13-14.06.15 POLIGON WINÓW 24H MILSIM MAGFED + 50TACAP

13-14.06.15 POLIGON WINÓW 24H MILSIM MAGFED + 50TACAP

Postprzez Lloyd » 2015-03-25, 11:37

Załączniki
11081381_811559625548636_2446006262831199550_n.jpg
Avatar użytkownika
Lloyd
 
Posty: 108
Dołączył(a): 2014-02-17, 21:39

Re: 13-14.06.15 POLIGON WINÓW 24H MILSIM MAGFED + 50TACAP

Postprzez Majster JH » 2015-03-29, 14:07

13-14.06.2015 na poligonie w Winowie pod Opolem odbędzie się 24h gra Milsim z elementami LARP. Organizatorem jest Magfed Poland/Jarheads.
Oprócz sprzętu uwzględnionego w zasadach gier MOG, dopuszczone będą militarne markery wyposażone w małe loadery grawitacyjne oraz Cyklony z Tac-capem i stick feedy sprężynowe. Łączna pojemność fabryczna magazynka nie może przekroczyć 50 kul. Wkładki zmniejszające pojemność dużych loaderów nie są dopuszczone.

Do dyspozycji jest cały obszar poligonu, z przejezdnymi drogami, budynkami, przeszkodami wodnymi i umocnieniami. Wszystkie obiekty (FOBy, posterunki, obiekty cywilne itd.) na terenie działań biorą udział w grze (in-game) przez cały czas jej trwania.

Setting:

"Raport ONZ, sytuacja geopolityczna:
Batan Południowy – Niewielka kolonia Francuska, która uzyskała niepodległość w 1964 roku. Region targany długimi walkami wewnętrznymi, od 2000 roku ma słaby ale stabilny rząd. Jednak od trzech lat zaczynają pojawiać się różne frakcje, które mogą zaburzyć młodą, delikatną demokrację. Rząd Batanu jest za słaby na zdecydowaną odpowiedź zagrożenia, bezpieczeństwo w kraju jest de facto sprawą umowną.
Od 2012 roku po odwiertach próbnych, pojawiają się informacje że państwo leży na jednym z największych złóż ropy w regionie. Fakt ten wywołuje zainteresowanie zachodnich koncernów naftowych, które chcą jak najszybciej rozpocząć eksploatację.
Od 2013 roku na terytorium Batanu działa szereg organizacji humanitarnych i charytatywnych, pomagających ludności w nadrabianiu przepaści cywilizacyjnej.

Zaleca się rozpoczęcie przygotowań do misji humanitarno–stabilizacyjnej w razie eskalacji trendów destabilizujących. Działania sił pokojowych miałyby na celu umożliwienie niezakłóconego funkcjonowania organizacji humanitarnych oraz delegacji zachodnich inwestorów."

Strony konfliktu :
- Sojusz Państw Zachodnich (misja stabilizacyjna)
- Organizacja Wolny Wschód (ultralewicowa partyzantka),
- Ludność Batanu (beneficjenci pomocy humanitarnej).
Rozwinięcie :

Sojusz Państw Zachodnich – Międzynarodowe siły pokojowe działające na terenie Batanu w ramach operacji „Vanguard”. Do zadań należy utrzymanie pokoju, dostarczanie pomocy humanitarnej dla ludności, stworzenie i utrzymanie infrastruktury niezbędnej do wypełnienia zadań stabilizacyjnych, zapewnienie warunków do pracy inwestorom zagranicznym.

Organizacja Wolny Wschód - ekstremistyczne ugrupowanie komunistyczne, łączące ideologię komunistyczną z batańskim nacjonalizmem. Aktywna strona wojny domowej, zdelegalizowana w 2002 r. przez rząd Batanu. OWW działa w opozycji do wszystkich działań obecnej władzy, przeciwstawiając się obecności sił pokojowych oraz przedstawicieli zachodniego kapitału.

Ludność cywilna Batanu - Populacja Batanu, posiadającego jeden z najniższych wskaźników rozwoju społecznego, dotknięta jest głodem, zagrożeniami epidemiologicznymi oraz problemami wynikającymi z niestabilnej sytuacji politycznej. Podtrzymanie podstawowych funkcji społecznych jest całkowicie zależne od wsparcia społeczności międzynarodowej.

PETRO-OIL – multinarodowy koncern petrochemiczny, zajmujący się wydobywaniem gazu ziemnego i ropy naftowej oraz ich przesyłem, przetwórstwem, dystrybucją i sprzedażą. Po fiasku inwestycji związanych z wydobyciem gazu łupkowego, jedyną szansą przetrwania dla firmy są plany eksploatacji złóż ropy w Batanie. Najkrótszą drogą do ich realizacji jest wykorzystanie pokolonialnej infrastruktury petrochemicznej.

Link FB: https://www.facebook.com/events/1567610720175714/
Więcej informacji wkrótce.
Załączniki
MAPA 2 WINÓW.jpg
batan.jpg
batan.jpg (11.63 KiB) Przeglądane 20439 razy
flaga OWW.jpg
flaga OWW.jpg (6.43 KiB) Przeglądane 20439 razy
Sojusz Państw Zachodnich.jpg
Sojusz Państw Zachodnich.jpg (11.28 KiB) Przeglądane 20439 razy
Ostatnio edytowano 2015-04-28, 16:40 przez Majster JH, łącznie edytowano 1 raz
http://www.youtube.com/watch?v=JD4HtaIqOn0


S -III, IV, V, VI, VII, IX, X, XII,XIII, XIV, XVI, OPTIMI, B20
Avatar użytkownika
Majster JH
 
Posty: 285
Dołączył(a): 2008-03-20, 14:54
Lokalizacja: Bielsko - Biała

Re: 13-14.06.15 POLIGON WINÓW 24H MILSIM MAGFED + 50TACAP

Postprzez Benny » 2015-03-30, 15:50

Fajne flagi, gdyby były przygotowywane jakieś patche to prosiłbym po jednym extra dla mnie. Po grze ofkoz co by nie mieszać. Mam taki fetysz, patche. Jak ktoś ma jakieś zbędne albo zdublowane to chętnie przygarnę.
NO SACRIFICE
NO VICTORY
Avatar użytkownika
Benny
 
Posty: 12
Dołączył(a): 2012-12-10, 16:49
Lokalizacja: Konstantynów łódzki

Re: 13-14.06.15 POLIGON WINÓW 24H MILSIM MAGFED + 50TACAP

Postprzez ChaoS » 2015-04-20, 16:34

Załączniki
11037110_968786949832534_1542921321656255893_n.jpg
www.jarheads.pl - MIL-SIM
Avatar użytkownika
ChaoS
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2013-12-17, 16:53
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: 13-14.06.15 POLIGON WINÓW 24H MILSIM MAGFED + 50TACAP

Postprzez ChaoS » 2015-04-30, 16:40

Wpisowe: 70,00 PLN (płatne do dnia 22.05.2015)
Numer konta:
81 1140 2004 0000 3302 7564 3367
Damian Urbański
Bielsko-Biała
tytuł przelewu: OPERACJA VANGUARD, NICK,
Drużyny proszone są o wpłacanie za wszystkich graczy.

operacjavanguard@gmail.com
Wszystkie osoby nie zrzeszone prosimy o wysłanie mejla z informacją o chęci wzięcia udziału w grze wraz ze skanem wpłaty za wpisowe. Poprzez mejla zostaną wysłane wszystkie kluczowe informacje wraz z przypisaniem do odpowiedniej strony konfliktu.
W cenie:
- wstęp na poligon,
- przygotowanie terenu,
- organizacja i prowadzenie rozgrywki,
- namioty sztabowe,
- ubezpieczenie,
- pakiet startowy (patch oznaczający stronę gry, opatrunek osobisty, światło chemiczne, mapka terenu)
- pirotechnika potrzebna do zadań,
- HP w bazach off game
Dozwolone typy markerów:
1. Magfed
- Zasilanie z wymiennych pudełkowych magazynków (w tym boxmagi elektryczne),
- Brak limitu przenoszonych magazynków,
- Brak limitu przenoszonego zapasu kulek.
2. Pompka (lub inny marker wymagający przeładowania po każdym strzale)
- Minimum 80 cm długości ze złożoną kolbą,
- Magazynek rurkowy poziomy w osi lufy o pojemności max 15 kulek,
- Stylizacja militarna.
3. Markery wsparcia
- Marker wyposażony w magazynek tradycyjny (grawitacyjny, elektrospłuczka, Cyclone, Rip Clip itd.)
- Doładowanie wyłącznie z przenoszonej osobno (nie w markerze) skrzynki amunicyjnej (w środku kulki w pojemnikach lub luzem),
- Długość ze złożoną kolbą – minimum 80 cm,
- Masa markera – minimum 6 kg z odpiętą butlą i pustym magazynkiem,
- Pojemność magazynka max 200 kulek,
- 1 marker wsparcia na minimum 5 graczy (4+1 support),
- Stylizacja militarna.
4. Oprócz sprzętu uwzględnionego w zasadach gier MOG, dopuszczone będą militarne markery mechaniczne/elektropneumatyczne wyposażone w małe loadery grawitacyjne lub Cyklony z Tac-capem lub stick feedy sprężynowe. Łączna pojemność fabryczna magazynka nie może przekroczyć 50 kul. Wkładki zmniejszające pojemność dużych loaderów nie są dopuszczone. Tryb ognia tylko SEMI AUTO. Łączny limit kul dla gracza to 250 sztuk, rozkład: 50 w loaderze, 100 w ładownicach na pasie/kamizelce, 100 w zapasie w cargo/plecaku.
Pirotechnika:
Wyłącznie atestowane, spełniające normy bezpieczeństwa granaty dymne. GRANATY HUKOWE/ROZPRYSKOWE/PETARDY SĄ NIEDOZWOLONE! Granaty paintballowe ciśnieniowe lub z ładunkiem pirotechnicznym są dozwolone.
Kulki:
Dozwolony kaliber .43, .50, .68. Wypełnienie farba, clear lub puder. Prędkość wylotowa dla kalibru .43 – poniżej 450 fps, dla kalibru .50 i .68 – poniżej 300 fps.
System ran:
1. Gra na trafienia (rozbicie kulki nie jest wymagane do eliminacji).
2. Eliminację oznacza się przez założenie kamizelki odblaskowej/czerwonej chusty/światła chemicznego w nocy na głowę. Gracz wyeliminowany nie ma prawa komunikować się w żaden sposób z innymi graczami w grze.
3. Trafienia dzielimy na:
- Trafienie w głowę – eliminacja (hełmy nie spełniają funkcji ochrony balistycznej),
- Trafienie w nogę/rękę (również wielokrotne w danym momencie w jedną kończynę) – gracz „ranny” („rana lekka”), co skutkuje:
a) Wymaganym natychmiastowym położeniem się na ziemi,
b) Do czasu opatrzenia rany dozwolone jest jedynie czołganie się (nie można strzelać ani poruszać się inaczej niż przez czołganie),
- Trafienie w korpus (również wielokrotne) – gracz unieruchomiony, "rana ciężka" – patrz dalej pkt. 5.
4. Opatrywanie „ran lekkich”
- „Ranę” można „opatrzyć” samodzielnie poprzez obwiązanie kończyny w miejscu trafienia białym opatrunkiem obejmującym dookoła kończynę (opatrunek nie może się zsunąć). Dopuszczalna forma opatrunku to bandaż, opatrunek osobisty itd., plastry nie są dozwolone,
- Każdy gracz może przenosić maksymalnie jeden opatrunek,
- Każdy gracz ma prawo opatrzyć się samodzielnie jeden raz,
- Gracz może przekazać swój opatrunek innemu graczowi, który go nie posiada.
5. "Rana ciężka", unieruchomienie:
- Drugie trafienie w dowolną kończynę lub tułów(poza głową) powoduje unieruchomienie gracza („rana ciężka”). Gracz nie ma prawa się poruszać, może jedynie wzywać medyka,
- Jedynie Medyk ma prawo opatrzyć gracza unieruchomionego („ranionego ciężko”),
- Gracz unieruchomiony może czekać na medyka, może zostać do niego przetransportowany przez innych graczy, bądź w każdej chwili uznać się za wyeliminowanego,
- Inni gracze mogą transportować ranionego/unieruchomionego na noszach lub pojazdem bez ograniczeń,
- Dowolne trafienie gracza unieruchomionego skutkuje natychmiastową eliminacją.
6. Medyk
- Dozwolony jest 1 medyk na 5 graczy (4+1),
- Medyk musi nosić oznaczenie funkcji – widoczny czerwony krzyż lub oznaczenie MED itd.,
- Medyk może przenosić do 5 opatrunków.
7. Trafienie w marker eliminuje go z gry. Wizyta w bazie przywraca jego funkcjonalność
www.jarheads.pl - MIL-SIM
Avatar użytkownika
ChaoS
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2013-12-17, 16:53
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: 13-14.06.15 POLIGON WINÓW 24H MILSIM MAGFED + 50TACAP

