Szpargał napisał(a):Zadania:1. INFIL - przeniknąć do AO pokonując przeszkodę wodną.
2. DEMOLKA - odnaleÂźć OBJ#1 i wysadzić.
3. CALL FOR FIRE (CFF) - podejść pod OBJ#2 i naprowadzić na niego ogień artylerii.
4. SNIPER* - zadanie dedykowane snajperom.
5. POJEMNIK - przygotować szyfrogram dla szpiega w specjalnym pojemniku i podłożyć go w skrytce.
6. EXFIL - opuścić AO.
*SNIPER to zadanie dodatkowe dedykowane pasjonatom sztuki snajperskiej jeśli się tacy zgłoszą. Zadanie nie ma nic wspólnego z ASG, będzie ocena odległości, range card, praca na tabelach balistycznych itp.
Opis ogólny zadań.INFIL
Infiltracja może być wykonana w sobotę w okienku czasowym 2100LT-2400LT.
Grupa zostanie przerzucona busem w pobliże rzeczki Długa. Grupa musi przekroczyć rzekę nie póÂźniej niż 2400LT. Technika dowolna (może być ponton, kajak a nawet RIB), ale zaleca się sforsowanie przeszkody wodnej suchą nogą
Mosty mogą być zaminowane i obstawione przez OPFOR.
DEMOLKA
Zadanie dostępne od godziny 2400LT.
W podanym rejonie znajduje się OBJ#1 - obszar 5x5m oznakowany taśmą oraz światłami chemicznymi. Należy go odnaleÂźć, zabrać TYLKO JEDNO światełko chemiczne i odpalić w tym miejscu petardę. Zaliczenie ćwiczenia - dostarczenie światła do organizatora po grze. światła są specjalnie oznakowane przez orga.
CALL FOR FIRE
Zadanie dostępne w godzinach 0700-1000LT. (czas może zostać wydłużony w zależności od ilości ekip)
Należy podejść pod OBJ#2 na odległość bezpieczną (nie bliżej niż 100m), nawiązać łączność radiową z Fire Direction Center (FDC) i naprowadzić ogień artylerii na OBJ#2 wg ustalonej procedury. W celu ułatwienia obliczeń będą podane wymiary OBJ#2.
Można oddać TYLKO 4 strzały, czyli po pierwszym jeszcze trzy poprawki. Miejsce upadku pocisku będzie oznaczane kolorową świecą dymną. Zadanie uważa się za zaliczone, jeśli pocisk upadnie w promieniu 10m od OBJ#2.
SNIPER
Zadanie zostanie uruchomione TYLKO w przypadku zgłoszeń snajperów.
POJEMNIK
W czasie do dwóch godzin po przeniknięciu do AO grupa otrzyma (via SMS) wiadomość dla szpiega działającego w okolicy Okuniewa. Wiadomość należy zaszyfrować, umieścić w dedykowanym pojemniku i podrzucić do skrytki. Lokalizacja skrytki będzie szczegółowo opisana.
Brak ograniczeń czasowych, zadanie można realizować w dowolnym momencie (oczywiście dopiero po otrzymaniu wiadomości dla szpiega).
EXFIL
Po wykonaniu zadań grupa musi opuścić AO nie póÂźniej niż do 1200LT w niedzielę. EXFIL polega na dotarciu do wyznaczonego pick-up point (PP) w wyznaczonym czasie i oczekiwaniu na busa.
Wykonanie.Grupy startujące w grze dostaną wcześniej potrzebne informacje do opracowania planu działania. Gotowy plan muszą zdeponować przed grą w zamkniętej kopercie u S3 (czyli u mnie
. Z S3 grupy ustalają wszytko co konieczne do realizacji akcji:
- czas i miejsce zrzutu (w ramach możliwości określonych przez S3),
- callsign,
- tabela kodowa/klucze do szyfrowania (S3 przydzieli),
- hasła,
- częstotliwości radiowe (główna i awaryjna),
- czas i miejsce podjęcia (główne i awaryjne),
- ISOPREP i EPA na wypadek CSAR (na razie opcja, jeszcze nad tym myślę
Czas wejścia do gry to 2100-2400LT. Grupy stawiają się w wybranym miejscu w skąd zabierane są busem w na miejsce zrzutu. Jako miejsce zbiórki sugeruję parking przy Tesco lub stacji kolejowej Sulejówek-Miłosna, ale to ustalimy indywidualnie.
Grupy realizują zadania w dowolnej kolejności, ale mając na uwadze ograniczenia czasowe DEMOLKI i CFF. Plany realizacji zostaną otwarte dopiero po grze, zweryfikujemy jak wyglądała faktyczna realizacja w stosunku do zamierzeń AAR
Miejsca zadań są wspólne dla wszystkich grup, istnieje zatem duże prawdopodobieństwo konfrontacji. Nie wolno natomiast niszczyć obiektów celem uniemożliwienia wykonania zadania innej grupie (czyli zabrania wszystkich lightstick'ów z OBJ#1, zabrania pojemników ze skrytki, zakłócania radia podczas CFF itp). Szczegóły techniczne realizacji CFF zostaną omówione ze zgłoszonymi grupami.
Zgłoszenia i opłaty.Wejściówka wynosi 50 PLN od ekipy. Zgłoszenia należy przesyłać do mnie do dnia 31 paÂździernika 2011r.
Selekcjonerzy i snajperzy nie płacą, ale nie mają zapewnionej żadnej obsługi logistycznej (działają na własną rękę).
Z uwagi na duże zainteresowanie grą o zakwalifikowaniu ekipy decyduje kolejność wpłat. Niestety musimy ograniczyć ilość grup bo nie damy rady obsłużyć CFF w sensownym czasie.
Na razie tyle, jeśli coś niejasne pytajcie!