Strona 1 z 1

Noc na Facro2 22.06.2013 20H00

PostNapisane: 2013-06-08, 14:25
przez Flemming
FACRO NOCą II 22.06.2013 godz.20.00



Zapraszamy na grę o charakterze scenariuszowym, dostępną dla wszystkich chętnych na Facro.

WARUNKI:
1.Zapraszamy osoby dorosłe 18+

2.Z uwagi na możliwe zagrożenie wprowadzamy całkowity zakaz spożywania alkoholu przez osoby grające!

3.Bezwzględnie stosujemy się do poleceń organizatora i wyznaczonych dowódców.

Teren gry – obejmuje lasy wokół budynków Facro, jak również sam budynek.

Zbiórka: SOBOTA 22.06.2013 godz.20.00

Koszt: 10,-PLN w tym HP i światełko chemiczne do oznaczenia trafionego gracza.
Kule: BYO dostępne również kule i zaopatrzenie z asortymentu PRIMO.

Na miejscu briefing, mapy z punktami GPS, zadania w kopertach dla poszczególnych grup.


Wyposażenie - wskazane minimum:

- minimum1 GPS na grupę, (we własnym zakresie)

- radia nadające na fali 70cm (Puxing, Navcome itp.) lub PMR (we własnym zakresie)

- światełko chemiczne (Glowstick 15cm x1,5 cm) - każdy gracz – dostarczone przez Organizatora.

- latarki (we własnym zakresie)

- kompas (we własnym zakresie)

- mapki ( dostarczone przez Organizatora)

Założenia Sceno:

Grupa regularnej Armii (Czerwoni) chroni budynki Fabryki i kontroluje rejon mając na celu likwidację jednostek wrogiego desantu (Zieloni).

Zadaniem komandosów (Zielonych) jest odnalezienie zrzutu, opanowanie strategicznych punktów kontrolnych i zdetonowanie ładunku (odpalenie świecy dymnej) w określonym czasie i miejscu, (do 3h od rozpoczęcia gry w budynku Fabryki).

Warunkiem wygranej Czerwonych jest jednoczesne utrzymanie Fabryki, co najmniej dwóch z pozostałych punktów kontrolnych i zdobycie SZAÑCA do trzech godzin od rozpoczęcia gry.

Warunkiem wygranej Zielonych jest utrzymanie PS-a SZANIEC, odnalezienie zrzutu, utrzymanie kontroli nad jeszcze co najmniej dwoma z pozostałych punktów strategicznych i „wysadzenie” Fabryki.

Kontrolę nad punktem przejmujemy podając ostatni dwucyfrowy kod wpisany na karcie punktu przez radio do Orga. Następnie wpisujemy nowy kod – dowolne dwie cyfry i podajemy je również przez radio do Orga.


Respawny i trafienia:

Gramy na trafienia. Gra cały gracz i wszystko co ze sobą wnosi.

Trafiony Czerwony zakłada światełko chemiczne i wraca na parking lub do najbliższego punktu kontrolnego opanowanego przez Czerwonych, gdzie odczekuje 10 minut i ponownie wchodzi do gry.

Trafiony Zielony zakłada światełko chemiczne i udaje się w kierunku LąDOWISKA, SZAÑCA lub innego najbliższego punktu kontrolnego opanowanego przez Zielonych, gdzie odczekuje 10 minut i ponownie wchodzi do gry.

Limity:

1 Loader lub (total max.200 kul) – do natychmiastowego użycia.

Można mieć przy sobie większy zapas, ale korzystamy z niego tylko w punktach Respawnów uzupełniając do limitu 1Loader lub (total max.200 kul) odczekując 10 minut przy każdym doładowaniu.

Bezpieczeństwo:

Gramy jak zawsze na własne ryzyko, wszystkie zasady CKM, pod wiaduktem – strefa zdemilitaryzowana. Strzelamy tylko do rozpoznanego celu. Nie strzelamy w kierunku graczy oznaczonych światełkiem chemicznym.

Zapraszamy !

Wielbrzym & Flemming,


PUNKTY:

PS-01 "WAł"
34 U 369458 5565050
50.22320°N 19.16995°E


PS-02 "HIGHTOWER 2"
34 U 369413 5565060
50.22328°N 19.16932°E

PS-03 "CORNER TOWER"
34 U 369538 5564920
50.22205°N 19.17112°E


PS-04 "JAR NA SKRAJU"
34 U 369393 5564809
50.22102°N 19.16912°E


PS-05 "SZANIEC"
34 U 369347 5564821
50.22112°N 19.16847°E


PS-06 "LąDOWISKO - WIEżA"
34 U 369229 5564808
50.22097°N 19.16682°E


PS-07 "LEJ PO BOMBIE"
34 U 369203 5564915
50.22193°N 19.16642°E


PS-08 "WIEżA 8"
34 U 369141 5565011
50.22278°N 19.16553°E


PS-09 "TWIERDZA"
34 U 369242 5565072
50.22335°N 19.16692°E

PostNapisane: 2013-06-08, 15:52
przez Przemo
myślę ze sie pojawię Gebel Ty jedziesz?

PostNapisane: 2013-06-08, 16:53
przez Gebel
Baaa naturalnie:-) ale fajnie jakby byla konkretna ekipa z LOKu tak jak na 1 edycji;-)

1.Gebel
2.Przemo

PostNapisane: 2013-06-08, 18:45
przez Ace
To wpisujcie się też na PSI bo tam bida aż piszczy z ludÂźmi.

PostNapisane: 2013-06-10, 21:40
przez Kris2
1.Gebel
2.Przemo
3.Kris (wstępnie)

PostNapisane: 2013-06-16, 17:33
przez Ace
Panowie to jedziecie czy nie :-)

PostNapisane: 2013-06-16, 17:39
przez Gebel
A co wywiad prowadzisz? :lol:

PostNapisane: 2013-06-16, 17:46
przez Flemming
Witam,
Miło by było (czym prędzej) wiedzieć w jakiej liczbie LOK wystąpi, z racji wymogów organizacyjnych - jak również, nie ukrywam miło by było, gdybyście jak najszybciej potwierdzili swoje uczestnictwo na PSI. Tym razem planujemy sceno z rewanżem, będzie klimatycznie.
Zwiększenie ilości wpisanych uczestników na PSI pomoże nam przyciągnąć innych graczy (co zwiększy prawdopodobieństwo sukcesu - czyli tego, że sceno [treninig nocny] się odbędzie).
Pozdrawiam,
Flemming

P.S.: Podobną prośbę wystosowałem do Jarheadów

PostNapisane: 2013-06-16, 17:51
przez Gebel
Ja się wpisałem. Chłopaki niech się dopiszą jak będą wiedzieli że na 100% będą.

PostNapisane: 2013-06-16, 21:18
przez Edi
Ja niestety nie mogę.
Od 4ech week endów nie ma mnie w domu.
żona już ma mnie na celowniku.

PostNapisane: 2013-06-16, 21:58
przez Przemo_K
Mimo szczerych chęci niestety nie dam rady.
Sorry.

PostNapisane: 2013-06-17, 05:17
przez Feldgrau
Ja mam na noc do pracy więc mój scarab musi posiwieć w tym dniu na ścianie