Broken Border 2: Operacja Plonąca Fosa - REGULAMIN

Broken Border 2: Operacja Plonąca Fosa - REGULAMIN

Postprzez Przemo » 2015-02-04, 23:47

Nadrzędną zasadą jest ZDROWY ROZSĄDEK!

Dozwolone typy markerów i limity :

W bazach i samochodach dowolna ilość zapasowej amunicji.

1. Magfed
- Zasilanie z wymiennych pudełkowych magazynków (w tym boxmagi elektryczne),
- Brak limitu przenoszonych magazynków,
- kulki przenosimy w magazynkach - w przypadku małej liczby magów można korzystać z fatów ale takim przypadku dostosowujemy się do reszty i przy sobie łącznie mozemy mieć 200 kulek
- 300 fps
- Dozwolony kaliber .43 RAM Wypełnienie farba lub clear, dla kalibru .43 dopuszczalne kule pudrowe. Prędkość wylotowa dla kalibru .43 – poniżej 450 fps .

2. Pompka (lub inny marker wymagający przeładowania po każdym strzale)
- Minimum 80 cm długości ze złożoną kolbą,
- Magazynek rurkowy poziomy w osi lufy o pojemności max 15 kulek,
- Stylizacja militarna.
- przy sobie tylko 200 kulek
- 300 fps

3. Markery wsparcia
- Marker wyposażony w magazynek tradycyjny (grawitacyjny, elektrospłuczka, Cyclone, Rip Clip itd.)
- Doładowanie wyłącznie z przenoszonej osobno (nie w markerze) skrzynki amunicyjnej (w środku kulki w pojemnikach lub luzem) lub w plecaku w fatach.
- Długość ze złożoną kolbą – minimum 80 cm,
- Masa markera – minimum 6 kg z odpiętą butlą i pustym magazynkiem,
- Pojemność magazynka max 200 kulek,
- 1 marker wsparcia na minimum 5 graczy (4+1 support),
- Stylizacja militarna.
- loader + zapas łacznie 500 kulek .
- 300 fps

4. Markery mechaniczne / elektropneumatyczne
- loader grawitacyjny , rip clip , cyclone max 50 kulek zalecane 30
- zapas przy sobie 200 kulek
- 300 fps

SOP:

System trafień:
Zostanie przypomniany na odprawie
System ran:
1. Gra na trafienia (rozbicie kulki nie jest wymagane do eliminacji).
2. Eliminację oznacza się przez założenie kamizelki odblaskowej/czerwonej chusty na głowę. Gracz wyeliminowany nie ma prawa komunikować się w żaden sposób z innymi graczami w grze.
3. Trafienia dzielimy na:
- Trafienie w głowę – eliminacja (hełmy nie spełniają funkcji ochrony balistycznej),
- Trafienie w nogę/rękę (również wielokrotne w danym momencie w jedną kończynę) – gracz „ranny” („rana lekka”), co skutkuje:
a) Wymaganym natychmiastowym położeniem się na ziemi,
b) Do czasu opatrzenia rany dozwolone jest jedynie czołganie się (nie można strzelać ani poruszać się inaczej niż przez czołganie),
- Trafienie w korpus (również wielokrotne) – gracz unieruchomiony, "rana ciężka" – patrz dalej pkt. 5.
4. Opatrywanie „ran lekkich”
- „Ranę” można „opatrzyć” samodzielnie poprzez obwiązanie kończyny w miejscu trafienia białym opatrunkiem obejmującym dookoła kończynę (opatrunek nie może się zsunąć). Dopuszczalna forma opatrunku to bandaż, opatrunek osobisty itd., plastry nie są dozwolone,
- Każdy gracz może przenosić maksymalnie jeden opatrunek,
- Każdy gracz ma prawo opatrzyć się samodzielnie jeden raz,
- Gracz może przekazać swój opatrunek innemu graczowi, który go nie posiada.
5. "Rana ciężka", unieruchomienie:
- Drugie trafienie w dowolną kończynę lub tułów(poza głową) powoduje unieruchomienie gracza („rana ciężka”). Gracz nie ma prawa się poruszać, może jedynie wzywać medyka,
- Jedynie Medyk ma prawo opatrzyć gracza unieruchomionego („ranionego ciężko”),
- Gracz unieruchomiony może czekać na medyka, może zostać do niego przetransportowany przez innych graczy, bądź w każdej chwili uznać się za wyeliminowanego,
- Inni gracze mogą transportować ranionego/unieruchomionego na noszach lub pojazdem bez ograniczeń,
- Dowolne trafienie gracza unieruchomionego skutkuje natychmiastową eliminacją.
6. Medyk
- Dozwolony jest 1 medyk na 5 graczy (4+1),
- Medyk musi nosić oznaczenie funkcji – widoczny czerwony krzyż lub oznaczenie MED itd.,
- Medyk może przenosić do 5 opatrunków. .

Jeniec:

Obowiązują konwencje genewskie i zdrowy rozsądek.
Dozwolone jest branie do niewoli.Można to zrobić przez dotkniecie ręką lub poprzez opatrzenie rannego przeciwnika. Dozwolone jest przeszukanie jeńca do "pierwszej linii" i zabór przedmiotów in game (mapy, notatki). Przedmioty in game nie mogą być ukryte poniżej pierwszej linii. Po wypowiedzeniu hasła: STOKROTKA należy przerwać wszelkie działania, które nie odpowiadają więźniowi, jednak przesłuchanie trwa dalej. Jednocześnie jeniec zostaje pozbawiony możliwości ucieczki i musi wykonywać polecenia.


SPINS:

Organizator zastrzega sobie prawo do usunięcia z terenu działań osób nietrzeźwych.
Każdy z uczestników powinien posiadać przedmioty off game, których nie wolno mu odebrać:
- identyfikator
- telefon komórkowy z numerami alarmowymi
- gwizdek
- opatrunek osobisty i czerwoną chustę
-czerwone światło (chemiczne bądź inne)
Sygnał alarmowy: gwizdek, komunikat na radio: TORA, TORA, TORA

Każdy gracz zobowiązany jest do noszenia oznaczeń dostarczonych przez organizatora.


ROE:
Ogień wolno otwierać tylko do graczy w goglach lub maskach ochronnych.
Zastosowanie pirotechniki zabronione (poza pirotechniką zaakceptowaną przez organizatora!)


Zastosowanie pojazdów jako śmigłowce
1. Samochody i inne pojazdy, nie będące pojazdami In-Game, na czas gry muszą pozostać na miejscu wyznaczonym jako parking.
2. Pojazdy IN-GAME:
a.pojazd poruszający się jako śmigłowiec będzie odpowiednio oznakowany sygnałem swietlnym.
b. Pojazd poruszający sie jako śmigłowiec można zestrzelić tylko pociskiem ziemia-powietrze dostarczonym przez organizatora w innym przypadku nie strzelamy do pojazdu jak równiez nie prowadzimy ognia z wnętrza pojazdu
c. Pojazdy poruszają się jako śmigłowce. W momencie desantu używają świateł awaryjnych. Poruszają się tylko pomiędzy wyznaczonymi strefami lądowania.
d. Pojazdy Organizatora, poruszające się po terenie gry, jeśli nie pełnią żadnej roli wyznaczonej w scenariuszu, poruszają się bez oznaczeń i muszą być traktowane jak zwykłe pojazdy cywilne.
e. Do desantu wysadzonego przez pojazd, można otworzyć ogień dopiero, kiedy pojazd nie będzie znajdował się na linii strzału i oddali się poza zasięg repliki.
f. Ze względów bezpieczeństwa, pojazdy (wszystkie) mogą poruszać się WYŁĄCZNIE po drogach wyznaczonych przez Organizatora!
g. Osoba prowadząca pojazd może odmówić desantowania czy też podjęcia grupy jeżeli lądowisko nie będzie bezpieczne.


Zastosowanie samochodów jako pojazdy kołowe.

Organizacja konwojów:
1. Konwój porusza się tylko wyznaczonymi drogami (wolnymi od min). Mapa z naniesieniami, zostanie dostarczona jak tylko odpowiedzialne służby ustalą siatkę przejezdnych dróg.
2. Konwój składać się będzie z minimum 2 pojazdów (np. samochod ochrony + samochód z celem misji).
3. Pojazdy w konwoju muszą zachować odległość pomiędzy pojazdami o odległość około 20 metrów.
4. Konwój porusza się z prędkością 8-13 km/h.
5. Każdy pojazd konwoju oznaczony jest CZERWONĄ kartką za przednią i jeśli to możliwe, tylną szybą. W nocy konwój używa CZERWONYCH świateł mijania o ograniczonej przezierności.
6. osoby w które jadą w konwoju w kamizelkach odblaskowych są off- game

Zasady walki:
1. Konwój można zatrzymać poprzez zainstalowanie w drodze ładunku typu IED. lub użycie Obsługa ładunków tylko wg ściśle określonej procedury i tylko przez przeszkolonych operatorów.
2. Ładunek należy zdetonować bezwzględnie przed nadjeżdżającym konwojem, w takiej
odległości, aby kierowca pierwszego pojazdu zobaczył wybuch. Jednocześnie eksplozja nie może stanowić realnego niebezpieczeństwa dla samochodów.
3. Wybuch IED symuluje jednoczesny wybuch dwóch ładunków, przed i za konwojem. Po
wybuchu konwój nie może się cofnąć.
4. Pod żadnym pozorem nie wolno zostawiać zainstalowanych ładunków IED bez nadzoru.
5. Wolno strzelać do pojazdów jak i z pojazdów. Samochody można wykorzystywać jako osłonę.
6. Atakującym konwój nie wolno się zbliżyć na odległość mniejsza niż 10 metrów do samochodów ochrony konwoju.
7. Po wybuchu IED, konwój odzyskuje mobilność w ciągu 25 min i rusza niezależnie od sytuacji. Należy bezwzględnie opuścić pas drogi.
8. Jeśli konwój podczas potyczki utraci ładunek, jego osłona może podjąć akcję odbicia.
Ostatnio edytowano 2015-02-09, 00:30 przez Przemo, łącznie edytowano 2 razy
Saltus III,IV,V,VII; Unit 03,04,07; Igła: I; Blackops II,IV; Ramsar I,III; Bravo Two Zero; Wilczy Szlak; KASKADA; RedFall 2013; SALAMANDRA; GreenCoat II; AEGIS 2015
Avatar użytkownika
Przemo
moderator
 
Posty: 2257
Dołączył(a): 2008-03-14, 21:50
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Broken Border 2: Operacja Plonąca Fosa - REGULAMIN

Postprzez twbolek83 » 2015-02-05, 21:04

Jeniec - w jaki sposób jest pozyskiwany ???
poprzez dotknięcie/pochwycenie i wypowiedzenie odpowiedniej formułki???

Jak z cichym "zabijaniem"?????
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy
A. Einstein
Avatar użytkownika
twbolek83
Administrator
 
Posty: 2316
Dołączył(a): 2009-12-28, 14:53
Lokalizacja: olkusz

Re: Broken Border 2: Operacja Plonąca Fosa - REGULAMIN

Postprzez Przemo » 2015-02-09, 00:39

w przypadku regulaminu pewne sugestie mile widziane. Podobny regulamin obowiązywał na Unitach tutaj został troszkę zmodyfikowany o magfedy , system ran znany z mogów i pewnych drobnych zmian w kwestii używania pojazdów. Niebawem napiszę coś więcej o tzw. respawnach ich miejscach i pewnych karach czasowych które można będzię skrócić wzywając np "medevac"
Saltus III,IV,V,VII; Unit 03,04,07; Igła: I; Blackops II,IV; Ramsar I,III; Bravo Two Zero; Wilczy Szlak; KASKADA; RedFall 2013; SALAMANDRA; GreenCoat II; AEGIS 2015
Avatar użytkownika
Przemo
moderator
 
Posty: 2257
Dołączył(a): 2008-03-14, 21:50
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Broken Border 2: Operacja Plonąca Fosa - REGULAMIN

Postprzez Przemo » 2015-02-09, 00:48

poniżej podaję konto do wpłat. Prosiłbym o wpłaty całym teamem. Rejestracja i ostatnie wpłaty do 07.03.2015.

Przemysław Cieśla
citibank
80 1030 0019 0109 8533 6863 0014
Saltus III,IV,V,VII; Unit 03,04,07; Igła: I; Blackops II,IV; Ramsar I,III; Bravo Two Zero; Wilczy Szlak; KASKADA; RedFall 2013; SALAMANDRA; GreenCoat II; AEGIS 2015
Avatar użytkownika
Przemo
moderator
 
Posty: 2257
Dołączył(a): 2008-03-14, 21:50
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Broken Border 2: Operacja Plonąca Fosa - REGULAMIN

Postprzez Przemo » 2015-02-20, 21:11

trochę informacji co się dzieje z delikwentem po śmierci czyli takie "życie po życiu"

szpitalem jest tutaj - baza będąca w statusie "off game"

Opatrzenie rany polega na owinięciu czerwonej chusty bandażem tak aby pozostawała na miejscu!
Lekko ranny dostarczony do szpitala MEDEVEC-iem wraca do gry bez kary czasowej jako uzupełnienie.
Ciężko ranny dostarczony do szpitala MEDEVEC-iem wraca do gry po godzinie jako uzupełnienie.
Każdy KIA dostarczony do szpitala MEDEVEC-iem wraca do gry po 2 godzinach jako uzupełnienie.
KIA który dotrze do HQ/szpitala w inny sposób wraca do gry po 4h.
Czas kary mierzony jest od momentu dotarcia do HQ/szpitala
Saltus III,IV,V,VII; Unit 03,04,07; Igła: I; Blackops II,IV; Ramsar I,III; Bravo Two Zero; Wilczy Szlak; KASKADA; RedFall 2013; SALAMANDRA; GreenCoat II; AEGIS 2015
Avatar użytkownika
Przemo
moderator
 
Posty: 2257
Dołączył(a): 2008-03-14, 21:50
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Broken Border 2: Operacja Plonąca Fosa - REGULAMIN

Postprzez twbolek83 » 2015-02-20, 21:43

Wydaje mi się że przy ranie lekkiej wystarczy opatrzenie medyka z oddziału w jakimś (np. 15min) krótkim czasie od postrzału.
Medevec nie wyrobi chyba że będzie ich ze trzy lub więcej.
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy
A. Einstein
Avatar użytkownika
twbolek83
Administrator
 
Posty: 2316
Dołączył(a): 2009-12-28, 14:53
Lokalizacja: olkusz

Re: Broken Border 2: Operacja Plonąca Fosa - REGULAMIN

Postprzez Przemo » 2015-02-21, 02:21

bolek słuszna uwaga
Saltus III,IV,V,VII; Unit 03,04,07; Igła: I; Blackops II,IV; Ramsar I,III; Bravo Two Zero; Wilczy Szlak; KASKADA; RedFall 2013; SALAMANDRA; GreenCoat II; AEGIS 2015
Avatar użytkownika
Przemo
moderator
 
Posty: 2257
Dołączył(a): 2008-03-14, 21:50
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Broken Border 2: Operacja Plonąca Fosa - REGULAMIN

Postprzez Przemo » 2015-03-02, 00:53

pojawił się pewien koncept po szkoleniu TCCC
Panowie jesli ktos bedzie posiadał staze taktyczną i poprawnie /nie przesadzamy z dociskiem/ założy na postrzeloną konczynę rana ciężka przechodzi w lekka co wiąże się z szybszym powrotem do działań. Poprawnie założoną staze taktyczną weryfikuje medyk w obozie.
Saltus III,IV,V,VII; Unit 03,04,07; Igła: I; Blackops II,IV; Ramsar I,III; Bravo Two Zero; Wilczy Szlak; KASKADA; RedFall 2013; SALAMANDRA; GreenCoat II; AEGIS 2015
Avatar użytkownika
Przemo
moderator
 
Posty: 2257
Dołączył(a): 2008-03-14, 21:50
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Broken Border 2: Operacja Plonąca Fosa - REGULAMIN

Postprzez Przemo » 2015-03-08, 22:50

prośba o nie stosowanie kulek turniejowych z racji problemów z czyszczeniem tego cholerstwa z oporządzenia. dopuszczamy kulki pudrowe.
szukam orginalnego koloru kulki do wyrzutni rakiet wszelkie sugestie mile widziane
Saltus III,IV,V,VII; Unit 03,04,07; Igła: I; Blackops II,IV; Ramsar I,III; Bravo Two Zero; Wilczy Szlak; KASKADA; RedFall 2013; SALAMANDRA; GreenCoat II; AEGIS 2015
Avatar użytkownika
Przemo
moderator
 
Posty: 2257
Dołączył(a): 2008-03-14, 21:50
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Broken Border 2: Operacja Plonąca Fosa - REGULAMIN

Postprzez GwizdeK & Newt » 2015-03-09, 10:06

Od nas niestety z hali nie pamiętają nazwy tych niebieskich :(
GwizdeK & Newt
 
Posty: 83
Dołączył(a): 2014-02-25, 15:06
Lokalizacja: Warszawa

Re: Broken Border 2: Operacja Plonąca Fosa - REGULAMIN

Postprzez Feldgrau » 2015-03-09, 10:30

Cames a jaki kolor ma turniejowa może do wyrzutni taka właśnie użyć - 10 sztuk na całą imprezę starczy chyba , a pojedyńczy splat z auta łatwiej doczyścić niż serie z oporządzenia
" Zabij ich wszystkich a Bóg weźmie do siebie niewinnych "
Avatar użytkownika
Feldgrau
moderator
 
Posty: 6610
Dołączył(a): 2009-10-29, 20:23
Lokalizacja: Jaworzno

Re: Broken Border 2: Operacja Plonąca Fosa - REGULAMIN

Postprzez Flemming » 2015-03-09, 15:33

Feldgrau napisał(a):Cames a jaki kolor ma turniejowa może do wyrzutni taka właśnie użyć - 10 sztuk na całą imprezę starczy chyba , a pojedyńczy splat z auta łatwiej doczyścić niż serie z oporządzenia

Nie polecam, kulka turniejowa typu Evil czy Marballizer zawiera wypełnienie reagujące z tlenem, jeśli nie zmoczysz tego od razu wodą i nie zmyjesz to będziesz miał odbarwione ślady na aucie.
To już biała farba z First Strike lepiej schodzi niż ta turniejowa kupa.
Avatar użytkownika
Flemming
 
Posty: 445
Dołączył(a): 2009-09-02, 15:52
Lokalizacja: Żory

Re: Broken Border 2: Operacja Plonąca Fosa - REGULAMIN

Postprzez pucio » 2015-03-09, 20:17

Tak samo jak nie zmyjesz szybko z ubrania to zostają plamy ja nie powiem po czym
Avatar użytkownika
pucio
 
Posty: 318
Dołączył(a): 2013-01-19, 23:02
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Broken Border 2: Operacja Plonąca Fosa - REGULAMIN

Postprzez Pik » 2015-03-11, 00:04

Właśnie miałem pytać o zakazane kolory kulek, bo ja już stety mam Tomahawki. Tym razem niebieskie, więc sie tu Gwizdek nie wychylaj.
No i Tomahawki jak tomahawki - nie zostawiają trwałego śladu (o ile sie rozbiją) oprócz tego na psychice :)
Mam troszkę sterlingów claymore z gęstym żółtym wypełnieniem - moge zabrać do wyrzutni jeżeli nikt inny nie ma takiego koloru
Pik
 
Posty: 42
Dołączył(a): 2014-02-03, 21:27
Lokalizacja: Tychy/Warszawa

Re: Broken Border 2: Operacja Plonąca Fosa - REGULAMIN

Postprzez GwizdeK & Newt » 2015-03-11, 00:11

Pik napisał(a):Tym razem niebieskie, więc sie tu Gwizdek nie wychylaj.

chodziło o ludzi z hali Frag Factory - tam komercja na niebieskich śmigała ;] zapomniałem, że nowe Tomahawki są niebieskie ciągle w głowie ten kolor sp...biały ;]
GwizdeK & Newt
 
Posty: 83
Dołączył(a): 2014-02-25, 15:06
Lokalizacja: Warszawa

Następna strona

Powrót do Gry MOG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron