Scenariusz militarny 2008-08-17

Strzelanie, ale już z fabułą ;)

Scenariusz militarny 2008-08-17

Postprzez [SC] Shark » 2008-08-14, 22:32

Witam zapraszam na scenariusz militarny 2008-08-17 godz 11.00 Wisła Poligon BAGERA

Pozdrawiam i czekam na zapisy na forum

SCENARIUSZ

Rok 2050, trwa konflikt pomiędzy dwoma stronami stacjonującymi w Devinvillage i Hellwood. Siły rządowe
w postaci Policji Militarnej starają się zapewniać tubylcom bezpieczeństwo, pilnując spokoju na strefie martwej
mieszczącej się dokładnie po środku konfliktu. Patrole policji wyruszają na zwiad co 10 minut starając się pilnować
porządku reagując na każdy przejaw agresji otwarciem ognia. Utrudnieniem zadania Policji
jest mocno zaminowany teren, oraz częste walkipomiędzy stronami konfliktu w celu umocnienia swojej pozycji.

Zadania stron:

1 Policja Militarna
- co 10 minut patrol strefy Martwej
- eliminacja wszystkich wrogo zachowujących się żołnierzy
- możliwość przeszukiwania napotkanych żołnierzy i konfiskata amunicji itp.(zależne od nastawienia i zachowania)
- w przypadku przejęcia jednej z wiosek przez drugą strone konfliktu, zaprowadzenie porządku i pomoc w jej odbiciu
-


2 Devilvillage
- bardzo wroga i agresywna strona konfliktu
- walczy z każdym i o wszystko
- przejmowanie amunicji
- zniszczenie radiostacji wroga
- przejęcie wioski wroga


3 Hellwood
- strona sympatyzująca z Policją Militarną, która próbuje umocnić swoje stanowisko
- głównie walczy z mieszkańcami Devinvillage (co nie znaczy, że nie może zadrzeć z Policją)
- przejmowanie amunicji
- zniszczenie radiostacji
- przejęcie wioski


Zasady:

- Trafionego w rękę, nogę, marker - należy odtransportować mając stały kontakt dotykowy z rannym do swojej wioski
lub opatrzenie rany przez medyka
- Trafienie w głowe lub korpus - respawn 5 minut w obozie Policji Militarnej, które zostaje odnotowane
- Uszkodzenie anteny nadawczej powoduje zerwanie łączności (Policja konfiskuje wszystkie radia)
- Przejęcie wioski następuje w momencie ustawienia dwóch transporterów na sobie znajdujących się pod wejściem do
budynku głównego. Obóz, który został wypędzony zaczyna gre z wioski Policji
- Przejmowanie amunicji - na terenie strefy martwej będą umieszczane przez Policje co 30minut skrzynie z
amunicją. Zdobycie skrzyni z amunicją pozwala na udanie się do wioski Policji i uzyskanie swojej wcześniej przygotowanej
amunicji
- Limity amunicji - Policja No Limit, Devilvillage i Hellwood nie więcej niż 100szt amunicji naraz przy sobie co
będzie sprawdzane przez Policję (złapanie z większą ilością równa się rozszczelanie, respawn i rozpoczęcie z wioski Policji)
- czas gry 4 godz gry
- Punktacja - zabity żołnierz 1punkt, zdobycie amunicji 3punkty, zniszczenie radiostacji 5 punktów, przejęcie wioski 6punktów
[SC] Shark
 

Postprzez [SC] Shark » 2008-08-14, 22:33

Lista chętnych:

1. Shark
2. Przemo
3. dR
4.

Mało nas... co z resztą ??
[SC] Shark
 

Postprzez Przemo » 2008-08-15, 12:06

bardzo ciekawy pomysł na scenariusz
Saltus III,IV,V,VII; Unit 03,04,07; Igła: I; Blackops II,IV; Ramsar I,III; Bravo Two Zero; Wilczy Szlak; KASKADA; RedFall 2013; SALAMANDRA; GreenCoat II; AEGIS 2015
Avatar użytkownika
Przemo
moderator
 
Posty: 2257
Dołączył(a): 2008-03-14, 21:50
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez dRAGOON » 2008-08-15, 12:35

1. Shark
2. Przemo
3...
Cierpienie wymaga więcej odwagi niż śmierć

_______________________________________

*667*560*177*
Avatar użytkownika
dRAGOON
 
Posty: 150
Dołączył(a): 2008-04-17, 18:10
Lokalizacja: BRZESZCZE

Postprzez Gość » 2008-08-15, 16:59

Lista chętnych:

1. Shark
2. Przemo
3. dR
4. DiaKum
5. ...
Gość
 

Postprzez Przemo » 2008-08-15, 20:45

na razie tylko 3 osoby , rozumiem że reszta obłaskawia żony przed wyjazdem na Saltusa :-)
Saltus III,IV,V,VII; Unit 03,04,07; Igła: I; Blackops II,IV; Ramsar I,III; Bravo Two Zero; Wilczy Szlak; KASKADA; RedFall 2013; SALAMANDRA; GreenCoat II; AEGIS 2015
Avatar użytkownika
Przemo
moderator
 
Posty: 2257
Dołączył(a): 2008-03-14, 21:50
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Roger » 2008-08-15, 20:54

Tak toczno towariszcz pałkownik :)
GG: 1329961
This is my marker. There are many like it, but this one is mine....
Avatar użytkownika
Roger
 
Posty: 504
Dołączył(a): 2008-03-14, 21:59
Lokalizacja: świetochłowice

Postprzez [SC] Shark » 2008-08-17, 16:34

Dzięki Wszystkim za grę, a zwłaszcza Krzyśkowi za przygotowanie i za zaproszenie..
[SC] Shark
 

Postprzez Krzycho » 2008-08-17, 18:13

My dziękujemy za tak liczne przybycie i za świetną zabawę.
Jarheadom gratulujemy bardzo dobrego zgrania w teamie i oby tak na Saltusie :)

P.S. Cale szczescie udalo mi sie dojechac prawie na czas :)
Krzycho
 

Postprzez Przemo » 2008-08-17, 19:18

ja niestety sobie nie pograłem za bardzo :-( coś mi marker nie gadał jak trzeba. Oczywiście też im gratuluje dobrej gry no cóż zobaczymy jak im wyjdzie na Saltusie . Kulki - EVILE tragedia !!!
Saltus III,IV,V,VII; Unit 03,04,07; Igła: I; Blackops II,IV; Ramsar I,III; Bravo Two Zero; Wilczy Szlak; KASKADA; RedFall 2013; SALAMANDRA; GreenCoat II; AEGIS 2015
Avatar użytkownika
Przemo
moderator
 
Posty: 2257
Dołączył(a): 2008-03-14, 21:50
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Szorti » 2008-08-17, 19:22

Ja również dziękuję wszystkim za grę, i chętnie powtórzyłbym taki scenariusz :-)
Szorti
 

Postprzez pawel.brevis » 2008-08-17, 22:07

W taki razie ja też podziękuję. Co do kulek to zgadzam się z Przemem. Myśle że zagramy coś podobnego jeszcze nie raz.
pawel.brevis
 


Powrót do Scenariusze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości