przez Majster JH » 2014-03-08, 10:59
Wdzie ze Juby jeszcze nie wstawił :)
MOG3 !
Przedstawiamy założenia scenariuszy. Luźno nawiązują one do operacji NATO "Joint Guardian" w Kosowie.
1. IED.
Serbska kolumna pojazdów przemieszcza się z punktu A do punktu B. Po drodze wpada w zasadzkę Albańczyków z UÇK. W wyniku eksplozji IED pojazd prowadzący zostaje unieruchomiony (obsada nie odnosi żadnych obrażeń) a konwój ostrzelany z broni ręcznej. Serbowie mają wycofać konwój, ewakuując obsadę zniszczonego wozu. Opcjonalnie na pomoc zostają wezwane posiłki dla jednej lub obu stron.
2. Patrol EOD.
Pieszo-zmotoryzowany patrol rozminowywania NATO ma do pokonania trasę w określonym przedziale czasu. Na trasie musi poradzić sobie z zaminowanymi przeszkodami terenowymi i partyzantami z serbskiej milicji.
3. Checkpoint.
Siły KFOR sprawdzają pojazdy w poszukiwaniu przemytników organów z mafii albańskiej. Kolumna uzbrojonych bandytów musi się przebić i uciec. Na pomoc zostaje wezwany QRF KFOR.
4. Czystka.
Siły UÇK atakują obóz serbskich uchodźców. Atak następuje z kilku stron, Serbowie bronią się w taborze pojazdów. Opcjonalnie jako rozjemcy wkracza QRF KFOR.
5. Zbrodnie wojenne.
Pieszy patrol KFOR natyka się na masowy grób kosowskich Albańczyków. Podczas zabezpieczania terenu zostaje zaatakowany przez serbskich oprawców Šakali.
- Czas trwania scenariuszy to 15-20 minut, nie dłużej,
- Każdy scenariusz rozgrywamy przynajmniej 2 razy, zmieniając strony. Będzie dość grania dla wszystkich:)
- Żeby nie było przestojów, będzie ustalony sztywny czas przerw między scenariuszami. W tym czasie uczestnicy mają ogarnąć siebie i sprzęt, wyczyścić pojazdy z farby oraz zająć miejsca na terenie gry zgodnie z założeniami scenariuszy. Start i koniec będą sygnalizowane racami hukowymi.
- Założenia szczegółowe, takie jak podział sił, przydzielanie sprzętu będzie dokonywane po ustaleniu ostatecznej liczby graczy i pojazdów,
- opcjonalnie wprowadzimy dla 1 i 2 scenariusza obowiązek ewakuacji "zabitych" (nie trzeba będzie ich nosić, a jedynie doprowadzić do pojazdu), będzie to dodatkowe utrudnienie dla załóg pojazdów,
- dopuszczalna będzie jedynie pirotechnika dymna, petardy hukowe, granaty hukowe i paintballowe zabronione.
- pojazdy będą we wszystkich scenariuszach traktowane jako "twarde" (odporne na ogień z broni ręcznej). Nie będzie możliwości prowadzenia ognia z pojazdów(okna i drzwi zamknięte), z wyjątkiem otworów w dachu. Załoga włącza się do gry po opuszczeniu pojazdu.
Przewidujemy zabawę z pojazdami dla wszystkich, dlatego koszt udziału w imprezie jest podwyższony o zwroty za paliwo. W tym momencie cena wlotki oscyluje w okolicach 30,00 PLN bez HP.
Więcej informacji wkrótce.
http://www.youtube.com/watch?v=JD4HtaIqOn0 S -III, IV, V, VI, VII, IX, X, XII,XIII, XIV, XVI, OPTIMI, B20