®ELEZNÝ TROJÚHELNÍK `67 30.4.-1.5.2010

Imprezy poza granicami kraju

Postprzez dominikk74 » 2010-03-21, 20:40

next time...
_________________________________________________
"W czasie wojny rządzi strach, dlatego odwaga jest najważniejszą cechą żołnierza"
dominikk74
 
Posty: 401
Dołączył(a): 2008-10-27, 20:21
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez dominikk74 » 2010-03-21, 20:42

miło było was gościć panowie. trzeba zrobić conajmniej jeszcze jedno spotkanie i wszystko dograć.
_________________________________________________
"W czasie wojny rządzi strach, dlatego odwaga jest najważniejszą cechą żołnierza"
dominikk74
 
Posty: 401
Dołączył(a): 2008-10-27, 20:21
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez Maksiu » 2010-03-21, 21:45

Kolega z inquisitirs który był na treningu nie domnie napisze na PW informacje do ankiety.

Proszę Przema i Diakuma o wysłanie mi na PW info do którego dnia zostajecie, muszę mieć te informacje!!!!


Jutro wysyłam ostatecznie info do Marty
Maksiu
 

Postprzez Edi » 2010-03-24, 07:25

Panowie, jest na 12 osób. Lista zostaje na tym zamkinieta.
Osoby z tej dwunastki muszą przesłać do Maxa niezbędne dane do ankiety.

Max da mi znać, które osoby ostatecznie znajdą się na ankiecie i co za tym idzie - pojadą do Czech.

Kilka uwag:
1.Wszyscy koniecznie musicie przeczytać zasady gry: http://zt1967.webnode.cz/
2.Nie brać kolimatorów/broń w trybie SEMI AUTO. Tylko Diakum, jako operator KM może mieć AUTO.
3.Wymagane po stronie U.S. hełmy lub kapelusze.
4.Dwa bandaże na osobę.
5.250 koron czeskich na wpisowe.
6.Loadery 30 lub 50 kulek. Przy sobie można mieć dodatkowo:
Jeżeli ktoś ma loader na 30 kulek, może nosić przy sobie 150 kulek dodatkowo.
Jeżeli ktoś ma loader na 50 kulek może mieć przy sobie 100 kulek dodatkowo.
To jest premiowanie ludzi z najmniejszymi loaderami. Nie przynoście loaderów dużych (poza Diakumem) bo będzie problem z dopuszczeniem do gry.
Jeżeli zostaniecie trafieni i będziecie leżeć (przeczytać zasady!) wróg zabierze wam amunicję, dlatego noisić przy sobie jak najmniej.

N razie tyle najważniejszych spraw.

Max daj znać kto przesłał dane do ankiety i kto ostatecznie jedzie.
Edi
 

Postprzez Maksiu » 2010-03-24, 07:54

Dane do ankiety już od wsystkich zebrałem i przesłałem do Marty, więc podsumowując:

Wszyscy (poza Borec i Gregorius) przyjeżdżają w piątek przed grą i wyjeżdżają w sobotę zaraz po grze. żołnierze Borec i Gregorius przeyjeżdżają w czwartek i wyjeżdżają w niedzielę po afterparty.

Jedna uwaga ,do tego co napisał Edi, dostałem wiadomość od Marty, że wstęp dla Polaków jest bezpłatny bo uczestniczymy w grze jako goście.
To dodatkowo obliguje do przestrzegania zasad i do dyscypliny, mam nadzieję, że to doceniacie, my niepłacimy ale ktoś to musi pokryć. Doceńcie to.

Kilku z was mówiło że nawet przez tłumacza nie rozumie dobrze zasad. Przetłumacze je zrozumiale i powysyłam każdemu na PW. UWAGA! Będę odpytywał z zasad każdego.
Maksiu
 

Postprzez Maksiu » 2010-03-24, 20:07

Małe sprostowanie,
Marty napisał mi że optyka wszelakiej maści jest dozwolona
Maksiu
 

Postprzez Maksiu » 2010-03-26, 10:58

WSTÊPNY TERMIN NASTÊPNEGO TRENINGU DLA LUDZI JADąCYCH ZE MNą I EDIM DO CZECH TO 24.04.2010 OBECNOśś OBOWIąZKOWA


UWAGA! To jest termin wstępny w ciągu przyszłego tyg. go doprecyzuje
Maksiu
 

Postprzez Maksiu » 2010-03-31, 11:35

UWAGA TRENING ODWOłANY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja niemam już czsu w kwietniu na treningi, więc zapamiętać to co było na treningu i do zobaczenia w czachach
Maksiu
 

Postprzez dominikk74 » 2010-04-02, 19:13

to może panowie wpadniecie na spot do DU ??? - aktualne informacje dostępne na naszym forum
_________________________________________________
"W czasie wojny rządzi strach, dlatego odwaga jest najważniejszą cechą żołnierza"
dominikk74
 
Posty: 401
Dołączył(a): 2008-10-27, 20:21
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Postprzez KURZY » 2010-04-23, 19:50

Panowie mam takie poważne pytanko ...
otóż mam mały problem z markerem a dokładnie to puszcza gaz :/ próbowałem cos z tym zrobić i myślałem ze sie udało bo było wszystko okej, ale po wystrzeleniu 200 kul zaś to samo ... spróbuje coś jeszcze pokombinować i oddam do serwisu. Ale nie wiem czy zdąża coś z tym zrobić .
i oto moje pytanie czy na wszelki wypadek bedzie ktoś miał marker pożyczyć ?
KURZY
 

Postprzez Przemo » 2010-05-06, 00:20

zasady które obowiązywały na scenariuszu dla zainteresowanych tematem

Zasady cz1

ORGAZNIZACJA I ZASADY DZIAłANIA BAZY GłĂ“WNEJ
Wszyscy podlegają rozkazom organizatora! Każdy uczestnik gry obowiązuje się do subordynacji i dyscypliny wobec organizatorów gry.

Rozkazy:
W przypadku pytań, zażaleń, wątpliwości, problemów itp. obowiązuje łańcuch dowodzenia . łańcuch dowodzenia oznacza: Jeżeli żołnierz coś ma do dowódcy najpierw zgłasza to dowódcy swojego oddziału, potem dowódca oddziału porusza tą kwestię z dowódcą bazy.
To jest jedyny sposób kontaktowania się szeregowego żołnierze z dowódcą głównym bazy. W ten sam sposób odbywa się wydawanie rozkazów żołnierzom, pierw rozkaz jest przekazywany dowódcy oddziału potem on go przekazuje swoim żołnierzom. Cały czas spędzony w obozie będzie wypełniony czynnościami związanymi z funkcjonowaniem obozu, patrole i warty. Patrolowanie będzie polegać na działaniach poza bazą aby zapobiec działaniom wroga w pobliżu obozu oraz wtargnięcia do niego.
Czasu odpoczynku:
Każdy oddział będzie miał swój czas odpoczynku (będzie to 2h max 3h w zależności od liczby uczestników). Po terenie obozu będzie można poruszać się swobodnie pod następującymi warunkami: masz zawsze na sobie maskę, gogle, okulary, zawsze masz swoją broń przy sobie! Dowódca twojego oddziału musi absolutnie wiedzieć gdzie jesteś w danym momencie! Obóz położony jest w łatwym do zaatakowania terenie, musisz być w każdym momencie gotowy do obrony!!!
Warta (będą ją pełnić wszyscy żołnierze obozu)
Każdy będzie pełnił wartę w bunkrze/okopie lub obozie jenieckim (POW-MIA). Będzie się to odbywało w sposób rotacyjny, zmiany co 1h (uwaga w nocy temp. max 7˚ C ubrać się ciepło)
Patrol
Patrol będzie niezależnie sprawdzał teren wokół obozu, będzie miał zadanie polegające na dotarciu do konkretnego punktu i odkrywaniu pozycji wroga. Patrol musi wrócić ko wyznaczonej godzinie do bazy! Działalność patrolu poza obozem będzie polegała na ich całkowitym rozeznaniu i uznaniu: jeżeli sytuacja podczas patrolu się zmieni i zostanie oceniona jako „wysokiego ryzyka” (np. większa koncentracja sił wroga), patrol może korzystać ze wszelkich dostępnych środków (radio, transport) aby wezwać wsparcie z obozu i zorganizować atak/odeprzeć atak.
Jeżeli patrol będzie miał kontakt ogniowy może wdać się w walkę – uwaga na zasadzki! W przypadku jeżeli przeciwnik będzie miał straty to brać jeńców! (np. rannych) Jeńcy mogą posiadać ważne informacje. Jednakże jeżeli patrol sam poniesie straty, to musi ewakuować się wraz z rannymi (nikogo nie zostawiamy) do „strefy lądowania” skąd zostanie podjęty i przetransportowany do bazy. Po przegrupowaniu patrol zostanie ponownie wysłany.
Strefy lądowania
Strefy lądowania będą nanoszone na mapę przed danym patrolem. Niektóre mapy będą się różnić pod względem numerów i nazw stref lądowania! Dlatego przed każdym patrolem dowódca drużyny musi otrzymać przed wymarszem mapę od dowódcy obozu.
Trup
Martwy pozostaje na miejscu kontaktu ogniowego a następnie po upływie 5 min od odejścia swoich lub wrogich jednostek do bazy zakłada kamizelkę odblaskową (w nocy dodatkowo zapala latarkę) i wraca do bazy (patrz zasady gry). Tam melduje się przy składzie amunicji, i składa swoją broń oraz osprzęt za potwierdzeniem (NIE ZGUBIÆ!!!). Tzn.: broń, kulki oraz kamizelka taktyczna zostają w zbrojowni a rzeczy osobiste zabierasz ze sobą. Każdy przy zdaniu broni otrzyma kartę z numerem i nazwiskiem, na broń zostanie naklejona taka sama naklejka z numerem i nazwiskiem. To działa na zasadzie szatni oddajesz rzeczy i dostajesz numerek (tylko że tu masz przechowanie za darmo ). Do składu amunicji nikt nie będzie wchodził, wejście będzie tylko jedno i zawsze przy składzie będzie strażnik.
Bezpieczna strefa
Bezpieczna strefa będzie się znajdować z tyłu obozu gdzie również będzie centralny parking. W tej strefie można zdejmować maski, można jeść palić i co tam wam się podoba. Absolutnie zabronione jest w tej strefie zabawa z bronią!!!
Podczas gry, każdy musi mieć maskę lub okulary ochronne. Zdejmować maskę można tylko w bezpiecznej strefie.
Miejsce do przestrzelania broni będzie wyznaczone, w żadnym innym miejscu (poza sytuacją walki) nie wolno strzelać!!! To będzie karane!

Gra będzie wymagać dyscypliny i wysokich morali! Naruszanie zasad walki np. zasypianie na warcie będzie karane!
Jeżeli ktoś nie wykonuje rozkazów lub umyślnie przekracza zasady, będzie wydalony z gry!!!

Zasady cz2

Obóz jeniecki POW-MIA i szkoleniowy VS-US
POW-MIA VS-USA podlegają bezpośrednio organizatorowi gry. Dowódca POW-MIA i VS-US jest podejmuje decyzje wedłóg własnego uznania. Każdy jeniec musi wykonywać rozkazy dowódcy obozu. W obozie znajdują się jeńcy i martwi żołnierze US.
Straż obozu jenieckiego
Do obozu POW-MIA każdy dowódca oddziału wyznaczy 2-3 ludzi. Służba w POW-MIA będzie odbywać się rotacyjnie co 1-2h. żołnierz w momęcie trafienia na wartę do POW-MIA podlega rozkazom dowódcy obozu.

Szkolenie rekrutów

Każdy martwy żołnierz USA jak i jeńcy Wietnamscy mogą wrócić do gry po czasie wyznaczonym przez dowódcę POW-MIA (może to potrwać kilka godzin). Odbywa się to w ten sposób: jeńcy jeżeli chcą wrócić do gry muszą podpisać dokument „wierności USA” i wraz z martwymi żołnieżami US przechodzą szkolenie w obozie szkoleniowym VS-US, którego dowódcą jest dowódca POW-MIA lub jego zastępca.
Będzie to szkolenie strzeleckie i fizyczne. Po przebyciu szkolenia lub nacjonalizacji (w przypadku jeńców) rzołnież idzie do bazy głównej (cały czas w kamizelce odblaskowej) gdzie czeka na przydział do konkretnego oddziału. Po otrzymaniu przydziału zgłasza się po swoją broń i sprzęt do składu amunicji (będzie wydana po okazaniu potwierdzenia!). Dopiero potem ściąga kamizelkę odblaskową i wraca do akcji.

Odprowadzanie jeńców do bezpiecznej strefy

Jeniec nie może sam wyjść poza obóz! (obóz nie będzie otoczony drutam pod napięciem). Zgodnie z konwencjami genewskimi jeniec pod strażą może opóścić obóz (np. WC) na określony czas wyznaczony przez dowódcę POW-MIA. „Jestem głodny, chce mi się pić” nie jest argumente do opuszczenia obozu przez jeńca!!!
Dowódca POW-MIA będzie wydzielał racje żywności i wody w wyznaczonym przez siebie czasie.

Zasady cz3

Niezbędne wyposażenie.

Kamizelki odblaskowe są obowiązkowe!!! (bez nich nikt nie będzie dopuszczony do gry!), potem latarki, czołówki lub inne światło.
Nakrycie głowy: kapelusz lub chełm (musi mieć militarny wygląd).
Kompas, kompas, GPS lub inny sprzęt nawigacyjny. To jest niezbędne dla dowódcy i zastępcy dowódcy drużyny.
Każdy gracz musi posiadć: zegarek, ołówek/dłógopis, 2x bandaż.
Zapas wody i żywności na dwa dni (minimalne szanse na uzupełnienie).
Kulki oraz CO2/HP w gestii każdego żołnierza z osobna, na miejscu nie będzie szans uzupełnienia gazu i kupienia kulek.
Spanie – potrzenby namiot (żadnych jaskrawych kolorów!!!!), przynajmniej 1 saperka na dwie osoby!
Resztę sprzętu wedłóg uznania, być przygotowanym na każdy rodzaj pogody!
Niektóry sprzęt będzie przydzielany podczas gry.
Zalecane: klucze i oringi zapasowe do broni, na terenie gry jest dużo piasku, uwaga na zapiszczenie! Dlatego zalecamy pokrowce na lufy.
Mapa terenu zostanie dana przed grą.

zasady cz4

Zasady Gry
Podczas gry noszenie maski, gogli lub okularów ochronnych jest obowiązkowe!!! Zdjąć ochronę oczu można tylko podczas zawieszenia broni lub w bezpiecznej strefie.
Trafienia
Gramy na trafienia a nie na splaty! To oznacza, że trafienie jest ważne nawet jeżeli kulka się nie rozbiła. Trafienie również się zalicza jeżeli kulka trafiła w oprzyrządowanie takie jak ładownice, plecak, chlebak itp. Trafienie nie jest liczone jeżeli kulka trafiła w przedmioty trzymane w rękach, np. broń, skrzynka itp. Zabrania się używać przedmiotów w rękach jako tarczy. Trafienie liczy się również, jeżeli zostałeś trafiony(ot tak dla fanu) przez własnego kolegę. Promień rażenia granatu to 5m (okrąg o średnicy 2,5m od epicentrum). Wybuch granatu powoduje „ranę ciężką”, można uniknąć porażenia granatem będąc schowanym w momencie wybuchu za osłoną o minimalnej wysokości i szerokości 50cm (trup kolegi to za mało!)
Trafienia w broń i sprzęt przenoszony w rękach
Trafioną broń lub magazynek (loader) uważa się za zniszczoną i nie wolno jej używać! Gracz nie ponosi żadnej rany. żołnierz może dalej walczyć za pomocą broni zapasowej, pożyczonej od kolegi lub kontynuuje bez broni. Po powrocie do bazy/bunkra czyści broń z farby i może używać broni. Do tego czasu nie wolno używać uszkodzonej broni.
Rany i leczenie
Istnieją trzy kategorie obrażeń, w zależności od miejsca trafienia na ciele. Uwaga: ten system zależy również od ilości trafień w dany punkt ciała i wreszcie, że obrażenie nie leczone po 10min zmienia swoją kategorię, z lekkiego w ciężkie i z ciężkiego w śmierć.
a) Rana lekka (ręka lun noga)
Trafienie w rękę – gracz trafiony w rękę woła „ruka”, od momentu trafienia nie może strzelać lub wykonywać innych czynności rękami związanymi z walką (nie może podawać koledze amunicji nie może nosić w rękach przedmiotów). Gracz trafiony w rękę może dalej się poruszać.
Trafienie w nogę – gracz trafiony w nogę krzyczy „noha”, pada na ziemie i nie może się poruszać jak również prowadzić ognia. Gracz musi być przenoszony/przeciągany.
UWAGA: Jednoczesne trafienie w nogę i rękę traktowane jest jako rana ciężka!
Lekkie trafienia mogą być opatrywane przez któregokolwiek gracza. Opatrzenie polega na założeniu bandaża w miejscu trafienia. Opatrzony gracz może kontynuować grę bez ograniczeń, z tym, że bandaż nosi do momentu dotarcie do szpitala (znajduje się w bazie) gdzie zostanie mu on zdjęty. Natomiast jeżeli bandaż spadnie z rany, to status gracza znowu jest „lekko ranny”! Musi się tak właśnie zachowywać i być ponownie opatrzony. Jeżeli bandaż się obluzuje a nie spadnie to kolega może go poprawić.
Rana lekka nieopatrzona, po 10min od trafienia zamienia się w ciężką! Jeżeli gracz nie zostanie opatrzony po kolejnych 10min rana staje się śmiertelna. żołnierz umiera.
Uwaga: przestrzegać tych czasów, przeciwnik ma prawo cie obserwować i kontrolować.
Przykład:
Gracz został trafiony w rękę, pada z bólu i drze mordę „ruka!!!” porzuca broń, skrzynie itp. ale może nadal się poruszać. Może więc podejść do kolegi i on go opatrzy. Obowiązkiem rannego jest kontrolować czas od trafienia.
UWAGA: jeżeli gracz został trafiony w bazie głównej (gdzie znajduje się szpital) może być leczony bezpośrednio tam. 5 minutowy wystarczy, nie stosuje się wtedy bandaża. Gracz musi dojść (być przyniesiony jeżeli dostał w nogę) w ciągu 10min od trafienia.
Po przybyciu do bazy głównej ranni zgłaszają się do szpitala gdzie zostają zarejestrowani do księgi „zranień i strat” i odbywają leczenie (ok. 10min). Po tym czasie gracz zgłasza się do dowódcy/zastępcy dow. bazy i dostaje nowy przydział.

zasady cz6.

Rana śmirtelna

Rana śmiertelna powstaje w eyniku trafienia w głowę, szyję lub pogorszenia się rany ciężkiej (po 10min nieopatrzenia). żołnież ginie również od dotyku przeciwnika lub dotyku bronią przeciwnika (symulacja ciosu bagnetem).
Gracz pada na zimię, wyciąga kamizelkę odblaskową, nie porusz się, nie rozmawia z innymi graczami, jest poprostu martwy!
Kiedy walka wokuł nielgo ucichnie odczekuje 5min (daje się w ten sposób możliwość innym graczom obrobienia gracza z amunicji lub sprzętu). Potem umieszcza kamizelkę w widocznym miejscu (ubiera, na karku lub na broni) dopiero potem może wstać. Martwy gracz udaje się do bazy głównej do szpitala (w nocy zapala latarkę i umieszcza ją w widocznym miejscu na oporządzeniu, żeby inni widzieli że jest martwy i tylko przechodzi. Jest absolutnie zakazane rozmawiać a już wogóle opokwiadać napotkanym graczom co się widziało po drodze! Po drodze trzeba się zachowywać tak aby naj mniej przeszkadzać innym graczom. Po przybyciu do bazy głównej gracz zgłasz się do szpitala gdzie zostaje zarejstrowany w księdze „zranień i strat”, z tamtąd zostaje odprowadzony pod eskortą do obozy jenieckieg (cały czas jest w kamizelce odb.). Gracz nie rozmawia z nikim o okolicznościach w jakich został zabity aż do zakończenia gry.
Uwaga: Martwy gracz traci traci swoją rolę w grze, oddaje broń i sprzęt do składu (nie martwić się będzie pilnowana nic nie zginie) i będzie odprowadzonu do obozu jenieckielgo.

zasady cz7

Hełm

Geacz który posiada hłm (również plastikowy) i został w niego trafiony nie umiera. Umiera jeżeli został trafiony w szyję i twarz. Gracz trafiony w chełm zachowuje się jakby był w szoku i pozostaje w tymnie przez 20 sekund, odliczając głośno do 20.
Po przeliczeniu powraca normalnie zpowrotem do gry. Każde dodatkowe trafienie gdziekolwiek, nawet podczas liczenia podlega normalnym zasadom trafień.

Kamizelka kuloodporna

Jeżeli gracz posiada orginalną kamizelkę kuloodporną to trafiony w korpus nie zostaje ranny, ranią go tyloko trafienia w kończyny, szyjkę, tważ i głowę jak nie ma hełmu. Kiedy gracz zostaje trakfiony w kamizelkę to pada na ziemię i pozostaje w szoku przez 20 sekund (ja przy hełmie).
Każde nadtępne trafienie podlega normalnym zasadom trafień.
Gracz może zostać zabity ale tylko poprzez bezpośrednie dotknięcie przez wrog (imitacja noża) lub jego broń (imitacja bagnetu).
UWAGA: można używać kamizelki orginalnej lub wiernej kopii w tym wagi! Chinski import który waży 5kg się nie liczy.

CKM

KM-ista może używać zasobnika max 200 kule.
CKM musi symulować (być bardzo podobny) do orginalnych ciężkich karabinów.
CKM nie może używać amunicji od innych graczy, amunicja do KM jest przenoszona osobno i metalowych skrzynkach amunicyjnych (ilość nieograniczona). CKM musi ważyć minimum 5kg.

zasady cz. 8

Sprzęt, broń, amunicja

Każdy gracz może mić przy sobie ograniczoną ilość bandaży i amunicji. Poza medykiem gracz może posiadać 2 bandaże. Medyk może mieć przy sobie 4 bandaże do cięzkich obrażeń i 6 do lekkich. żeby uzupełnić ten limit trzeba udać się do szpitala.
Limit amunicji: gracz może mieć przy sobie (poza KM) 150 lub 180 kulek. Kto ma zasobnik (loader) na 30 kulek moze mieć przy sobie ogółem 180kulek. Kto ma zasobnik na 50 kulek może mieć przy sobie ogółem 150kulek (taki bonus któży używają bardziej realnych zasobników).
KM ma w zasobniku 200 kulek reszte kulek w metalowych skrzynkach może nieść amunicyjny bez limitu ilości. Im więcej patrol niesie kulek dla KM tym lepiej dla patrolu.

Zapasową amunicję, można oddać do magazynu (będzie to zarejstrowane), trzymać w plecaku, lub oddział może wyznaczyć amunicyjnego który będzie nosił amunicję dla kolegów i ich uzupełniał podczas gry, ale nie ponad limit!!!
Uwaga: aminicja do KM nie pasuje do innej broni! Ilość noszonej przy sobie amunicji będzie kontrolowana!

Zabieranie sprzętu zabitym i rannym

Zabitemu lub rannemu leżacemu można zabrać amunicje i bandaże, jednak nie można przekroczyć własnego limitu.
Uwaga: nie można kraść skrzynek na amunicję do KM, czy fatów! Można zabrać tyklo ich zawartość.

Zasady te obowiązują regularnych żołnieży USA
Inne zasady doryczą żołnierzy Wietnamu u nich limit dal strzelca to 200kulek, dal KM nieograniczony.

Miny, granaty i inne wybuchowe wynalazki

Każdy kto stoi w odległości 2,5m od epicentrum wybuchu jest cięzko ranny. Osłona stanowi przedmiot o minimalnej wysokości i szerokości 50cm.

Miejsce gdzie odbywa się gra jest bardzo suche, jest apsolutnie zabronione używać materiałów wybuchowych powodujących iskrę, jak flar i grantów dymnych. Można używać tylko granatów PB i min PB.

Jest tylko jedno życie na całą grę!!!
Po jego utracie idziesz do obozu jenieckiego i pozostajesz tam do momentu który zdecyduje jego dowódca.
Oczywiście nie bójcie się nie zostawimy was tam całą wieczność.

GRA WYMAGA DYSCYPLINY WSPÓłPRACY I WYSOKICH MORALI!
Saltus III,IV,V,VII; Unit 03,04,07; Igła: I; Blackops II,IV; Ramsar I,III; Bravo Two Zero; Wilczy Szlak; KASKADA; RedFall 2013; SALAMANDRA; GreenCoat II; AEGIS 2015
Avatar użytkownika
Przemo
moderator
 
Posty: 2257
Dołączył(a): 2008-03-14, 21:50
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Przemo » 2010-05-06, 01:12

troche klimatycznych fotek z imprezy...

http://www.demolitionunit.pl/forum/albu ... p?cat_id=5
Saltus III,IV,V,VII; Unit 03,04,07; Igła: I; Blackops II,IV; Ramsar I,III; Bravo Two Zero; Wilczy Szlak; KASKADA; RedFall 2013; SALAMANDRA; GreenCoat II; AEGIS 2015
Avatar użytkownika
Przemo
moderator
 
Posty: 2257
Dołączył(a): 2008-03-14, 21:50
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez marty+ » 2010-05-06, 07:35

Dziękujemy za grę.
Jesteś wielki i nie daje Vietcong.
Oto sprawozdanie z Vietcong, który na was.
http://www.pohanskypes.cz/?q=node/319
:lol:
marty+
 

Postprzez Rommel » 2010-05-06, 08:19

dlaczego tu na slasku nie robimy trakich imprez:(
Rommel
 

Postprzez lordmarcel » 2010-05-06, 14:57

Takich imprez to nie ma ogólnie w Polsce, nie mówiąc już o śląsku. Niestety, ale ludzie w naszym kraju nie dorośli do tego typu imprez. Dwa, znaleÂźć sponsora na to wszytko :-P Każdy by chciał takie coś za darmo, a tak się nie da. Może kiedyś .... ;-)
Avatar użytkownika
lordmarcel
 
Posty: 466
Dołączył(a): 2008-03-25, 14:24
Lokalizacja: Katowice

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Misje zagraniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron