Proponuje zorganizowanie kolejnej gry lokalnej na zasadach milsim.
Informacja ogólna:
Czas: 30 I 2011 9.00-13.00 (obciążenie czasowe jak przy grze lokalnej)
Miejsce: AC Combat Zone (Ojciec potwierdził dostępność).
Zasady: milsim (limity na loader oraz zapas kulek, system trafień oraz leczenie).
Misje: patrolowanie drogi, zwalczanie partyzantów, zasadzka.
Strony: wojska niemieckie kontra polscy partyzanci.
HP i kulki: we własnym zakresie.
Szczegóły:
Zasady ogólne:
Obwiązuje łańcuch dowodzenia (gracze wykonują rozkazy dowódców).
Obowiązuje zasada camo-only (ubiór w kamuflażu lub kolorze maskującym).
Obowiązuje zasada symulacji (np. ranny w nogę nie może chodzić, a jedynie pełzać, itp.).
Gracz i jego wyposażenie z wyjątkiem amunicji jest nietykalne.
Amunicję można ukryć na terenie gry, zabrać z wrogiej kryjówki, odebrać zabitemu/jeńcowi.
Zabity/jeniec oddaje całą amunicję lub wyraża zgodę na przeszukanie.
Należy stosować zdrowy rozsądek (np. nie strzelać z bliska do nieuzbrojonego, ale eliminować hasłem: Zabity!, itp.).
Uczestnicy milsima biorą udział w grze na własne ryzyko i odpowiedzialność.
Bezpieczeństwo:
Broń: maks. 300 fps, maks. 15 bps.
Amunicja: kulki z farba i kulki pudrowe.
Pirotechnika: granaty dymne.
Nakaz noszenia barrel bagów poza terenem gry.
Zakaz strzelania do nierozpoznanego celu.
Brak maski/gogli podczas kontaktu: wszyscy w pobliżu KIA.
Użycie gwizdka wstrzymuje grę.
System trafień:
Gra na splaty i trafienia, o trafieniu bez splata decyduje trafiony.
Trafienie w głowę: KIA (zabity).
Jedno trafienie w korpus: WIA (ranny).
Dwa i więcej trafienia w korpus: KIA.
Trafienie w kończyny: WIA.
Trafienie w broń: broń niesprawna do zerwania kontaktu.
WIA nie wyleczony w ciągu 15 min.: KIA.
KIA: zakłada kamizelkę odblaskową*, czeka do końca wymiany ognia lub przeszukania, idzie do HQ gdzie czeka 15 min.
Eliminacja cicha/humanitarna: na hasło Zabity!/Ranny!, tylko w sytuacji oczywistej, bez możliwości auto-eliminacji.
(*zamiast kamizelki odblaskowej wyjątkowo można używać czerwonego ręcznika na głowie)
Specjalności:
Strzelec: magazynek maks. 50*, amunicja maks. 150.
SAW (wsparcie): magazynek maks. 200, amunicja maks. 400, długość broni min. 0,8 m.
Medyk: jak strzelec plus bandaże i możliwość leczenia WIA.
1 SAW, 1 medyk na 5 ludzi.
(* zamiast magazynka 50 wyjątkowo można używać magazynka 200 z sypaniem po 50)
Jeniec:
Jeńca obowiązują takie same zasady jak pozostałych graczy (np. może zostać WIA, KIA, uciekać, wrócić do walki jeżeli posiada amunicję, itp.).
Czas przetrzymywania jeńca: maks. 15 minut.
Jeńcowi można zadać maksymalne trzy ogólne pytania z czego na jedno musi skłamać, a na pozostałe musi odpowiedzieć zgodnie z prawdą.
Jeniec po uwolnieniu i powrocie do własnych jednostek musi odpowiedzieć zgodnie z prawdą na jedno pytanie.
Wyposażenie obowiązkowe:
Gwizdek.
Telefon komórkowy z nr alarmowym.
Kompas.
Opatrunek osobisty.
Maska/gogle.
Inne informacje
Po Chosin nasunęły się pewne wnioski, które spowodowały nieznaczną modyfikację zasad. Jeden wniosek generalny to potrzeba upraszczania zasad w marę możliwości. Usunięciu ulegała klasa technika, amunicja została całkowicie wyjęta z zasady nietykalności wyposażenia. Dzięki temu reguły dotyczące jeńca stały się bardziej naturalne. Jeniec jest takim samym graczem i jeżeli znajdzie kulki lub ktoś zapomni mu ich odebrać może nas ostrzelać. Potrzebne będzie przynajmniej 15 chętnych. W sprawach organizacji, HP, kulek swoją pomoc zaoferowali przedstawiciele HT (Axid) i FT (VojciechU). Poniżej zamieszczam listę, ale jeżeli jest chęć robienia fog-of-war to deklarowanie chęci wzięcia udziału w grze można wysyłać na PW. Napiszę kiedy liczba chętnych przekroczy 15 osób.
Mapa terenu gry:
Namiary GPS na punkt A stanowiący parking:
+51° 41' 55.31", +19° 25' 22.22"
Temat ogarnia Pol z AC.
Lista chętnych:
1. Pol
2-5. FT VojciechU Joozy-Raptor-Polaris na 99%
6. Pawson
7. Pendzel
8. Wurc
9. Skorpion