Strona 2 z 2

PostNapisane: 2010-11-18, 14:26
przez Rommel
odnosnie Egripa....
wiec moze ustalmy ze strzelec (itp) moze miec semi lub burst (czyli seria 3 kulek) i nic wiecej a rkm moze miec full auto i duzy loader....
ogolnie jestem za premiowaniem uzytkownikow z malymi loaderami (inne nie wczhodza do gry, oczywiscie poza rkm) oraz do zachecania aby w miare mozliwosci finansowych przechodzic do karabinow zasilanych ammo z magazynkow (i tu mozna by stosowac semi, burst, full auto w ramach nagrody za "realny" marker")

Mozna sie pokusic jezeze o krok dalej...np: RKMista bylby zobowiazany do uzywania kulek z konkretnym wypelnieniem np "pomaranczowe" i oberwanie z takiej kulki w glowe lub korpus to KIa a w konczyne to rana ciezka. Z kolei snajperzy uzywali by first strike (kolor wypelnienia bialy lub niebieski) i tu tak jak w przypadku RKM strzal w glowe i korpus to kia a strzal w konczyne to rana cieżka.....pozostali gracze (strzelcy) musieliby zaopatrzyc sie w kulasy w kolorze wypelnienia innym niz biale, niebieskie, pomarańczowe.....ale takie zasady to juz wypas, tylko jak połączyć to z gra na trafienia?..... na obecna chwile podejrzewam ze UTOPIA:)

PostNapisane: 2010-11-18, 21:01
przez kufel_wro
Utopia dlatego ze przecież mamy grac na trafienia, a nie splaty. Nieprawdaż? ;)

PostNapisane: 2010-11-18, 21:23
przez Rommel
No własnie o tym mówię.... Utopia:) dlatego trzymajmy się trafien:) a skoro sa objekcje do full auto dla strzelca to uważam ze semi i burst powinno być dostępne dla strzelca:)