Ofensywa Tet - 1968

Gry bez założonych scenariuszy, czysta improwizacja

Ofensywa Tet - 1968

Postprzez Przemo » 2010-06-17, 15:26

wrzucam troche fotek dla klimatu bo jest co ogladac
warto zwrócic uwage na sposob traktowania wietnamiskich jenców oraz wsparcie lotnicze bazy amerykańskie ( smigłowiec z A5 zmodowana na M60)

filmik
http://www.stream.cz/video/464209-zelez ... -1967-2010

http://www.demolitionunit.pl/

http://zidas35.rajce.idnes.cz/PAINTBALL ... Nec/#album

Obrazek
by Diakum






Nie ukrywam ze jestem jeszcze pod dużym wrażeniem majowej imprezy zorganizowanej u naszych sąsiadów za południowej granicy na której mieliśmy okazje i przyjemność gościć.
Odczuwam taki mały niedosyt tym tematem który zawsze mnie fascynował.Przekopałem wikipedie oraz inne fora poswiecone wydarzeniom z tego okresu szukajac ciekawego pomysłu do przeniesienia i realizacji w warunkach militarnego paintballa.
Poniżej krótkie wprowadzenie w postaci kalendarium wydarzeń porzedzających wydarzenia które bedą esencją scenariusza.

Miejsce: Mierzęcice /koło Pyrzowic
Data Wstępna: 17/18.07.2010.
Czas trwania: 24h.
zaczynamy w sobotę 1200 konczymy w niedzile 1000
Kalendarium :
1959 - Na początku roku Ho Szi Min deklaruje początek "wojny ludowej" w celu zjednoczenia Wietnamu. Oznacza to początek Drugiej Wojny Indochińskiej, znanej też jako Wojna Wietnamska. W maju rozpoczyna się budowa szlaku zaopatrzeniowego prowadzącego z Wietnamu Północnego przez Laos, Kambodżę do Wietnamu Południowego, znanego na zachodzie jako "Szlak Ho Szi Mina"
1960 - Od początku roku trwają rozmowy na temat wysłania do Wietnamu Południowego żołnierzy Sił Specjalnych, którzy mieli by szkolić wietnamską obronę cywilną w taktykach przeciwpartyzanckich.Pod koniec roku w Wietnamie jest już 900 amerykańskich żołnierzy.
1961 – Nikita Chruszczow popiera działania Wietnamu Północnego dla „wojny wyzwolenia narodowego” .Nastepuje eskalacja konfliktu.
1963 - Zwycięstwo Viet Congu w bitwie pod Ap Bac trafia na pierwsze strony gazet na świecie na początku stycznia. Duży oddział sił południowowietnamskich uzbrojony i wspomagany przez Amerykanów zostaje pokonany przez partyzantów Viet Congu.
1964 - W styczniu zostaje sformowany oddział MACV-SOG (Studies & Observations Group - grupa badań i obserwacji). Wbrew swojej nazwie jest to oddział do zadań specjalnych, wykonujący zadania na głębokich tyłach nieprzyjaciela, w tym także poza granicami Wietnamu Południowego.
1965 - Rozpoczyna się operacja Market Time w której udział biorą siły morskie USA i Wietnamu Południowego. Jej celem jest przerwanie morskich szlaków zaopatrzeniowych poprzez które zaopatrzenie trafia z Wietnamu Północnego.
Atak armii Północnego Wietnamu na obóz sił specjalnych w Plei Me rozpoczyna bitwę w dolinie Ia Drang na wietnamskim płaskowyżu centralnym. Bitwa kończy się wycofaniem się wojsk Północnowietnamskich, których straty szacuje się na 2000.
1966 - Pod koniec stycznia rozpoczyna się operacja Masher (ang. mash - miażdżyć, ucierać na papkę) i trwa do początku marca. Jest to pierwsza z serii amerykańskich operacji typu "search and destroy" ("szukaj i zniszcz") skierowanych przeciwko koncentracjom wojsk Viet-Congu i armii Północnego Wietnamu. W połowie lipca rozpoczyna się operacja Hastings. 8 500 Marines i 2 000 żołnierzy południowowietnamskich podejmuje działania przeciwko zgrupowaniu sił komunistycznych w prowincji Quang Tri.
W sierpniu Chiny ogłaszają ze zapewnią wsparcie techniczne i ekonomiczne dla Pólnocnego Wietnamu (Demokratycznej republice Wietnamu)
W paÂździerniku Związek Radziecki ogłasza, że udzieli wsparcia gospodarczego i wojskowego.
Pod koniec roku w Wietnamie jest 389 000 żołnierzy amerykańskich . Razem z nimi walczy 45 000 żołnierzy Południowokoreańskich i 7 000 Australijczyków.
1967 - Od stycznia trwa operacja Cedar Falls, typu "odszukaj i zniszcz" w rejonie Cu Chi, w tak zwanym "żelaznym trójkącie". Podczas tej operacji siły amerykańskie napotkały na podziemne tunele Viet Congu i po raz pierwszy użyto "Szczurów tunelowych" - ochotników którzy penetrowali kompleksy tuneli w poszukiwaniu żołnierzy komunistycznych i ich wyposażenia i zaopatrzenia.
Od 22 lutego do 14 maja trwa największa operacja lądowa tego konfliktu: Operacja Junction City
Od 3 listopada do 1 grudnia trwa bitwa o Dak To, na płaskowyżu centralnym przy granicy z Laosem i Kambodżą. Bitwa ta jest kulminacją serii długich i krwawych potyczek. Po stronie amerykańskiej walczy 4 Dywizja piechoty i 173 Brygada powietrznodesantowa.


