Nam Era - MilSim

wszystko co chcecie wiedzieć, a boicie się zapytać

Nam Era - MilSim

Postprzez dellos » 2008-11-01, 18:14

Cóż, jestem nowy w paintballa, jednak szukam grupy z WLKP zajmującej się MilSimem z okresu wojny w Wietnamie. Niestety nie ma takich grupek albo nie znalazłem więc rozpoczynam temat :) może ktoś na Waszych terenach to robi ??
dellos
 

Postprzez dellos » 2008-11-02, 12:24

Nikt się nie interesuje tym okresem ?? Co jest Panowie ?? hihi... mam potwierdzeń od ludzi, że bardzo ciekawy temat ale niestety nic prócz tego się nie dzieje...
dellos
 

Postprzez Hudy » 2008-11-02, 12:28

Temat jest ciekawy jak najbardziej, ale jak sobie pomyslę ile musiałbym jeszcze wydać na tiger stripes'y, lucky strike'y a jeszcze dopiero co zmodowałem klamke na wersje sir, co ją dyskfalifikuje... ale będę śledził temat.
Hudy
 

Postprzez dellos » 2008-11-02, 12:33

Mnie też czeka przerabianie nowo nabytej broni niestety. Kupuję od naszego tutaj kolegi grupowego AT-4 i czeka mnie zmiana M4 na M16 ale już mam kilka części na oku... Co do reszty to fakt nie jest łatwo, może po mału napiszę od A do Z cenami by uświadomić wydatki w moim przypadku:

- klamka - szkoda gadać tyle kasy
- Spodnie ok 150zł
- Bluza ok 150zł
- Kurtka ok 250-300zł
- Kamizelka przeciwodłamkowa ok 300zł
- M1 ok 200-350zł (jak trafisz tak masz)
- Pas ok 80zł
- Plecak ok 350zł
- Szelki ok 130zł
- Buty ok 300zł
- Saperka ok 150zł
- Poncho ok 150zł
- Bielizna, skarpety, inne ok 150zł / komplet
- Ręcznik ok 50zł
- Latarka ok 100zł
- Bagnet ok 200zł (oryginał) 40zł (podróbka)

inne pewno jeszcze ze 400zł wyjdzie :( ale wrażenia niezastąpione za resztę zapłacisz swoją ukochaną kartą MasterCard :P
dellos
 

Postprzez Hudy » 2008-11-02, 13:49

Hm.... to widzę, że masz na myśli rekonstrukcję historyczną... te ceny powyżej to mowa o demobilu/oryginałach ?
Hudy
 

Postprzez Pentagram » 2008-11-02, 14:26