Grę organizuje Pol.
Miejsce AC Combat Zone:
łódÂź, ul. Wyścigowa
http://mapa.szukacz.pl/?&n=51.698756&e= ... _drogowa&t
Na dzień dzisiejszy jest 17 osób.
Temat nie jest widoczny dla wszystkich na forum.
Wszelkie info jakie się pojawi będę wklejał.
Proponuję zorganizowanie małej lokalnej gry na zasadach milsim.
Informacja ogólna:
Miejsce: AC Combat Zone (Ojciec potwierdził dostępność).
Zasady: uproszczone zasady z Ofensywy Tet (limity na loader oraz zapas kulek, system trafień oraz leczenie).
Czas trwania: 5 XII 9.00-13.00 (czyli obciążenie czasowe jak przy grze lokalnej).
Scenariusz: bitwa o Chosin (1 Dywizja Marines przebija się z kotła utworzonego przez armię Chińskich Ochotników Ludowych).
Rodzaj misji: walka o punkt strategiczny kluczowy dla ewakuacji.
Kryterium zwycięstwa: czas kontrolowania punktu strategicznego.
Szczegóły:
Zasady ogólne:
Gracze wykonują rozkazy dowódców.
Obowiązuje zasada camo-only.
Gracz i jego wyposażenie jest nietykalne (wyjątek stanowią przedmioty in-game jeńca).
O ile reguły nie stanowią inaczej obowiązuje zasada symulacji (np. ranny w nogę nie może chodzić, a jedynie pełzać, itp.).
Należy stosować zdrowy rozsądek (np. nie strzelać z bliska do nieuzbrojonego, ale eliminować hasłem: Zabity!, itp.).
Uczestnicy milsima biorą udział w grze na własne ryzyko i odpowiedzialność.
Bezpieczeństwo:
Broń: maks. 300 fps, maks. 15 bps.
Amunicja: kulki z farba i kulki pudrowe.
Nakaz noszenia barrel bagów poza terenem gry.
Zakaz strzelania do nierozpoznanego celu.
Brak maski/gogli podczas kontaktu: wszyscy w pobliżu KIA.
Pirotechnika: dopuszczone granaty dymne.
Użycie gwizdka wstrzymuje grę.
System trafień:
Gra na splaty i trafienia (o trafieniu bez splata decyduje trafiony).
Trafienie w głowę: KIA (zabity).
Jedno trafienie w korpus: WIA (ranny).
Dwa i więcej trafienia w korpus: KIA.
Trafienie w kończyny: WIA.
Trafienie w broń: konieczna naprawa w HQ lub u technika.
WIA nie wyleczony w ciągu 15 min.: KIA.
KIA: zakłada kamizelkę odblaskową*, czeka do końca wymiany ognia, idzie do HQ gdzie czeka 15 min.
Eliminacja cicha/humanitarna na hasło: Zabity!/Ranny! (nie można dokonać cichej auto-eliminacji)
(*zamiast kamizelki odblaskowej wyjątkowo można używać czerwonego ręcznika na głowie)
Specjalności:
Strzelec: magazynek maks. 50*, amunicja maks. 150.
SAW (wsparcie): magazynek maks. 200, amunicja maks. 400, długość broni min. 0,8 m.
Medyk: jak strzelec plus bandaże (maks. 10 szt.) i możliwość leczenia WIA.
Technik: jak strzelec plus obowiązkowo wycior i możliwość naprawy broni.
1 SAW, 1 technik, 1 medyk na 5 ludzi.
(* zamiast magazynka 50 wyjątkowo można używać magazynka 200 z sypaniem po 50)
Jeniec:
Jeńca obowiązuje taki sam system trafień i leczenia jak pozostałych graczy.
Jeńcowi można zabrać amunicję z magazynka i przedmioty in-game (oddanie lub przeszukanie).
Przedmioty in-game (mapy i notatki) mogą znajdować się tylko w mundurze lub w oporządzeniu na mundurze.
Jeniec może uciekać.
Jeniec może powrócić do walki jeżeli nie opróżniono mu magazynka, znalazł inną naładowaną broń lub inna osoba uzupełniła mu amunicję w magazynku.
Jeniec może być przetrzymywany maks. 15 minut.
Jeńcowi można zadać maksymalne trzy ogólne pytania z czego na jedno musi skłamać, a na pozostałe odpowiada zgodnie z prawdą.
Jeniec po uwolnieniu i powrocie do własnych jednostek musi odpowiedzieć zgodnie z prawdą na jedno pytanie.
Wyposażenie obowiązkowe: gwizdek, telefon komórkowy z nr alarmowym, opatrunek osobisty, maska/gogle.
Inne informacje
Tyle wstępnej propozycji, potrzebne będzie przynajmniej nim. 20 chętnych, wszelka porada doświadczonych milsimowców, wszelka kooperacja, a szczególnie przy zaopatrzeniu w HP. Na chwilę obecną wrzuciłem propozycję do sekcji scenariusze po to żeby ewentualnie przedyskutować termin i zasady w mniejszym gronie. Wszystko zależy od zainteresowania. Jeżeli sprawa ożyje można pomyśleć nad przeniesieniem jej do działu Gry lokalne.