4th MOG

Re: 4th MOG

Postprzez VojciechU » 2014-05-09, 07:33

1-10 - Jarheads
11 - Feldgrau LOK Milsim
12 - Przemo LOK Milsim
13 - warhammer LOK Milsim
14 - Lloyd - przyjaciel LOK Milsim
15 -krzychu LOK Milsim
16 - Flemming LOK Milsim
17. VojciechU (HT)
18. Koniu (HT)
19. Kaczka (HT)
Saltus: XI, XIII, XIV, XV, XVI | Unit: VI, VII | Igła: I
“Jedyny łatwy dzień był wczoraj”
Avatar użytkownika
VojciechU
 
Posty: 97
Dołączył(a): 2010-10-29, 19:33
Lokalizacja: Łódź

Re: 4th MOG

Postprzez Pmk » 2014-05-09, 22:10

1-10 - Jarheads
11 - Feldgrau LOK Milsim
12 - Przemo LOK Milsim
13 - warhammer LOK Milsim
14 - Lloyd - przyjaciel LOK Milsim
15 -krzychu LOK Milsim
16 - Flemming LOK Milsim
17. VojciechU (HT)
18. Koniu (HT)
19. Kaczka (HT)
20. Pmk LOK Milsim

Pmk
Balansujcie dopóki się da, a gdy się już nie da, podpalcie świat!
J.Piłsudski
Avatar użytkownika
Pmk
moderator
 
Posty: 1427
Dołączył(a): 2008-03-14, 21:55
Lokalizacja: Tychy

Re: 4th MOG

Postprzez GwizdeK & Newt » 2014-05-09, 23:58

1-10 - Jarheads
11 - Feldgrau LOK Milsim
12 - Przemo LOK Milsim
13 - warhammer LOK Milsim
14 - Lloyd - przyjaciel LOK Milsim
15 -krzychu LOK Milsim
16 - Flemming LOK Milsim
17. VojciechU (HT)
18. Koniu (HT)
19. Kaczka (HT)
20. Benny (HT)
21. Pmk LOK Milsim
22. Newt (Killer Joke)
23. Pik (Killer Joke)
24. Mariusz (Killer Joke)
25. Grzesiu (Killer Joke)
26. Kuba (Killer Joke)
27. GwizdeK (Killer Joke)
GwizdeK & Newt
 
Posty: 83
Dołączył(a): 2014-02-25, 15:06
Lokalizacja: Warszawa

Re: 4th MOG

Postprzez Kris2 » 2014-05-10, 09:40

1-10 Jarheads
11 Feldgrau LOK Milsim
12 Przemo LOK Milsim
13 warhammer LOK Milsim
14 Lloyd - przyjaciel LOK Milsim
15 krzychu LOK Milsim
16 Flemming LOK Milsim
17. Pmk LOK Milsim
18. Kris LOK Milsim
19. VojciechU (HT)
20. Koniu (HT)
21. Kaczka (HT)
22. Benny (HT)
23. Newt (Killer Joke)
24. Pik (Killer Joke)
25. Mariusz (Killer Joke)
26. Grzesiu (Killer Joke)
27. Kuba (Killer Joke)
28. GwizdeK (Killer Joke)
Avatar użytkownika
Kris2
 
Posty: 1002
Dołączył(a): 2010-06-19, 21:38
Lokalizacja: Radzionków

Re: 4th MOG

Postprzez GwizdeK & Newt » 2014-05-12, 11:37

1-10 Jarheads
11 Feldgrau LOK Milsim
12 Przemo LOK Milsim
13 warhammer LOK Milsim
14 Lloyd - przyjaciel LOK Milsim
15 krzychu LOK Milsim
16 Flemming LOK Milsim
17. Pmk LOK Milsim
18. Kris LOK Milsim
19. VojciechU (HT)
20. Koniu (HT)
21. Kaczka (HT)
22. Benny (HT)
23. Newt (Killer Joke)
24. Pik (Killer Joke)
25. Mariusz (Killer Joke)
26. Grzesiu (Killer Joke)
27. Kuba (Killer Joke)
28. GwizdeK (Killer Joke)
29. Mieszko (Killer Joke)
30. Krzysiek (Killer Joke)

Update :)
GwizdeK & Newt
 
Posty: 83
Dołączył(a): 2014-02-25, 15:06
Lokalizacja: Warszawa

Re: 4th MOG

Postprzez Majster JH » 2014-05-12, 18:52

Koledzy z HT maja gotowy scenariusz :)
http://www.youtube.com/watch?v=JD4HtaIqOn0


S -III, IV, V, VI, VII, IX, X, XII,XIII, XIV, XVI, OPTIMI, B20
Avatar użytkownika
Majster JH
 
Posty: 285
Dołączył(a): 2008-03-20, 14:54
Lokalizacja: Bielsko - Biała

Re: 4th MOG

Postprzez VojciechU » 2014-05-12, 19:26

Majster JH napisał(a):Koledzy z HT maja gotowy scenariusz :)


Tło

Republika Hajati małe państwo Ameryki Środkowej zajmujące część wyspy Hajati na Morzu Karaibskim w archipelagu Wielkich Antyli. Haiti jest najstarszym niepodległym państwem w Ameryce Środkowej. W XVIII w. była to kolonia francuska, opierająca swoją gospodarkę na pracy niewolników murzyńskich na plantacjach cukru i kawy. W 1804 roku, po trwającej od 1790 rewolucji hajatiańskiej, proklamowano powstanie Cesarstwa Hajati, dwa lata później Republiki Hajati. Była to pierwsza czarna republika na świecie i druga republika na półkuli zachodniej. W ciągu XIX wieku rosły wpływy USA. W latach 1915-1934 Hajati było okupowane przez Stany Zjednoczone. Po 1945 narastały antagonizmy między ludnością murzyńską a mulacką. W 1986 władzę przejęła cywilno-wojskowa junta, która z mniejszym sukcesem i przy umiarkowanym poparciu ludności sprawowała władzę przez ponad 20 lat. Pierwsze demokratyczne wybory w 2009 roku wygrał przywódca opozycji, zyskał on 67% poparcia. W trakcie krótkich rządów prezydent próbował wprowadzić znaczące reformy mające ograniczyć wpływy elity wojskowej i biznesmenów. Ze względu na niestabilną sytuację w kraju, liczne ataki zbrojnych grup rebelianckich będących prawdopodobnie siłami najemnymi odsuniętych od władzy elit, z którymi obecna władza nie potrafiła sobie skutecznie poradzić i ryzyko pogłębienia się destabilizacji w kraju, utworzono misję pokojową pod auspicjami ONZ. Na 01.06.2014 zaplanowano na Hajati wypory prezydenckie. Z uwagi na panujące napięcie dzień ten może okazać się wyjątkowo trudny dla stacjonujących na Hajati amerykańskich oraz polskich jednostek biorących udział w misji stabilizacyjnej...

Scenariusz I

Rankiem 25.05 do FOB Ench, pełniącego rolę bazy dla polskich i amerykańskich jednostek dociera wiadomość o grupach partyzanckich, których aktywność została zaobserwowana na granicy Hajati z Republiką Martely. Ponieważ zachodzi podejrzenie, że grupy te będą planowały przeniknąć na terytorium Hajati i zakłócić odbywające się za tydzień wybory prezydenckie podjęta zostaje decyzja o natychmiastowym wysłaniu patroli.

Zadania dla sił ONZ:

1. Umocnić przejście graniczne.
2. Patrolować teren wzdłuż granicy Hajati i Republiki Martely i nie dopuścić do przekroczenia granicy przez grupy rebelianckie.
3. W przypadku przeniknięcia grup rebelianckich na terytorium Hajati rozpocząć pościg i pojmać lub wyeliminować przeciwnika.

Zadania dla Rebeliantów:

1. Przeprowadzić atak na przejście graniczne.
2. Zorganizować zasadzkę na patrolujących granicę żołnierzy ONZ i wyeliminować jak największą grupę z nich.
3. Jak największą grupą przeniknąć na terytorium Hajati. (zostanie doprecyzowane, czy musi to być np dotarcie do wyznaczonych PSów)

Obrazek

Scenariusz II

Po silnym starciu pomiędzy wojskami ONZ a Rebeliantami, małej grupie rebeliantów udaje się przeniknąć na terytorium Hajati. Aby skoordynować dalsze działania i zabezpieczyć przerzucenie sił znajdujących się wciąż na terytorium Republiki Martley, Rebelianci podejmują decyzję o rozwinięciu linii telefonicznej (telefony oraz przewód będą zapewnione przez Rybę). Po zabezpieczeniu łączności grupy zwiadowcze muszą co określony czas nawiązać między sobą kontakt i przekazać komunikat.

Zadania dla sił ONZ:

1. Zlokalizować grupy zwiadowcze przeciwnika.
2. Nie dopuścić do nawiązania łączności.

Zadania dla Rebeliantów:

1. Zabezpieczyć łączność – rozstawić radiostacje w określonych punktach na terenie Hajati (do wyboru dowolne miejsce w czerwonych okręgach), druga radiostacja w dowolnym miejscu na terenie Republiki Martely, rozciągnąć między nimi przewód telefoniczny.
2. W określonym oknie czasowym nawiązać łączność i przekazać komunikat.
Wojska ONZ w przypadku zlokalizowania radiostacji nie mogą jej uszkodzić/przenieść. Dopuszczalne jest jedynie wyeliminowanie obsługującej ją grupy/zabezpieczenie terenu i próba jego utrzymania.

Obrazek

Scenariusz III

Do FOB Ench docierają nowe rozkazy. Ze względu na zaplanowany transport lotniczy dostarczany przez 3 samoloty Lockheet C-130 Hercules i zagrożenie spowodowane wzmożonym ruchem Rebeliantów w rejonie przygranicznym jednostki ONZ muszą wesprzeć ochronę lotniska (LZ) i zabezpieczyć przylegający do niego teren. Samoloty będą lądować w mniej więcej 30 minutowym odstępie (30 minut, 1h i 1,5h od rozpoczęcia scenariusza)

Zadania dla sił ONZ:

1. Zabezpieczyć LZ i utrzymać nad nim kontrolę – na początku i końcu strefy lądowania (ok 300m pas startowy) umieszczone zostaną flagi oznaczające kontrolę przez ONZ. Aby cała LZ była uznana za bezpieczną do lądowania obie flagi muszą być wbite.
2. Kontrolować strefę przylegającą do ONZ

Zadania dla Rebeliantów:

1. Starać się przejąć kontrolę nad LZ aby nie dopuścić do lądowania samolotów z zaopatrzeniem dla misji ONZ.
2. Jeżeli utrzymanie LZ będzie niemożliwe istnieje możliwość zakłócenia lądowania – w momencie, kiedy C-130 podchodzi do lądowania (30 minut, 1h i 1,5h od rozpoczęcia scenariusza) ograniczyć widoczność na pasie poprzez rzucenie świec dymnych.

Obrazek
Saltus: XI, XIII, XIV, XV, XVI | Unit: VI, VII | Igła: I
“Jedyny łatwy dzień był wczoraj”
Avatar użytkownika
VojciechU
 
Posty: 97
Dołączył(a): 2010-10-29, 19:33
Lokalizacja: Łódź

Re: 4th MOG

Postprzez Kris2 » 2014-05-12, 21:30

Zapowiada się bardzo ciekawa edycja :):)
Avatar użytkownika
Kris2
 
Posty: 1002
Dołączył(a): 2010-06-19, 21:38
Lokalizacja: Radzionków

Re: 4th MOG

Postprzez GwizdeK & Newt » 2014-05-12, 21:43

raz jeszcze w domu przeczytamy powyższą wypowiedz HT i się ustosunkujemy ;]

update: chłopaki z Hunters będą na MOG-u jako jedność z Killer Joke :)

1-10 Jarheads
11 Feldgrau LOK Milsim
12 Przemo LOK Milsim
13 warhammer LOK Milsim
14 Lloyd - przyjaciel LOK Milsim
15 krzychu LOK Milsim
16 Flemming LOK Milsim
17. Pmk LOK Milsim
18. Kris LOK Milsim
19. VojciechU (HT)
20. Koniu (HT)
21. Kaczka (HT)
22. Benny (HT)
23. Newt (Killer Joke)
24. Pik (Killer Joke)
25. Mariusz (Killer Joke)
26. Grzesiu (Killer Joke)
27. Kuba (Killer Joke)
28. GwizdeK (Killer Joke)
29. Mieszko (Killer Joke)
30. Krzysiek (Killer Joke)
31. Suseł (Hunters)
32. ilanhur (Hunters)
Ostatnio edytowano 2014-05-12, 22:55 przez GwizdeK & Newt, łącznie edytowano 1 raz
GwizdeK & Newt
 
Posty: 83
Dołączył(a): 2014-02-25, 15:06
Lokalizacja: Warszawa

Re: 4th MOG

Postprzez Kris2 » 2014-05-12, 21:49

Panowie może by tak podział stron przygotować wcześniej niż na samej grze ? Tak żeby strony mogły się nieco zorganizować funkcyjnie...
Avatar użytkownika
Kris2
 
Posty: 1002
Dołączył(a): 2010-06-19, 21:38
Lokalizacja: Radzionków

Re: 4th MOG

Postprzez [HSS] Jubszy » 2014-05-12, 22:15

Bardzo słusznie Krisie. Zawsze to też mniej roboty dla Murzyna który tym razem będzie wszystko ogarniał ;D
Avatar użytkownika
[HSS] Jubszy
 
Posty: 118
Dołączył(a): 2013-11-26, 14:48

Re: 4th MOG

Postprzez GwizdeK & Newt » 2014-05-12, 23:07

Podział stron można zrobić wcześniej, pytanie tylko kiedy? i kto z kim? :P Część Jarheads ma takie mundury jak i większość od nas(A-TACS FG), więc może w tą stronę pójść?

Scenariusze ciekawe, tylko czy aby na pewno szpitale w dobrych miejscach? Nie lepiej dać je gdzieś bliżej środka pola co by do miejsc, w których chcemy, aby koncentrowała się walka było znacząco bliżej?
GwizdeK & Newt
 
Posty: 83
Dołączył(a): 2014-02-25, 15:06
Lokalizacja: Warszawa

Re: 4th MOG

Postprzez VojciechU » 2014-05-13, 11:11

GwizdeK & Newt napisał(a):Scenariusze ciekawe, tylko czy aby na pewno szpitale w dobrych miejscach? Nie lepiej dać je gdzieś bliżej środka pola co by do miejsc, w których chcemy, aby koncentrowała się walka było znacząco bliżej?


Można, z tym, że obecne rozstawienie:
1) pozwala na opuszczenie szpitala w dowolnym kierunku tak, aby przeciwnik ze swojego nie zaobserwował kierunku naszego wymarszu
2) zapewnia mniej więcej porównywalną odległość między szpitalami a strategicznymi punktami
3) ze względu na większą odległość między szpitalami a PSami stwarza możliwość zorganizowania zasadzki na przeciwnika między jego szpitalem a PSem - z jednej strony możemy przenieść ciężar walki w inny punkt a z drugiej stwarzamy dogodne warunki do planowania kierunku wymarszu tym samym uatrakcyjniając nieco rozgrywkę i zmuszając do planowania w nieco szerszym zakresie niż tylko kiedy nacisnąć na spust ;)
Saltus: XI, XIII, XIV, XV, XVI | Unit: VI, VII | Igła: I
“Jedyny łatwy dzień był wczoraj”
Avatar użytkownika
VojciechU
 
Posty: 97
Dołączył(a): 2010-10-29, 19:33
Lokalizacja: Łódź

Re: 4th MOG

Postprzez GwizdeK & Newt » 2014-05-13, 12:14

Rozumiemy zamysł jak najbardziej tylko pytanie czy szpital bliższy parkingowi nie lepiej przenieść po przekątnej 2LM i 3LM ew. 5MN(chyba, że nie ma tam miejscówki na to)? Trudniej będzie zablokować wyjścia ze szpitali - może dojść do takiej sytuacji, podobnej jak na Pacyfiku, a odległości do punktów będą w miarę równe.

Oczywiście jest to tylko głośne myślenie, niczego nie narzucamy, ani nie negujemy :)

P.S HT wiecie może czy Ryba planuje zwiększyć ilość mostków na rzecze? :)
GwizdeK & Newt
 
Posty: 83
Dołączył(a): 2014-02-25, 15:06
Lokalizacja: Warszawa

Re: 4th MOG

Postprzez VojciechU » 2014-05-13, 12:17

GwizdeK & Newt napisał(a):Rozumiemy zamysł jak najbardziej tylko pytanie czy szpital bliższy parkingowi nie lepiej przenieść po przekątnej 2LM i 3LM ew. 5MN(chyba, że nie ma tam miejscówki na to)? Trudniej będzie zablokować wyjścia ze szpitali - może dojść do takiej sytuacji, podobnej jak na Pacyfiku, a odległości do punktów będą w miarę równe. )


Akurat 2LM i 3LM to raczej teren prywatny offgame. No i problem jak w takie miejsce dostarczyć zapas HP...

Mosty nadal są 2.
Saltus: XI, XIII, XIV, XV, XVI | Unit: VI, VII | Igła: I
“Jedyny łatwy dzień był wczoraj”
Avatar użytkownika
VojciechU
 
Posty: 97
Dołączył(a): 2010-10-29, 19:33
Lokalizacja: Łódź

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Gry MOG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron