5 XII AC Combat Zone Mini-Milsim

Symulacje działań militarnych

5 XII AC Combat Zone Mini-Milsim

Postprzez skorpion » 2010-11-29, 10:44

Temat pojawił się w weekend, a dopiero wczoraj dopisane zostały zasady.
Grę organizuje Pol.

Miejsce AC Combat Zone:
łódÂź, ul. Wyścigowa
http://mapa.szukacz.pl/?&n=51.698756&e= ... _drogowa&t

Na dzień dzisiejszy jest 17 osób.
Temat nie jest widoczny dla wszystkich na forum.
Wszelkie info jakie się pojawi będę wklejał.

Proponuję zorganizowanie małej lokalnej gry na zasadach milsim.

Informacja ogólna:
Miejsce: AC Combat Zone (Ojciec potwierdził dostępność).
Zasady: uproszczone zasady z Ofensywy Tet (limity na loader oraz zapas kulek, system trafień oraz leczenie).
Czas trwania: 5 XII 9.00-13.00 (czyli obciążenie czasowe jak przy grze lokalnej).
Scenariusz: bitwa o Chosin (1 Dywizja Marines przebija się z kotła utworzonego przez armię Chińskich Ochotników Ludowych).
Rodzaj misji: walka o punkt strategiczny kluczowy dla ewakuacji.
Kryterium zwycięstwa: czas kontrolowania punktu strategicznego.

Szczegóły:
Zasady ogólne:
Gracze wykonują rozkazy dowódców.
Obowiązuje zasada camo-only.
Gracz i jego wyposażenie jest nietykalne (wyjątek stanowią przedmioty in-game jeńca).
O ile reguły nie stanowią inaczej obowiązuje zasada symulacji (np. ranny w nogę nie może chodzić, a jedynie pełzać, itp.).
Należy stosować zdrowy rozsądek (np. nie strzelać z bliska do nieuzbrojonego, ale eliminować hasłem: Zabity!, itp.).
Uczestnicy milsima biorą udział w grze na własne ryzyko i odpowiedzialność.

Bezpieczeństwo:
Broń: maks. 300 fps, maks. 15 bps.
Amunicja: kulki z farba i kulki pudrowe.
Nakaz noszenia barrel bagów poza terenem gry.
Zakaz strzelania do nierozpoznanego celu.
Brak maski/gogli podczas kontaktu: wszyscy w pobliżu KIA.
Pirotechnika: dopuszczone granaty dymne.
Użycie gwizdka wstrzymuje grę.

System trafień:
Gra na splaty i trafienia (o trafieniu bez splata decyduje trafiony).
Trafienie w głowę: KIA (zabity).
Jedno trafienie w korpus: WIA (ranny).
Dwa i więcej trafienia w korpus: KIA.
Trafienie w kończyny: WIA.
Trafienie w broń: konieczna naprawa w HQ lub u technika.
WIA nie wyleczony w ciągu 15 min.: KIA.
KIA: zakłada kamizelkę odblaskową*, czeka do końca wymiany ognia, idzie do HQ gdzie czeka 15 min.
Eliminacja cicha/humanitarna na hasło: Zabity!/Ranny! (nie można dokonać cichej auto-eliminacji)
(*zamiast kamizelki odblaskowej wyjątkowo można używać czerwonego ręcznika na głowie)

Specjalności:
Strzelec: magazynek maks. 50*, amunicja maks. 150.
SAW (wsparcie): magazynek maks. 200, amunicja maks. 400, długość broni min. 0,8 m.
Medyk: jak strzelec plus bandaże (maks. 10 szt.) i możliwość leczenia WIA.
Technik: jak strzelec plus obowiązkowo wycior i możliwość naprawy broni.
1 SAW, 1 technik, 1 medyk na 5 ludzi.
(* zamiast magazynka 50 wyjątkowo można używać magazynka 200 z sypaniem po 50)

