Strona 1 z 1

Black Hawk Down 11.10.2009 Kraków teren zurbanizowany i leśn

PostNapisane: 2009-09-15, 11:40
przez korzen
Historia:

Bitwa ta była najdłużej trwającą bitwą, w którą zaangażowani byli Amerykanie po wojnie w Wietnamie. Nawet podczas Pustynnej Burzy, mimo, że wojna ta była na większą skalę, nie przeprowadzono takiej bitwy. Specjalne jednostki uderzeniowe USA- zostają zrzucone 3.10.1993 w centrum Mogadishu. Misja jest prosta: Task Force Ranger, (3. baon Rangersów, Delta Force,160. SOAR - "Night Stalkers", 10. Dywizja Górska, 4 żołnierzy Navy SEALs oraz medycy z USAF PARARESCUE), miały za zadanie rozbicie i schwytanie somalijskiego klanu Habr Gedir pod przywództwem Mohameda Farraha Aidida, odpowiedzialnego za przechwytywanie dostaw żywności dla głodującej Somalii. Jednakże zestrzelenie dwóch amerykańskich helikopterów (UH-60 Black Hawk) komplikuje sprawę…

Dla klimatu polecamy film „Helikopter w ogniu” („Black Hawk down”)

Teren: 6 budynków (w tym jeden specjalnie przystosowany do walki CQB), teren leśnyZdjęcia oraz mapę wrzucę we wtorek

Plan działania i zadania do wykonania:

USA

1. Po zestrzeleniu helikopterów zlokalizowanie miejsca katastrofy, zabezpieczenie helikoptera (2 helikoptery) przed rozgrabieniem przez Somalijczyków, znalezienie pilotów (4 pilotów, w tym dwóch śmiertelnie rannych) i odesłanie ich w miejsce odbioru oznaczone miejscem X
2. Zajęcie 4 strategicznych punktów umożliwiających bezpieczny odwrót oznaczone Y

Somalia:

1. Po zestrzeleniu helikopterów zlokalizowanie miejsca katastrofy, utrzymanie miejsca katastrofy przed Delta Force (2 helikoptery), znalezienie pilotów (4 pilotów, w tym dwóch śmiertelnie rannych) i uprowadzenie ich do tymczasowych więzień zlokalizowanych w kryjówkach

2. Zajęcie 4 strategicznych punktów uniemożliwiających bezpieczny odwrót jednostkom specjalnym USA oznaczone Y


Wyjaśnienia:
Dot. 1. Jeżeli USA doprowadzi pilota w miejsce oznaczone X zamienia się on w normalnego żołnierza i może brać udział normalnie w walce (za wyjątkiem śmiertelnie rannych)

Jeżeli podczas odbijania pilot zostanie trafiony – czeka na koniec potyczki (nie może się ruszać, czeka albo na odział USA albo co gorsza na Somalijczyków, tylko żywi mogą transportować pilota – transport pilota odbywa się za pomocą przywiązanego bandaża do rąk pilota i ewakuującego go żołnierza lub somalijczyka. W przypadku kiedy Pilot trafiony wraca do miejsca odbioru X staje się zwykłym żołnierzem.

Dot. 2

Każdy punkt strategiczny będzie oznaczony na mapie (za wyjątkiem helikopterów) w tych miejscach będą zegary szachowe, odmierzające czas uzyskany przez strony konfliktu. Czas uzyskany przez utrzymanie punktu będzie można zamienić (tu decyduje Generał po stronie USA i Szejk po stronie Somalii) na szybsze respy, transporter opancerzony do przewozu trafionych lub transportu grupy szturmującej.


Zasady i limity:

1. Wiek:
+18 lat
16-18 lat – pisemna zgoda rodziców lub prawnych opiekunów (formularz na stronie www.rywalizacja.com.pl) + rekomendacja lub polecenie przez innego uczestnika pełnoletniego biorącego udział w Operacji i biorącego odpowiedzialność za zachowanie podczas scenariusza

2. Moc replik:
W budynkach : max 350 fps na kulkach 0,20 g !!!! (będzie lotne chrono i sprawdzanie w sytuacjach konfliktowych) nie jesteś pewien mocy lepiej sprawdÂź niż potem się tłumacz albo zostaniesz poproszony o opuszczenie terenu rozgrywek. Osoby posiadające repliki o mocy max 350 fps na kulkach 0,20 będą miały specjalne oznaczenie na replikach, eleminujące niepotrzebne scysje o użycie replik w budynkach. (Sytuacja: ktoś strzela w budynku widzisz że nie ma oznaczenia, zgłaszasz to generałowi i osoba zostaje wykluczona z rozgrywek- chodzi o bezpieczeństwo Wasze)
Poza budynkami: brak limitów
UWAGA: teren poza budynkami jest mocno zalesiony (gęste krzaki i trawy - uprzejmie prosi się uczestników o zdrowy rozsądek w urzywaniu mocniejszych replik jak 350 fps)

Czas: 6 godzin
Start: 9.00
Koniec: 14.00

14.00-15.00 Przerwa

15.00-18.00 Dodatkowy scenariusz dla mających siły i chęci (ewentualnie wykorzystanie samej hali do walki)

Pirotechnika:
na dzień dzisiejszy tylko świece dymne, flashe
Informacja o hukowych granatach będzie umieszczona w dalszych postach

Kontakt z organizatorem (668 626 388)
Generał – organizator PMR – kanał podany w dniu scenariusz
Szejk – organizator PMR – kanał podany w dniu scenariusza

Limit amunicji:
- SZTURMOWCY - 600 SZTUK
- WSPARCIE - 2000 SZTUK ( WSPARCIE DZIELI SIÊ AMO TYLKO ZE WSPARCIEM )
- SNAJPERZYNY - 100 SZTUK

Uzupełnienie amunicji tylko na respie

Liczymy na uczciwość uczestników

OBOWIąZKOWO KAżDY MA MIEÆ CZERWONą SZMATÊ I NOSIÆ Ją NA SOBIE WSZÊDZIE (RESPY, STREFA BEZPIECZEÑSTWA, CZAS OD TRAFIENIA DO ZEJśCIA Z POLA WALKI) CAłY CZAS, KIEDY NIE JEST żYWYM UCZESTNIKIEM WALKI.

RESPY: 30 min.
Generał lub Szejk w zamian za czas uzyskany na punktach kontrolnych może zdecydować o skróceniu czasu i wejściu żołnierzy do walki (przelicznik czasu do żołnierza zostanie podany w niedługim czasie)

*Gdzie nie wolno wchodzić:
NIE WOLNO WYCHODZIÆ NA DACHY I INNE DZIWNE KONSTRUNKCJE
TYLKO W JEDNYM BUDYNKU ZNAJDUJE SIÊ DOSTÊPNE PIÊTRO

ZACHOWAÆ MAKSYMALNą UWAGÊ - TEREN JEST BARDZO WYMAGAJąCY

DZIURY I INNE NIEBEZPIECZNE MIEJSCA BÊDą OZNACZONE

JEśLI MASZ WąTPLIWOśĂ†, CZY W JAKIEś MIEJSCE MOżNA WEJśĂ†, TO ZNACZY, żE NIE MOżNA.

PRZEKRACZANIE TERENÓW OZNACZONYCH TAśMą I WłAżENIE W NIEDOZWOLONE MIEJSCA SKUTKUJE NATYCHMIASTOWYM WYKLUCZENIEM Z ROZGRYWKI
A teraz najważniejsze:

Dzień operacji: 11 paÂździernik 2009

Koszt: 30 zł (15 zł –zaliczka + 15 zł w dniu imprezy)
W tym:
- woda lub kawa, lub herbata, lub sok
- bigos
- kiełbasa

Na miejscu będzie dostępny mini bar (zimne i ciepłe napoje i przekąski)
Ubikacja
Szatnia
Relax-room z TV i konsolą ale to chyba nie ten dzień

Zgłoszenia tylko e-mail: rywalizacja@rywalizacja.com.pl lub osobiście w Hali ASG Rywalizacja Kraków, ul. Centralna 53

Tylko zaliczka obliguje do ewentualnego uczestnictwa w scenariuszu (samo zgłoszenie nic nie daje)

Rywalizacja Kraków, ul. Centralna 53
Nr konta: 26114020040000350242147734

Dla zobrazowania terenu walki poniżej jest film z zimowej walki, teraz jest mega zarośnięte
http://www.rywalizacja.com.pl/galeria_v.php

Pozdrawiam,
Sneak

PostNapisane: 2009-09-15, 21:11
przez omnipotentus
Zapowiada sie ciekawie :)

PostNapisane: 2009-09-15, 21:19
przez lordmarcel
Dla asg ;-)

PostNapisane: 2009-09-16, 08:42
przez Pmk
W budynkach : max 350 fps...
W paincie byłaby niezła jatka przy takich ograniczeniach przy grze w pomieszczeniach.
Prawdziwie ,,czerwona'' taktyka :]
Pmk

PostNapisane: 2009-09-16, 15:37
przez omnipotentus
Czy ktos sie zastanawial nad tym czy mozna by bylo zrobic gre gdzie mozan korzystac z replik ASG i markerow paintballowych rownoczesnie? czy ktos cos takiego cwiczyl?
Zakladam ze zamiast kulek z farba uzywamy w markerach kulek gumowych wielokrotnego uzytku... (coby chlopakom z ASG mundurow nie poplamic...)

PostNapisane: 2009-09-16, 19:14
przez MrHyde
Moim zdaniem wystarczyło by żeby ludzie z replikami asg mieli maski i można działać ewentualnie pokombinować z fps'ami aby zasięg przynajmniej broni szturmowej była około 30m i można rozpocząć jazdę ;-p.