przez Feldgrau » 2013-12-09, 05:15
SCENARIUSZE 1st MOG:
(w procentach wyrażona liczebność stron z ogólnej liczby graczy gotowych do gry)
1. GIBRALTAR I
Strony: IRA 40%, SAS 60%
Założenia - Oddział SAS ma za zadanie zlikwidować komórkę IRA. Terroryści są zlokalizowani w kilku grupach po jednej stronie obiektu. SAS ma ich wyeliminować, IRA ma odeprzeć atak. IRA nie ma dokładnych informacji o wejściu SAS, muszą pozostać na miejscach do pierwszego kontaktu. SAS startuje z przeciwległego punktu startowego.
Limit czasu: 15 minut
2. GIBRALTAR II
Strony: IRA 40%, SAS 60%
Założenia - Oddział SAS ma za zadanie zlikwidować komórkę IRA. Terroryści są zlokalizowani w jednej grupie w środku obiektu. SAS ma ich wyeliminować, IRA ma odeprzeć atak. IRA może się przemieszczać po starcie gry. SAS startuje po obu stronach obiektu.
Limit czasu: 10 minut
3. AMBASADA I
Strony: DRFLA 40%, SAS 40%, zakładnicy - 20%
Założenia - Komórka organizacji DRFLA zajęła ambasadę Iranu i wzięła zakładników. SAS ma ich odbić żywych (priorytet) i zlikwidować terrorystów. Terroryści startują w grupkach 2 DRFLA i 1 zakładnik rozsiani po całym obiekcie. DRFLA nie ma dokładnych informacji o wejściu SAS, muszą pozostać na miejscach do pierwszego kontaktu. SAS startuje z 1 punktu startowego.
Limit czasu: 15 min
4. AMBASADA II
Strony: DRFLA 40%, SAS 40%, zakładnicy - 20%
Założenia Komórka organizacji DRFLA zajęła ambasadę Iranu i wzięła zakładników. SAS ma ich odbić żywych (priorytet) i zlikwidować terrorystów. Terroryści startują w grupkach 2 DRFLA i 1 zakładnik rozsiani po całym obiekcie. DRFLA nie ma dokładnych informacji o wejściu SAS, muszą pozostać na miejscach do pierwszego kontaktu. SAS startuje po obu stronach obiektu.
Limit czasu: 10 min
5. GORĄCZKA
Strony: Policja 20%, SWAT 30%, 3 kasjerów, 3 strażników bankowych (tylko pistolety), reszta bandyci
Założenia: 3 kasjerzy startują razem ze strażnikami w banku (sala kinowa na środku obiektu). 1 kasjer zna lokalizację kasy i zapytany musi ją podać. Bandyci startują w jednym punkcie startowym i mają za zadanie wyeliminować strażników, sterroryzować kasjerów, dowiedzieć się gdzie jest kasa, zdobyć ją i wycofać się do przeciwległego punktu startowego. W momencie ich wejścia do banku startuje zegar, po 2 minutach wkracza Policja i SWAT w przeciwległych punktach startowych, mają za zadanie zabezpieczyć zakładników, zatrzymać bandytów i odzyskać kasę.
Policja startuje z punktu, do którego bandyci mają się przebić, dodatkowo będzie wyposażona jedynie w pistolety (jeżeli to możliwe)
Limit czasu: 15 minut
6. WACO
Strony: Sekciarze 40%, FBI 60% (w tym 2 saperów, po 1 na oddział)
Założenia - Sekta Gałąź Dawidowa planuje wysadzić swoją siedzibę w powietrze. Startują w środku budynku. Zadaniem FBI startującego w obu stronach budynku jest znalezienie i rozbrojenie ładunku wybuchowego w zadanym limicie czasu, a potem zatrzymanie jak największej ilości sekciarzy. Sekciarze mają utrzymać bombę do końca gry. Lokalizacja ładunku jest ogólnie znana FBI (środek budynku), bomba będzie wyraźnie oznaczona. Bomby nie wolno transportować, musi ją rozbroić saper.
3. Limit czasu: 20 minut.
Warunki gry:
- dowolne trafienie eliminuje (bez systemu ran i leczenia, bez splatów)
- wyeliminowani gracze mają obowiązek pozostać na miejscach (siedząc/kucając pod ścianą, leżąc, byle nie w przejściu:) do końca scenariusza. Nie ma obowiązku ewakuacji wyeliminowanych. Wyeliminowani nie komunikują się z uczestnikami, mają możliwość zasygnalizowania swojej obecności (werbalnie, jękiem i/lub stękaniem;), żeby nie oberwać bardziej niż to potrzebne.
- trafienia w markery są nieważne (nie eliminują gracza ani markerów)
- zakładnicy będą dobierani spośród ogólnej puli graczy (każdy będzie miał okazję przynajmniej raz nim zostać:)
- zakładnicy występują w kamizelkach odblaskowych
- zakładnicy mogą być transportowani
Więcej szczegółów jutro.
" Zabij ich wszystkich a Bóg weźmie do siebie niewinnych "