1968 - Viet-Cong , łamie zawieszenie broni z okazji nowego roku księżycowego - Tet - tradycyjnego wietnamskiego święta.Zostaja przeprowadzone ataki dywersyjne na strategiczne punkty w Wietnamie Południowym. Viet- Cong próbuje powtórzyć sukces z z Dien Bien Phu i uderza duzą koncentracją sił na bazę Marines w Khe Sanh
.
Baza w Khe Sanh – znajduje się posród porośnietych dżunglą wzgórz przy granicy Laotańskiej.Jest newralgiczna pozycja dla obu stron.Zdobycie bazy przez Viet Cong oznacza zwyciestwo propagandowe. Dla sił amerykańskich stanowi ważne ogniwo w zakresie operacji komunikacyjnych i ekspansyjnych. Jest tajnym punktem wypadowym do rajdów  oddziałów sił specjalnych na terytorium Laosu,Kambodży i Wietnamu Północnego. Pomaga też utrzymać dotychczasowe zdobycze amerykańskie.
Baza w Khe Sanh składa się z dwóch baz ogniowych J.J.Caroll i Rockpile otoczonych mniejszymi posterunkami.
Załączniki
Mapa 1.jpg
Ostatnio edytowano 2010-06-27, 19:15 przez Przemo, łącznie edytowano 10 razy
Saltus III,IV,V,VII; Unit 03,04,07; Igła: I; Blackops II,IV; Ramsar I,III; Bravo Two Zero; Wilczy Szlak; KASKADA; RedFall 2013; SALAMANDRA; GreenCoat II; AEGIS 2015
Avatar użytkownika
Przemo
moderator
 
Posty: 2257
Dołączył(a): 2008-03-14, 21:50
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Przemo » 2010-06-17, 19:27

Scenariusz.

1968 - Viet-Cong , łamie zawieszenie broni z okazji nowego roku księżycowego - Tet - tradycyjnego wietnamskiego święta.Zostaja przeprowadzone ataki dywersyjne na strategiczne punkty w Wietnamie Południowym. Viet- Cong próbuje powtórzyć sukces z z Dien Bien Phu i uderza duzą koncentracją sił na bazę Marines w Khe Sanh
.
Baza w Khe Sanh – znajduje się posród porośnietych dżunglą wzgórz przy granicy Laotańskiej.Jest newralgiczna pozycja dla obu stron.Zdobycie bazy przez Viet Cong oznacza zwyciestwo propagandowe. Dla sił amerykańskich stanowi ważne ogniwo w zakresie operacji komunikacyjnych i ekspansyjnych. Jest tajnym punktem wypadowym do rajdów oddziałów sił specjalnych na terytorium Laosu,Kambodży i Wietnamu Północnego. Pomaga też utrzymać dotychczasowe zdobycze amerykańskie.
Baza w Khe Sanh składa się z dwóch baz ogniowych J.J.Caroll i Rockpile otoczonych mniejszymi posterunkami.


Strona amerykańska.
Organizuje sztab , szpital polowy , obóz treningowy dla rekrutów.Wyznaczone oddziały zajmuja bazy ogniowe jeśli zajdzie taka potrzeba to fortyfikuja je i umacniaja.

