"Zanim zapadnie noc" 17.10.2010

Strzelanie, ale już z fabułą ;)

Postprzez twbolek83 » 2010-11-01, 09:13

jak dla mnie moze byc
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy
A. Einstein
Avatar użytkownika
twbolek83
Administrator
 
Posty: 2316
Dołączył(a): 2009-12-28, 14:53
Lokalizacja: olkusz

Postprzez Edi » 2010-11-01, 12:25

Ja jestem osobą niezrzeszoną dlatego proszę o przydzielenie mnie do grupy z DU i SilentRenegade - czyli sekcja Bravo.
Bardzo dobrze mi się współpracuje z tymi panami ;-)
Edi
 

Postprzez Rommel » 2010-11-01, 20:44

Może być.... Fajnie jak rebelianci dostaną na mejla wytyczne o zadaniach to przygotujemy coś żeby za łatwo nie poszlo sekcji bravo:)
Rommel
 

Postprzez Pmk » 2010-11-02, 17:52

Niestety 13 będę w pracy.... :[
Pmk
Balansujcie dopóki się da, a gdy się już nie da, podpalcie świat!
J.Piłsudski
Avatar użytkownika
Pmk
moderator
 
Posty: 1427
Dołączył(a): 2008-03-14, 21:55
Lokalizacja: Tychy

Postprzez skorpion » 2010-11-03, 11:43

U mnie 4 osoby potwierdziły swoją obecność, czekam na pozostałych. Jak dowódca sekcji Bravo ma już zadania to niech podeśle. Roześle na PW w drużynie, żeby wiedzieli co i jak ;]
Avatar użytkownika
skorpion
 
Posty: 94
Dołączył(a): 2010-09-05, 17:50
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Feldgrau » 2010-11-03, 16:39

Do gry pozostało 10 dni , mamy już przypisanych graczy do oddziałów , czy jest już podział w oddziałach na funkcję ? czy organizator lub dowódca ( jeśli został już wyznaczony )przedstawi członkom oddziałów ich zadania , może jakąś mapę , jakieś koordynaty – czy dostaniemy to przed grą ? czy wiadomo już jakim dysponujemy sprzętem ( radiostacje , navigacja , pojazdy - jeśli są jakieś wymagane – pirotechnika . Czy wiadomo już kto jest w oddziale „alfa”
Avatar użytkownika
Feldgrau
moderator
 
Posty: 6610
Dołączył(a): 2009-10-29, 20:23
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez Mordulec » 2010-11-04, 07:01

Jeśli chodzi o zadania to zostaną one przedstawione poszczególnym grupą już na miejscu. Podział na funkcje ustalicie między sobą tak jak i my nie chciałbym aby były wcześniej znane. Mapa - ta sama jak na ofensywie. Radiostacje i personalne radia jak najbardziej wskazane, nawigacja - chciałbym tego uniknąć, nie będzie za łatwo :). Pojazdy hmmm tutaj ukłon w Twoją stronę Feldgrau, na pewno takowy przyda się podczas końcówki jako ewakuacja.
when a warrior kills another in battle, he absorbs the fallen warrior's spirit

...:::GHOSTS SQUAD:::...
Avatar użytkownika
Mordulec
 
Posty: 28
Dołączył(a): 2009-06-11, 09:21
Lokalizacja: Mysłowice

Postprzez Przemo_K » 2010-11-04, 19:37

Mordulec zaktualizujcie zasady o punkt który dotyczy posiadania amunicji i obowiązkowe loadery 50 kul.
Inaczej naprawdę będzie kilka niedomówień, nieporozumień a myślę że to niepotrzebnie będzie psuło klimat gry - ktoś powie bo nie było w regulaminie.
Stąd też moja prośba o jasne zasady określone w regulaminie gry.
Avatar użytkownika
Przemo_K
 
Posty: 533
Dołączył(a): 2008-05-16, 11:15
Lokalizacja: Mierzęcice

Postprzez Alien » 2010-11-04, 20:29

w związku propozycją o wyeliminowaniu uczestników którzy nie posiadają loaderów na 50 kul to mam pytanko czy taki loader jest niezbędny i konieczny??

Pytanie oczywiście do organizatora czy ten problemik da się rozwiązać??
Avatar użytkownika
Alien
 
Posty: 56
Dołączył(a): 2010-11-01, 20:55
Lokalizacja: Chorzów

Postprzez twbolek83 » 2010-11-04, 20:32

nie jestem organizatorem ale moge powiedziec ze mozecie rozwiazac ten problem sami

kupujac loadery 50
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy
A. Einstein
Avatar użytkownika
twbolek83
Administrator
 
Posty: 2316
Dołączył(a): 2009-12-28, 14:53
Lokalizacja: olkusz


Postprzez misiek2707 » 2010-11-04, 21:33

ja wiem że to może wyglądać na takie proste, lecz nie do końca - wiadomość o obowiązku posiadania loaderó 50 pojawiała się dosyć póÂźno, nie wszyscy zdążą się doposażyć o te elementy, jeżeli będzie to wymagane, to niestety ale kilka osób w takiej sytuacji może odpaść:(
Niestety stwierdzam to z przykrością:(
Avatar użytkownika
misiek2707
 
Posty: 7
Dołączył(a): 2010-06-28, 17:28
Lokalizacja: Mysłowice

Postprzez kufel_wro » 2010-11-04, 21:41

Do gry jest ponad 10 dni. Mówisz że nie zdążą? Rozwalasz mnie.
A może mają kasy? Loader kosztuje mniej niż worek kulek.

Po ostatnim Unicie03 stwierdziłbym, że nie ilość lecz jakość graczy jest ważna.

Za dużo widziałem na nim fotek ludzi z dużymi loaderami, a regulamin wyrażnie mówił o loaderach na 50 kulek. Temat rzeka.
Saltus VIII,XI; Unit 01,03,04,06; Milsim48h 2012; Blackops I,II,III; Igła I,II; KASKADA; ZAPAD; GreenCoat II; AEGIS 2015,2017,SpecOps; MA2017

Obrazek
Avatar użytkownika
kufel_wro
Administrator
 
Posty: 2901
Dołączył(a): 2009-06-28, 22:03
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Przemo_K » 2010-11-04, 22:45

Na pierwszej stronie tematu pytałem organizatora, czy będą ograniczenia odnośnie loaderów i ilości posiadanych kulek.
OdpowiedÂź była twierdząca.
Więc tłumaczenie, że za póÂźno info się pojawiło jest nie na miejscu.
Zakup takiego loadera to nie jest wydatek 100 czy 200 złotych i czasu jeszcze troche jest żeby się zaopatrzyć w taki sprzęt tym bardziej, że gier i zwolenników takiego rozwiązania jest coraz więcej.
No chyba że organizator zadecyduje, że gramy na loaderach 200 i 2000 kulek przy sobie - czego raczej sobie nie wyobrażam.
Avatar użytkownika
Przemo_K
 
Posty: 533
Dołączył(a): 2008-05-16, 11:15
Lokalizacja: Mierzęcice

Postprzez Mordulec » 2010-11-05, 07:02

Zasady ogólne

Od momentu rozpoczęcia gry stajesz się żołnierzem jednej ze stron konfliktu! Więc od rozpoczęcia do zakończenia gry podlegasz rozkazom oficera lub podoficera, nie stosowanie się do ich rozkazów oraz nie przestrzeganie poniższych zasad gry, będzie karane wydaleniem z gry!
Organizator nie zapewnia ubezpieczenia, więc każdy jest odpowiedzialny za siebie. Osoby niepełnoletnie mogą brać udział w grze jeżeli któryś z ich starszych kolegów zgodzi się być ich opiekunem.
Gramy tylko na terenie wyznaczonym przez organizatora.


Pirotechnika- osoba wyznaczona przez organizatora

saper- nie wolno we własnym zakresie używać materiałów wybuchowych.

Każdy uczestnik powinien posiadać czerwoną lub białą chuste!!!

Zasady trafienia.


Głowa - trafienie = śmierć, jeśli trafiony nosi hełm zostaje oszołomiony.

Korpus - pojedyncze trafienie = oszołomienie, dwa i więcej = śmierć.

Kończyny - dwa trafienie powodują oszołomienie na skutek odniesionych ran, trzy i więcej = śmierć. Trafienie w nogę powoduje niezdolność do poruszania się.

Oszołomienie - czas trwania około 5 min. Osoba oszołomiona nie może wezwać pomocy, prowadzić komunikacji radiowej, poruszać się i strzelać.

Amo:
Mile widziane loadery na 50 kul (ja kupiłem swój za 20 zł)(jeśli ktoś nie da rady tego zakupić, czego chciałbym uniknąć, a nie chce pozbawiać ludzi możliwości zagrania to: od biedy mogą być większe loadery lecz obowiązuje limit kul znajdujących się w środku, czyli 50)

Przy sobie każdy możę posiadać maxymalnie 150 kul!!

Amunicyjny, który powinien zostać wyselekcjonowany przez każdy oddział. może posiadać dodatkowo po 100 kul na każdego członka oddziału. Oddziały po 6-7 osób. W przypadku smierci amunicyjnego nikt inny nie może przejąc jego funkcji.

Co powiecie na taki smaczek?
W przypadku pojmania amunicyjnego, amo które ma przy sobie zostaje uszczuplone o połowę lub konfiskowane w całości przez wrogie siły.
when a warrior kills another in battle, he absorbs the fallen warrior's spirit

...:::GHOSTS SQUAD:::...
Avatar użytkownika
Mordulec
 
Posty: 28
Dołączył(a): 2009-06-11, 09:21
Lokalizacja: Mysłowice

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Scenariusze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości