Eliminace 2010 - Kirkuk

Imprezy poza granicami kraju

Eliminace 2010 - Kirkuk

Postprzez Przemo » 2010-07-28, 20:33

Zespół WGNV zaprasza na 29 godzin ciągłego działania - w tym działania w nocy

28/29 - 08.2010


lokalizacja : 50°13'55.89 14°30'23.80



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -----------------------

. Dwóch rywalizujących ze sobą plemion ze sobą od dłuższego czasu walczą o dominację nad terytorium bogate w minerały.. Po wielu bitwach wszystkie pozostałe siły po obu stronach w końcu koncentruje się na dwa obozy, której przywódcy sobie sprawę, że jeśli chcą nieograniczonej suwerenności terytorium, ostatni człowiek do dysponowania rywali. Ale nie będzie to łatwe zadanie, bo obie strony chcą skorzystać z miejscowej ludności, wiedzę lokalnego środowiska, ale oczywiście nie ma powodu, aby być lojalni wobec każdej ze stron W interesie firmy Western i prywatne są wysyłane na misję wojsk najemnych, których transport samolot załadowany podstawowych dostawę sprzętu, amunicji, inżynierów i jednostki budowy obozu najemników w pobliżu obciążone ..........



ZASADY miejsce

przestrzeń gry - cały Kirkuk - zobacz współrzędne GPS do centrum - to granica wokół pola. Mapa http://wgnv.nordicarea.cz/eliminace.jpg
.
wgnv Rejestracja - MP, ale także przede wszystkim na e- imię (nick) i adres przedstawiciela każdego zespołu, z którymi komunikować się z organizatorami.

1) Podstawowe informacje

- Przed przyjazdem zostanie już podzielony strony i każda ze stron dostaje współrzędne ich obozu i drogi dojazdowe do niego.
- Każdy uczestnik otrzyma mapę z dwóch małych kontaktów w telefonie i organizatorem będzie duża mapa wisi w każdym obozie
- Po przyjeÂździe, rejestracji, i pełen zaangażowania w życie obozowe (patrole, rozpoznanie, prace budowlane na terenie obozu ... etc ...)
. - Każda ze stron co do wyboru dowódcy, którzy wybierają swoich dwóch przedstawicieli.
. - Komendanta obozu i jego przedstawiciele są praktycznie za kolejny obóz, delegowania żołnierzy w obszarze zarządzania i wszystkich operacji.
- W pobliżu obozu mogą budować bunkry, pola minowe, placówki - Habitat
- W celu uzyskania informacji pochwycenie go i powrócić do swego obozu - pracowników komendy.
- W każdym obozie będzie 04/02 tubylców, którzy znają teren i może być wspierana w patrol i orientacji w przestrzeni.
! Uwaga – może to być współpracowników! Tj. należy nadzór nad nimi - tubylcy po obu stronach będą oznakowani inaczej
Wymagana odzieży wojskowa - teplńkisti i instalatorów są mile widziane!
. - Jest to także warunkiem wstępnym dla broni wojskowej przynajmniej z wyglądu.

2) obóz obejmuje:

- Post Command (zakres budowy maskovaèkou - organizator), siedziba pracowników (radio, mapy)
- Szpitala Polowego mrtvolištĂŹ, składu amunicji - wszystko pod jednym dachem - organizatora
- ubikace (stany) mužstva jsou umístÏny v blízkosti polní nemocnice (v ochrannÊ zonÏ za sítí) - stany pochopitelnÏ vlastní :)
- Quarters (namioty) zespoły znajdują się w pobliżu szpitala polowego (w strefie ochronnej do sieci) - Namioty własne oczywiście:)

3) Główne zadania:

Zdobycie obozu i jego odpowiednik póÂźniejszego obrony. Obóz jest podejmowane w przypadku wychwytywania kontrahenta flagi, która jest na maszcie w środku obozu. W przypadku zdobycia obozu (flaga) konkwistadorzy zdobyli obóz do obrony przez 60 minut. Po zdobyciu obozu musi grupa szturmowa musi w nim pozostac i bronic się przez ten okres
czasu , obóz staje sia dla nich jakby wiezieniem można opuścić go tylko w jeden sposób czyli po simierci.

Jeśli uda się utrzymac obóz przez kontraktorów w okresie 60 minut, pierwszy etap kończy się i następuje drugi etap, zawartość zostanie ujawniona dopiero po zakończeniu pierwszego zadania


Amunicja
-Działania bojowe w obozach na wszystkich max razy 150 kulek na całe życie (a nawet w tym zawartość zbiornika na broń)
- Amunicja do podziału tylko wśród swoich, ale nie mogą być wykorzystywane do amunicji karabin maszynowy.
-Amunicja poza limit osobowe mogą być przekazywane tylko na specjalnych polach . Ile amunicji w jednostce w klatce piersiowej w pole, to wyłącznie własnej działalności gospodarczej, ale w przypadku "przejęcie" rywala pola staje się ich własnością , Skrzynie w obozie są nietykalne i nie może uchwycić., -- tego do konca nie zrozumiałem

5) broni i nabojów
- Pojemniki i tylko 50 poniżej.
nie dopuszczalne wszelkie grawitacyjne i elektroniczne loadery na 200 kulek
- Q-loader – ładowany tylko do 50n kulek
- Gra się na TRAFIENIA , a nie na splaty liczy się również trafienie w akcesoria.
- po trafieniu w bron można korzystać z zapasowej lub broni kolegów za ich zgodą
. - Limit amunicji do broni zespołowej czyli RKM jest zgodny z zasadami Military-Paintabll.cz czyli 300 kulek na broń – waga RKM min . 6,5Kg a to max. 1 RKM na 10 osób

6) Zasady Trafień - uszkodzenia ciała:
- medik - Ręce, nogi
- trafienie w hełm - KIA
- trafienie w głowę i tułow - KIA
- Trafiony w reke lub noge leży na ziemi tam gdzie dostał i woła "Medika. - MaximńlnĂŹ 5 minut do pøíchodu medika, kterĂ˝ ranĂŹnĂŠho ošetøí v mĂ­stĂŹ zńsahu obvńzńnĂ­m zranĂŹnĂŠho mĂ­sta. - Maksymalnie 5 minut do przybycia medyka, który leczy rannych poszkodowanych w miejscu trafienia .-
. - W przypadku drugiego trafienia w dowolnym miejscu na pięć minut ranny umiera natychmiast
. - Po pięciu minutach ranny umiera jeśli medyk nie dotrze . Zakładamy kamizelke odblaskowa i udajemy się najkrótsza droga do obozu.
Po drodze, żywym , nie przekazujemy informacji ,broni , amunicji – jestes truposzem.Amunicje można zostawić w miejscu swojej śmierci .

. 7) Medic i leczenie obrażen
. - Liczba medyków jest 1 x 10 osób. (W zależności od ilości graczy)
. - Medic jest uzbrojony.
- Tylko medyk może leczyć
- tylko medyk ma bandaże , medyk może leczyc się sam

8) Respawn
- 1 godzina od zgłoszenia w szpitalu polowym
. – ranny opatrzony przez medyka może opuścic jednostke i udac się do szpitala gdzie po 15 minutach może wrócic do gry całkowicie wyleczony.
Dowódca musi zdecydować czy może pozwolic sobie na osłabienie oddziału przed odesłaniem rannego na tyły.

9) Komunikacja:
- PMR.
- Każdej ze stron sa przypisane trzy kanały (tj. z subkanńly)
- kanńl 5 Broadcast Channel 5 jest przeznaczony dla organizatorów.
- Nie podsłuchiwac kanałow z drugiej strony.
- RTO zajmuje się komunikacja radiowa

10) zachowanie w obozie, w zakresie:
. - Poza specjalnie wyznaczona strefa , należy stosowac okulary ochronne.
. - Nie wolno strzelać do ludzi, bez ochrony oczu, zwierząt i namiotu szpitalnego
- W przypadku osób cywilnych, fakt, - pojawienia się osoby cywilnej jest głosno oznajomiony i gra jest automatycznie przerwana na czas niezbędny dla bezpieczeństwa .
- W przypadku niejasności, problemy, natychmiast skontaktować się z organizatorami.


Co zabrać:
- Jedzenie i napoje na dwa dni
- (najlepiej dwa) bandaże, i przekazac do namiotu szpitalnego
- namioty do spania
- Zalecane środki odstraszające - Off i inne wynalazki.
- Kamizelki odblaskowe
- CO2 lub powietrze
- Tylko fajerwerki, świece dymne, granty paintballowe (polecam!). Inne niezbędne do pola walki dodatki jak minowe itp
- Wystarczająca ilość amunicji


Organizator zastrzega sobie prawo do ogłoszenia "STOP", sytuacja ta oznacza, że wszyscy uczestnicy przerywaja gre i Czekaja na kolejne polecenia od organizatora gry Snad. Być może nie musimy ale wolę wspomnieć, że gra trwa do końca - czyli. min. min. do 15:00h. w niedziele 15:00. Jeśli uważasz, że ten nie może zostac , a nie należy o tym pinformowac dowodzących gdyż opuszczenie spowoduje osłabienie jednej ze stron .O wypoczynku w obozie decyduje komendant obozu . Gra może trwac krócej niż 29 godzin.


. Wpisowe na pokrycie kosztów wynajmu i 150Kè.

! Ostateczny termin rejestracji 21 sierpień 2010!
Na początku sierpnia informacje o podziale stron zaczna pojawiac się na military – paintball.cz Wszelkie pytania kierowac na e-mail.

Czekamy na zespół WGNV
Ostatnio edytowano 2010-07-28, 20:39 przez Przemo, łącznie edytowano 1 raz
Saltus III,IV,V,VII; Unit 03,04,07; Igła: I; Blackops II,IV; Ramsar I,III; Bravo Two Zero; Wilczy Szlak; KASKADA; RedFall 2013; SALAMANDRA; GreenCoat II; AEGIS 2015
Avatar użytkownika
Przemo
moderator
 
Posty: 2257
Dołączył(a): 2008-03-14, 21:50
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Przemo » 2010-07-28, 20:38

ciekawa alternatywa dla Saltusa :-)

wyglada na to ze nie dość ze jest bliżej to przyjemniejsza i szybsza droga.
Saltus III,IV,V,VII; Unit 03,04,07; Igła: I; Blackops II,IV; Ramsar I,III; Bravo Two Zero; Wilczy Szlak; KASKADA; RedFall 2013; SALAMANDRA; GreenCoat II; AEGIS 2015
Avatar użytkownika
Przemo
moderator
 
Posty: 2257
Dołączył(a): 2008-03-14, 21:50
Lokalizacja: Sosnowiec


Powrót do Misje zagraniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości