Informacja ogólna:
Czas: 09.10.2011 (niedziela) 10.00-18.00 (od 18.00 ognisko/grill i integracja).
Miejsce: Józefin +51° 45' 21.24", +20° 3' 39.72".
Zasady: milsim (limity na loader oraz zapas kulek, system trafień oraz leczenie).
Misje: walka partyzancka, patrolowanie terenu, misje specjalne.
Strony: Wojska rosyjskie kontra rebelianci czeczeńscy.
HP i kulki: we własnym zakresie.
Składka: 5 zł zbierane na miejscu (pirotechnika itd)
Termin zgłaszania chętnych: do 03.10.2011.
Zgłoszenia: lista na forum lub na adres:
vojciechu@vojciechu.eu .
Uczestnicy: zaprzyjaÂźnione drużyny i gracze z doświadczeniem milsimowym plus 6 otwartych zaproszeń dla graczy AC bez doświadczenia milsimowego.
Szczegóły:
Zasady ogólne:
Obwiązuje łańcuch dowodzenia (gracze wykonują rozkazy dowódców).
Obowiązuje zasada camo-only (ubiór w kamuflażu lub kolorze maskującym).
Obowiązuje zasada symulacji (np. ranny w nogę nie może chodzić itp.).
Gracz i jego wyposażenie jest nietykalne z wyjątkiem amunicji i granatów paintballowych.
Amunicję i granaty paintballowe można ukryć na terenie gry, zabrać z wrogiej kryjówki, odebrać KIA/POW.
KIA/POW oddaje całą amunicję i wszystkie granaty paintballowe lub wyraża zgodę na przeszukanie.
Należy stosować zdrowy rozsądek (np. nie strzelać z bliska do nieuzbrojonego, ale eliminować hasłem: Zabity! itp.).
Uczestnicy milsima biorą udział w grze na własne ryzyko i odpowiedzialność.
Bezpieczeństwo:
Markery kal. 0,68 i 0,50: maks. 300 fps.
Markery kal. 0,43 i 0,40: maks. 400 fps.
Szybkostrzelność: maks. 15 bps.
Amunicja: kulki z farba, kulki pudrowe.
Granaty: dymne, paintballowe pirotechniczne i pneumatyczne (bez pirotechniki).
Nakaz noszenia barrel bagów poza terenem gry.
Zakaz atakowania nierozpoznanego celu.
Brak maski/gogli podczas kontaktu: zakaz atakowania, wszyscy w pobliżu KIA.
Użycie gwizdka wstrzymuje grę.
System trafień:
Gra na splaty, trafienia i rozbryzgi granatów.
W sytuacjach niejasnych o trafieniu decyduje trafiony.
Trafienie w głowę: KIA (zabity).
Jedno trafienie w korpus: WIA (ranny).
Dwa i więcej trafienia w korpus: KIA.
Trafienie w kończyny: WIA.
Trafienie w broń: broń niesprawna do zerwania kontaktu.
Wyleczenie WIA: założenie opatrunku na każde miejsce trafienia.
WIA nie wyleczony w ciągu 15 min.: KIA.
KIA: pada na ziemię, zakłada kamizelkę odblaskową, czeka do końca wymiany ognia lub przeszukania, idzie do HQ (centrum dowodzenia) gdzie czeka 30 min.
Eliminacja cicha/humanitarna: na hasło Zabity!/Ranny!, tylko w sytuacji oczywistej, bez możliwości auto-eliminacji.
Specjalności:
Strzelec: magazynek niestandardowy wyłącznie maks. 50 szt., amunicja maks. 150 szt.
MG (wsparcie): magazynek maks. 200 szt., amunicja maks. 400 szt., długość broni min. 0,8 m, waga broni min. 6 kg.
Medyk (sanitariusz): jak strzelec plus możliwość leczenia WIA.
1 MG, 1 medyk na 5 ludzi.
POW (jeniec):
POW obowiązują takie same zasady jak pozostałych graczy (np. może zostać WIA, KIA, uciekać, wrócić do walki jeżeli posiada amunicję lub granat itp.).
Czas przetrzymywania: maks. 30 minut.
Przesłuchanie: maks. 10 pytań zamkniętych (odpowiedÂź tak/nie), min. 6 odpowiedzi prawdziwych.
Unieruchomienie: związanie w sposób umowny (umożliwiający uwolnienie się w sytuacji wyjątkowej), z możliwością rozwiązania tylko przez innego niezwiązanego gracza.
Wyposażenie obowiązkowe:
Maska/gogle.
Kamizelka odblaskowa.
Kompas.
Gwizdek.
Telefon komórkowy z nr alarmowym.
Opatrunek osobisty.
Pojazd:
Pojazd może brać udział w walce (z pojazdu można strzelać, do załogi pojazdu można strzelać).
Załogę pojazdu obowiązują takie same zasady jak pozostałych graczy (np. może zostać WIA, KIA, POW itp.).
Należy zachować szczególną ostrożność podczas gry w pobliżu pojazdu (np. nie wchodzić pod pojazd, zachować bezpieczną odległość na wypadek przemieszczenia się pojazdu).
Pojazd można zniszczyć granatem dymnym GD-10 odpalonym pod pojazdem lub w odległości maks. 1 m od pojazdu.
Pojazd można zniszczyć przy pomocy RPG (granatnika) dostarczonego przez organizatora.
Operator RPG: jak strzelec plus RPG z możliwością trzykrotnego użycia w ciągu gry.
Pojazd po wyeliminowaniu załogi jest uznany za zniszczony.
Zniszczony pojazd: zostaje oznaczony kamizelką odblaskową, odjeżdża do HQ gdzie czeka 1 godz.
Mapa terenu: wkrótce.
Lokalizacja:
link
Zgłoszenia
Zgłoszenie MUSI obejmować nazwę gracza, informacje o drużynie i adres email.
Lista graczy bez doświadczenia milsimowego:
1.Snake
2.
3.
4.
5.
6.
Lista chętnych:
1. Gomes
2. Woszczu
3. Haraś
4. Leon
5. Dramey
6. Koniu
7. łodyś
8. Wraith
9. Kuba
10. **PG**