Witam zapraszam na scenariusz militarny 2008-08-17 godz 11.00 Wisła Poligon BAGERA
Pozdrawiam i czekam na zapisy na forum
SCENARIUSZ
Rok 2050, trwa konflikt pomiędzy dwoma stronami stacjonującymi w Devinvillage i Hellwood. Siły rządowe
w postaci Policji Militarnej starają się zapewniać tubylcom bezpieczeństwo, pilnując spokoju na strefie martwej
mieszczącej się dokładnie po środku konfliktu. Patrole policji wyruszają na zwiad co 10 minut starając się pilnować
porządku reagując na każdy przejaw agresji otwarciem ognia. Utrudnieniem zadania Policji
jest mocno zaminowany teren, oraz częste walkipomiędzy stronami konfliktu w celu umocnienia swojej pozycji.
Zadania stron:
1 Policja Militarna
- co 10 minut patrol strefy Martwej
- eliminacja wszystkich wrogo zachowujących się żołnierzy
- możliwość przeszukiwania napotkanych żołnierzy i konfiskata amunicji itp.(zależne od nastawienia i zachowania)
- w przypadku przejęcia jednej z wiosek przez drugą strone konfliktu, zaprowadzenie porządku i pomoc w jej odbiciu
-
2 Devilvillage
- bardzo wroga i agresywna strona konfliktu
- walczy z każdym i o wszystko
- przejmowanie amunicji
- zniszczenie radiostacji wroga
- przejęcie wioski wroga
3 Hellwood
- strona sympatyzująca z Policją Militarną, która próbuje umocnić swoje stanowisko
- głównie walczy z mieszkańcami Devinvillage (co nie znaczy, że nie może zadrzeć z Policją)
- przejmowanie amunicji
- zniszczenie radiostacji
- przejęcie wioski
Zasady:
- Trafionego w rękę, nogę, marker - należy odtransportować mając stały kontakt dotykowy z rannym do swojej wioski
lub opatrzenie rany przez medyka
- Trafienie w głowe lub korpus - respawn 5 minut w obozie Policji Militarnej, które zostaje odnotowane
- Uszkodzenie anteny nadawczej powoduje zerwanie łączności (Policja konfiskuje wszystkie radia)
- Przejęcie wioski następuje w momencie ustawienia dwóch transporterów na sobie znajdujących się pod wejściem do
budynku głównego. Obóz, który został wypędzony zaczyna gre z wioski Policji
- Przejmowanie amunicji - na terenie strefy martwej będą umieszczane przez Policje co 30minut skrzynie z
amunicją. Zdobycie skrzyni z amunicją pozwala na udanie się do wioski Policji i uzyskanie swojej wcześniej przygotowanej
amunicji
- Limity amunicji - Policja No Limit, Devilvillage i Hellwood nie więcej niż 100szt amunicji naraz przy sobie co
będzie sprawdzane przez Policję (złapanie z większą ilością równa się rozszczelanie, respawn i rozpoczęcie z wioski Policji)
- czas gry 4 godz gry
- Punktacja - zabity żołnierz 1punkt, zdobycie amunicji 3punkty, zniszczenie radiostacji 5 punktów, przejęcie wioski 6punktów