Baza Ogniowa Charlie – stanowi baze wypadawa dla oddziałow zwiadowczych tzw MACV/SOG
Przeprowadzają oni misje typu - Long Range Recon Patrol jak równiez operacje o kryptonimie " Bright Light" (operacje mające na celu poszukiwanie zestrzelonych pilotów lub zaginionych żołnierzy na terenie wroga) i operacje o kryptonimie „Phenix” (likwidacja informatorów VC , oficerów VC , doradców wojskowych ) Zakładam takie operacje w trakcie gry wiecej sczegółow na specjalnej odprawie dla SF .

Tylko oddziały zwiadowcze tzw MACV/SOG mogą poruszać się na terenie Laosu i Kambodży.Dopuszczam możliwość stworzenia batalionu szybkiego reagowania tzw.(Hatchet Force) celem zapewnienia szybkiego wsparcia zespołom zwiadowczym MACV/SOG .(zadecyduje liczba uczestników)

Baza Ogniowa Romeo – stanowi bazę regularnych oddziałów Marines.Regularne oddziały nie mogą wkraczać na teren Laosu/Kambodży. Regularne oddziały patrolują teren Wietnamu południowego likwidują wszelka aktywność partyzantki VC , zabezpieczają bazy. (utrata bazy podczas gry wydłuża respawn o 15 minut)
Lokalizują i likwidują bazy zaopatrzeniowe VC .





Strona Wietnamska

Organizuje Obóz oraz stanowisko dowodzenia z radiostacja .Przeprowadza zasadzki na patrole U.S. Lokalizuje i likwiduje Teamy SOG operujące w Laosie i Kambodży
Celem strategicznym dla Vietcongu jest przeprowadzenie skutecznej ofensywy która ma na celu zniszczenie bazy w Khe Sanh. Ofensywa może rozpocząc się kiedy VC uda się zgromadzić i ukryć dostateczne zapasy amunicji /broni na terenie południowego Wietnamu. Przerzut amunicji odbywa się szkakiem Ho Szi Mina przez Laos lub kambodze.
VC nie może też dopuścić do zniszczenia radiostacji. Jej zniszczenie destabilizuje dowodzenie odziałami operującymi na terenie Kambodzy co skutkuje brakiem możliwości przeprowadzenia jednoczesnego ataku w przypadku ofensywy.


Ludność cywilna : Wioska My San

W grze może pojawić się ludnośc cywilna która jest na początku nastawiona neutralnie .Zachowanie jednej i drugiej strony konfliktu może zmienic nastawienie tubylców.Miejscowi mogą prosić o pomoc np. zapewnienie ochrony lub wykonanie jakiegoś zadania.
Wójt wioski może poprosic jedna i druga strone o ochrone - wymagany wpis co godzine w „ księdze odwiedzin”
Jeśli strona amerykańska nie zapewni ochrony – ( nie dokona wpisu) nastroj w wiosce zmienia się na prokomunistyczny i vietkong może leczyć się we wiosce ( wszyscy cieżko ranni ) zabici udaja się do HQ. Podobna sytuacja będzie miała miejsce kiedy wioska będzie proamerykańska.Ciezko ranni VC przebywajacy w wiosce staja się tubylcami przez 15 min posiadaja tylko bron mysliwska z zapasem na 5 – 10 kul.Podlegaja pod wójta wioski.Ciezko ranny amerykański żołnierz może przebywając w wiosce tez posiada tylko 5-10 kul.
Wojt wioski za dobra ochrone może być pomocny przy realizacji misji specjalnych służąc dodatkowim wskazówkami czy oferując
Informacja dla US Soldiers zakaz dokonywania gwałtu na wiesniaczkach wietnamskich w wiosce chyba ze same chca się oddać :-)





1. Zasady
Organizacja.

1. Z chwilą rozpoczęcia gry stajesz się żołnierzem jednej ze stron konfliktu! Podlegasz rozkazom oficera lub podoficera, niesubordynacja może skutkować usunieciem z gry. Gra ma charakter scenariusza/milsimowego z elementami LARPa moża zaliczyć ją do gatunku „hardcore military”
System trafień:
W dzień gramy na splaty / w nocy na trafienia.
1. Lekko ranny (RL): trafienie w kończyny, każdy trafiony nie zwłocznie pada na ziemie i woła „madyk”, po opatrzeniu przez medyka żołnierz wraca do gry. Medyk musi ustabilizować stan rannego w ciągu 15 minut inaczej RL staje się RC.
2. Ciężko ranny (RC): trafienie w korpus oraz podwójne trafienie w kończyny, żołnierz niezwłocznie pada na ziemię i woła „medyk”, ciężko ranny musi być opatrzony przez medyka aby ustabilizować jego stan w ciagu 15 . Następnie zgodnie z procedurą wzywamy transport „lotniczy” – Medevac celem ewakuacji rannego do szpitala.Ranny w szpitalu przebywa 15 min.
3. Zabity: trafienie w głowę oraz podwójne trafienie w korpus, (wyjątek – jeżeli żołnierz ma na głowie hełm i został w niego trafiony to pozostaje w szoku około 20 sek. i gra dalej). Zabity pada niezwłocznie na ziemię i pozostaje 5 min. leżąc poczym ubiera odblaskową kamizelkę i udaje się do bazy gdzie pozostaje zgodnie z wyznaczonym czasem . W bazie musi przejść tzw Training Camp. ( tzw.Unitarke). Po czym wraca do gry. – Jest to nowy pomysł mam nadzieje ze się spodoba 
4.W grze pojawia się miny – miny dÂźwiękowe , miny paintballowi , miny naciskowe , pułapki leśne
mina dzwiekowa – powoduje natychmiastową śmierć żołnierza
mina paintballowa – powoduje śmierć zołnierza zostaje oznaczony farba paintballowa.
mina naciskowa dymna – pomarańczowy dym po naciśnięciu powoduje ranę cieżką – pomoze tylko medyk
mina balonowa – na terenie gry będą zakopane dmuchane balony , będzie wykopany dołek w nim balonik przykryty darnia , sciółka lesna , nadepniecie powoduje cieżka rane lub śmierć
pułapki lesne – na terenie gry można będzie trafic na pułapki VC może być to np. wbity patyk z przywiazana do innego drzewa linka wyrwanie patyka jest jednoznaczne z nabiciem się na zatruty kolec śmierć lub rc ( do link będzie przyczepiona karteczka z informacja o ranie )
mina ASG typu Claymore - mina tego typy wyrzuca z siebie białe kulki , aktywacja tej miny powoduje śmierć na miejscu.
Granty paintballowi – wybuch granatu powoduje śmierć w promieniu 4 metrów od miejsca detonacji.Granaty mogą rzucane bądÂź przywiązywane do drzewa (specjalność SOG)


Respawny podsumowanie
Trupy zakładaja odblaskowe kamizelki udaja się do baz po 30 minutach (czas można skrócic przez odbycie Unitarki specjalny Training Camp inaczej „małpi gaj”) .Cieżko ranni po przybyciu do szpitala składaja bron dyżurnemu oficerowi i przebywaja w szpitalu 15 min po czym mogą udac się do swojej macierzystej jednostki.
Wioska może leczyć cieżko rannych w zależności od tego czy pozostaje proamerykańska czy prokomunistyczna to ta dana strona może się tam leczyc.Czas przebywania we wiosce to 15min .
W chwili gdy stronie VC uda się zgromadzic wystarczajaca ilość amunicji w jednym miejscu .Miejsce to staje się baza terenowa i w chwili ofensywy trupy VC oraz RC mogą leczyc się w tej bazie.
Respawny mogą być moderowane przez „orgów”



Uzbrojenie i amunicja

Chciałbym wprowadzić pewien system .Graliśmy tak w Czechach i było sympatycznie.
Strzelec – gra na semi lub brust
Operator broni wsparcia RKM – full auto
Granat paintballowy – promień rażenia 4m (umowny) automatyczny zgon gracza/graczy.

1. Strzelec: zasobnik (loader) na 50 kulek . Całkowita ilość kulek przy sobie to 150szt
2. RKM: zasobnik max 200 kulek, całkowita ilość przy sobie to 400 szt. W grze dozwolony jest jeden RKM na 6 osób - Fajnie jak dla klimatu marker bedzie przypomniał wygladam i waga broń wsparcia.Jakis bipod zamontowac chociaż kreatywnosc zostawiam uczestnikom.
3.Teren na to pozwala więc będzie można uzywać pirotechniki – swiece dymne , granaty paintballowe,miny paintballowi.
4. Snajper:, limit amunicji jak strzelec , w przypadku Ghillie Suit gra na trafienia
5. Medyk: ilość kulek jak u strzelca, musi posiadać torbę z naszywką (naklejką) czerwonego krzyża jak i opaskę na ramie z czerwonym krzyżem. Medyk może nosić dowolną ilość bandaży w torbie. W grze dozwolony jest jeden medyk na 5 osób.
6. Radiooperator RTO: ilość kulek jak strzelec, jako jedyny posiada radio w oddziale który jest w poza bazą.
7.Operator RPG to osoba wyznaczona do niszczenia pojazdów - dysponuje pompką lub granatnikiem podwieszanym.

Każdy może posiadać dodatkowo broń krótką tutaj limitów nie przewiduje

Pojazdy.
Pojazdy bedzię można zniszczyć tylko RPG , granatnikem podczepianym pod broń lub miną lądową.
RPG - pompka paintballowa z kulką o specjalnym kolorze
Ostatnio edytowano 2010-06-27, 19:26 przez Przemo, łącznie edytowano 3 razy
Saltus III,IV,V,VII; Unit 03,04,07; Igła: I; Blackops II,IV; Ramsar I,III; Bravo Two Zero; Wilczy Szlak; KASKADA; RedFall 2013; SALAMANDRA; GreenCoat II; AEGIS 2015
Avatar użytkownika
Przemo
moderator
 
Posty: 2257
Dołączył(a): 2008-03-14, 21:50
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Przemo » 2010-06-17, 20:41

Zasady zbliżone do tych na jakich graliśmy na Winter War (www.winterwar.pl) postaram się je troszke zrewidowac i dostosowac do nowych warunków.
Chciałbym zrezygnowac z wpisowego ale chyba nie bedzie to do końca mozliwe.Stronie Amerykańskiej chciałbym zapewnić symulacje transportu lotniczego , podejmowanie rannych z wyznaczonych emergency point (Medvac) .Symulacje taka zapewnił by nam wypozyczony Honker. Zalezy mi tez na stylizacji stron , nie dąze tutaj do jakis wymagan grup rekonstrujcyjnych nie mniej jednak strone wietnamska widze w słomkowych kapeluszach , czarnych opaskach , zielonych bandanach , zastanawiam sie nad arafatkami ( wietnamczyki z VC biegali z jakims szaliczkami)Do tego najlepiej czarna koszula lub koszulka ( mozna kupic za grosze w secendhand.
Moze ma ktos do dyspozycji flage USA i Vietnamu.
Teraz pytanie zasadnicze kto jest zainteresowany takim milsimowym/scenariuszem lekko moderowanym.
Informuje ze zajmuje sie po czesci strona VC z kolega Sephirothem.Licze tutaj na udział SC i DU po stronie skosnookich :-) Chłopaki byli w Czechach wiedza o co chodzi.
Saltus III,IV,V,VII; Unit 03,04,07; Igła: I; Blackops II,IV; Ramsar I,III; Bravo Two Zero; Wilczy Szlak; KASKADA; RedFall 2013; SALAMANDRA; GreenCoat II; AEGIS 2015
Avatar użytkownika
Przemo
moderator
 
Posty: 2257
Dołączył(a): 2008-03-14, 21:50
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Rommel » 2010-06-18, 15:20

jestem za!!!
Rommel
 

Postprzez twbolek83 » 2010-06-18, 16:46

1. Rommel
2. bolek + 1 rekrut
4. ...
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy
A. Einstein
Avatar użytkownika
twbolek83
Administrator
 
Posty: 2316
Dołączył(a): 2009-12-28, 14:53
Lokalizacja: olkusz

Postprzez Przemo » 2010-06-18, 18:04

1.Przemo
2.Rommel
3.Bolek
4.Misiek
5.Kangoor DU
6. Przemo DU
7. Pajaak DU
8. dominikk DU
Saltus III,IV,V,VII; Unit 03,04,07; Igła: I; Blackops II,IV; Ramsar I,III; Bravo Two Zero; Wilczy Szlak; KASKADA; RedFall 2013; SALAMANDRA; GreenCoat II; AEGIS 2015
Avatar użytkownika
Przemo
moderator
 
Posty: 2257
Dołączył(a): 2008-03-14, 21:50
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Pmk » 2010-06-18, 21:04

1.Przemo
2.Rommel
3.Bolek
4.Misiek
5.Kangoor DU
6. Przemo DU
7. Pajaak DU
8. dominikk DU
9. Pmk
10. ....

Mogę być pracownikiem CIA :]

Pmk
Balansujcie dopóki się da, a gdy się już nie da, podpalcie świat!
J.Piłsudski
Avatar użytkownika
Pmk
moderator
 
Posty: 1427
Dołączył(a): 2008-03-14, 21:55
Lokalizacja: Tychy

Postprzez omnipotentus » 2010-06-18, 21:34

1.Przemo
2.Rommel
3.Bolek
4.Misiek
5.Kangoor DU
6. Przemo DU
7. Pajaak DU
8. dominikk DU
9. Pmk
10. Omni

Panowie trzeba sie bedzie pewnikiem zrzucic po pare zloty na organizacje... miejcie to na uwadze...
omnipotentus
Administrator
 
Posty: 538
Dołączył(a): 2008-03-14, 22:08
Lokalizacja: k/Tychy

Postprzez MrHyde » 2010-06-19, 03:47

1.Przemo
2.Rommel
3.Bolek
4.Misiek
5.Kangoor DU
6. Przemo DU
7. Pajaak DU
8. dominikk DU
9. Pmk
10. Omni
11. Hyde
MrHyde
 

Postprzez Przemo » 2010-06-19, 19:03

Polacy walczyli w Wietnamie artykuł. 800 żołnierzy ówczesnego Ludowego Wojska Polskiego brało udział w działaniach wojennych po stronie komunistów

http://prawica.net/node/15435
Saltus III,IV,V,VII; Unit 03,04,07; Igła: I; Blackops II,IV; Ramsar I,III; Bravo Two Zero; Wilczy Szlak; KASKADA; RedFall 2013; SALAMANDRA; GreenCoat II; AEGIS 2015
Avatar użytkownika
Przemo
moderator
 
Posty: 2257
Dołączył(a): 2008-03-14, 21:50
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Przemo » 2010-06-19, 19:07

wywiad ze snajperem polskiego pochodzenia fajnie zrealizowany.

http://www.radio.com.pl/reportaz/mp3/au ... -03-14.mp3
Saltus III,IV,V,VII; Unit 03,04,07; Igła: I; Blackops II,IV; Ramsar I,III; Bravo Two Zero; Wilczy Szlak; KASKADA; RedFall 2013; SALAMANDRA; GreenCoat II; AEGIS 2015
Avatar użytkownika
Przemo
moderator
 
Posty: 2257
Dołączył(a): 2008-03-14, 21:50
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Kris2 » 2010-06-20, 09:59

1.Przemo
2.Rommel
3.Bolek
4.Misiek
5.Kangoor DU
6. Przemo DU
7. Pajaak DU
8. dominikk DU
9. Pmk
10. Omni
11. Hyde
12. Kris
Avatar użytkownika
Kris2
 
Posty: 1002
Dołączył(a): 2010-06-19, 21:38
Lokalizacja: Radzionków

Postprzez Feldgrau » 2010-06-20, 14:17

1.Przemo
2.Rommel
3.Bolek
4.Misiek
5.Kangoor DU
6. Przemo DU
7. Pajaak DU
8. dominikk DU
9. Pmk
10. Omni
11. Hyde
12. Kris
13. Feldgrau plus 2-3 Renegatów
Avatar użytkownika
Feldgrau
moderator
 
Posty: 6610
Dołączył(a): 2009-10-29, 20:23
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez KURZY » 2010-06-20, 17:35

1.Przemo
2.Rommel
3.Bolek
4.Misiek
5.Kangoor DU
6. Przemo DU
7. Pajaak DU
8. dominikk DU
9. Pmk
10. Omni
11. Hyde
12. Kris
13. Feldgrau plus 2-3 Renegatów
14. Kurzy
KURZY
 

Postprzez Przemo » 2010-06-20, 20:49

1.Przemo
2.Rommel
3.Bolek
4.Misiek
5.Kangoor DU
6. Przemo DU
7. Pajaak DU
8. dominikk DU
9. Pmk
10. Omni
11. Hyde
12. Kris
13. Feldgrau plus 2-3 Renegatów
14. Renegat - member
15. Renegat - member
16. Kurzy SC
17. Fox DU
Saltus III,IV,V,VII; Unit 03,04,07; Igła: I; Blackops II,IV; Ramsar I,III; Bravo Two Zero; Wilczy Szlak; KASKADA; RedFall 2013; SALAMANDRA; GreenCoat II; AEGIS 2015
Avatar użytkownika
Przemo
moderator
 
Posty: 2257
Dołączył(a): 2008-03-14, 21:50
Lokalizacja: Sosnowiec

Następna strona

Powrót do Luźne spotkania

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości