Facro nocą DWA - 01.12.2012 20.00

Strzelanie, ale już z fabułą ;)

Facro nocą DWA - 01.12.2012 20.00

Postprzez Flemming » 2012-11-21, 15:58

Facro Nocą DWA 1.12.2012 godz.20.00


Zapraszamy na grę o charakterze scenariuszowym, dostępną dla wszystkich chętnych na Facro.

WARUNKI:
1. Zapraszamy osoby dorosłe 18+

2.Z uwagi na możliwe zagrożenie wprowadzamy całkowity zakaz spożywania alkoholu przez osoby grające!

3.Bezwzględnie stosujemy się do poleceń organizatora i wyznaczonych dowódców.

Teren gry – obejmuje lasy wokół budynków Facro, jak również sam budynek.

Zbiórka: SOBOTA 1.12.2012 godz.20.00
Koszt: 10,-PLN w tym HP i światełko chemiczne do oznaczenia trafionego gracza.

Na miejscu briefing, mapy z punktami GPS, zadania w kopertach dla poszczególnych grup.
Dostępne również kule i zaopatrzenie z asortymentu PRIMO.

Wyposażenie:
Wskazane minimum:

- minimum1 GPS na grupę, (we własnym zakresie)

- radia nadające na fali 70cm (Puxing, Navcome itp.) lub PMR (we własnym zakresie)

- światełko chemiczne (Glowstick 15cm x1,5 cm) zielone – każdy gracz – dostarczone przez Organizatora.
- latarki (we własnym zakresie)

- kompas (we własnym zakresie)

- mapki ( dostarczone przez Organizatora)

Założenia Sceno:

Grupa regularnej Armii (Czerwoni) chroni budynki Fabryki i kontroluje rejon mając na celu likwidację jednostek wrogiego desantu (Zieloni).

Zadaniem komandosów (Zielonych) jest odnalezienie zrzutu, opanowanie strategicznych punktów kontrolnych i zdetonowanie ładunku (odpalenie świecy dymnej) w określonym czasie i miejscu, (do 3h od rozpoczęcia gry w budynku Fabryki).

Warunkiem wygranej Czerwonych jest jednoczesne utrzymanie Fabryki, co najmniej dwóch z pozostałych punktów kontrolnych i zdobycie SZAÑCA do trzech godzin od rozpoczęcia gry.

Warunkiem wygranej Zielonych jest utrzymanie PS-a SZANIEC, odnalezienie zrzutu, utrzymanie kontroli nad jeszcze co najmniej dwoma z pozostałych punktów strategicznych i „wysadzenie” Fabryki.

Kontrolę nad punktem przejmujemy podając ostatni dwucyfrowy kod wpisany na karcie punktu przez radio do Orga. Następnie wpisujemy nowy kod – dowolne dwie cyfry i podajemy je również przez radio do Orga.

PUNKTY SPECJALNE:

PS-01 "WAł"
34 U 369458 5565050
50.22320°N 19.16995°E


PS-02 "HIGHTOWER 2"
34 U 369413 5565060
50.22328°N 19.16932°E

PS-03 "CORNER TOWER"
34 U 369538 5564920
50.22205°N 19.17112°E


PS-04 "JAR NA SKRAJU"
34 U 369393 5564809
50.22102°N 19.16912°E


PS-05 "SZANIEC"
34 U 369347 5564821
50.22112°N 19.16847°E


PS-06 "LąDOWISKO - WIEżA"
34 U 369229 5564808
50.22097°N 19.16682°E


PS-07 "LEJ PO BOMBIE"
34 U 369203 5564915
50.22193°N 19.16642°E


PS-08 "WIEżA 8"
34 U 369141 5565011
50.22278°N 19.16553°E


PS-09 "TWIERDZA"
34 U 369242 5565072
50.22335°N 19.16692°E

Respawny i trafienia:

Gramy na trafienia. Gra cały gracz i wszystko co ze sobą wnosi.

Trafiony Czerwony zakłada światełko chemiczne i wraca na parking lub do najbliższego punktu kontrolnego opanowanego przez Czerwonych, gdzie odczekuje 10 minut i ponownie wchodzi do gry.

Trafiony Zielony zakłada światełko chemiczne i udaje się w kierunku LąDOWISKA, SZAÑCA lub innego najbliższego punktu kontrolnego opanowanego przez Zielonych, gdzie odczekuje 10 minut i ponownie wchodzi do gry.

Limity:

1 Loader lub (total max.200 kul) – do natychmiastowego użycia.

Można mieć przy sobie większy zapas, ale korzystamy z niego tylko w punktach Respawnów uzupełniając do limitu 1Loader lub (total max.200 kul) odczekując 10 minut przy każdym doładowaniu.

Bezpieczeństwo:

Gramy jak zawsze na własne ryzyko, wszystkie zasady CKM, pod wiaduktem – strefa zdemilitaryzowana. Strzelamy tylko do rozpoznanego celu. Nie strzelamy w kierunku graczy oznaczonych światełkiem chemicznym.

Zapraszamy !

Wielbrzym & Flemming,

Lista:
1. Wielbrzym,co2
2. Dziki,hp
3. …
Avatar użytkownika
Flemming
 
Posty: 445
Dołączył(a): 2009-09-02, 15:52
Lokalizacja: Żory

Postprzez Feldgrau » 2012-11-21, 18:10

część LOKu jedzie w tym czasie na KDS do Warszawy
" Zabij ich wszystkich a Bóg weźmie do siebie niewinnych "
Avatar użytkownika
Feldgrau
moderator
 
Posty: 6610
Dołączył(a): 2009-10-29, 20:23
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez Flemming » 2012-11-21, 22:48

Feldgrau napisał(a):część LOKu jedzie w tym czasie na KDS do Warszawy


Wiem, ale może ktoś się skusi na sparing nocny.
Avatar użytkownika
Flemming
 
Posty: 445
Dołączył(a): 2009-09-02, 15:52
Lokalizacja: Żory

Postprzez Flemming » 2012-12-01, 23:38

Witam,
Panowie, z uwagi na fakt iż w tym samym terminie co nocna gra było szkolenie w Warszawie Dziki z Zomo Teamu zaproponował przełożenie gry na dogodniejszy dla Was termin po Nowym Roku.
Cytuję za Dzikim z forum ZT:
"Flemming,czy jesteś w stanie zagadać się z Jarhead's i LOKiem,jaki im termin by przypasował po Nowym Roku na nocne granie?Ustalimy go pod nich,bo póki co jak ich nie ma to nie ma też zabawy..."

Dlatego też pytam kiedy pasowałoby Wam zagrać Noc na Facro 2?

Pozdrawiam,
Flemming
Avatar użytkownika
Flemming
 
Posty: 445
Dołączył(a): 2009-09-02, 15:52
Lokalizacja: Żory

Postprzez Ace » 2012-12-02, 16:17

Eee bo wpadną w samozachwyt :-P
Avatar użytkownika
Ace
 
Posty: 1216
Dołączył(a): 2012-02-21, 21:06
Lokalizacja: Katowice/Sosnowiec

Postprzez Feldgrau » 2012-12-02, 17:24

Ac3 napisał(a):Eee bo wpadną w samozachwyt :-P

w większy już się nie da ja z samozachwytu już nie mieszcze się w samuraju o spodniach nie wspomnę :mrgreen:
" Zabij ich wszystkich a Bóg weźmie do siebie niewinnych "
Avatar użytkownika
Feldgrau
moderator
 
Posty: 6610
Dołączył(a): 2009-10-29, 20:23
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez Gebel » 2012-12-02, 17:52

hahaha
Saltus XIV,XV,XVI,XVII; Unit 06,07; Blackops I,II,III; RedFall 2013; NWN 2014, 2015; SALAMANDRA; GreenCoat II; GF POint 2015
Avatar użytkownika
Gebel
 
Posty: 2014
Dołączył(a): 2011-10-12, 22:31

Postprzez Ace » 2012-12-03, 08:40

I dobrze trza znać swoją wartość ale obawiam się że ze spodniami podkolorowałeś :-P
Avatar użytkownika
Ace
 
Posty: 1216
Dołączył(a): 2012-02-21, 21:06
Lokalizacja: Katowice/Sosnowiec


Powrót do Scenariusze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość