oto i obiecane więcej szczegółów odnośnie niedzielnej gry:
Zbiórka: od godz. 9:00
Odprawa: 10:00
Start: 11:00
Gramy bez przerw, bez schodzenia na parking (zapasy będą w szpitalach), leczenie w szpitalach polowych – nie ma limitu życia.
Sama gra będzie miała charakter podchodów – uczestnicy w trakcie gry będą odnajdywać koperty z zadaniami i wskazówkami co do dalszego kierunku poszukiwań i rozwoju gry. Obie drużyny będą miały analogiczne zadania, obliczone na permanentną konfrontację
Scenariusz:
Nad ranem 8 czerwca powracający z rutynowego lotu taktycznego amerykański myśliwiec F118 przelatując nad terytorium północnej Syberii natrafia na burzę. W wyniku niesprzyjających warunków atmosferycznych samolot ulega awarii, ale doskonale wyszkolonemu pilotowi US Air Force udaje się dolecieć i bezpiecznie wylądować w bazie. Niestety, podczas karkołomnych manewrów samolot gubi cenny ładunek – nowej generacji głowicę jądrową…
Znana jest jedynie przybliżona lokalizacja utraconego ładunku. Sztab kryzysowy US Army od razu rozpoczyna akcję ratunkową. Niestety, w wyniku przecieku o cennym cargo dowiaduje się rosyjski Specnaz, który chce przejąć rewolucyjnie nową technologię nuklearną.
Amerykanie desantują VII batalion Rangersów w rejon porzuconej prowizorycznej bazy na Syberii. Nieopodal miejsca poszukiwań, w dobrze ufortyfikowanej bazie stacjonują jednostki Specnazu. Jest tylko kwestią czasu kiedy obie grupy podczas poszukiwań natrafią na siebie nawzajem i dojdzie do walk...
Wciąż niewiele wiadomo o miejscu, w którym znajduje się ładunek. Część informacji trzeba będzie zdobyć od lokalnej ludności, część od szpiegów i łączników, którzy w obawie przed dekonspiracją mają zostawić ukryte koperty ze wskazówkami w różnych miejscach.
Obie strony utrzymują szczegóły operacji poszukiwawczej w tajemnicy do samego końca. O godz. 11:00 obie grupy komandosów otwierają koperty z zadaniami i otrzymują rozkaz do wymarszu na poszukiwania zaginionej głowicy nuklearnej…
------------------------------
Zadanie główne: odnaleÂźć i dostarczyć na lądowisko głowicę nuklearną; szczegółowe wytyczne i podzadania oraz punktacja będą wyjawiane podczas gry
Zadania poboczne: pozbawić przeciwnika zaplecza logistycznego poprzez podbicie jego bazy; co 30 minut odnotowywany będzie stan posiadania bazy, za co będą przyznawane punkty (uczestnicy Saltusa wiedzą o co chodzi). UWAGA: w bazie przeciwnika będzie do zdobycia pakiet medyczny umożliwiający leczenie ran lekkich (kończyny, marker) bez konieczności wizyty w szpitalu. Warto więc atakować bazy
Szpitale: każda ze stron konfliktu ma swój szpital usytuowany w pobliżu własnej bazy. W szpitalu można trzymać zapas HP / CO2 i kulek. Nie strzelamy do i w kierunku szpitala, ani ze szpitala - szpital jest strefą bezpieczną.