Jeniec:
Jeńca obowiązuje taki sam system trafień i leczenia jak pozostałych graczy.
Jeńcowi można zabrać amunicję z magazynka i przedmioty in-game (oddanie lub przeszukanie).
Przedmioty in-game (mapy i notatki) mogą znajdować się tylko w mundurze lub w oporządzeniu na mundurze.
Jeniec może uciekać.
Jeniec może powrócić do walki jeżeli nie opróżniono mu magazynka, znalazł inną naładowaną broń lub inna osoba uzupełniła mu amunicję w magazynku.
Jeniec może być przetrzymywany maks. 15 minut.
Jeńcowi można zadać maksymalne trzy ogólne pytania z czego na jedno musi skłamać, a na pozostałe odpowiada zgodnie z prawdą.
Jeniec po uwolnieniu i powrocie do własnych jednostek musi odpowiedzieć zgodnie z prawdą na jedno pytanie.

Wyposażenie obowiązkowe: gwizdek, telefon komórkowy z nr alarmowym, opatrunek osobisty, maska/gogle.

Inne informacje
Tyle wstępnej propozycji, potrzebne będzie przynajmniej nim. 20 chętnych, wszelka porada doświadczonych milsimowców, wszelka kooperacja, a szczególnie przy zaopatrzeniu w HP. Na chwilę obecną wrzuciłem propozycję do sekcji scenariusze po to żeby ewentualnie przedyskutować termin i zasady w mniejszym gronie. Wszystko zależy od zainteresowania. Jeżeli sprawa ożyje można pomyśleć nad przeniesieniem jej do działu Gry lokalne.
Avatar użytkownika
skorpion
 
Posty: 94
Dołączył(a): 2010-09-05, 17:50
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Feldgrau » 2010-11-29, 11:29

zapowiada się ciekawie - tylko akurat 5 tego szykuje nam sie trening w Mierzęcicahc przed Unitem , ja osobiście 4 tego jestem na noc w pracy i kończę o 6 rano więc około 7 dmej dopiero jestem dyspozycyjny , nie wiem czy dojechałbym na 9 tą samurajem do łodzi , tak więc termin niestety mi nie pasuje - a 12 tego skolei jest Arktyka
Avatar użytkownika
Feldgrau
moderator
 
Posty: 6610
Dołączył(a): 2009-10-29, 20:23
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez skorpion » 2010-11-29, 12:11

No niestety, ale termin się wczoraj wyklarował, a dzisiaj są wprowadzane jeszcze drobne zmiany do zasad i myślę, że tak będzie do piątku ub nawet soboty.
Myślę, że godzinę można jeszcze przesunąć, a znając życie na 9:00 to się dopiero wszyscy zaczną zjeżdżać, póÂźniej będzie jeszcze chwila na rozmowy, póÂźniej podział na strony, znowu rozmowy...itd. więc start będzie około 10:00.
Avatar użytkownika
skorpion
 
Posty: 94
Dołączył(a): 2010-09-05, 17:50
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Majster JH » 2010-11-29, 18:24

Od Soboty do Niedzieli całe JH jest w górach - "Operacja Borsuk" trening i dobra zabawa- wiec ciężko ....
http://www.youtube.com/watch?v=JD4HtaIqOn0


S -III, IV, V, VI, VII, IX, X, XII,XIII, XIV, XVI, OPTIMI, B20
Avatar użytkownika
Majster JH
 
Posty: 285
Dołączył(a): 2008-03-20, 14:54
Lokalizacja: Bielsko - Biała

Postprzez skorpion » 2010-11-29, 18:40

Jest to pierwsza gra milsimowa na naszym terenie, jeżeli wszystko wypali i więcej osób złapie bakcyla Mil-Sim, to pojawią się kolejne.
Avatar użytkownika
skorpion
 
Posty: 94
Dołączył(a): 2010-09-05, 17:50
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Rommel » 2010-11-30, 11:36

Skorpion, gratuluje pomysłu i zaangażowania ale nistety termin mamy już zajęty:( wiec nie mogę się stawić.
Rommel
 


Powrót do MILSIM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości