja

Postprzez Alien » 2014-11-07, 12:49

Szanowni Panowie kto się wybiera na 7MOG i może zabrać 2 pasażerów. - wiadomość na PW
Avatar użytkownika
Alien
 
Posty: 56
Dołączył(a): 2010-11-01, 20:55
Lokalizacja: Chorzów

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Gry MOG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron