Strona 2 z 4

Re: Magfed, Żory 2013.12.15

PostNapisane: 2013-12-08, 21:53
przez Kris2
Witam,
Będę miał nieco gratów ze sobą, ale trudno mi w tej chwili obiecać, gdyż mój kolega chce już pożyczyć Scaraba, pomimo, że ma swojego Milsiga, którego na pewno zabierze. Był chętny jeszcze Dev na magfeda. Tak więc 100% nie mogę obiecać, ale 4 markery będziemy mieć ze sobą, większy problem może być z butlami zwłaszcza HP.

Spotkanie zaczyna się o 10, później JH planują małe spotkanko przy herbatce i czymś do przegryzienia poświęcone tematyce magfed na przyszły rok - czyli co i jak chcemy zrobić.

Chciałbym zasugerować, by na drugą część mogły przyjechać również osoby które chcą w ten temat wejść w przyszłości, a póki co nie mają sprzętu itp. Będzie okazja do pogadania, wymiany opinii, no i nieco sprzętu do zobaczenia o którym każdy z właścicieli co nieco będzie mógł powiedzieć. Co o tym myślicie ?

Re: Magfed, Żory 2013.12.15

PostNapisane: 2013-12-09, 05:15
przez Feldgrau
SCENARIUSZE 1st MOG:
(w procentach wyrażona liczebność stron z ogólnej liczby graczy gotowych do gry)
1. GIBRALTAR I
Strony: IRA 40%, SAS 60%
Założenia - Oddział SAS ma za zadanie zlikwidować komórkę IRA. Terroryści są zlokalizowani w kilku grupach po jednej stronie obiektu. SAS ma ich wyeliminować, IRA ma odeprzeć atak. IRA nie ma dokładnych informacji o wejściu SAS, muszą pozostać na miejscach do pierwszego kontaktu. SAS startuje z przeciwległego punktu startowego.
Limit czasu: 15 minut

2. GIBRALTAR II
Strony: IRA 40%, SAS 60%
Założenia - Oddział SAS ma za zadanie zlikwidować komórkę IRA. Terroryści są zlokalizowani w jednej grupie w środku obiektu. SAS ma ich wyeliminować, IRA ma odeprzeć atak. IRA może się przemieszczać po starcie gry. SAS startuje po obu stronach obiektu.
Limit czasu: 10 minut

3. AMBASADA I
Strony: DRFLA 40%, SAS 40%, zakładnicy - 20%
Założenia - Komórka organizacji DRFLA zajęła ambasadę Iranu i wzięła zakładników. SAS ma ich odbić żywych (priorytet) i zlikwidować terrorystów. Terroryści startują w grupkach 2 DRFLA i 1 zakładnik rozsiani po całym obiekcie. DRFLA nie ma dokładnych informacji o wejściu SAS, muszą pozostać na miejscach do pierwszego kontaktu. SAS startuje z 1 punktu startowego.
Limit czasu: 15 min

4. AMBASADA II
Strony: DRFLA 40%, SAS 40%, zakładnicy - 20%
Założenia Komórka organizacji DRFLA zajęła ambasadę Iranu i wzięła zakładników. SAS ma ich odbić żywych (priorytet) i zlikwidować terrorystów. Terroryści startują w grupkach 2 DRFLA i 1 zakładnik rozsiani po całym obiekcie. DRFLA nie ma dokładnych informacji o wejściu SAS, muszą pozostać na miejscach do pierwszego kontaktu. SAS startuje po obu stronach obiektu.
Limit czasu: 10 min

5. GORĄCZKA
Strony: Policja 20%, SWAT 30%, 3 kasjerów, 3 strażników bankowych (tylko pistolety), reszta bandyci
Założenia: 3 kasjerzy startują razem ze strażnikami w banku (sala kinowa na środku obiektu). 1 kasjer zna lokalizację kasy i zapytany musi ją podać. Bandyci startują w jednym punkcie startowym i mają za zadanie wyeliminować strażników, sterroryzować kasjerów, dowiedzieć się gdzie jest kasa, zdobyć ją i wycofać się do przeciwległego punktu startowego. W momencie ich wejścia do banku startuje zegar, po 2 minutach wkracza Policja i SWAT w przeciwległych punktach startowych, mają za zadanie zabezpieczyć zakładników, zatrzymać bandytów i odzyskać kasę.
Policja startuje z punktu, do którego bandyci mają się przebić, dodatkowo będzie wyposażona jedynie w pistolety (jeżeli to możliwe)
Limit czasu: 15 minut

6. WACO
Strony: Sekciarze 40%, FBI 60% (w tym 2 saperów, po 1 na oddział)
Założenia - Sekta Gałąź Dawidowa planuje wysadzić swoją siedzibę w powietrze. Startują w środku budynku. Zadaniem FBI startującego w obu stronach budynku jest znalezienie i rozbrojenie ładunku wybuchowego w zadanym limicie czasu, a potem zatrzymanie jak największej ilości sekciarzy. Sekciarze mają utrzymać bombę do końca gry. Lokalizacja ładunku jest ogólnie znana FBI (środek budynku), bomba będzie wyraźnie oznaczona. Bomby nie wolno transportować, musi ją rozbroić saper.
3. Limit czasu: 20 minut.

Warunki gry:
- dowolne trafienie eliminuje (bez systemu ran i leczenia, bez splatów)
- wyeliminowani gracze mają obowiązek pozostać na miejscach (siedząc/kucając pod ścianą, leżąc, byle nie w przejściu:) do końca scenariusza. Nie ma obowiązku ewakuacji wyeliminowanych. Wyeliminowani nie komunikują się z uczestnikami, mają możliwość zasygnalizowania swojej obecności (werbalnie, jękiem i/lub stękaniem;), żeby nie oberwać bardziej niż to potrzebne.
- trafienia w markery są nieważne (nie eliminują gracza ani markerów)
- zakładnicy będą dobierani spośród ogólnej puli graczy (każdy będzie miał okazję przynajmniej raz nim zostać:)
- zakładnicy występują w kamizelkach odblaskowych
- zakładnicy mogą być transportowani

Więcej szczegółów jutro.

Re: Magfed, Żory 2013.12.15

PostNapisane: 2013-12-09, 16:57
przez Ezechiel
Kris2,
Swojego tiberiusa będę zasilał z kapsułek co2, więc dwie butle hp (48, 3000psi) mogę porzyczyć.

Re: Magfed, Żory 2013.12.15

PostNapisane: 2013-12-09, 19:43
przez Flemming
warhammer napisał(a):Kris2,
Swojego tiberiusa będę zasilał z kapsułek co2, więc dwie butle hp (48, 3000psi) mogę porzyczyć.

CO2 w niskich temperaturach jest zawodne, niestety.

Re: Magfed, Żory 2013.12.15

PostNapisane: 2013-12-09, 20:01
przez Ezechiel
Flemming napisał(a):
warhammer napisał(a):Kris2,
Swojego tiberiusa będę zasilał z kapsułek co2, więc dwie butle hp (48, 3000psi) mogę porzyczyć.

CO2 w niskich temperaturach jest zawodne, niestety.


Co się może w najgorszym wypadku stać z kapsułkami?

Re: Magfed, Żory 2013.12.15

PostNapisane: 2013-12-09, 20:31
przez Kris2
Nic, tylko nie postrzelasz, będzie śniegiem pluł.

Re: Magfed, Żory 2013.12.15

PostNapisane: 2013-12-09, 20:54
przez Feldgrau
Warhammer ty masz tiberiusa na mambę podpinany więc szkoda kombinować - ładuj butle HP i masz spokój , będziesz tylko magi zmieniał , ja to co innego bo mambę do tiberiusa mam przez magazynek podpinaną jestem zmuszony do używania kapsuł 12 gram ale ja biorę i metsa i scaraba jeszcze ( na każde sceno inna klamka ) więc tiberius powinien dać radę

Re: Magfed, Żory 2013.12.15

PostNapisane: 2013-12-09, 20:56
przez Feldgrau
panowie warto zabrać nasze kaski - tak dla przypomnienia piszę ( ochrona czerepu i łatwiej się rozpoznamy ) nie zapomnijcie o radiach a i jakaś tarcza do szturmu by się przydała - Warhammer jak nie masz kasku to pisz do Bolka on ma dwa .

Re: Magfed, Żory 2013.12.15

PostNapisane: 2013-12-09, 21:07
przez Ezechiel
Feldgrau napisał(a):Warhammer ty masz tiberiusa na mambę podpinany więc szkoda kombinować - ładuj butle HP i masz spokój , będziesz tylko magi zmieniał , ja to co innego bo mambę do tiberiusa mam przez magazynek podpinaną jestem zmuszony do używania kapsuł 12 gram ale ja biorę i metsa i scaraba jeszcze ( na każde sceno inna klamka ) więc tiberius powinien dać radę


Nie używałem jeszcze tiberiusa na kapsółkach, ale jak mówicie, że ma sypać śniegiem to ustawię go na HP.

Re: Magfed, Żory 2013.12.15

PostNapisane: 2013-12-09, 21:56
przez Ace
Hełmy ... kaski to są na budowie. I uprzedzam tak jest różnica ,kto nie rozróżnia pomylił fora.

Re: Magfed, Żory 2013.12.15

PostNapisane: 2013-12-10, 06:28
przez Feldgrau
oczywiście że hełmy - pomyłka , choć biorąc pod uwagę wykonanie i wytrzymałość nasze niczym nie różnią się od kasków narciarskich czy rowerowych

Re: Magfed, Żory 2013.12.15

PostNapisane: 2013-12-10, 13:50
przez Ace
No ale ważne że choć trochę czerep chroni.

Re: Magfed, Żory 2013.12.15

PostNapisane: 2013-12-15, 20:14
przez Edi
Panowie, gra zarąbista, atmosfera SUPER i ludzie!!!!

Wielkie DZIĘKI dla Jubszego i reszty organizatorów.


Mam propozycję aby każdy z Teamów, który wziął udział w spotkaniu zadeklarował się zorganizować gre.
Np.
1 kwartał 2014 gre robi LOK MILSIM
2 kwartał S3

itd.

Re: Magfed, Żory 2013.12.15

PostNapisane: 2013-12-15, 21:03
przez dejv_
Jak najbardziej Edi, sprawa jest do opanowania. Po dzisiejszym MOGu chyba wszyscy są zadowoleni :D Dzięki Organizatorom za Imprezę i Krisowi za pożyczenie Scaraba.

Re: Magfed, Żory 2013.12.15

PostNapisane: 2013-12-15, 22:21
przez Kris2
Dzięki wszystkim za wspólną grę, widać jeszcze paintball w odmianie jaką lubimy nie zginął, a na pewno nie na Śląsku.
Pomysł Ediego przedni, ja ze swojej strony spróbuję rozeznać temat za naszą południową granicą i zaproponować chłopakom z Milsiga w przyszłym roku wspólny event - Polsko - Czeski. Zobaczymy co z tego wyniknie.