Jak zwykle na początek – info ogólne.
Podstawowe zadanie dla każdego gracza - przeżyć!
Jak w rzeczywistości.
Gramy na trafienia!
Limity ammo: milsimowe.
- strzelec - 150 kul w totalu (w loaderze max 50 kulek i 100 w facie)
- broń wsparcia - max 450 kulek (broń ok 7kg, min 80cm długości)
- broń krótka - musi mieścić się w powyższych limitach, czyli strzelec max 150, kaemista do 450 w totalu (ale - max 4 magi).
Cywile - 10 kul w spłuczce (tylko) - oznacza to, że ma broń myśliwską, do samoobrony.
Czyli nie jest kombatantem - nie jest zaangażowany w walki!
Wolno przy sobie mieć więcej (np w plecaku), ale do użytku przeznaczona jest ilość wgo limitu.
Będzie możliwość uzupełniania w terenie - patrz następny post.
Uwagi ogólne:
- nie używamy kulek turniejowych: Marblizer, itp (odbarwiają, a nie będzie czasu na zabawę z polewaniem wodą, itd)
- nie używamy pudrówek - będą małe odległości jak na typowy las (de facto CQB :] )
- każdy ma kamizelkę odblaskową lub czerwoną szmatę - do oznaczania po KIA
- barel bag na lufę markera pod ciśnieniem (chyba, że użytkownik będzie za każdym razem odłączał fizycznie gaz - odkręcona butla, odpięty remote/mamba)
- kulki i HP/Co2 we własnym zakresie
- każdy niech się zaopatrzy w opatrunek/bandaż oraz czerwoną szmatę!
Uwaga: nie wolno używać pirotechniki – granatów dymnych i paintballowych.
Granaty pb napędzane sprężonym gazem – OK.
Zagrożenie pożarowe…
(lipiec)
Pmk