miejsce : Mierzecice
Termin : 14/15 godz rozp. 2200
pomysłodawca : Szpargał
Formuła gry jest prosta ale interesująca.
Gra rozpoczyna się o zmroku a kończy się o świcie.
Startują dwie drużyny.
Miejsce i czas wejścia do strefy dowolne (nieznane przeciwnikowi).
Liczebność składów dowolna (nieznana przeciwnikowi).
Dla każdej z drużyn gra jest dwuetapowa: pierwszy etap to działania specjalne (dywersyjne) a drugi to kontrola terenu.
Etap 1:
Oznaczyć każdy z budynków poprzez pozostawienie w nim światełka chemicznego. Po oznaczeniu wszystkich budynków wysadzić bunkier (odpalić w nim petardę).
Etap 2:
Po zakończeniu etapu 1 (wysadzeniu bunkra) zmieniamy charakter działań i prowadzimy kontrolę terenu. Do świtu cyklicznie sprawdzamy budynki. Jeśli w budynku pojawiło się inne światełko chemiczne niż nasze (znaczy przeciwnik tu był), dokonać jakiejś zmiany (zabrać jego światło, dołożyć nowe, rozdeptać światła itp.).
Zespoły określają na terenie swoje punkty zborne. Tam zostawiają zaopatrzenie. Jeśli dojdzie do starcia i są "zabici", zbierają się w tych punktach i po jakimś czasie wchodzą ponownie do gry. (respawn)
Gra się kończy o świcie i ustalamy, kto co wykonał.
Ta formuła stwarza niesłychanie wiele możliwości działań a trwa tylko kilka godzin.
Najfajniejsze moze być to, że obie ekipy mogą zachowywać się jak duchy. Wytworzył się fajny klimat - wchodzisz nad ranem do "swojego" budynku a tu drugie światełko, a jeszcze 30 min temu nic nie było! A las milczy...
Gra bedzie uczyć cierpliwości i wyostrzonej uwagi do końca. Małe rozluÂźnienie i pozamiatane, przeciwnik na pewno je wykorzysta
zasady
Gramy na trafienia
Korpus , głowa - KIA
wejście na minę - KIA
zasięg (promień) rażenia granatu paintballowego ok 4 m
KIA - udaje się do wyznaczonego punktu zbornego czas respawnu do uzgodnienia.
Trafienie w hełm powoduje 20 sekundowe oszołomienie
kończyny - RL nie opatrzona do 10 przez medyka przechodzi w RC . Tylko medyk moze opatrzeć rannego. 1 - medyk na 5 osób
RC - delikwent udaje się do punktu zbornego.
ammo.
strzelec loader 30/50 kul + semi - 150 przy sobie przy każdym wyjsciu z punktu zbornego.
Broń zespołowa
RKM loader 200 - 200 + 100 - 1 na 5 osób
miny ( dzwiękowe , paintballowe ) ,granty paintballowe/dymne - ilosc dowolna
wyposazenie uczestnika :
gwizdek ( w razie zagrozenia)
tel kom.
kamizelka odblaskowa dla KIA
latarka ( czerwone swiatło)
4 bandaże na osobę