WINTER WAR 09.01.2010-10.01.2010

Strzelanie, ale już z fabułą ;)

WINTER WAR 09.01.2010-10.01.2010

Postprzez Maksiu » 2009-08-17, 11:45

Geneza konfliktu:

30 listopada 1939r. Armia Czerwona przekaracza granice Fińską.
Na południu kraju wokół jeziora ładoga toczyły się najcięższe walki. Fińskie dowódctwo większe siły umieściło na połudu jeziora. Sowieci nie mogąc przełamać obrony fińskiej, przerzucili 15-tą Armię na północ jeziora, uzyskując w ten sposób element zaskoczenia i udeżyli na IV Corpus fiński który był już wciągnięty w walki z 8-ą Armią. Udeżenie było tak silne, że IV Corpus musiał się wycofać i przegrupowć (w dwa dni walk stracili 5300 żołnierzy co stanowiło 8% całkowitych strat fińskiej armii w czasie Wojny Zimowej). Sowieci też odczuli straty, musieli zatrzymać swój marsz, uzupełnić stan osobowy, amunicji oraz obmyśleć plan kolejnego natarcia. Mimo to 15-ta Armia była w stanie dokonać pościgu i zniszczyć przegrupowujący się IV Corpus.
żeby zapobiec wyruszeniu pościgu dowódctwo fińskie zdecydowało się wysłać oddział ochotników międzynarodowych SISU by prowadził działania dywarsyjne i wprowadził wroga w dezorientację.


Zasady.

Organizacja.

1. Od momentu rozpoczęcia gry stajesz się żołnierzem jednej ze stron konfliktu! Więc od rozpoczęcia do zakończenia gry podlegasz rozkazom oficera lub podoficera, nie stosowanie się do ich rozkazów oraz nie przestrzeganie poniższych zasad gry, będzie karane wydaleniem z gry!
Jeżeli ta pierwsza i podstawowa zasada ci nie odpowiada nie zapisuj się na grę!

2. Gra jest grą typu „hard core millitary”.
3. Organizator nie zapewnia ubezpieczenia, więc każdy jest odpowiedzialny za siebie. Osoby niepełnoletnie mogą brać udział w grze jeżeli któryś z ich starszych kolegów zgodzi się być ich opiekunem.
4. Alkochol jest dozwolony, ale osoby nietrzeÂźwe będą wydalane z gry.
5. Gramy tylko na terenie gry wyznaczonym przez organizatora.
6. Pirotechnika – osoba wyznaczona przez organizatora „saper” - nie wolno we własnym zakresie używać materiałów wybuchowych.
7. Każdy uczestnik powinien posiadać kamizelkę odblaskową, żółtą lub pomarańczową.
8. Za uczestnictwo w grze będzie pobierana opłata w celu pokrycia kosztów organizacyjnych (różne gadżety które posłóża wszystkim)

Ranny, zabity, medyk, szpital.

1. Lekko ranny: trafienie w kończyny, każdy trafiony nie zwłocznie pada na ziemie i woła „madyk”, po opatrzeniu przez medyka żołnierz wraca do gry.
2. Ciężko ranny: trafienie w korpus oraz podwójne trafienie w kończyny, żołnierz niezwłocznie pada na ziemię i woła „madyk”, ciężko ranny musi być opatrywany przez medyka minimum 3min.
3. Zabity: trafienie w głowę oraz podwójne trafienie w korpus, (wyjątek – jeżeli żołnierz ma na głowie chełm i został w niego trafiony to pozostaje w szoku około 20 sek. i gra dalej). Zabity pada niezwłocznie na ziemię i pozostaje 3min. leżąc poczym ubiera odblaskową kamizelkę i udaje się do bazy gdzie pozostaje 1h. Po odbyciu czasu leczenia dowudca przywraca go do gry
4. Szpital: w bazie sowietów jest szpital, wystarczy, że zabity spędzi tam 1/2h. Po odbyciu czasu leczenia dowudca przywraca go do gry. Jeżeli w basie sowietów został ktoś ciężko ranny, wystarczy że koledzy zaniosą go do szpitaka i tam spędzi 3min.

Rannego można przenieść w bezpieczne miejsce, gdzie medyk spokojnie może go opatrzeć.

Uzbrojenie i amunicja

1. Strzelec: zasobnik (loader) na 50 kulek obowiązkowo! Całkowita ilość kulek przy sobie to 150szt.
2. RKM: zasobnik max 200 kulek, całkowita ilość przy sobie to 500szt. W grze dozwolony jest jeden RKM na 10 osób.
3. Saper: Osoby wyznaczone przez organizatora, nikt nie może używać pirotechniki na własną renkę! Limit amunicji jak strzelec.
4. Snajper: Jeden na 20 osób, limit amunicji jak strzelec. Tylko snajper może używać przyrządów optycznych do broni!!! Nikt poza snajperem nie może grać z kolimatorem lub lunetą!
5. Zaopatrzeniowiec: może nieść w plecaku tyle amunicji ile uniesie. Jego zadaniem jest uzupełniać manunicje kolegom z dróżyny! Nikt po uzupełnieniu przez zaopatrzeniowca nie może mieć więcej kulek niż 150szt i RKM 500szt.
6. Medyk: ilość kulek jak u strzelca, musi posiadać torbe z naszywką (naklejką) czerwoneg krzyża jak i opaskę na ramie z czerwonym krzyżem. Medyk może nosić dowolną ilość bandaży w torbie. W grze dozwolonu jest jeden medyk na 5 osób.
7. Telegrafista: ilość kulek jak strzelec, jako jedyny posiada radio w oddziale który jest w poza bazą.

Każdy może posiadać dodatkowo broń krutką i 20szt. amunicji do niej.



Pozostałe informacje.

1. Gra odbędzie się w zimę, nie wolno zamarzać!!! Każdy uczestnik musi posiadać ciepłe ubranie (również na zmianę gdy zamoknie: kalesony, skarpety, buty itp.) oraz ciepły śpiwór i musi mieć namiot (sam lub z kimś).
2. Organizator zapewnia gorącą wodę (na herbatę, zupki itp.), leki przeciw gorączce oraz przeziębieniu (dostaną je medycy by rozdzielać w razie potrzeby), będzie można palić ognisko. Mimo to każdy powinien również we własnym zakresie dbać o siebie, ważne aby każdy miał własny termos.
Maksiu
 

Postprzez Maksiu » 2009-08-17, 11:52

Witam Panowie!!!

Jak w temacie od 9 stycznia do 10 stycznia 2010, organizujemy z Edim, milsim.
Proszę o zapoznanie się z genezą i zasadami i prosimy zgłaszać się na grę.

Z czech i Słowacji mamy już dużo chętnych ponieważ zorganizowanie tej imprezy wynikło trochę z inicjatywy Czechów.

Wpisywać się na listę w innym temacie o podobnej nazwie. Informacjie organizatorów będą podawanie w tym temacie.
Pytania na temat tej imprezy proszę zadawać na PW mi albo Ediemu.

POWYżSZE ZASADY ORAZ TERMIN IMPREZY NIE PODLEGAJą DYSKUSJI!!!
Maksiu
 

Postprzez Maksiu » 2009-08-17, 12:03

Teren gry zostanie wkrótce podany.
Początek gry przewidujemy na godz 17-18
Maksiu
 

Postprzez Maksiu » 2009-09-04, 19:38

Kilka kolejnych informacji na temat sceno.

Konflikt będzie pomiędzy Sowietami a Finami, to wiąże się z tym że trzeba podizelic uczestnuków. Podział będzie następujący: Polacy będą Sowietami a koledzy z Czech i Słowacji będą Finami. Są oczywiście małe wyjątki, tzn. kilku z nas przejdzie na stronę Fińską ze względów prakrycznych czy organizacyjnych. Chodzi tu o oficerów i podoficerów ale osoby takie wyznaczymy w odpowiednim czasie.
Dostałem już ok przyjaciół z południa wstępną deklarację 20 osób.
Konflikt zacznie się 9.01 w dwóch różnych miejsca terenu w ten sposób że żołnierze stron konfliktu nie będą się widziec przed rozpoczęciem sceno.
Zakończymy natomiast konflikt w miłej atmosferze:)
Maksiu
 

Postprzez Maksiu » 2009-11-30, 09:45

Panowie czas wrócić do tematu.

Dostałem potwierdzenie od kolegów z Czech i Słowacji, że na pewno przyjedzie 25 osób i jeszcze nie zamknęli listy chętnych.

Za niedługo powstanie strona odnośnie gry, (ale muszę dogadać jeszcze kilka szczegółów)

Zmiany:

Ze względów bezpieczeństwa gra odbędzie się tylko 9.01.2010, nie będziemy grać w nocy z 8 na 9.
Koledzy z południa będą już 8 i będą prawdopodobnie koczować na miejscu gry w namiotach (szczegóły jeszcze są dogadywane).

GRA ROZPOCZNIE SIÊ 0 GODZ. 8:00 I POTRWA DO OK GODZ. 19:00 (oczywiście wszystko zależy od rozwoju scenariusza i działań stron konfliktu)

JESZCZE RAZ ZACHÊCAM WSZYSTKICH DO UCZESTNICTWA!!!.

W najbliższych dniach będzie coraz więcej informacji!!!
Maksiu
 

Postprzez Przemo » 2009-11-30, 18:44

super czekam z niecierpliwoscia..
Saltus III,IV,V,VII; Unit 03,04,07; Igła: I; Blackops II,IV; Ramsar I,III; Bravo Two Zero; Wilczy Szlak; KASKADA; RedFall 2013; SALAMANDRA; GreenCoat II; AEGIS 2015
Avatar użytkownika
Przemo
moderator
 
Posty: 2257
Dołączył(a): 2008-03-14, 21:50
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez michalspd » 2009-11-30, 19:11

a miejscówka gdzie??
Avatar użytkownika
michalspd
 
Posty: 53
Dołączył(a): 2009-09-27, 20:15
Lokalizacja: Zawiercie

Postprzez Maksiu » 2009-12-01, 11:00

Miejsce jeszcze nie jest potwierdzone na 100%, ale prawdopodobnie będzie to czarków
Maksiu
 


Powrót do Scenariusze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

cron