Informacja ogólna:
Czas: 11 III 2012 (niedziela) 10.00-15.00 (od 15.00 ognisko/grill i integracja).
Miejsce: Józefin.
Formuła: milsim (limity na loader oraz zapas kulek, system trafień oraz leczenie).
Zasady: Mini-Milsim (podane niżej).
Misje: działania partyzanckie oraz przeciwpartyzanckie w terenie leśnym.
Strony: wojska niemieckie kontra radzieccy partyzanci.
HP: zapewnione w ilości ograniczonej.
Kulki: we własnym zakresie.
Składka: 10 zł od osoby zbierane na miejscu od przedstawicieli drużyn za całą drużynę.
Termin zgłaszania chętnych: do 4 III 2012.
Zgłoszenia: wyłączne od drużyn przesyłane na forum lub na adres:
pol.rosso@gmail.com .
Uczestnicy: zaprzyjaÂźnione drużyny z doświadczeniem milsimowym (w tym inni gracze pod opieką drużyn).
Zasady Mini-Milsim
Zasady ogólne:
Obowiązuje łańcuch dowodzenia (gracze wykonują rozkazy dowódców).
Obowiązuje zasada camo-only (ubiór w kamuflażu lub kolorze maskującym).
Obowiązuje zasada symulacji (np. ranny w nogę nie może chodzić itp.).
Gracz i jego wyposażenie jest nietykalne z wyjątkiem amunicji i granatów paintballowych.
Amunicję i granaty paintballowe można ukryć na terenie gry, zabrać z wrogiej kryjówki, odebrać KIA/POW.
KIA/POW oddaje całą amunicję i wszystkie granaty paintballowe lub wyraża zgodę na przeszukanie.
Należy stosować zdrowy rozsądek (np. nie strzelać z bliska do nieuzbrojonego, ale eliminować hasłem: Zabity! itp.).
Uczestnicy biorą udział w grze na własne ryzyko i odpowiedzialność.
Bezpieczeństwo:
Markery kal. 0,68 i 0,50: maks. 300 fps.
Markery kal. 0,43 i 0,40: maks. 400 fps.
Szybkostrzelność: maks. 15 bps.
Amunicja: kulki z farba, kulki pudrowe.
Granaty: dymne, paintballowe pirotechniczne i pneumatyczne (bez pirotechniki).
Nakaz noszenia barrel bagów poza terenem gry.
Zakaz atakowania nierozpoznanego celu.
Brak maski/gogli podczas kontaktu: zakaz atakowania, wszyscy w pobliżu KIA.
Użycie gwizdka wstrzymuje grę.
System trafień:
Gra na splaty, trafienia i rozbryzgi granatów.
W sytuacjach niejasnych o trafieniu decyduje trafiony.
Trafienie w głowę: KIA (zabity).
Jedno trafienie w korpus: WIA (ranny).
Dwa i więcej trafienia w korpus: KIA.
Trafienie w kończyny: WIA.
Trafienie w broń: broń niesprawna do zerwania kontaktu.
Wyleczenie WIA: założenie opatrunku na każde miejsce trafienia.
WIA nie wyleczony w ciągu 15 min.: KIA.
KIA: pada na ziemię, zakłada kamizelkę odblaskową, czeka do końca wymiany ognia lub przeszukania, idzie do swojego HQ (centrum dowodzenia) gdzie czeka 30 min.
Eliminacja cicha/humanitarna: na hasło Zabity!/Ranny!, tylko w sytuacji oczywistej, bez możliwości auto-eliminacji.
Specjalności:
Strzelec: magazynek maks. 50 szt., amunicja maks. 150 szt.
MG (wsparcie): magazynek maks. 200 szt., amunicja maks. 400 szt., długość broni min. 0,8 m, waga broni min. 6 kg.
Medyk (sanitariusz): jak strzelec plus możliwość leczenia WIA.
1 MG, 1 medyk na 5 ludzi.
POW (jeniec):
POW obowiązują takie same zasady jak pozostałych graczy (np. może zostać WIA, KIA, uciekać, wrócić do walki jeżeli posiada amunicję lub granat itp.).
Czas przetrzymywania POW: maks. 30 minut.
Unieruchomienie umowne POW: możliwość uwolnienia się w sytuacji wyjątkowej, zakaz ucieczki.
Unieruchomienie rzeczywiste POW (np. związanie): tylko za zgodą gracza.
Odesłanie POW na tyły (wymagany brak kontaktu): POW zakłada kamizelkę odblaskową, idzie do swojego HQ gdzie czeka 30 min.
Wyposażenie obowiązkowe:
Maska/gogle.
Kamizelka odblaskowa.
Kompas.
Gwizdek.
Telefon komórkowy z nr alarmowym.
Opatrunek osobisty.
Mapa terenu gry
Lokalizacja parkingu:
http://maps.google.com/maps?q=51.75434, ... 2&t=h&z=15
Inne informacje
Gra ma trochę bardziej wymagającą formułę od wcześniejszych gier tego typu. Strona niemiecka wychodzi z rejonu parkingu i nie opuszcza terenu gry do jej zakończenia. Wymaga to przygotowania się do walki i bytowania w warunkach zimowych przez ok. 5 godzin. Jest to w zasadzie dłuższy spacerek po śniegu, ale osoby przyzwyczajone do schodzenia co kilkanaście minut do samochodu z grillem, barkiem i koksownikiem powinny się dobrze zastanowić czy dadzą radę. Strona radzieckich partyzantów też będzie musiała stawić czoła niedogodnościom, ale o innym charakterze. Na grę powinny zapisywać się wyłączne drużyny. Drużyna może zabrać ze sobą inne osoby wedle własnej oceny jej ogarnięcia i na własną odpowiedzialność. Osoba ogarniająca drużynę zbiera wcześniej składkę od wszystkich których zabiera ze sobą i przekazuje całość do organizatora przed grą.