przez Mordulec » 2010-11-05, 07:02
Zasady ogólne
Od momentu rozpoczęcia gry stajesz się żołnierzem jednej ze stron konfliktu! Więc od rozpoczęcia do zakończenia gry podlegasz rozkazom oficera lub podoficera, nie stosowanie się do ich rozkazów oraz nie przestrzeganie poniższych zasad gry, będzie karane wydaleniem z gry!
Organizator nie zapewnia ubezpieczenia, więc każdy jest odpowiedzialny za siebie. Osoby niepełnoletnie mogą brać udział w grze jeżeli któryś z ich starszych kolegów zgodzi się być ich opiekunem.
Gramy tylko na terenie wyznaczonym przez organizatora.
Pirotechnika- osoba wyznaczona przez organizatora
saper- nie wolno we własnym zakresie używać materiałów wybuchowych.
Każdy uczestnik powinien posiadać czerwoną lub białą chuste!!!
Zasady trafienia.
Głowa - trafienie = śmierć, jeśli trafiony nosi hełm zostaje oszołomiony.
Korpus - pojedyncze trafienie = oszołomienie, dwa i więcej = śmierć.
Kończyny - dwa trafienie powodują oszołomienie na skutek odniesionych ran, trzy i więcej = śmierć. Trafienie w nogę powoduje niezdolność do poruszania się.
Oszołomienie - czas trwania około 5 min. Osoba oszołomiona nie może wezwać pomocy, prowadzić komunikacji radiowej, poruszać się i strzelać.
Amo:
Mile widziane loadery na 50 kul (ja kupiłem swój za 20 zł)(jeśli ktoś nie da rady tego zakupić, czego chciałbym uniknąć, a nie chce pozbawiać ludzi możliwości zagrania to: od biedy mogą być większe loadery lecz obowiązuje limit kul znajdujących się w środku, czyli 50)
Przy sobie każdy możę posiadać maxymalnie 150 kul!!
Amunicyjny, który powinien zostać wyselekcjonowany przez każdy oddział. może posiadać dodatkowo po 100 kul na każdego członka oddziału. Oddziały po 6-7 osób. W przypadku smierci amunicyjnego nikt inny nie może przejąc jego funkcji.
Co powiecie na taki smaczek?
W przypadku pojmania amunicyjnego, amo które ma przy sobie zostaje uszczuplone o połowę lub konfiskowane w całości przez wrogie siły.
when a warrior kills another in battle, he absorbs the fallen warrior's spirit
...:::GHOSTS SQUAD:::...