Ghost Recon: Round 1

Strzelanie, ale już z fabułą ;)

Ghost Recon: Round 1

Postprzez [SC] Shark » 2008-07-28, 09:09

... Słońce dopiero zaczęło wstawać, pierwsze promienie otuliły liście drzew potem wyższe krzewy i na końcu wylały się na trawy i niskie zarośla. W wielu miejscach unosiła się jeszcze delikatna mgła która delikatnie pływała tuż nad ziemią.
Promienie porannego słońca były bardzo miękkie, koloru złocistego wręcz oślepiające... Był to środek lata miesiąc sierpień. Mimo tego, że było jeszcze bardzo wcześnie już było czuć ciepło które z każdą minutą stawało się silniej odczuwalne.
Na skraju leśnej polanki pojawiło się kilka młodych saren, które posilały się młodymi roślinami. Co jakiś czas jedna z nich nerwowo rozglądała się dookoła w poszukiwaniu potencjalnego zagrożenia, nagle jej wzrok utkwił na drugim końcu polany, na samej krawędzi lasu. I tak się wpatrywała w to miejsce bez ruchu przez kilka sekund...
Nagle zerwała się do biegu, a za nią pozostałe sarny i już po chwili nie było po nich śladu, wszystkie znikły w gąszczu drzew. W miejscu w które wpatrywała się sarna coś się poruszyło, kilka gałązek nienaturalnie zadrżało, czyżby jakiś drapieżnik właśnie stracił szansę na śniadanie ?
Z zarośli błysną refleks światła odbitego od szklanej powierzchni, zaraz po nim kolejny i kolejny...

Obrazek


... OBJ-1 w zasięgu wzroku, odległość 250m, teren czysty...
... Zrozumiałem, teren czysty. Podchodzimy od lewej wzdłuż krawędzi drzew...

Zarośla na krawędzi lasu delikatnie poruszały się w nienaturalny sposób, cały czas poruszając się na południowy-wschód, niczym podmuch wiatru przemieszczający się skrajem lasu. Nagle dziwny ruch na skraju lasu zamarł... Znowu pojawił się refleks świetlny już znacznie mniejszy od tych poprzednich...

... OBJ-1 w odległości 100m, teren czysty...
... Zrozumiałem, teren czysty, kontynuujemy podejście, bardzo powoli i ostrożnie. Jest tu, aż za spokojnie...

Obrazek

I ponownie zarośla zaczęły się poruszać, a ich ruch przemieszczał się nadal w kierunku południowo-wschodnim. Po kolejnych kilku minutach ruch ponownie zamarł.

... OBJ-1 w odległości 30m, teren czysty...
... Zrozumiałem teren czysty, podczołgam się i wejdę do środka, Bravo 2 osłaniaj mnie i mniej oczy szeroko otwarte...
... Bravo 1 zrozumiałem, osłaniam...

Jedna z postaci najwolniej jak potrafiła zaczęła się czołgać w kierunku starego betonowego bunkra, wprost na wejście do niego. Druga postać zlana z otoczeniem bacznie obserwowała całą okolicę. Pierwsza postać wpełzła do wnętrza bunkra i zniknęła w ciemnościach...

... Bravo 2 wnętrze jest puste, spóÂźniliśmy się...
... Cholera a jednak, Bravo 1 wychodÂź, teren czysty, ja osłaniam...
... Bravo 2 wychodzę, osłaniaj...


Obrazek


Postać znajdująca się w bunkrze zaczęła wyczołgiwać się z wnętrza, bardzo powolnie, ostrożnie i bezszelestnie. Przeczołgała się tak 10 metrów, gdy nagle z zarośli oddalonych o ok. 50m padła seria strzałów. Kilka pocisków spenetrowało ciało które natychmiast zalało się czerwoną cieczą i zastygło w bezruchu.
Druga postać pozostała w bezruchu w zaroślach, patrząc na ostatnie tchnienie swojego partnera. Chciał coś zrobić, chociaż krzyknąć, ale wiedział, że gdy to zrobi to i sam zapewne podzieli los swojego partnera. Więc pozostał w bezruchu i bezdechu, czekając na rozwój sytuacji...

... Grom 1 obiekt 1 wyeliminowany, widzisz obiekt 2 ?...
... Grom 2 potwierdzam obiekt 1 wyeliminowany, brak kontaktu z obiektem 2, chyba nie zdradziłeś swojej pozycji skoro jeszcze żyjesz ..
... Grom 1 co robimy ? czekamy, aż on pierwszy się poruszy czy sami go do tego zmusimy ?...
... Grom 2 nasze zadanie zostało wykonane, zdobyliśmy dokumenty z bunkra, eliminacja wrogich jednostek nie jest naszym głównym celem, szkoda na to czasu, wycofujemy się...
... Grom 2 zrozumiałem, wycofujemy się...

Obrazek


Bravo 2 słyszał delikatny szelest w oddali, wiedział, że są to odgłosy tych którzy przed kilkoma minutami pozbawili życia jego partnera, wiedział też, że w tym pojedynku jego szanse były by marne, sam jeden na dwóch wrogów. Jeden po jego lewej stronie, a drugi po prawej. Bravo 2 postanowił przeczekać, aż się oddalom i kontynuować swoją misje bo to jej wykonanie było jego nadrzędnym celem, a do pierwszego z punktów się spóÂźnił, więc przy kolejnym nie mógł sobie pozwolić na taki komfort.

... Grom 2 poruszamy się w kierunku południowy-zachód, następny punkt to OBJ-2...
... Grom 1 zrozumiałem południowy-zachód, OBJ-2...
Ostatnio edytowano 2008-07-28, 10:05 przez [SC] Shark, łącznie edytowano 3 razy
[SC] Shark
 

Postprzez [SC] Shark » 2008-07-28, 09:09

Zasady;

1. Pary zgłaszają się do mnie na PW w tytule wpisujemy "Ghost Recon" (ma to na celu wprowadzenie dużej ilości nie wiedzy. nie wiadomo kto gra, kto jest z kim i ile par uczestniczy w grze)
2. Jest ustawiony limit par/graczy, więc kto pierwszy ten lepszy.
3. Będzie ustalona godz. rozpoczęcia i zakończenia gry. Każdy zacznie kiedy będzie chciał i z miejsca którego będzie chciał.
4. Miejsce rozpoczęcie nie będzie mogło znajdować się wewnątrz strefy w której rozgrywana będzie gra (uczestnikom dostarczone zostaną mapki z zaznaczonym obszarem gry - miejsce rozpoczęcia musi znajdować się poza tym obszarem)
5. Godzina przybycia na miejsce rozpoczęcia dowolna jednak rozpoczęcie działań dopiero o godzinie ustalonej jako start gry.
6. O godzinie ustalonej na start gry uczestnicy otwierają koperty z zadaniami do wykonania.
7. Będzie ustalony limit amunicja przypadający na jednego uczestnika, wymiana wewnątrz par dozwolona.
8. Zadaniami będzie odwiedzenie pewnych miejsc zaznaczonych na mapie i wykonanie tam pewnych czynności, opisanych w kopercie otwartej na starcie.
9. Każde zadanie będzie mogło być wykonane tylko przez parę która jako pierwsza dotrze na miejsce, dla następnej pary już nic tam nie zostanie.
10. Istnieje możliwość eliminowania się par, każda para działa na własną ręka i napotkana inna para jest wrogiem którego można wyeliminować. Należy pamiętać, że głównym celem gry jest wykonywanie zadań i to tylko one są premiowane, eliminacja przeciwnika nie jest niczym premiowana.
11. Istnieje możliwość zgłaszania się pojedynczych osób jeśli będzie takich więcej połączę je w pary według zgłoszeń.
12. Na zgłoszenia czekam do 3.08.2008 !! !! !!
13. Gramy na trafienia, dopuszczalne są Medyk-paki (prawdopodobnie jeden na parę)
14. Teren gry jest spory, poszczególne punkty oddalone od siebie, lokalizacja punktów w miejscach charakterystycznych (by ułatwić dotarcie do celu, osobą nie znającym terenu lub dobrze nawigacji)
15. Przewidywany czas gry: Start - 8:00 Koniec - 16:00
16. Istnieje możliwość zmiany zasad i reguł, wszystko ewentualnie opisane w kopercie otwartej na starcie.
17. Możliwy OPFOR w postaci patroli rozsianych na terenie gry, celem patrolu jest eliminacja par snajperskich, Patrol porusza sie w wyznaczonym obszarze po drogach i ścieżkach. Dopiero przy kontakcie ma swobodę ruchu.
18. CDN ...
Ostatnio edytowano 2008-07-31, 23:56 przez [SC] Shark, łącznie edytowano 1 raz
[SC] Shark
 

Postprzez Przemo » 2008-07-28, 10:23

Na początek sugerował bym zastosowanie ograniczonej ilości med paków za bardzo hardcorowo się zrobi bez tego :-). Ewentualnie jakiś ( OPFOR) który bedzie patrolował okolice . Zakładam ze OPFORu nie bedzię dużo więc może mieć respa np co 30 min . Ekipy wyeliminowane mogą dołaczyć do OPFORu .
Saltus III,IV,V,VII; Unit 03,04,07; Igła: I; Blackops II,IV; Ramsar I,III; Bravo Two Zero; Wilczy Szlak; KASKADA; RedFall 2013; SALAMANDRA; GreenCoat II; AEGIS 2015
Avatar użytkownika
Przemo
moderator
 
Posty: 2257
Dołączył(a): 2008-03-14, 21:50
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Thanatos » 2008-07-29, 17:39

Paintball czy ASG??
the gods favour the bold
Avatar użytkownika
Thanatos
 
Posty: 39
Dołączył(a): 2008-04-18, 22:41
Lokalizacja: Kędzierzyn-KoÂźle

Postprzez zozol25 » 2008-07-29, 18:13

Paint:)
zozol25
 

Postprzez [SC] Shark » 2008-07-29, 19:54

ChodÂź scenariusz sugerowałbym ASG to jednak chcę to zrobić dla Paintball'a. Trzeba trochę nowości w paincie wprowadzić, a rzeczy nie możliwe są idealne dla mnie :)
[SC] Shark
 

Postprzez Thanatos » 2008-07-29, 20:36

o której planujesz start i koniec oraz miejsce operacji. bo w tym czasie mamy być gościnnie na LARPie fantasy i nie wiem czy się zmieścimy w czasie, ale scenariusz ciekawy i fajnie by było znowu się spotkać, tym razem po przeciwnej stronie lufy :]
the gods favour the bold
Avatar użytkownika
Thanatos
 
Posty: 39
Dołączył(a): 2008-04-18, 22:41
Lokalizacja: Kędzierzyn-KoÂźle

Postprzez [SC] Shark » 2008-07-31, 13:40

Miejsce: Tychy - lasy Kobiórskie
[SC] Shark
 

Postprzez Przemo » 2008-08-01, 19:24

Tak sobie myślę zeby zrobić Ghosta moze jednak w 3/4 (tak jak w grze) osobowych składach moze byc ciekawiej . Miejsce to jednak stawiał bym na Czarków po tym co dzisiaj tam widziałem super miejsce . Fajne zasadzki można robić , minować wejscia do bunkrów teren ma potencjał. Poza tym samo dojście lasem do miejsca działań tez łatwe nie będzie.
I tak jak mówie jakies medpaki do tego chyba ze karty CCS ( to by była rewolucja w paintballu ) ale to też medyk występuje wtedy chocby po to zeby opatrzeć rane lekką w ciaguł 10 albo 20 min bo wtedy juz jest rana cieżka . Raczej nie ma co przeginać w paincie widać gdzie dostałeś wiec karty są zbędne genralnie odpuscił bym temat zejscia po jednym strzale zawsze powinna być przynajmniej druga szansa.

info o CCS
http://warrior.pl/forum/viewtopic.php?t=7062
Saltus III,IV,V,VII; Unit 03,04,07; Igła: I; Blackops II,IV; Ramsar I,III; Bravo Two Zero; Wilczy Szlak; KASKADA; RedFall 2013; SALAMANDRA; GreenCoat II; AEGIS 2015
Avatar użytkownika
Przemo
moderator
 
Posty: 2257
Dołączył(a): 2008-03-14, 21:50
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez [SC] Shark » 2008-08-02, 06:31

Panowie wklejam jeszcze raz zasady (zmodyfikowane) bo widzę, że już nikt tam nie zagląda:

Zasady;

1. Pary zgłaszają się do mnie na PW w tytule wpisujemy "Ghost Recon" (ma to na celu wprowadzenie dużej ilości nie wiedzy. nie wiadomo kto gra, kto jest z kim i ile par uczestniczy w grze)
2. Jest ustawiony limit par/graczy, więc kto pierwszy ten lepszy.
3. Będzie ustalona godz. rozpoczęcia i zakończenia gry. Każdy zacznie kiedy będzie chciał i z miejsca którego będzie chciał.
4. Miejsce rozpoczęcie nie będzie mogło znajdować się wewnątrz strefy w której rozgrywana będzie gra (uczestnikom dostarczone zostaną mapki z zaznaczonym obszarem gry - miejsce rozpoczęcia musi znajdować się poza tym obszarem)
5. Godzina przybycia na miejsce rozpoczęcia dowolna jednak rozpoczęcie działań dopiero o godzinie ustalonej jako start gry.
6. O godzinie ustalonej na start gry uczestnicy otwierają koperty z zadaniami do wykonania.
7. Będzie ustalony limit amunicja przypadający na jednego uczestnika, wymiana wewnątrz par dozwolona.
8. Zadaniami będzie odwiedzenie pewnych miejsc zaznaczonych na mapie i wykonanie tam pewnych czynności, opisanych w kopercie otwartej na starcie.
9. Każde zadanie będzie mogło być wykonane tylko przez parę która jako pierwsza dotrze na miejsce, dla następnej pary już nic tam nie zostanie.
10. Istnieje możliwość eliminowania się par, każda para działa na własną ręka i napotkana inna para jest wrogiem którego można wyeliminować. Należy pamiętać, że głównym celem gry jest wykonywanie zadań i to tylko one są premiowane, eliminacja przeciwnika nie jest niczym premiowana.
11. Istnieje możliwość zgłaszania się pojedynczych osób jeśli będzie takich więcej połączę je w pary według zgłoszeń.
12. Na zgłoszenia czekam do 3.08.2008 !! !! !!
13. Gramy na trafienia, dopuszczalne są Medyk-paki (prawdopodobnie jeden na parę)
14. Teren gry jest spory, poszczególne punkty oddalone od siebie, lokalizacja punktów w miejscach charakterystycznych (by ułatwić dotarcie do celu, osobą nie znającym terenu lub dobrze nawigacji)
15. Przewidywany czas gry: Start - 8:00 Koniec - 16:00
16. Istnieje możliwość zmiany zasad i reguł, wszystko ewentualnie opisane w kopercie otwartej na starcie.
17. Możliwy OPFOR w postaci patroli rozsianych na terenie gry, celem patrolu jest eliminacja par snajperskich, Patrol porusza sie w wyznaczonym obszarze po drogach i ścieżkach. Dopiero przy kontakcie ma swobodę ruchu.
18. CDN ...
[SC] Shark
 

Postprzez [SC] Shark » 2008-08-02, 06:51

A teraz trochę opisowo o samej grze:

Przede wszystkim to jest to gra MILSIM-owa z użyciem markerów, trochę nowy pomysł, ale da się to zrobić. Gra prawdopodobnie będzie trwała 8 godzin od 8:00 do 16:00. Standardowo gramy na trafienia, każda para posiada jeden medyk-pak którym leczy wszystkie trafienia nie zależnie od miejsca. Nie można leczyć siebie samego (więc jeśli Ty masz medyk-pak i zostaniesz trafiony to Twój partner musi cię uleczyć). Chciałbym zaznaczyć jedno ta gra to nie jest w żadnym przypadku kolejna strzelanka, teren gry jest duży, poszczególne miejsca oddalone od siebie, mała ilość osób uczestniczących w grze, sporo czasu na wykonanie zadań, ograniczona liczba ammo i tylko jeden medyk-pak. To wszystko sprawia, że szanse na kontakt z wrogiem są bardzo małe, a nawet jak już się kontakt trafi to już od Was zależy czy zdecydujecie się na otwarcie ognia, mając na uwadze, że wyeliminowanie przeciwnika nie jest premiowane i jest 50% szans na to, że to Wy zostaniecie wyeliminowani, albo chociaż jeden z Was i przez to nie będziecie w stanie wykonać zadań.
Głównym celem gry jest odwiedzenie pewnych miejsc i realizacja w nich pewnych zadań/czynności które to będą opisane w kopercie które otworzycie na starcie, możliwe, że w miejscu zadania też będzie koperta z dodatkowymi rozkazami/wskazówkami odnoście zadania.
Poprzez taki główny (i jedyny) cel gry będziecie mogli w praktyce potrenować poruszanie się w parach, współpracę, nawigację w lesie, poruszanie się w sposób minimalizujący wykrycie Waszej obecności, obserwację terenu pod kątem obecności wroga i wiele innych. Wracając do nawigacji to zaznaczam, że jest ona niezbędna do realizacji poszczególnych zadań. Będziecie musieli wiedzieć w którym miejscu zaczynacie grę, znaleÂźć to miejsce na mapie i od tego miejsca rozpocząć poruszanie się do jednego z punktów (kompas się na pewno przyda) trzeba się sugerować drogami i innymi charakterystycznymi punktami naniesionymi na mapę np. linia wysokiego napięcia, rzeki, mosty itp. Gdy dotrzecie do jednego z punktów to trzeba potrafić obrać kierunek na kolejny z punktów i do niego też trafić i tak cały dzień.


Reasumując przypominam najważniejsze aspekty:
- Jeden madyk-pak na parę.
- Ograniczenia ammo.
- Minimalna szansa na kontakt z wrogiem i tym bardziej na strzelankę.
- Duży teren, dużo chodzenia, nawigowanie mapą i wszystko co najgorsze..
[SC] Shark
 

Postprzez Thanatos » 2008-08-02, 21:44

kurcze żałuje że nie możemy się wstawić
the gods favour the bold
Avatar użytkownika
Thanatos
 
Posty: 39
Dołączył(a): 2008-04-18, 22:41
Lokalizacja: Kędzierzyn-KoÂźle

Postprzez Hudy » 2008-08-03, 10:21

Nie widziałem w regulaminie zakazu grania po pijaku... może chociaż kilka piwek dla kocich ruchów.
Hudy
 

Postprzez [SC] Shark » 2008-08-03, 14:57

Mam nadzieję, że to był żart.. Jeszcze tak naprawdę Nas nie znasz (byłeś tylko na szkoleniu z hoholem) My raczej nie stosujemy takich zachowań podczas Naszych gier, nie mamy określonego stanowiska co do tego bo jesteś pierwszym który z czymś takim wyskakuje...
Ja generalnie nie jestem za łączeniem alkoholu z paintballe, a jako organizator impry to raczej nie zezwalam !! A pisanie, że w regulaminie nie ma zakazu to sory, jak bym miał wpisać wszystkie zakazy to by miejsca na serwerze brakło..
[SC] Shark
 

Postprzez Przemo » 2008-08-03, 15:29

nie bądzmy tacy radykalni jedno piwko można sobie wziąść i wypić jak bedzie czas :-) ale lepiej mi piwo smakuje po grze niż w trakcie. Mocniejsze trunki i inne używki wykluczone pozniej sami terminatorzy bedą grać poza tym moim zdaniem alkohol spowalnia reakcje. Pozostaje tez kwestia bezpieczeństwa kobiór nie jest łatwym miejscem poryty jest róznymi okopami , lejami czasami fajnie zarośniętymi ma swój niepowtarzalny klimat do róznych działań militarnych ale trzeba patrzeć pod nogi raz zeby nie wejść na jakś mine ( jak Shark dzisiaj ) które czasami są rozstawiane a dwa zeby sobie kuku nie zrobić .
Saltus III,IV,V,VII; Unit 03,04,07; Igła: I; Blackops II,IV; Ramsar I,III; Bravo Two Zero; Wilczy Szlak; KASKADA; RedFall 2013; SALAMANDRA; GreenCoat II; AEGIS 2015
Avatar użytkownika
Przemo
moderator
 
Posty: 2257
Dołączył(a): 2008-03-14, 21:50
Lokalizacja: Sosnowiec

Następna strona

Powrót do Scenariusze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości