13-14.06.15 POLIGON WINÓW 24H MILSIM MAGFED + 50TACAP

Re: 13-14.06.15 POLIGON WINÓW 24H MILSIM MAGFED + 50TACAP

Postprzez twbolek83 » 2015-05-25, 16:47

z lok kasa poszła :-x
uzupełnienie też
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy
A. Einstein
Avatar użytkownika
twbolek83
Administrator
 
Posty: 2316
Dołączył(a): 2009-12-28, 14:53
Lokalizacja: olkusz

Re: 13-14.06.15 POLIGON WINÓW 24H MILSIM MAGFED + 50TACAP

Postprzez twbolek83 » 2015-06-14, 16:10

Było naprawdę ciekawie, sporo chodzenia, zasadzek, obserwacji i walki.
Dzięki wszystkim z LOKu za grę, Pustakom za dowodzenie na wysokim poziomie i przede wszystkim grupie JARHEADS za organizację.

Zdarzały się również nieporozumienia ale tak to na tego typu grach bywa
Pozdrowienia dla wszystkich zwłaszcza dla kolegi z odstrzelonym opatrunkiem :-)
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy
A. Einstein
Avatar użytkownika
twbolek83
Administrator
 
Posty: 2316
Dołączył(a): 2009-12-28, 14:53
Lokalizacja: olkusz

Re: 13-14.06.15 POLIGON WINÓW 24H MILSIM MAGFED + 50TACAP

Postprzez twbolek83 » 2015-06-14, 16:20

Kilka zdięć
https://plus.google.com/photos/11623078 ... bj0nZvEggE

Dajcie znać czy album jest dostępny nie korzystam często z tego więc nie wiem czy można bez problemu obejrzeć zdjęcia.
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy
A. Einstein
Avatar użytkownika
twbolek83
Administrator
 
Posty: 2316
Dołączył(a): 2009-12-28, 14:53
Lokalizacja: olkusz

Re: 13-14.06.15 POLIGON WINÓW 24H MILSIM MAGFED + 50TACAP

Postprzez twbolek83 » 2015-06-14, 18:18

Może od razu dodam ZGUBIONE/ZNALEZIONE

ZGUBIŁEM
podkoszulek LOK MILSIM z napisem na klatce BOLEK może ktoś widział lub znalazł

ZNALAZŁEM
maskę typu STALKER 2 jest u Przema
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy
A. Einstein
Avatar użytkownika
twbolek83
Administrator
 
Posty: 2316
Dołączył(a): 2009-12-28, 14:53
Lokalizacja: olkusz

Re: 13-14.06.15 POLIGON WINÓW 24H MILSIM MAGFED + 50TACAP

Postprzez Grelo » 2015-06-14, 22:22

twbolek83 napisał(a):Kilka zdięć
https://plus.google.com/photos/11623078 ... 1016815201

Dajcie znać czy album jest dostępny nie korzystam często z tego więc nie wiem czy można bez problemu obejrzeć zdjęcia.


Niestety niedostępny album.

Co zgubione/znalezione to zostawiłem na wieży na parapecie okna fata 50 zielonego, jeśli ktoś znalazł i zabrał to chętnie odbiorę, pozdr
Avatar użytkownika
Grelo
 
Posty: 452
Dołączył(a): 2011-08-09, 21:03
Lokalizacja: Rybnik City

Re: 13-14.06.15 POLIGON WINÓW 24H MILSIM MAGFED + 50TACAP

Postprzez Pawel » 2015-06-15, 06:06

Zgubione/znalezione zgubiłem okulary przeciwsłoneczne będę wdzięczny za jakieś info
Pawel
 
Posty: 8
Dołączył(a): 2013-12-22, 19:35

Re: 13-14.06.15 POLIGON WINÓW 24H MILSIM MAGFED + 50TACAP

Postprzez twbolek83 » 2015-06-15, 06:59

Podmieniłem link może teraz będzie lepiej.
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy
A. Einstein
Avatar użytkownika
twbolek83
Administrator
 
Posty: 2316
Dołączył(a): 2009-12-28, 14:53
Lokalizacja: olkusz

Re: 13-14.06.15 POLIGON WINÓW 24H MILSIM MAGFED + 50TACAP

Postprzez ChaoS » 2015-06-15, 20:19

Dziękujemy za przybycie na imprezę! Mam nadzieję, że dobrze się bawiliście!



twbolek83 napisał(a):Pozdrowienia dla wszystkich zwłaszcza dla kolegi z odstrzelonym opatrunkiem :-)


Leżałem obok tego kolegi, starając się go opatrzyć, nie wiem czy było to zamierzone, ale efekt wytrącenia opatrunku z dłoni był klimatyczny :).
www.jarheads.pl - MIL-SIM
Avatar użytkownika
ChaoS
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2013-12-17, 16:53
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: 13-14.06.15 POLIGON WINÓW 24H MILSIM MAGFED + 50TACAP

Postprzez Flemming » 2015-06-15, 21:12

Podsumowań czas.
Najbardziej podobała mi się praca dowództwa (Latarnia) - oczywiście mogli więcej info z nasłuchu przeciwnika przekazywać do dowódców liniowych, przeciwnik i tak wiedział, że ich podsłuchujemy. Generalnie dobra robota, choć jedynego medevaka o którego prosiliśmy nie dostaliśmy.
Było ciężko z racji pogody, latających krwiopijców i chaszczy ala Kongo, drogi obstawiał ONZ a bezpośrednie ataki na obsadzone posterunki udawały się ze zmiennym szczęściem.

Mimo to udało się:
1. Porwać Medyka z wioski i dostarczyć do naszego HQ,
2. Zdobyć jeńca - choć go za chwilę odstrzelili,(udało się też odbić naszego jeńca).
3. Zdobyć (2 razy) i "spalić"(raz) wieżę obserwacyjną,
4. Zadać przeciwnikowi poważne straty - mimo iż miał przewagę liczebną.
5. Utrzymywać kontakt (prawie 100% czasu) z HQ i przekazywać komunikaty wg tabeli kodowej,
6. Zrywać kontakt w sposób zorganizowany, gdy przeciwnik miał przewagę liczebną, lub gdy wymagało tego zadanie,
7. Wysadzić parę transportów przeciwnika,
8. Wysadzić "rurociąg" i "zawory",
9. Utrzymywać kontakt z wioską, tak radiowy, jak i LARP-owy.

Pierwszy dzień - świetne dowodzenie Krzycha, efekt - dojście pod bazę przeciwnika, połączenie się z drugim oddziałem i "spalenie" wieży. Daleki patrol Ezechiela i Bolka, baaardzo głębokie rozpoznanie - i nie wykryte. Noc - wykonanie zadań dywersyjnych przez inne nasze oddziały. Dzień drugi - początkowo całkowita kontrola terenu - daleki patrol poranny, zdobycie wieży - wywieszenie flagi, wysadzenie pojazdu przeciwnika (Apacz), planowa ewakuacja po chwilowym zawieszeniu broni. Utrata jeńca, zdobycie jeńca - obrona twierdzy "old prison" - ciężkie straty przeciwnika (nasze też),... sam ubiłem w sumie 4 zanim poległem.
Impreza niezła, miejsce - mimo,że niewielkie to bardzo zróżnicowane i wymagające (dżungla akacjowo-chaszczowa). Niewielkie dystanse kompensowała trudność przedzierania się poza drogami.

Jest parę kwestii, które można by było dopracować.

1. Organizator obiecał mapy na plastiku - na obietnicach się skończyło.
2. Szkoda, że nie wiedzieliśmy również, że wieża nie powinna zostać ostrzelana - wtedy nie zajmowalibyśmy jej zmuszając ONZ do zwarcia szyków i ataku, który przypłacili stratami - i uwaleniem wieży farbą.
3. Trzeba by też opracować system oznaczania wozów "zniszczonych" np.załączone światła awaryjne itp.
Wtedy wiadomo, że załoga jest już KIA po 5 min od nieudzielenia pomocy. Ale te 5 min. auto powinno stać a nie wycofywać się do bazy. Po detonacji nie byłoby potrzeby ostrzeliwania auta bo w środku wszyscy mają ranę ciężką. Kierowca po powrocie do bazy powinien odzyskiwać sprawność bojową od razu (w tym samym czasie co auto), pozostali po ustalonym czasie 2h. Chodzi o to, aby auto jeździło jak najwięcej. Również przejmowanie pojazdów raczej nie powinno mieć miejsca. Warunki ewentualnego przejęcia: kierowca jest off-game i służy tylko jako "woźnica dyliżansu" bądź został wzięty do niewoli - a wóz nie został wysadzony na IED-ku lub umowną RPG.

Ale generalnie jak na taki projekt to i tak nie było źle. Powiedziałbym nawet że było wybornie, temperatura i komary iście afrykańskie, ONZ się wczuwał w rolę, tak samo i "ludność cywilna" - niezła mieszanka milsimu i larpa, dla każdego coś miłego. Nasza wesoła gromadka też miała swoje zadania, ale o nich już było. A oto jak się ONZ wczuł w rolę: https://www.youtube.com/watch?v=I8-nWKMJaHQ

Może inni się wypowiedzą gdzieś w innym miejscu bardziej krytycznie, moim zdaniem było OK. Dzięki wszystkim, którzy choć trochę przyczynili się do tego, że ten milsim/larp mógł mieć miejsce. Bawiłem się przednio i myślę, że nie tylko ja.

Pozdrawiam,
Flemming
Ostatnio edytowano 2015-06-18, 17:00 przez Flemming, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Flemming
 
Posty: 445
Dołączył(a): 2009-09-02, 15:52
Lokalizacja: Żory

Re: 13-14.06.15 POLIGON WINÓW 24H MILSIM MAGFED + 50TACAP

Postprzez krzychu77 » 2015-06-16, 09:08

I znalazłem jeszcze dwie foty :
Odebrana mapa ( dość prosta ) ;-) po przeszukaniu zwłok przeciwnika
wycofujący się oddział " OKO 2 " po spaleniu wieży :mrgreen:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/795 ... 1015c.html
Saltus XVII; Blackops III,IV; GreenCoat II; NWN15; MA2015, GF Point 2016
Avatar użytkownika
krzychu77
 
Posty: 985
Dołączył(a): 2013-08-26, 21:26
Lokalizacja: Mikołów

Poprzednia strona

Powrót do Gry MOG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron