Szpargał napisał(a):Zadania:1. INFIL - przeniknąć do AO pokonując przeszkodę wodną.
2. DEMOLKA - odnaleÂźć OBJ#1 i wysadzić.
3. CALL FOR FIRE (CFF) - podejść pod OBJ#2 i naprowadzić na niego ogień artylerii.
4. SNIPER* - zadanie dedykowane snajperom.
5. POJEMNIK - przygotować szyfrogram dla szpiega w specjalnym pojemniku i podłożyć go w skrytce.
6. EXFIL - opuścić AO.
*SNIPER to zadanie dodatkowe dedykowane pasjonatom sztuki snajperskiej jeśli się tacy zgłoszą. Zadanie nie ma nic wspólnego z ASG, będzie ocena odległości, range card, praca na tabelach balistycznych itp.
Opis ogólny zadań.INFIL
Infiltracja może być wykonana w sobotę w okienku czasowym 2100LT-2400LT.
Grupa zostanie przerzucona busem w pobliże rzeczki Długa. Grupa musi przekroczyć rzekę nie póÂźniej niż 2400LT. Technika dowolna (może być ponton, kajak a nawet RIB), ale zaleca się sforsowanie przeszkody wodnej suchą nogą
![:-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mosty mogą być zaminowane i obstawione przez OPFOR.
DEMOLKA
Zadanie dostępne od godziny 2400LT.
W podanym rejonie znajduje się OBJ#1 - obszar 5x5m oznakowany taśmą oraz światłami chemicznymi. Należy go odnaleÂźć, zabrać TYLKO JEDNO światełko chemiczne i odpalić w tym miejscu petardę. Zaliczenie ćwiczenia - dostarczenie światła do organizatora po grze. światła są specjalnie oznakowane przez orga.
CALL FOR FIRE
Zadanie dostępne w godzinach 0700-1000LT. (czas może zostać wydłużony w zależności od ilości ekip)
Należy podejść pod OBJ#2 na odległość bezpieczną (nie bliżej niż 100m), nawiązać łączność radiową z Fire Direction Center (FDC) i naprowadzić ogień artylerii na OBJ#2 wg ustalonej procedury. W celu ułatwienia obliczeń będą podane wymiary OBJ#2.
Można oddać TYLKO 4 strzały, czyli po pierwszym jeszcze trzy poprawki. Miejsce upadku pocisku będzie oznaczane kolorową świecą dymną. Zadanie uważa się za zaliczone, jeśli pocisk upadnie w promieniu 10m od OBJ#2.
SNIPER
Zadanie zostanie uruchomione TYLKO w przypadku zgłoszeń snajperów.
POJEMNIK
W czasie do dwóch godzin po przeniknięciu do AO grupa otrzyma (via SMS) wiadomość dla szpiega działającego w okolicy Okuniewa. Wiadomość należy zaszyfrować, umieścić w dedykowanym pojemniku i podrzucić do skrytki. Lokalizacja skrytki będzie szczegółowo opisana.
Brak ograniczeń czasowych, zadanie można realizować w dowolnym momencie (oczywiście dopiero po otrzymaniu wiadomości dla szpiega).
EXFIL
Po wykonaniu zadań grupa musi opuścić AO nie póÂźniej niż do 1200LT w niedzielę. EXFIL polega na dotarciu do wyznaczonego pick-up point (PP) w wyznaczonym czasie i oczekiwaniu na busa.
Wykonanie.Grupy startujące w grze dostaną wcześniej potrzebne informacje do opracowania planu działania. Gotowy plan muszą zdeponować przed grą w zamkniętej kopercie u S3 (czyli u mnie
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
. Z S3 grupy ustalają wszytko co konieczne do realizacji akcji:
- czas i miejsce zrzutu (w ramach możliwości określonych przez S3),
- callsign,
- tabela kodowa/klucze do szyfrowania (S3 przydzieli),
- hasła,
- częstotliwości radiowe (główna i awaryjna),
- czas i miejsce podjęcia (główne i awaryjne),
- ISOPREP i EPA na wypadek CSAR (na razie opcja, jeszcze nad tym myślę
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Czas wejścia do gry to 2100-2400LT. Grupy stawiają się w wybranym miejscu w skąd zabierane są busem w na miejsce zrzutu. Jako miejsce zbiórki sugeruję parking przy Tesco lub stacji kolejowej Sulejówek-Miłosna, ale to ustalimy indywidualnie.
Grupy realizują zadania w dowolnej kolejności, ale mając na uwadze ograniczenia czasowe DEMOLKI i CFF. Plany realizacji zostaną otwarte dopiero po grze, zweryfikujemy jak wyglądała faktyczna realizacja w stosunku do zamierzeń AAR
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Miejsca zadań są wspólne dla wszystkich grup, istnieje zatem duże prawdopodobieństwo konfrontacji. Nie wolno natomiast niszczyć obiektów celem uniemożliwienia wykonania zadania innej grupie (czyli zabrania wszystkich lightstick'ów z OBJ#1, zabrania pojemników ze skrytki, zakłócania radia podczas CFF itp). Szczegóły techniczne realizacji CFF zostaną omówione ze zgłoszonymi grupami.
Zgłoszenia i opłaty.Wejściówka wynosi 50 PLN od ekipy. Zgłoszenia należy przesyłać do mnie do dnia 31 paÂździernika 2011r.
Selekcjonerzy i snajperzy nie płacą, ale nie mają zapewnionej żadnej obsługi logistycznej (działają na własną rękę).
Z uwagi na duże zainteresowanie grą o zakwalifikowaniu ekipy decyduje kolejność wpłat. Niestety musimy ograniczyć ilość grup bo nie damy rady obsłużyć CFF w sensownym czasie.
Na razie tyle, jeśli coś niejasne pytajcie!