Postprzez ChaoS » 2015-04-30, 16:41

BATAN NEWS
Załączniki
news.jpg
www.jarheads.pl - MIL-SIM
Avatar użytkownika
ChaoS
 
Posty: 23
Dołączył(a): 2013-12-17, 16:53
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: 13-14.06.15 POLIGON WINÓW 24H MILSIM MAGFED + 50TACAP

Postprzez Majster JH » 2015-05-06, 16:17

Każda drużyna zainteresowana udziałem w grze proszona jest o przesłanie emaila na adres operacjavanguard@gmail.com z następującymi informacjami:

1. Nazwa drużyny,
2. Ilość osób biorących udział w grze,
3. Dowódca – imię, nazwisko, ksywa, namiary (email, telefon)
4. Użytkowany system łączności (jakie dostępne typy radio)
5. Info o ewentualnym dostępnym pojeździe do gry.
http://www.youtube.com/watch?v=JD4HtaIqOn0


S -III, IV, V, VI, VII, IX, X, XII,XIII, XIV, XVI, OPTIMI, B20
Avatar użytkownika
Majster JH
 
Posty: 285
Dołączył(a): 2008-03-20, 14:54
Lokalizacja: Bielsko - Biała

Re: 13-14.06.15 POLIGON WINÓW 24H MILSIM MAGFED + 50TACAP

Postprzez Majster JH » 2015-05-09, 09:54

DODATKOWE INFO:

Wyposażenie:
Warunkowo dopuszczone są rozpryskowe granaty airsoftowe oraz dźwiękowe, dymne, dymno-hukowe oraz paintballowe miny przeciwpiechotne. Zasięg ich rażenia jest ograniczony do pomieszczenia/okopu/ziemianki w której następuje detonacja, w terenie otwartym promień 3m lub bezpośrednie trafienie. Postępowanie trafionego jak przy "ranie ciężkiej".

System ran:
W przypadku "rany ciężkiej" lub eliminacji konieczne jest pozostanie w pozycji leżącej do końca kontaktu. Należy umożliwić przeciwnikowi zabezpieczenie materiału wywiadowczego, który może być w posiadaniu "poległych".
W przypadku "rany ciężkiej", konieczne jest przetransportowanie gracza do bazy off-game. W każdym momencie gracz może uznać się za wyeliminowanego i postępować na ustalonych zasadach.

Pojazdy:
Eliminowanie pojazdu następuje przez zastosowanie dedykowanych granatników elektronicznych, bądź przez detonację ładunku typu IED w bezpośrednim sąsiedztwie pojazdu. Załoga zniszczonego pojazdu jest wyeliminowana (KIA) i może wraz z pojazdem udać się do bazy. Pojazdy w grze pełnią wyłącznie rolę transportową, niedopuszczalne jest prowadzenie z nich ognia. Strzelanie do pojazdów powinno być ograniczone do zupełnego minimum.

Zasady respawnu:
- KIA - 2h w bazie off-game
- "ciężka rana" - 1h w bazie off-game
- naprawa pojazdu - 1h w bazie off-game

Każdy z uczestników powinien posiadać:
- pakiet startowy dostarczony przez organizatora
- telefon komórkowy z numerami alarmowymi
- gwizdek, latarkę
- kamizelkę odblaskową/czerwoną chustę,
- środki do bytowania przez cały czas trwania gry (nocleg, wyżywienie)
http://www.youtube.com/watch?v=JD4HtaIqOn0


S -III, IV, V, VI, VII, IX, X, XII,XIII, XIV, XVI, OPTIMI, B20
Avatar użytkownika
Majster JH
 
Posty: 285
Dołączył(a): 2008-03-20, 14:54
Lokalizacja: Bielsko - Biała

Re: 13-14.06.15 POLIGON WINÓW 24H MILSIM MAGFED + 50TACAP

Postprzez Majster JH » 2015-05-16, 12:44

Sojusz Zachodni już się szykuje do interwencji :)
Załączniki
Plakat ONZ.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=JD4HtaIqOn0


S -III, IV, V, VI, VII, IX, X, XII,XIII, XIV, XVI, OPTIMI, B20
Avatar użytkownika
Majster JH
 
Posty: 285
Dołączył(a): 2008-03-20, 14:54
Lokalizacja: Bielsko - Biała

Re: 13-14.06.15 POLIGON WINÓW 24H MILSIM MAGFED + 50TACAP

Postprzez Majster JH » 2015-05-19, 14:55

Panowie z ciekawostek w wiosce jest już prawie 20-tu cywili którzy będą tworzyć tło konfliktu .
http://www.youtube.com/watch?v=JD4HtaIqOn0


S -III, IV, V, VI, VII, IX, X, XII,XIII, XIV, XVI, OPTIMI, B20
Avatar użytkownika
Majster JH
 
Posty: 285
Dołączył(a): 2008-03-20, 14:54
Lokalizacja: Bielsko - Biała

Re: 13-14.06.15 POLIGON WINÓW 24H MILSIM MAGFED + 50TACAP

Postprzez VojciechU » 2015-05-20, 18:10

Majster JH napisał(a):Panowie z ciekawostek w wiosce jest już prawie 20-tu cywili którzy będą tworzyć tło konfliktu .


Czy ONZ będzie miał łopaty? Bo ręcznie na 20tu nie wykopiemy...
Saltus: XI, XIII, XIV, XV, XVI | Unit: VI, VII | Igła: I
“Jedyny łatwy dzień był wczoraj”
Avatar użytkownika
VojciechU
 
Posty: 97
Dołączył(a): 2010-10-29, 19:33
Lokalizacja: Łódź

Re: 13-14.06.15 POLIGON WINÓW 24H MILSIM MAGFED + 50TACAP

Postprzez Przemo » 2015-05-21, 05:28

Majster zakup odpowiednią ilość czarnych worków dla Kontyngentu
Saltus III,IV,V,VII; Unit 03,04,07; Igła: I; Blackops II,IV; Ramsar I,III; Bravo Two Zero; Wilczy Szlak; KASKADA; RedFall 2013; SALAMANDRA; GreenCoat II; AEGIS 2015
Avatar użytkownika
Przemo
moderator
 
Posty: 2257
Dołączył(a): 2008-03-14, 21:50
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: 13-14.06.15 POLIGON WINÓW 24H MILSIM MAGFED + 50TACAP

Postprzez Feldgrau » 2015-05-21, 07:04

VojciechU napisał(a):
Majster JH napisał(a):Panowie z ciekawostek w wiosce jest już prawie 20-tu cywili którzy będą tworzyć tło konfliktu .


Czy ONZ będzie miał łopaty? Bo ręcznie na 20tu nie wykopiemy...

sami niech sobie wykopą i dopiero potem sprawe zakończycie
" Zabij ich wszystkich a Bóg weźmie do siebie niewinnych "
Avatar użytkownika
Feldgrau
moderator
 
Posty: 6610
Dołączył(a): 2009-10-29, 20:23
Lokalizacja: Jaworzno

Re: 13-14.06.15 POLIGON WINÓW 24H MILSIM MAGFED + 50TACAP

Postprzez [HSS] Jubszy » 2015-05-21, 08:08

Przemo napisał(a):Majster zakup odpowiednią ilość czarnych worków dla Kontyngentu

W zestawie startowym dla członków OWW będzie szczoteczka do zębów, żeby wam trawa i piasek nie doskwierały ;)
Avatar użytkownika
[HSS] Jubszy
 
Posty: 118
Dołączył(a): 2013-11-26, 14:48

Re: 13-14.06.15 POLIGON WINÓW 24H MILSIM MAGFED + 50TACAP

Postprzez Majster JH » 2015-05-25, 15:17

Panowie ogarniać się :)
http://www.youtube.com/watch?v=JD4HtaIqOn0


S -III, IV, V, VI, VII, IX, X, XII,XIII, XIV, XVI, OPTIMI, B20
Avatar użytkownika
Majster JH
 
Posty: 285
Dołączył(a): 2008-03-20, 14:54
Lokalizacja: Bielsko - Biała

Następna strona

Powrót do Gry MOG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron