Projekt "Mil-Sim Paintball"
KIEDY: 16-17 maj 2009 (sobota i niedziela)
START -> 18.00 (sobota)
KONIEC -> 9.00 (niedziela) -> A pozniej podsumowanie gry oraz wspolne ognisko & piwko Wink
GDZIE: Rejon bylego poligonu w Kluczu (Szczecin), w sklad ktorego wchodza miejscowki "Silosy", "Bunkry", "Mosty", "Poligon"
1. W scenariuszu zmierza sie ze soba sily polskiej formacji GROM, oraz jej rosyjskiego odpowiednika SPECNAZ'u.
2. Gra ma charakter paintball'owo - survival'owy. Kazdy uczestnik jest zobowiazany do zapewnienia sobie odpowiedniego ubrania pozwalajacego mu na CALONOCNA gre bez zadnych przerw.
3. Wpisowe to 30 zl (przedplata na konto), 40 zl w dniu gry.
4. Wpisowe jest obnizone do 20 zl dla czlonkow lokalnych ekip paintball'woych tj.: GSG, GH, STAR, ChPT, BBB, eU, DruzynaA. (Przedplata na konto)
We wpisowym zapewnione:
- organizacja oraz prowadzenie gry
- cieply posilek po zakonczeniu w niedziele rano
- profesjonalny catering dostepny po zakonczeniu gry
- woda (2L na glowe) jako zapas na czas gry
- srodki pirotechniczne wg. wymagan scenariusza
- wszelkie rekwizyty wg. wymagan scenriusza (np. light-sticki)
- plyta CD dla kazdego uczestnika zawierajaca obszerna relacje z gry, oraz galerie zdjec
- 100% miodu Wink
5. Kazdy uczestniczy w grze na wlasna odpowiedzialnosc.
6. Kazda z druzyn bedzie miala kapitana, oraz dwoch sierzantow.
7. Niesubordynacja graczy nizszych stopniem wobec przelozonych bedzie karana WYKLUCZENIEM Z GRY w dowolnym jej momencie, bez zwrotu wpisowego.
8. Uczestnicy zobowiazani sa do stawienia sie najpozniej na godzine przed rozpoczeciem gry w ustalonym punkcie zbiorczym.
9. Kazdego gracza obowiazuja nastepujace limity:
- 2L wody (dostepna na miejscu)
- 1KG zywnosci (tylko suchy prowiant)
- 200 kulek paintball'owych (nie dotyczy graczy wyznaczonych jako operatorzy KM'ow oraz medykow)
- 1 pelna butla CO2/HP (9-20oz / 48-72cu)
- 1 marker / max. 2 maski
10. Kazda ze stron powinna wyznaczyc:
- 1 medyka (otrzymuje on opaski/naklejki do "uzdrawiania" trafionych graczy wlasnej druzyny). Medyka obowiazuje limit 100 kulek.
- 1 operatora KM'u (karabinu maszynowego). Gracza takiego obowiazuje limit 500 kulek, moze takze zabrac zapasowa butle CO2/HP
- Strona polska (GROM) wyznacza takze sapera. Gracz ten jako jedyny bedzie mogl rozminowac most.
11. Kazda ze stron bedzie miala przydzielonego sedziego, ktory czuwal bedzie nad przestrzeganiem regul.
12. W czasie gry obowiazuje calkowity zakaz uzywania srodkow pirotechnicznych innych niz dostarczone przez organizatora wg. wymogow scenariusza (wyznaczone miejsca).
13. Limit uczestnikow to 40 osob (po 20 na kazda ze stron). Minimalna ilosc osob, aby gra mogla sie odbyc to 20.
14. W kulki oraz gaz CO2/HP gracze zaopatruja sie we wlasnym zakresie przed gra.
15. Zezwala sie na uzywanie radiowych srodkow lacznosci pomiedzy graczami tej samej druzyny.
16. cdn...
info
http://paintball.info.pl/forum/viewtopi ... ght=milsim
niestety lokalizacja szczecin
kontakt warto nawiazac
http://paintball-szczecin.net/