"Ostatni Brzeg" Okartowo/k.Orzysza
Napisane: 2008-04-05, 15:06
Firma MadSheep, Lotar-team i Armia Północ mają zaszczyt zaprosić na scenariusz jakiego Polski świat paintballowy nie widział
Zapraszamy do lektury
1.0 INFORMACJE OGĂLNE
1.1 WSTĂP
„Ostatni Brzeg” odbędą się w Okartowie (warmińsko-mazurskie).
Organizator: Madsheep, Lotar-team
Przygotowanie scenariusza: Armia Północ
Ilość uczestników: 500 osób
Ilość sprzętu oraz personelu do zabezpieczenia imprezy jest uzależniona od ilości uczestników. Prosimy o jak najszybsze potwierdzenie swojego uczestnictwa.
Organizator zastrzega odwołanie imprezy w przypadku nie wystarczającej liczby uczestników (150 osób).
1.2 SPONSOR
Madsheep
http://www.madsheep.pl/sklep
fundator nagród rzeczowych, współfinansowanie imprezy
1.3 CZAS I MIEJSCE
24 maj 2008 r., Okartowo - wieś w Polsce położona w województwie warmińsko-mazurskim, w powiecie piskim, w gminie Orzysz. Leży na południowym brzegu Tyrkła, obok drogi która łączy Orzysz z Mikołajkami.
1.4 STRONA OFICJALNA IMPREZY:
http://www.madsheep.pl/ostatnibrzeg (strona dostępna w ciągu kilku następnych dni)
Znajdują się na niej wszystkie informacje związane z dojazdem, ewentualnym noclegiem, wiadomościami.
Dyskusja odbywa się na forum w tym temacie
Zapisy:
http://www.paintball.info.pl/imprezy.php?id2=280
1.5 WPISOWE
Obowiązuje wpisowe w wysokości 70 zł (płatne przelewem na wskazane poniżej konto) w tytule przelewu prosimy o umieszczenie imienia nazwiska i ksywy/nazwy drużyny
MadSheep RC
Adam Kamiński
Bank PKO S.A.
69 1240 5918 1111 0000 4911 5118
w cenę wliczone jest:
- pirotechnika
- miny paintballowe
- lodzie płaskodenne
- motorowa łódÂź pontonowa
- pojazdy buggy
- HP
- sędziowanie
- papier do ścierania splatów
- płyn do czyszczenia szybek
- czystą wodę w baniakach
- ciepły posiłek (grochówka lub bigos)
- woda mineralna (1 butelka/os)
- oznakowanie graczy
- ubezpieczenie NNW
- losowanie cennych nagród
- zabezpieczenie medyczne (karetka oraz ratownicy medyczni i wodni)
Osoby zainteresowane wypożyczeniem sprzętu prosimy o informacje przy rejestracji. Komplet do gry – 30zł płatne razem z wpisowym (mundur, marker, maska, itd..)
1.6 PLAN IMPREZY:
SOBOTA 24.05.08
Godz. 09.00 – zbiórka
Godz. 09.20 – odprawa dla wszystkich uczestników scenariusza
Godz. 09.50 – odprawa dla poszczególnych armii
Godz. 10.30 – rozpoczęcie scenariusza
Godz. 16.00 – zakończenie scenariusza
Godz. 16.20 – obiad (grochówka, grill)
Godz. 16.40 – losowanie nagród rzeczowych, rozdanie nagród rzeczowych
Godz. 17.00 – ognisko z kiełbaskami.
Plan imprezy może ulec w zależności od zaangażowania uczestników oraz od rozwoju wypadków w czasie trwania scenariusza.
1.8 BEZPIECZEĂSTWO
CHRONO – po każdym ładowaniu, czy to CO2 czy HP, każdy zobowiązany jest poddać się chronowaniu, szczegóły na miejscu.
Absolutny zakaz "testowania" markerów w okolicach bazy, parkingu - będzie do tego wyznaczone miejsce i tylko tam wolno strzelać !
Bardzo prosimy o wzięcie ze sobą barrel-bagów i noszenie ich założonych na lufy po zejściu z gry/otrzymaniu trafienia itp.
Nie strzelamy do osób bez masek. Jeżeli takie osoby znajdą się w sytuacji kontaktu z przeciwnikiem uważane są za osoby wyeliminowane.
Do gry dopuszczone są markery z dowolnymi trybami strzelania, prędkość wylotowa kulki do 300 fps -ów.
SCENARIUSZ
3. stycznia 1945 r. siły niemieckie Grupy Armii "Mitte" Reinhardta, zostały zaatakowane przez 3 front Białoruski Czerniachowskiego.
Rankiem rosyjskie bataliony szturmowe ruszyły do natarcia na Prusy Wschodnie.
Zadaniem 3 Frontu Białoruskiego była likwidacja niemieckich sił w rejonie Tylża — Wystruć
i zniszczenie Królewca — „twierdzy Prus Wschodnich".
Czas i miejsce gry:
3 styczeń 1945 r.
Front gdzieś w Prusach Wschodnich
Podział stron:
1./ Oddziały Grupy Armii "Mitte" - Niemcy
2./ Oddziały 3 frontu Białoruskiego - Rosjanie
Cele Niemców :
Wywiad donosi o rosyjskich planach przerwania linii frontu w tym że miejscu i z stąd
wyprowadzenia szybkiego natarcia na Królewiec. Musicie wytrzymać napór Rosjan
jak najdłużej, ile się da, od Was zależeć będą losy setek tysięcy cywilnej
ludności niemieckiej.
Cel Rosjan :
Przerwać linie frontu jak najszybciej
Charakterystyka terenu :
Walki toczyć się będą od lasu po przez teren zabudowany i kończyć się będą na drugim brzegu jeziora, czyli desantem z łodzi.
Zostań wcielony do jednej z armii
Sam się przekonaj co znaczyło być żołnierzem armii niemieckiej, lub radzieckiej.
Scenariusz został tak przygotowany, aby maksymalnie zbliżyć się do realiów Drugiej Wojny światowej, jej systemu dowodzenia, jak i temu co tak naprawdę czuł żołnierz jednej, bądÂź drugiej strony.
Co mógł czuć żołnierz niemiecki, gdy czekając w okopie usłyszał dÂźwięk gwizdka podrywający setki ruskich piechurów do ataku i przeraÂźliwe ,Urrra !
Co mógł czuć żołnierz rosyjski, kiedy czekał na sygnał do ataku wiedząc że tam po drugiej
stronie czekają na nich okopani i przygotowani do obrony Niemcy !
Wrażenia takie jak świst kul nad głową, wrzaski dowódców, strach, bohaterstwo
Dodatkowo dysponować będziemy środkami pirotechnicznymi (świece dymne, miny, petardy).
Dowodzenie:
Jak już wspomniałem gra ma wprowadzony system dowodzenia, czyli:
każda z armii ma plutonowych do których będzie przydzielona pewna liczba, was graczy.
To oni wydają rozkazy kiedy atakować, co zdobyć itp. Oni natomiast dostają rozkazy ze sztabu swojej armii. Gracze nie będą pozostawieni sobie samym, czyli bezcelowemu kręceniu się po polu gry.
A wszystko po to aby gra miała kontrolowany i właściwy przebieg i dzięki temu będziemy mieli możliwość, aby wam dostarczyć jak najwięcej wrażeń.
Natomiast od waszej ruchliwości, odwadze, poświęceniu, będzie zależało czy się obronicie,
zdobędziecie dany punkt i w jakim czasie to zrobicie.
Gra ma zadania które są punktowane, ta która armia zdobędzie więcej punktów wygrywa.
Zadania nie są skomplikowane, zadania nakładają się na siebie i prowadzą do ciężkich bojów.
Szczegółowe zadania jaki i wprowadzenia do bitwy każda armia ma dostępne na swoim pod
forum.
Gra ma nowe wprowadzone rozwiązania co do :
- nadzorowania samej rozgrywki na podłożu taktycznym
- nadzorowaniu samej gry na polu walki (sędziowaniu itp.)
3.3 ZAłOżENIA
Sama rozgrywka ma następujące założenia :
1. Gracze poruszają się tylko w plutonach, prowadzonych przez plutonowych.
2. Trafiony gracz (widoczny splat) schodzi do sztabu swojej armii (strefy bezpieczna gdzie można ściągnąć maskę ) wyciera się tam i czeka na sygnał od sztabowca kiedy i gdzie ma się udać na pole boju i tam dołączą do plutonu.
3. Sztabowiec decyduje gdzie ile ludzi przydzielić do jakiego plutonu.
4. Sztabowiec ma stałą łączność ze swoimi plutonowymi
5. plutonowy informuje sztabowca ilu ma ludzi i jak wygląda sytuacja na polu (czy zadanie zostało wykonane czy nie )
6. sztabowcy działają wedle wytycznych scenariusza (czyli mają zawężone pole manewru
7. Pluton będzie miał ograniczoną wielkość (w zależności od ilości uczestników)
3.4 PRZEBIEG GRY
Wszyscy uczestnicy zostają przydzielani do poszczególnych armii przed grą. Na stronie prowadzone są zapisy oraz następuje przydział do właściwej armii.
W dniu 24.05.2008 r. o godz. 9.00 spotykają się w punkcie zbornym. Po odprawie następuje wymarsz na pozycje. O godz. 11 następuje rozpoczęcie scenariusza. Gra toczy się non-stop do godz. 15.00.
3.5 OZNAKOWANIE GRACZY
Organizator zapewnia standardowe oznakowanie taśmą.
3.6 WYELIMINOWANI
Trafienie powoduje wyeliminowanie. Nie ważne kto strzelał. Osoby takie nie mogą z nikim się porozumiewać. Muszą jak najkrótszą drogą udać się HQ celem uleczenia. Uważa się wysoce niehonorowe informowanie o pozycji wojsk nieprzyjaciela. Niedopuszczalne również jest wejście na linię strzału przeciwnika.
3.7 STREFA BEZPIECZNA –HQ
HQ nie może być celem ataku. Strefa bezpieczna to jest jedyne miejsce na polu gry gdzie można zdjąć maskę. Teren HQ jest otoczony siatką. W środku znajduje się flaga określająca do kogo należy dany punkt. W tym miejscu dostępne będą płyny, ręczniki papierowe, gaz HP/CO2
3.8 śWIECE DYMNE/GRANATY
W czasie całej imprezy jest zakaz używania materiałów pirotechnicznych bez zgody organizatora.
4. INFORMACJE DODATKOWE
4.1 KULKI
Obowiązuje zasada BYO (Bring Your Own) .
Na miejscu będzie można zakupić kulki w cenach poniżej sklepowych.
Ceny i asortyment kuli zostanie podany w tym temacie w póÂźniejszym terminie.
4.2 SPRZĂT – MARKERY
Osoby chętne wypożyczeniu sprzętu, czy to kompletu (marker, mundur, butla, maska) czy tylko któregoś z elementów wyposażenia proszone są o dopisywanie takiej potrzeby obok swojego nicka na liście rejestracyjnej w uwagach.
Koszt wypożyczenia pełnego kompletu to 30 zł
4.3 SERWIS
W razie potrzeby na polu będzie możliwość nabycia zaworków bezpieczeństwa, fill nipów, oringów i tym podobnych ustrojstw „pierwszej pomocy”. Stoisko sponsora imprezy.
4.4 CO2/HP
HP jest wliczone w cenę (4000 PSI). Na miejscu gry będą dostępne dwie sprężarki.
CO2 każde nabicie 2 zł
4.5 ATRAKCJE DODATKOWE
Innowacją będzie użycie łodzi i pontonów motorowych(przeprawa wodna). Dzięki temu będzie możliwość przeżycia desantowania z wody. Nad bezpieczeństwem będą czuwali ratownicy Mazurskiej Służby Ratowniczej.
4.6 NOCLEG
Istnieje możliwość spędzenia nocy w namiotach własnych.
Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany programu gry.
Zapraszamy do lektury
1.0 INFORMACJE OGĂLNE
1.1 WSTĂP
„Ostatni Brzeg” odbędą się w Okartowie (warmińsko-mazurskie).
Organizator: Madsheep, Lotar-team
Przygotowanie scenariusza: Armia Północ
Ilość uczestników: 500 osób
Ilość sprzętu oraz personelu do zabezpieczenia imprezy jest uzależniona od ilości uczestników. Prosimy o jak najszybsze potwierdzenie swojego uczestnictwa.
Organizator zastrzega odwołanie imprezy w przypadku nie wystarczającej liczby uczestników (150 osób).
1.2 SPONSOR
Madsheep
http://www.madsheep.pl/sklep
fundator nagród rzeczowych, współfinansowanie imprezy
1.3 CZAS I MIEJSCE
24 maj 2008 r., Okartowo - wieś w Polsce położona w województwie warmińsko-mazurskim, w powiecie piskim, w gminie Orzysz. Leży na południowym brzegu Tyrkła, obok drogi która łączy Orzysz z Mikołajkami.
1.4 STRONA OFICJALNA IMPREZY:
http://www.madsheep.pl/ostatnibrzeg (strona dostępna w ciągu kilku następnych dni)
Znajdują się na niej wszystkie informacje związane z dojazdem, ewentualnym noclegiem, wiadomościami.
Dyskusja odbywa się na forum w tym temacie
Zapisy:
http://www.paintball.info.pl/imprezy.php?id2=280
1.5 WPISOWE
Obowiązuje wpisowe w wysokości 70 zł (płatne przelewem na wskazane poniżej konto) w tytule przelewu prosimy o umieszczenie imienia nazwiska i ksywy/nazwy drużyny
MadSheep RC
Adam Kamiński
Bank PKO S.A.
69 1240 5918 1111 0000 4911 5118
w cenę wliczone jest:
- pirotechnika
- miny paintballowe
- lodzie płaskodenne
- motorowa łódÂź pontonowa
- pojazdy buggy
- HP
- sędziowanie
- papier do ścierania splatów
- płyn do czyszczenia szybek
- czystą wodę w baniakach
- ciepły posiłek (grochówka lub bigos)
- woda mineralna (1 butelka/os)
- oznakowanie graczy
- ubezpieczenie NNW
- losowanie cennych nagród
- zabezpieczenie medyczne (karetka oraz ratownicy medyczni i wodni)
Osoby zainteresowane wypożyczeniem sprzętu prosimy o informacje przy rejestracji. Komplet do gry – 30zł płatne razem z wpisowym (mundur, marker, maska, itd..)
1.6 PLAN IMPREZY:
SOBOTA 24.05.08
Godz. 09.00 – zbiórka
Godz. 09.20 – odprawa dla wszystkich uczestników scenariusza
Godz. 09.50 – odprawa dla poszczególnych armii
Godz. 10.30 – rozpoczęcie scenariusza
Godz. 16.00 – zakończenie scenariusza
Godz. 16.20 – obiad (grochówka, grill)
Godz. 16.40 – losowanie nagród rzeczowych, rozdanie nagród rzeczowych
Godz. 17.00 – ognisko z kiełbaskami.
Plan imprezy może ulec w zależności od zaangażowania uczestników oraz od rozwoju wypadków w czasie trwania scenariusza.
1.8 BEZPIECZEĂSTWO
CHRONO – po każdym ładowaniu, czy to CO2 czy HP, każdy zobowiązany jest poddać się chronowaniu, szczegóły na miejscu.
Absolutny zakaz "testowania" markerów w okolicach bazy, parkingu - będzie do tego wyznaczone miejsce i tylko tam wolno strzelać !
Bardzo prosimy o wzięcie ze sobą barrel-bagów i noszenie ich założonych na lufy po zejściu z gry/otrzymaniu trafienia itp.
Nie strzelamy do osób bez masek. Jeżeli takie osoby znajdą się w sytuacji kontaktu z przeciwnikiem uważane są za osoby wyeliminowane.
Do gry dopuszczone są markery z dowolnymi trybami strzelania, prędkość wylotowa kulki do 300 fps -ów.
SCENARIUSZ
3. stycznia 1945 r. siły niemieckie Grupy Armii "Mitte" Reinhardta, zostały zaatakowane przez 3 front Białoruski Czerniachowskiego.
Rankiem rosyjskie bataliony szturmowe ruszyły do natarcia na Prusy Wschodnie.
Zadaniem 3 Frontu Białoruskiego była likwidacja niemieckich sił w rejonie Tylża — Wystruć
i zniszczenie Królewca — „twierdzy Prus Wschodnich".
Czas i miejsce gry:
3 styczeń 1945 r.
Front gdzieś w Prusach Wschodnich
Podział stron:
1./ Oddziały Grupy Armii "Mitte" - Niemcy
2./ Oddziały 3 frontu Białoruskiego - Rosjanie
Cele Niemców :
Wywiad donosi o rosyjskich planach przerwania linii frontu w tym że miejscu i z stąd
wyprowadzenia szybkiego natarcia na Królewiec. Musicie wytrzymać napór Rosjan
jak najdłużej, ile się da, od Was zależeć będą losy setek tysięcy cywilnej
ludności niemieckiej.
Cel Rosjan :
Przerwać linie frontu jak najszybciej
Charakterystyka terenu :
Walki toczyć się będą od lasu po przez teren zabudowany i kończyć się będą na drugim brzegu jeziora, czyli desantem z łodzi.
Zostań wcielony do jednej z armii
Sam się przekonaj co znaczyło być żołnierzem armii niemieckiej, lub radzieckiej.
Scenariusz został tak przygotowany, aby maksymalnie zbliżyć się do realiów Drugiej Wojny światowej, jej systemu dowodzenia, jak i temu co tak naprawdę czuł żołnierz jednej, bądÂź drugiej strony.
Co mógł czuć żołnierz niemiecki, gdy czekając w okopie usłyszał dÂźwięk gwizdka podrywający setki ruskich piechurów do ataku i przeraÂźliwe ,Urrra !
Co mógł czuć żołnierz rosyjski, kiedy czekał na sygnał do ataku wiedząc że tam po drugiej
stronie czekają na nich okopani i przygotowani do obrony Niemcy !
Wrażenia takie jak świst kul nad głową, wrzaski dowódców, strach, bohaterstwo
Dodatkowo dysponować będziemy środkami pirotechnicznymi (świece dymne, miny, petardy).
Dowodzenie:
Jak już wspomniałem gra ma wprowadzony system dowodzenia, czyli:
każda z armii ma plutonowych do których będzie przydzielona pewna liczba, was graczy.
To oni wydają rozkazy kiedy atakować, co zdobyć itp. Oni natomiast dostają rozkazy ze sztabu swojej armii. Gracze nie będą pozostawieni sobie samym, czyli bezcelowemu kręceniu się po polu gry.
A wszystko po to aby gra miała kontrolowany i właściwy przebieg i dzięki temu będziemy mieli możliwość, aby wam dostarczyć jak najwięcej wrażeń.
Natomiast od waszej ruchliwości, odwadze, poświęceniu, będzie zależało czy się obronicie,
zdobędziecie dany punkt i w jakim czasie to zrobicie.
Gra ma zadania które są punktowane, ta która armia zdobędzie więcej punktów wygrywa.
Zadania nie są skomplikowane, zadania nakładają się na siebie i prowadzą do ciężkich bojów.
Szczegółowe zadania jaki i wprowadzenia do bitwy każda armia ma dostępne na swoim pod
forum.
Gra ma nowe wprowadzone rozwiązania co do :
- nadzorowania samej rozgrywki na podłożu taktycznym
- nadzorowaniu samej gry na polu walki (sędziowaniu itp.)
3.3 ZAłOżENIA
Sama rozgrywka ma następujące założenia :
1. Gracze poruszają się tylko w plutonach, prowadzonych przez plutonowych.
2. Trafiony gracz (widoczny splat) schodzi do sztabu swojej armii (strefy bezpieczna gdzie można ściągnąć maskę ) wyciera się tam i czeka na sygnał od sztabowca kiedy i gdzie ma się udać na pole boju i tam dołączą do plutonu.
3. Sztabowiec decyduje gdzie ile ludzi przydzielić do jakiego plutonu.
4. Sztabowiec ma stałą łączność ze swoimi plutonowymi
5. plutonowy informuje sztabowca ilu ma ludzi i jak wygląda sytuacja na polu (czy zadanie zostało wykonane czy nie )
6. sztabowcy działają wedle wytycznych scenariusza (czyli mają zawężone pole manewru
7. Pluton będzie miał ograniczoną wielkość (w zależności od ilości uczestników)
3.4 PRZEBIEG GRY
Wszyscy uczestnicy zostają przydzielani do poszczególnych armii przed grą. Na stronie prowadzone są zapisy oraz następuje przydział do właściwej armii.
W dniu 24.05.2008 r. o godz. 9.00 spotykają się w punkcie zbornym. Po odprawie następuje wymarsz na pozycje. O godz. 11 następuje rozpoczęcie scenariusza. Gra toczy się non-stop do godz. 15.00.
3.5 OZNAKOWANIE GRACZY
Organizator zapewnia standardowe oznakowanie taśmą.
3.6 WYELIMINOWANI
Trafienie powoduje wyeliminowanie. Nie ważne kto strzelał. Osoby takie nie mogą z nikim się porozumiewać. Muszą jak najkrótszą drogą udać się HQ celem uleczenia. Uważa się wysoce niehonorowe informowanie o pozycji wojsk nieprzyjaciela. Niedopuszczalne również jest wejście na linię strzału przeciwnika.
3.7 STREFA BEZPIECZNA –HQ
HQ nie może być celem ataku. Strefa bezpieczna to jest jedyne miejsce na polu gry gdzie można zdjąć maskę. Teren HQ jest otoczony siatką. W środku znajduje się flaga określająca do kogo należy dany punkt. W tym miejscu dostępne będą płyny, ręczniki papierowe, gaz HP/CO2
3.8 śWIECE DYMNE/GRANATY
W czasie całej imprezy jest zakaz używania materiałów pirotechnicznych bez zgody organizatora.
4. INFORMACJE DODATKOWE
4.1 KULKI
Obowiązuje zasada BYO (Bring Your Own) .
Na miejscu będzie można zakupić kulki w cenach poniżej sklepowych.
Ceny i asortyment kuli zostanie podany w tym temacie w póÂźniejszym terminie.
4.2 SPRZĂT – MARKERY
Osoby chętne wypożyczeniu sprzętu, czy to kompletu (marker, mundur, butla, maska) czy tylko któregoś z elementów wyposażenia proszone są o dopisywanie takiej potrzeby obok swojego nicka na liście rejestracyjnej w uwagach.
Koszt wypożyczenia pełnego kompletu to 30 zł
4.3 SERWIS
W razie potrzeby na polu będzie możliwość nabycia zaworków bezpieczeństwa, fill nipów, oringów i tym podobnych ustrojstw „pierwszej pomocy”. Stoisko sponsora imprezy.
4.4 CO2/HP
HP jest wliczone w cenę (4000 PSI). Na miejscu gry będą dostępne dwie sprężarki.
CO2 każde nabicie 2 zł
4.5 ATRAKCJE DODATKOWE
Innowacją będzie użycie łodzi i pontonów motorowych(przeprawa wodna). Dzięki temu będzie możliwość przeżycia desantowania z wody. Nad bezpieczeństwem będą czuwali ratownicy Mazurskiej Służby Ratowniczej.
4.6 NOCLEG
Istnieje możliwość spędzenia nocy w namiotach własnych.
Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany programu gry.