Unit 03

wszystko co chcecie wiedzieć, a boicie się zapytać

Postprzez Edi » 2010-09-18, 12:57

Bolek, te kulki są na RAP4.pl ale odrzadzałbym kupowanie bo są niebezpieczne (bardzo twarde). Oczywiście mówię o tych 0,68 bo do RAMÓW 0,43 to inna historia.

W Czechach kulki pudrowe 0,68 są zabronione. Musisz się dowiedzieć jak jest na UNIT 03 ale ponieważ wielu ludzi gra tylko w goglach prosze nie bierz kulek pudrowych 0,68.
Edi
 

Postprzez twbolek83 » 2010-09-18, 13:07

z tego co czytalem na paintwars to kilka osob bedzie ich uzywac na unicie

a moze ktos polecic jakies kulki odporne na wilgoc
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy
A. Einstein
Avatar użytkownika
twbolek83
Administrator
 
Posty: 2316
Dołączył(a): 2009-12-28, 14:53
Lokalizacja: olkusz

Postprzez omnipotentus » 2010-09-18, 13:10

robale
omnipotentus
Administrator
 
Posty: 538
Dołączył(a): 2008-03-14, 22:08
Lokalizacja: k/Tychy

Postprzez Przemo » 2010-09-18, 14:00

można indywidualnie wpłacać dane do przelewu - jako nazwę drużyny piszemy Armia Poludnie.

Piotr Dzius
83-110 Tczew
Kasztanowa 13a/7
57 1140 2004 0000 3802 3388 1368
Saltus III,IV,V,VII; Unit 03,04,07; Igła: I; Blackops II,IV; Ramsar I,III; Bravo Two Zero; Wilczy Szlak; KASKADA; RedFall 2013; SALAMANDRA; GreenCoat II; AEGIS 2015
Avatar użytkownika
Przemo
moderator
 
Posty: 2257
Dołączył(a): 2008-03-14, 21:50
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Przemo » 2010-09-18, 14:07

głosowanie proszę wyrazić swoja opinie. - system trafień

http://www.paintwars.pl/viewtopic.php?f=86&t=709
Saltus III,IV,V,VII; Unit 03,04,07; Igła: I; Blackops II,IV; Ramsar I,III; Bravo Two Zero; Wilczy Szlak; KASKADA; RedFall 2013; SALAMANDRA; GreenCoat II; AEGIS 2015
Avatar użytkownika
Przemo
moderator
 
Posty: 2257
Dołączył(a): 2008-03-14, 21:50
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez twbolek83 » 2010-09-18, 15:12

omni nie wiesz w jakim sklepie mozna takie kupic
przejzalem troche neta i nigdzie nie widze
nawet w K niema
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy
A. Einstein
Avatar użytkownika
twbolek83
Administrator
 
Posty: 2316
Dołączył(a): 2009-12-28, 14:53
Lokalizacja: olkusz

Postprzez kufel_wro » 2010-09-18, 15:19

Kulki P.BALL - .68 pudrowe - 500szt
http://rap4.pl/sklep/catalog/product_in ... cts_id=424

czy o to Ci chodziło ?
Saltus VIII,XI; Unit 01,03,04,06; Milsim48h 2012; Blackops I,II,III; Igła I,II; KASKADA; ZAPAD; GreenCoat II; AEGIS 2015,2017,SpecOps; MA2017

Obrazek
Avatar użytkownika
kufel_wro
Administrator
 
Posty: 2901
Dołączył(a): 2009-06-28, 22:03
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Przemo » 2010-09-18, 15:21

rozmawiałem z Rotivem AC bedzie sprowadzał z kanady zamówiłem kartonik


17 $ (canadian) za worek

http://vimeo.com/14779964
Saltus III,IV,V,VII; Unit 03,04,07; Igła: I; Blackops II,IV; Ramsar I,III; Bravo Two Zero; Wilczy Szlak; KASKADA; RedFall 2013; SALAMANDRA; GreenCoat II; AEGIS 2015
Avatar użytkownika
Przemo
moderator
 
Posty: 2257
Dołączył(a): 2008-03-14, 21:50
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Edi » 2010-09-18, 17:22

twbolek83 napisał(a):z tego co czytalem na paintwars to kilka osob bedzie ich uzywac na unicie

a moze ktos polecic jakies kulki odporne na wilgoc


Ludzie, którzy na forum UNIT 03 piszą o kulkach pudrowych mają RAMy 0,43 cala.
W tym przypadku nie ma aż takiego problemu.
Jeżeli chodzi o kulki w miarę odporne na wilgoś to kulki bezbarwne RAP4.
Przetestowałem dziesiątki różnych kulek i te są NAJLEPSZE. Twarde, nie tracą kształtu.
Ale jak mamy grać na splaty to nie za bardzo ... ;-)

Jednak w nocy a zwłaszcza nad ranem nie ma siły i wszystkie zamokną.
Warto mić 15-20 reball tak na wszelki wypadek.
Edi
 

Postprzez Edi » 2010-09-18, 17:34

Panowie, prosze wpisywać się kto już puścił przelew.
Będzie to pewnego rodzaju weryfikacja listy.

1. Edi
2. ...
Edi
 

Postprzez Przemo » 2010-09-18, 17:44

Edi to moze w innym miejscu to zróbmy -" TsU"
Saltus III,IV,V,VII; Unit 03,04,07; Igła: I; Blackops II,IV; Ramsar I,III; Bravo Two Zero; Wilczy Szlak; KASKADA; RedFall 2013; SALAMANDRA; GreenCoat II; AEGIS 2015
Avatar użytkownika
Przemo
moderator
 
Posty: 2257
Dołączył(a): 2008-03-14, 21:50
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Mordulec » 2010-09-20, 18:34

Ja niestety na unita sie nie wybiore, wredziol szef nie da mi urlopu:( oby sie udławił tym urlopem
when a warrior kills another in battle, he absorbs the fallen warrior's spirit

...:::GHOSTS SQUAD:::...
Avatar użytkownika
Mordulec
 
Posty: 28
Dołączył(a): 2009-06-11, 09:21
Lokalizacja: Mysłowice

Postprzez Przemo » 2010-09-21, 17:34

panowie informacje o przelewach umieszczamy na wątku Top Secret
Saltus III,IV,V,VII; Unit 03,04,07; Igła: I; Blackops II,IV; Ramsar I,III; Bravo Two Zero; Wilczy Szlak; KASKADA; RedFall 2013; SALAMANDRA; GreenCoat II; AEGIS 2015
Avatar użytkownika
Przemo
moderator
 
Posty: 2257
Dołączył(a): 2008-03-14, 21:50
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez twbolek83 » 2010-09-23, 03:06

Wpisowe nie jest opłatą za przelot helikopterem! Wpisowe obejmuje: szkolenia, noclegi, wynajem namiotów, czerwoną chustę oraz identyfikator!



bezczelnie zrobiono z tym wpisowym do 21.09 a regulamin w ktorym wszystko sie wyjasnia wstawiono 22.09 (a mam na mysli szczegulnie te przeloty smiglem)
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy
A. Einstein
Avatar użytkownika
twbolek83
Administrator
 
Posty: 2316
Dołączył(a): 2009-12-28, 14:53
Lokalizacja: olkusz

Postprzez Edi » 2010-09-23, 06:32

Przeklejone z PAINTWARS.pl

SOP:
System trafień:
Kończyny - RL (rana lekka)
Korpus - RC (rana ciężka)
Głowa - KIA (martwy)

Ranny nie może kontynować walki.
Jedyną osobą która może pomóc w przypadku RC jest medyk.
Każda nieopatrzona rana w ciągu 15min KIA. Opatrzony ranny jest stabilny. Należy jak najszybciej dostarczyć do szpitala.
Więcej niż 3 trafienia w cokolwiek KIA.
W razie sporów splat jest podstawą domagania się zranienia (RL, RC lub KIA), ale wysoce honorowe jest oznaczenie trafienia bez splata jako rany!
Opatrzenie rany polega na owinięciu czerwonej chusty bandażem tak aby pozostawała na miejscu!


Respawn:
Lekko ranny dostarczony do szpitala MEDEVEC-iem wraca do gry bez kary czasowej jako uzupełnienie.
Ciężko ranny dostarczony do szpitala MEDEVEC-iem wraca do gry po godzinie jako uzupełnienie.
Każdy KIA dostarczony do szpitala MEDEVEC-iem wraca do gry po 2 godzinach jako uzupełnienie.
KIA który dotrze do HQ/szpitala w inny sposób wraca do gry po 5h.
Czas kary mierzony jest od momentu dotarcia do HQ/szpitala.

Jeniec:
Obowiązują konwencje genewskie i zdrowy rozsądek.
Dozwolone jest branie do niewoli. Jeniec może być przetrzymywany 3h w HQ. Przesłuchania może dokonać jedynie oficer dyżurny. Dozwolone jest przeszukanie jeńca do "pierwszej linii" i zabór przedmiotów in game (mapy, notatki). Przedmioty in game nie mogą być ukryte poniżej pierwszej linii.
Po wypowiedzeniu hasła: STOKROTKA należy przerwać wszelkie działania, które nie odpowiadają więÂźniowi, jednak przesłuchanie trwa dalej. Jednocześnie jeniec zostaje pozbawiony możliwości ucieczki i musi pozostać w HQ przeciwnika do końca kary czasowej. Jeńcowi można zadać 15 zamkniętych pytań.
Każdej stronie zostanie przydzielony prosty algorytm, według którego zostanie określona prawdomówność jeńca. Po przesłuchaniu i odbyciu kary czasowej jeniec jest przekazany organizatorowi.

Limity:
-loader max. 50 kulek
-broń: max: 300 fps,
-amunicja max: 200 szt.
(w bazach i samochodach dowolna ilość zapasowej amunicji).
-broń wsparcia (waga: 7kg, długość: 0.8m)
a)loader max. 200 kulek
b)amunicja max. 600 kulek
-dozwolone jest użycie min i granatów paintballowych, gdzie ładunek nośny stanowi sprężone powietrze
-zakaz używania pirotechniki oraz otwartego ognia

SPINS:
Organizator zastrzega sobie prawo do usunięcia z terenu działań osób nietrzeÂźwych!
Każdy z uczestników powinien posiadać przedmioty off game, których nie wolno mu odebrać:
- identyfikator
- telefon komórkowy z numerami alarmowymi
- gwizdek
- opatrunek osobisty i czerwoną chustę
-czerwone światło (chemiczne bądÂź inne)
Sygnał alarmowy: gwizdek.
Każdy gracz zobowiązany jest do noszenia oznaczeń dostarczonych przez organizatora. Zabrania się wykorzystywania oznaczeń przeciwnika.

Obrazek




ROE:
Ogień wolno otwierać tylko do graczy w goglach lub maskach ochronnych.
Zastosowanie pirotechniki zabronione.

Zastosowanie pojazdów:
Samochód nie może niczego taranować ani nic ominąć. Przed przeszkodą po prostu się zatrzymuje. Nie wolno strzelać z auta ani do środka samochodu.
Zniszczenie samochodu oznaczyć należy pomarańczową nalepką w widocznym miejscu. Zniszczenie pojazdu powoduje ogłuszenie pasażerów na 3 min.
Podczas symulacji zostanie wykorzystany helikopter.
Wpisowe nie obejmuje opłaty za przelot. Ze względów logistycznych nie każdy uczestnik będzie transportowany helikopterem. Równocześnie helikopter może nie wystartować z kilku niezależnych od organizatora przyczyn (zakazu używania przestrzeni lotniczej w terminie imprezy, słabej widoczności lub złej pogody, sytuacji taktycznej podczas scenariusza). Każdy wsiada do helikoptera na własną odpowiedzialność, uczestnicy mają prawo odmówić wejścia na pokład, w tym przypadku zostanie użyty transport zastępczy.
Osoby nieprzeszkolone nie zostaną wpuszczone na pokład!
Osoby po spożyciu alkoholu nie zostaną wpuszczone na pokład!
Osoby wchodzące na pokład są zobowiązane wykonywać wszystkie polecenia pilota!

Wpisowe nie jest opłatą za przelot helikopterem! Wpisowe obejmuje: szkolenia, noclegi, wynajem namiotów, czerwoną chustę oraz identyfikator!

Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu do 01.10.2010.
Ostatnio edytowano 2010-09-23, 20:32 przez Edi, łącznie edytowano 1 raz
Edi
 

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do MILSIM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron