Dobra trzeba pociągnąć temat S.I.D.`a . Ja ze swojej strony cały czas prowadzę nabór na stronę rebeliancką /partyzancką .Nabór oczywiście za posrednictwem PW. lub GG albo nawet telefoniczne. Druga strona ma nie będzie wiedzieć ilu nas ma być pewną szacunkową liczbę zdradzę organizatorowi tej imprezy.Zadania przed nami postawione myślę że będą ciekawe jeśli Shark zdecyduje się nawiązać tematem do pewnego Patrolu UN który miał się odbyć ale w końcu nie wypalił.Czeka nas spora improwizacja i trzeba bedzię się wykazać niezłą pomysłowoscią .
link.
http://forum.armiapoludnie.pl/viewtopic.php?t=230
przypomnę pewne propozycje tego scenariusza
przykładowe zadania jakie byłby postawione przed patrolem .
- sprawdzenie strategicznych miejsc ( koordynaty GPS)
- niszczenie ukrytych składów amunicji partyzantów
- misja rescue (ratunkowa)
- eliminacja partyzantów
- ewentualnie rozkazy mogą też zmieniać sie w trakcie wykonywania patrolu
zasady gry :
otwarcia/wymiany ognia - nie gramy po to żeby się ścigać i powybijać jak najszybciej i za wszelką cenę, tylko:
- partyzanci strzelają kiedy chcą, grają zachowawczo lub ofensywnie
- UN tylko otwiera ogień w obronie własnej
- obie strony w przypadku zerwania kontaktu, przestaja się gonić - daje to większy klimat i większą szansę na niespodziewane natknięcie się na siebie w innym miejscu i w innym czasie
- polegli zostaja na miejscu i zaczynają z miejsca w którym polegli - maja 15min kary. W tym czasie druga strona ma czas aby się zmyć gdziekolwiek .Osoba która zginęła, przewaraca się w miejscu gdzie dostała, nawet jeżeli jest niewygodnie/mokro/brudno..
- respawn (odrodzenie) dla całej druzyny to równiez 15 opóznienia . Jeżeli drużyny nie wykończą się wzajemnie całkiem, tylko posiadają rannych i zdołały zerwać kontakt, wtedy medycy mogą uleczyć rannego (wystarczy np. opatrzenie opaską bandażową.)
Trafienie w korpus i głowę zabija. Trafienie w rękę lub nogę nie pozwala używać tej kończyny (pozostaje czołganie, kuśtykanie , strzelanie drugą ręką itp)
- będzie liczył się klimat, umiejętność poruszania się, reagowania na zagrożenie, wczucie w rolę, szkolenie umiejętności, przewidywanie zagrożenia
Saltus III,IV,V,VII; Unit 03,04,07; Igła: I; Blackops II,IV; Ramsar I,III; Bravo Two Zero; Wilczy Szlak; KASKADA; RedFall 2013; SALAMANDRA; GreenCoat II; AEGIS 2015