30 I 2011 AC Combat Zone Mini-Milsim Leśni

Symulacje działań militarnych

30 I 2011 AC Combat Zone Mini-Milsim Leśni

Postprzez skorpion » 2011-01-09, 17:46

Proponuje zorganizowanie kolejnej gry lokalnej na zasadach milsim.

Informacja ogólna:
Czas: 30 I 2011 9.00-13.00 (obciążenie czasowe jak przy grze lokalnej)
Miejsce: AC Combat Zone (Ojciec potwierdził dostępność).
Zasady: milsim (limity na loader oraz zapas kulek, system trafień oraz leczenie).
Misje: patrolowanie drogi, zwalczanie partyzantów, zasadzka.
Strony: wojska niemieckie kontra polscy partyzanci.
HP i kulki: we własnym zakresie.

Szczegóły:
Zasady ogólne:
Obwiązuje łańcuch dowodzenia (gracze wykonują rozkazy dowódców).
Obowiązuje zasada camo-only (ubiór w kamuflażu lub kolorze maskującym).
Obowiązuje zasada symulacji (np. ranny w nogę nie może chodzić, a jedynie pełzać, itp.).
Gracz i jego wyposażenie z wyjątkiem amunicji jest nietykalne.
Amunicję można ukryć na terenie gry, zabrać z wrogiej kryjówki, odebrać zabitemu/jeńcowi.
Zabity/jeniec oddaje całą amunicję lub wyraża zgodę na przeszukanie.
Należy stosować zdrowy rozsądek (np. nie strzelać z bliska do nieuzbrojonego, ale eliminować hasłem: Zabity!, itp.).
Uczestnicy milsima biorą udział w grze na własne ryzyko i odpowiedzialność.

Bezpieczeństwo:
Broń: maks. 300 fps, maks. 15 bps.
Amunicja: kulki z farba i kulki pudrowe.
Pirotechnika: granaty dymne.
Nakaz noszenia barrel bagów poza terenem gry.
Zakaz strzelania do nierozpoznanego celu.
Brak maski/gogli podczas kontaktu: wszyscy w pobliżu KIA.
Użycie gwizdka wstrzymuje grę.

System trafień:
Gra na splaty i trafienia, o trafieniu bez splata decyduje trafiony.
Trafienie w głowę: KIA (zabity).
Jedno trafienie w korpus: WIA (ranny).
Dwa i więcej trafienia w korpus: KIA.
Trafienie w kończyny: WIA.
Trafienie w broń: broń niesprawna do zerwania kontaktu.
WIA nie wyleczony w ciągu 15 min.: KIA.
KIA: zakłada kamizelkę odblaskową*, czeka do końca wymiany ognia lub przeszukania, idzie do HQ gdzie czeka 15 min.
Eliminacja cicha/humanitarna: na hasło Zabity!/Ranny!, tylko w sytuacji oczywistej, bez możliwości auto-eliminacji.
(*zamiast kamizelki odblaskowej wyjątkowo można używać czerwonego ręcznika na głowie)

Specjalności:
Strzelec: magazynek maks. 50*, amunicja maks. 150.
SAW (wsparcie): magazynek maks. 200, amunicja maks. 400, długość broni min. 0,8 m.
Medyk: jak strzelec plus bandaże i możliwość leczenia WIA.
1 SAW, 1 medyk na 5 ludzi.
(* zamiast magazynka 50 wyjątkowo można używać magazynka 200 z sypaniem po 50)

Jeniec:
Jeńca obowiązują takie same zasady jak pozostałych graczy (np. może zostać WIA, KIA, uciekać, wrócić do walki jeżeli posiada amunicję, itp.).
Czas przetrzymywania jeńca: maks. 15 minut.
Jeńcowi można zadać maksymalne trzy ogólne pytania z czego na jedno musi skłamać, a na pozostałe musi odpowiedzieć zgodnie z prawdą.
Jeniec po uwolnieniu i powrocie do własnych jednostek musi odpowiedzieć zgodnie z prawdą na jedno pytanie.

Wyposażenie obowiązkowe:
Gwizdek.
Telefon komórkowy z nr alarmowym.
Kompas.
Opatrunek osobisty.
Maska/gogle.

Inne informacje
Po Chosin nasunęły się pewne wnioski, które spowodowały nieznaczną modyfikację zasad. Jeden wniosek generalny to potrzeba upraszczania zasad w marę możliwości. Usunięciu ulegała klasa technika, amunicja została całkowicie wyjęta z zasady nietykalności wyposażenia. Dzięki temu reguły dotyczące jeńca stały się bardziej naturalne. Jeniec jest takim samym graczem i jeżeli znajdzie kulki lub ktoś zapomni mu ich odebrać może nas ostrzelać. Potrzebne będzie przynajmniej 15 chętnych. W sprawach organizacji, HP, kulek swoją pomoc zaoferowali przedstawiciele HT (Axid) i FT (VojciechU). Poniżej zamieszczam listę, ale jeżeli jest chęć robienia fog-of-war to deklarowanie chęci wzięcia udziału w grze można wysyłać na PW. Napiszę kiedy liczba chętnych przekroczy 15 osób.

Mapa terenu gry:

Namiary GPS na punkt A stanowiący parking:
+51° 41' 55.31", +19° 25' 22.22"

Obrazek

Temat ogarnia Pol z AC.

Lista chętnych:
1. Pol
2-5. FT VojciechU Joozy-Raptor-Polaris na 99%
6. Pawson
7. Pendzel
8. Wurc
9. Skorpion
Ostatnio edytowano 2011-01-10, 10:43 przez skorpion, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
skorpion
 
Posty: 94
Dołączył(a): 2010-09-05, 17:50
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Feldgrau » 2011-01-10, 07:35

Lista chętnych:
1. Pol
2-5. FT VojciechU Joozy-Raptor-Polaris na 99%
6. Pawson
7. Pendzel
8. Wurc
9. Skorpion
10. Feldgrau
Avatar użytkownika
Feldgrau
moderator
 
Posty: 6610
Dołączył(a): 2009-10-29, 20:23
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez Przemo » 2011-01-10, 18:41

Lista chętnych:
1. Pol
2-5. FT VojciechU Joozy-Raptor-Polaris na 99%
6. Pawson
7. Pendzel
8. Wurc
9. Skorpion
10. Feldgrau
11.Przemo
Saltus III,IV,V,VII; Unit 03,04,07; Igła: I; Blackops II,IV; Ramsar I,III; Bravo Two Zero; Wilczy Szlak; KASKADA; RedFall 2013; SALAMANDRA; GreenCoat II; AEGIS 2015
Avatar użytkownika
Przemo
moderator
 
Posty: 2257
Dołączył(a): 2008-03-14, 21:50
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez skorpion » 2011-01-10, 23:10

Liczba chętnych osiągnęła odpowiedni poziom co oznacza, że na dzień dzisiejszy gra się odbędzie. Dodałem oznaczenia drużyn dla lepszego podziału stron, jeżeli coś jest nie tak zweryfikujcie. Zastanówcie się też nad tym kto będzie potrzebował HP.

Proponuję podtrzymać pół-zamknięty charakter gry tak jak było na Chosin. Gra jest przeznaczona dla AC oraz przyjaciół. Pisząc przyjaciół mam na myśli w pierwszej kolejności AP. Jeżeli ktoś chciałby zaprosić osoby nie widzące tego wątku to bardzo dobrze, ale najpierw zastanówcie się czy ci których chcecie zaprosić to ludzie ogarnięci, z dobrym nastawieniem i czy jesteście gotowi zająć się graczem jeżeli jest mniej doświadczony

1. Pol (AHT) HP
2-5. (FT) VojciechU Joozy-Raptor-Polaris na 99%
6. Pawson (FA)
7. Pendzel (FA)
8. Wurc (SNBT)
9. Skorpion (FT)
10. ax (HT)
11. Feldgrau (AP)
12. Przemo (AP)
13. zeluś (HT)
14. bio (HT)
15. Gomes (HT)
16. Krzak (HT)
17. Owsiak (wstępnie) (HT)
18. Dżejdżej (HT)
19. Mlody (HT)
20. Wraith (HT)
21. Haraś (HT)
Avatar użytkownika
skorpion
 
Posty: 94
Dołączył(a): 2010-09-05, 17:50
Lokalizacja: Łódź

Postprzez VojciechU » 2011-01-11, 20:27

Zapraszać zapraszamy a ponieważ jest to nasz 2 milsim będzie dobrze, jak wpadnie doświadczona ekipa z Południa i po grze podzieli się dobrą radą ;)
Avatar użytkownika
VojciechU
 
Posty: 97
Dołączył(a): 2010-10-29, 19:33
Lokalizacja: Łódź

Postprzez twbolek83 » 2011-01-11, 20:32

skoro tak to jade

1. Pol (AHT) HP
2-5. (FT) VojciechU Joozy-Raptor-Polaris na 99%
6. Pawson (FA)
7. Pendzel (FA)
8. Wurc (SNBT)
9. Skorpion (FT)
10. ax (HT)
11. Feldgrau (AP)
12. Przemo (AP)
13. zeluś (HT)
14. bio (HT)
15. Gomes (HT)
16. Krzak (HT)
17. Owsiak (wstępnie) (HT)
18. Dżejdżej (HT)
19. Mlody (HT)
20. Wraith (HT)
21. Haraś (HT)
22. bolek (ap)
23. ...
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy
A. Einstein
Avatar użytkownika
twbolek83
Administrator
 
Posty: 2316
Dołączył(a): 2009-12-28, 14:53
Lokalizacja: olkusz

Postprzez twbolek83 » 2011-01-11, 20:38

czy beda pojazdy i jak sie je traktuje
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy
A. Einstein
Avatar użytkownika
twbolek83
Administrator
 
Posty: 2316
Dołączył(a): 2009-12-28, 14:53
Lokalizacja: olkusz

Postprzez omnipotentus » 2011-01-11, 23:56

Napiszcie gdzie sie odbedzie impreza...
omnipotentus
Administrator
 
Posty: 538
Dołączył(a): 2008-03-14, 22:08
Lokalizacja: k/Tychy

Postprzez skorpion » 2011-01-12, 08:26

twbolek83 napisał(a):czy beda pojazdy i jak sie je traktuje


Z tego co wiem to nie ma pojazdów. Wszyscy poruszają się z buta.
Pisałem do organizatora PW, ma napisać co i jak.
Avatar użytkownika
skorpion
 
Posty: 94
Dołączył(a): 2010-09-05, 17:50
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Pol » 2011-01-12, 09:33

Gra odbywa się w tzw. AC Combat Zone na południowych obrzeżach łodzi, pomiędzy łodzią a Pabianicami, Niżej zamieszczam link do współrzędnych na parking przy bramie wjazdowej:
http://maps.google.pl/maps?f=q&source=s ... 3&t=h&z=11

Teren jest prywatny, dostępny dzięki wysiłkom jednego z członków AC. Oznacza to, że nikt nas nie będzie niepokoił i formalnie nie powinno być tam nawet osób postronnych. Obszar jest też teoretycznie ogrodzony. Na mapie które jest wyżej zaznaczony został teren grający (rozjaśniony), punkty A, B, D (HQ), parking oraz brama wjazdowa (czerwona strzałka).

W grze nie będzie pojazdów. To co na mapie jest oznaczone zieloną linią to w zasadzie kanał/rów wzdłuż którego biegną ścieżki. Będzie on pełnił rolę drogi do patrolowania, ponieważ jest łatwy do odszukania. Pojazd tamtędy raczej nie przejedzie. Mapa pokazuje, że jest tam przynajmniej jedna droga, ale z tego co pamiętam teren jest tak zarośnięty i tak zasypany śniegiem, że miałbym spore wątpliwości czy można tam wyznaczyć przejezdną trasę dla samochodu.
Pol
 

Postprzez MadRippeR » 2011-01-12, 20:28

1. Pol (AHT) HP
2-5. (FT) VojciechU Joozy-Raptor-Polaris na 99%
6. Pawson (FA)
7. Pendzel (FA)
8. Wurc (SNBT)
9. Skorpion (FT)
10. ax (HT)
11. Feldgrau (AP)
12. Przemo (AP)
13. zeluś (HT)
14. bio (HT)
15. Gomes (HT)
16. Krzak (HT)
17. Owsiak (wstępnie) (HT)
18. Dżejdżej (HT)
19. Mlody (HT)
20. Wraith (HT)
21. Haraś (HT)
22. bolek (ap)
23. MadRippeR (AP)
MadRippeR
 

aktualizacja listy

Postprzez skorpion » 2011-01-12, 20:47

1. Pol (AHT) HP
2-5. (FT) VojciechU Joozy-Raptor-Polaris na 99%
6. Pawson (FA)
7. Pendzel (FA)
8. Wurc (SNBT) HP
9. Skorpion (FT)
10. ax (HT)
11. Feldgrau (AP)
12. Przemo (AP)
13. zeluś (HT)
14. bio (HT)
15. Gomes (HT)
16. Krzak (HT)
17. Owsiak (wstępnie) (HT)
18. Dżejdżej (HT)
19. Mlody (HT)
20. Wraith (HT)
21. Haraś (HT)
22. athor (FT)
23. bolek (AP)
24. Luker (ZAT) HP
25. MadRippeR (AP)
Avatar użytkownika
skorpion
 
Posty: 94
Dołączył(a): 2010-09-05, 17:50
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Przemo » 2011-01-15, 18:06

dostałem trochę informacji , są zamieszczone na forum SC które może być niewidoczne dla wszystkich.Zainteresowani tematem i wyjazdem do łodzi pisać w sprawie dostępu.
Saltus III,IV,V,VII; Unit 03,04,07; Igła: I; Blackops II,IV; Ramsar I,III; Bravo Two Zero; Wilczy Szlak; KASKADA; RedFall 2013; SALAMANDRA; GreenCoat II; AEGIS 2015
Avatar użytkownika
Przemo
moderator
 
Posty: 2257
Dołączył(a): 2008-03-14, 21:50
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez MadRippeR » 2011-01-16, 19:14

1. Pol (AHT) HP
2-5. (FT) VojciechU Joozy-Raptor-Polaris na 99%
6. Pawson (FA)
7. Pendzel (FA)
8. Wurc (SNBT) HP
9. Skorpion (FT)
10. ax (HT)
11. Feldgrau (AP)
12. Przemo (AP)
13. zeluś (HT)
14. bio (HT)
15. Gomes (HT)
16. Krzak (HT)
17. Owsiak (wstępnie) (HT)
18. Dżejdżej (HT)
19. Mlody (HT)
20. Wraith (HT)
21. Haraś (HT)
22. athor (FT)
23. bolek (AP)
24. Luker (ZAT) HP
25-26. MadRippeR (AP) + Robert
MadRippeR
 

Postprzez Przemo_K » 2011-01-16, 19:26

1. Pol (AHT) HP
2-5. (FT) VojciechU Joozy-Raptor-Polaris na 99%
6. Pawson (FA)
7. Pendzel (FA)
8. Wurc (SNBT) HP
9. Skorpion (FT)
10. ax (HT)
11. Feldgrau (AP)
12. Przemo (AP)
13. zeluś (HT)
14. bio (HT)
15. Gomes (HT)
16. Krzak (HT)
17. Owsiak (wstępnie) (HT)
18. Dżejdżej (HT)
19. Mlody (HT)
20. Wraith (HT)
21. Haraś (HT)
22. athor (FT)
23. bolek (AP)
24. Luker (ZAT) HP
25-26. MadRippeR (AP) + Robert
27. Przemo_k (AP)
28. Pajaak (AP)
Avatar użytkownika
Przemo_K
 
Posty: 533
Dołączył(a): 2008-05-16, 11:15
Lokalizacja: Mierzęcice

Następna strona

Powrót do MILSIM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości