Ogólne Zasady Symulacji Militarnych O.Z.S.M

Postprzez Rommel » 2010-11-18, 14:26

odnosnie Egripa....
wiec moze ustalmy ze strzelec (itp) moze miec semi lub burst (czyli seria 3 kulek) i nic wiecej a rkm moze miec full auto i duzy loader....
ogolnie jestem za premiowaniem uzytkownikow z malymi loaderami (inne nie wczhodza do gry, oczywiscie poza rkm) oraz do zachecania aby w miare mozliwosci finansowych przechodzic do karabinow zasilanych ammo z magazynkow (i tu mozna by stosowac semi, burst, full auto w ramach nagrody za "realny" marker")

Mozna sie pokusic jezeze o krok dalej...np: RKMista bylby zobowiazany do uzywania kulek z konkretnym wypelnieniem np "pomaranczowe" i oberwanie z takiej kulki w glowe lub korpus to KIa a w konczyne to rana ciezka. Z kolei snajperzy uzywali by first strike (kolor wypelnienia bialy lub niebieski) i tu tak jak w przypadku RKM strzal w glowe i korpus to kia a strzal w konczyne to rana cieżka.....pozostali gracze (strzelcy) musieliby zaopatrzyc sie w kulasy w kolorze wypelnienia innym niz biale, niebieskie, pomarańczowe.....ale takie zasady to juz wypas, tylko jak połączyć to z gra na trafienia?..... na obecna chwile podejrzewam ze UTOPIA:)
Ostatnio edytowano 2010-11-18, 21:25 przez Rommel, łącznie edytowano 1 raz
Rommel
 

Postprzez kufel_wro » 2010-11-18, 21:01

Utopia dlatego ze przecież mamy grac na trafienia, a nie splaty. Nieprawdaż? ;)
Saltus VIII,XI; Unit 01,03,04,06; Milsim48h 2012; Blackops I,II,III; Igła I,II; KASKADA; ZAPAD; GreenCoat II; AEGIS 2015,2017,SpecOps; MA2017

Obrazek
Avatar użytkownika
kufel_wro
Administrator
 
Posty: 2901
Dołączył(a): 2009-06-28, 22:03
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Rommel » 2010-11-18, 21:23

No własnie o tym mówię.... Utopia:) dlatego trzymajmy się trafien:) a skoro sa objekcje do full auto dla strzelca to uważam ze semi i burst powinno być dostępne dla strzelca:)
Rommel
 

Poprzednia strona

Powrót do SPRAWY ORGANIZACYJNE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron