20150131-0201 Nuclear Winter Night IV

Gry, Scenariusze, Milsimy, itp...

20150131-0201 Nuclear Winter Night IV

Postprzez Stowarzyszenie.FIA » 2014-12-28, 15:15

Obrazek

Nuclear Winter Night IV
Termin: 20150131-0201 / 1930-0400
Organizator: Stowarzyszenie FIA, http://www.fia.com.pl
Miejsce: okolice Warszawy
Wpisowe: 80 zł. Ilość miejsc ograniczona.
Kontakt: nwn2015@fia.com.pl

Stowarzyszenie FIA zaprasza na kolejną, czwartą już edycję symulacji militarnej Nuclear Winter Night.

Po jednej stronie jest Ona – zdradliwa i niebezpieczna, ale bogata w wartościowe artefakty Strefa. Po drugiej jesteście wy: żołnierze i stalkerzy, bandyci i inni nieszczęśnicy, chcący zagarnąć kawałek Zony dla siebie.

Czy sprostacie wyzwaniu?

Założenia imprezy

Nuclear Winter Night jest symulacją pozwalającą przenieść się uczestnikom w realia postnuklearnej zimy.

Odbywa się zawsze styczniową nocą, co zapewnia nam możliwie najtrudniejsze warunki pogodowe - w zeszłych edycjach temperatura odczuwalna sięgała nawet -25 stopni. Jest to swojego rodzaju test wytrzymałości, charakteru i przygotowania.

Wasi przeciwnicy to nie tylko inni gracze. Waszymi przeciwnikami będą również mróz i śnieg, niedziałające repliki, zamarzająca woda i żywność, ciemność i zmęczenie.

Klasy graczy

Wojsko
Strefa to dzieło szatana i nic z niej nie wolno wynosić, a co już wyniesiono, trzeba odnieść z powrotem i żyć tak, jakby Strefy w ogóle nie było.

Głównym zadaniem wojska jest pilnowanie granicy pomiędzy otwartą a zamkniętą częścią Strefy.

Wojsko rozpoczyna grę jako pierwsze. Oznacza i fortyfikuje granicę, tworzy stanowiska ogniowe, rozmieszcza ładunki pirotechniczne i ustanawia patrole, które w dalszej części rozgrywki poruszać się będą po zamkniętej części Strefy.
Żołnierze nie działają przeciwko stalkerom, ani nie traktują ich jak wrogów. Ich priorytetem jest zniechęcanie obcych do wnikania w obszar zakazany - ostrzał jest tylko sprawdzonym narzędziem.

Stalkerzy

Tak u nas, w Harmont, nazywają zuchwalców, którzy na własne ryzyko przekradają się do Strefy i wynoszą stamtąd wszystko, co im wpadnie w ręce. To nowy, nie znany dotychczas fach.

Celem stalkerów jest szukanie i odnajdywanie cennych artefaktów.

Wiele z nich znajdować się będzie w otwartej części Strefy, gdzie gracze będą mogli również posilić się w barze i powymieniać się tam cennymi wskazówkami z innymi stalkerami. Ci najodważniejsi będą mogli próbować przedostać się do Strefy zamkniętej, pilnie strzeżonej przez wojsko. Na tych, którym się to uda, czekać będą najbardziej wartościowe znaleziska, jakie tylko może zaoferować Zona.

Stalkerzy będą mogli również wykonywać dodatkowe zadania, które dostaną w trakcie rozgrywki od barmana bądź innych postaci. Nagrodą za wykonane zlecenie może być unikalny artefakt, pieniądze lub koordynaty.

Bandyci

Bandyci, podobnie jak stalkerzy, poszukują artefaktów. Wyróżnia ich to, że jedynym dostępnym dla nich sposobem zdobycia artefaktów jest przejęcie ich od innych graczy - kradzieżą, podstępem, groźbą lub zwyczajnie siłą. Bandyci mogą też na własną rękę wyszukiwać artefakty i zastawiać zasadzki w ich pobliżu.

Sposób wyboru bandytów należy do organizatorów i nie zostanie ujawniony.

Inni
Oprócz wymienionych wyżej będą występywały inne, mniej liczne klasy. Zasady ich działania będą ustalane przez organizatorów i dopasowywane do potrzeb fabularnych.

Artefakty

Artefakty to przedmioty oznaczone 3-literowym kodem.

Cenniejsze artefakty będzie można odnaleźć, szukając według koordynatów podanych na początku rozgrywki bądź jako nagroda za wykonane zadania; niektóre artefakty same będą nagrodą. Bardziej pospolite będą rozmieszczone w przypadkowych miejscach zarówno w otwartej, jak i w zamkniętej części Strefy.

Artefakty można transportować wyłącznie w workach zrzutowych lub w rękach (w przypadku większych znalezisk to może być jedyna możliwość). Po śmierci uczestnika gry jego worek zrzutowy może być przeszukany, a wszelkie znalezione tam artefakty trafią do nowego właściciela. Jeśli nikt nie przeszuka zabitego, osoba ta oznacza się off-game i zostawia wszystkie artefakty na miejscu śmierci.

Znaleziska mogą być wymieniane na ruble lub na nagrody - o ile tylko zostaną zwrócone przed końcem gry.

Fanty

Fanty to drobne przekąski, które gracze otrzymają od organizatorów przed rozpoczęciem gry. Podobnie jak artefakty, należy je przenosić w workach zrzutowych, można je też odbierać zabitym.

Swoje fanty można zjeść dopiero po zakończeniu gry, fanty zdobyczne w każdej chwili.

Niezbędne wyposażenie


- worek zrzutowy do przenoszenia fantów i artefaktów,
- czerwona chusta do oznaczania ran,
- światło pulsacyjne do oznaczania off-game,
- woda, wyżywienie i termika pozwalające na działanie w ekstremalnych warunkach przez cały czas trwania symulacji.

System ran

Przed rozgrywką uczestnicy otrzymają od organizatorów karty ran. Karty będą się od siebie różniły i zostaną wybrane losowo, a ich treść gracze będą mogli poznać dopiero w momencie zranienia. Zawsze należy się stosować do poleceń zawartych na karcie.

ROE

- Pojemność magazynków - tyle co oryginał x1,5 (plus to co magazynek nie poda). Np. M16 – 30x1,5=45 + 4 kulki na komorę = 49 kulek na magazynek.
- Granaty - tak.
- Dym - tak.
- Światła strobo, race oświetlające - tak.
- Miny pirotechniczne - tak.
- Sygnalizatory dźwiękowe - działają jak system ostrzegania, nie zabijają.

Opuszczenie terenu gry

Przed opuszczeniem terenu gry należy bezwzględnie poinformować o tym fakcie medyka i/lub organizatorów. Po zakończeniu symulacji zostanie sprawdzona liczba uczestników; jeśli liczba nie będzie zgadzała się ze stanem początkowym zostaną przeprowadzone poszukiwania. NWN odbywa się w wyjątkowo ciężkich warunkach, więc należy zachować odpowiednie środki ostrożności.

Zapisy

Zapisy proszę kierować na adres nwn2015@fia.com.pl. Zamknięcie zapisów: 15.01.2015.

Przy zapisie gracze indywidualni i dowódcy grup proszeni są o podanie numeru telefonu.

Po potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia należy przesłać darowiznę wysokości 80 zł na konto:
Stowarzyszenie FIA
69 1030 0019 0109 8530 0041 5787
W tytule przelewu podać: Darowizna na cele statutowe, NWN, nick i team.
Przelew powinien wpłynąć do dnia 16.01.2015.


Zasady mogą ulec drobnym zmianom. Ostateczny ich kształt zostanie przesłany uczestnikom mailowo w rozporządzeniu przygotowawczym ok. tydzień przed symulacją.
Stowarzyszenie.FIA
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2014-02-22, 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: 20150131-0201 Nuclear Winter Night IV

Postprzez Feldgrau » 2014-12-28, 18:05

panowie - warto byłem na poprzedniej edycji z tow. Gebelem i było arcy ciekawie - trzeba być przygotowanym na nocne mroźne dreptanie po zonie ale bardzo pozytywnie wspominam tę grę
Ostatnio edytowano 2015-01-01, 09:15 przez Feldgrau, łącznie edytowano 1 raz
" Zabij ich wszystkich a Bóg weźmie do siebie niewinnych "
Avatar użytkownika
Feldgrau
moderator
 
Posty: 6610
Dołączył(a): 2009-10-29, 20:23
Lokalizacja: Jaworzno

Re: 20150131-0201 Nuclear Winter Night IV

Postprzez Gebel » 2014-12-28, 18:13

Było super. Jedziemy ponownie? Ja chętnie
Saltus XIV,XV,XVI,XVII; Unit 06,07; Blackops I,II,III; RedFall 2013; NWN 2014, 2015; SALAMANDRA; GreenCoat II; GF POint 2015
Avatar użytkownika
Gebel
 
Posty: 2014
Dołączył(a): 2011-10-12, 22:31

Re: 20150131-0201 Nuclear Winter Night IV

Postprzez Feldgrau » 2014-12-29, 07:06

Gebel napisał(a):Było super. Jedziemy ponownie? Ja chętnie

No ba - jasne
" Zabij ich wszystkich a Bóg weźmie do siebie niewinnych "
Avatar użytkownika
Feldgrau
moderator
 
Posty: 6610
Dołączył(a): 2009-10-29, 20:23
Lokalizacja: Jaworzno

Re: 20150131-0201 Nuclear Winter Night IV

Postprzez Gebel » 2014-12-29, 08:13

1. Gebel
2. Feld
...

Mam jeszcze jedno miejsce w aucie
Saltus XIV,XV,XVI,XVII; Unit 06,07; Blackops I,II,III; RedFall 2013; NWN 2014, 2015; SALAMANDRA; GreenCoat II; GF POint 2015
Avatar użytkownika
Gebel
 
Posty: 2014
Dołączył(a): 2011-10-12, 22:31

Re: 20150131-0201 Nuclear Winter Night IV

Postprzez Feldgrau » 2014-12-29, 10:58

panowie do 15 są wpłaty więc pewniaki chętni wpis na listę do 5 styczeń
" Zabij ich wszystkich a Bóg weźmie do siebie niewinnych "
Avatar użytkownika
Feldgrau
moderator
 
Posty: 6610
Dołączył(a): 2009-10-29, 20:23
Lokalizacja: Jaworzno

Re: 20150131-0201 Nuclear Winter Night IV

Postprzez krzychu77 » 2014-12-30, 19:50

1. Gebel
2. Feld
3. Krzychu
Saltus XVII; Blackops III,IV; GreenCoat II; NWN15; MA2015, GF Point 2016
Avatar użytkownika
krzychu77
 
Posty: 985
Dołączył(a): 2013-08-26, 21:26
Lokalizacja: Mikołów

Re: 20150131-0201 Nuclear Winter Night IV

Postprzez Gebel » 2014-12-30, 20:38

Piknie :mrgreen:
Saltus XIV,XV,XVI,XVII; Unit 06,07; Blackops I,II,III; RedFall 2013; NWN 2014, 2015; SALAMANDRA; GreenCoat II; GF POint 2015
Avatar użytkownika
Gebel
 
Posty: 2014
Dołączył(a): 2011-10-12, 22:31

Re: 20150131-0201 Nuclear Winter Night IV

Postprzez Ezechiel » 2014-12-30, 21:53

Wstępnie byłbym chętny.
Jakie są wymogi wiekowe?
Saltus XVII; MA2015; Black Ops IV
Ezechiel
 
Posty: 523
Dołączył(a): 2013-04-14, 21:04
Lokalizacja: Rybnik

Re: 20150131-0201 Nuclear Winter Night IV

Postprzez Feldgrau » 2014-12-31, 11:10

Ezechiel fajnie że masz chęć na grę ale ( tylko nie zrozum mnie źle ) tą imprezę musisz sobie darować . Ona jest dla 18+ to raz ( choć ten warunek chyba już spełniasz )ale jest to impreza dosć wymagająca bo to całą noc beż żadnej bazy ani zaplecza jesteśmy w terenie "na terenie wroga" do tego naprawdę trzeba być sprzętowo i fizycznie przygotowanym . Tu jak spadniesz to po prostu sam musisz wiedzieć gdzie dojść bo inni działają dalej . Nie chciałbym się martwić przez reszte nocy czy dotarłeś cało sam gdy oberwiesz lub gdy będziesz musiał działać sam bo my oberwiemy to co się z tobą w terenie dzieje.
Ostatnio edytowano 2014-12-31, 18:07 przez Feldgrau, łącznie edytowano 1 raz
" Zabij ich wszystkich a Bóg weźmie do siebie niewinnych "
Avatar użytkownika
Feldgrau
moderator
 
Posty: 6610
Dołączył(a): 2009-10-29, 20:23
Lokalizacja: Jaworzno

Re: 20150131-0201 Nuclear Winter Night IV

Postprzez apacz27 » 2014-12-31, 16:33

Ja z miłą chęcią "przeoram" się w luksusowych temperaturach i warunkach :mrgreen: jeśli można...

1. Gebel
2. Feld
3. Krzychu
4. Apacz
..."Jeśli czegoś chcesz zawsze znajdziesz sposób, jeśli nie zawsze znajdziesz wymówkę"..... BlackOps IV; AEGIS 2015; NWN15; MA2015,MA2016, GF Point 2016
Avatar użytkownika
apacz27
 
Posty: 480
Dołączył(a): 2014-11-12, 16:36

Re: 20150131-0201 Nuclear Winter Night IV

Postprzez Ezechiel » 2014-12-31, 18:56

Tak jest.
Saltus XVII; MA2015; Black Ops IV
Ezechiel
 
Posty: 523
Dołączył(a): 2013-04-14, 21:04
Lokalizacja: Rybnik

Re: 20150131-0201 Nuclear Winter Night IV

Postprzez Feldgrau » 2015-01-01, 09:14

No to jest nas 4 . ( Dzięki Eziechiel za chęć gry i zrozumienie sytuacji ) jesli nie ma więcej chętnych to zaczynamy knucie
" Zabij ich wszystkich a Bóg weźmie do siebie niewinnych "
Avatar użytkownika
Feldgrau
moderator
 
Posty: 6610
Dołączył(a): 2009-10-29, 20:23
Lokalizacja: Jaworzno

Re: 20150131-0201 Nuclear Winter Night IV

Postprzez Gebel » 2015-01-01, 09:39

Zgłoszenie wysłane, czekam na potwierdzenie.
Saltus XIV,XV,XVI,XVII; Unit 06,07; Blackops I,II,III; RedFall 2013; NWN 2014, 2015; SALAMANDRA; GreenCoat II; GF POint 2015
Avatar użytkownika
Gebel
 
Posty: 2014
Dołączył(a): 2011-10-12, 22:31

Re: 20150131-0201 Nuclear Winter Night IV

Postprzez krzychu77 » 2015-01-01, 12:41

Kasę prześle do Gebla za 3 osoby
Saltus XVII; Blackops III,IV; GreenCoat II; NWN15; MA2015, GF Point 2016
Avatar użytkownika
krzychu77
 
Posty: 985
Dołączył(a): 2013-08-26, 21:26
Lokalizacja: Mikołów

Następna strona

Powrót do Teminy wydarzeń

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości

cron