Panowie podaję tu info z innego forum . Wiem że nie pojedziemy ale wydaje mi się na ciekawie zorganizowaną - podaje jako przykład :
Panowie!
North Troopers zaprasza na drugą już treningo-grę 26 lutego w niedzielę:
Teren - Sektor Rumia-łężyce-Bieszkowice-Reszki
Czas treningo-gry - ok 3-5 godzin - start ok. 9-10
System trafień - ograniczenia:
- Marker ze spłuczką 50 kul max
- przy sobie 200 kul max (50 spłuczka+150 faty)
- żADNEJ BRONI WSPARCIA
- trafienia - Rana Lekka - noga, ręka - tylko jedno trafienie/splat - można opatrzyć się samemu - tylko jeden raz - opatrunek musi być prawidłowo założony na kończynę.
- każde trafienie w korpus/głowę/dwa lub więcej trafienia w cokolwiek - KIA i koniec zabawy - szmata na głowę i do domu.
Celem treningo-gry jest doskonalenie nawigacji terenowej oraz szeroko pojętej taktyki zielonej.
Treningo-gra odbędzie się NIEZALEżNIE OD POGODY I ILOśCI ZGłOSZEĂ!
Uczestnicy:
- Każdy, kto jest zainteresowany, proszę o zgłoszenie na PW. Proszę nie pisać mi ilości osób!!! Ja też gram i chcę wiedzieć jak najmniej!
- Ekipa musi się składać z minimum 2 osób, maksymalnie - bez ograniczeń
- ILOśĂ EKIP OGRANICZONA (decyduje kolejność zgłoszeń)
Pytania ogólne można zadawać tu, ale bardzo proszę nie pisać nic, co mogłoby sugerować przybycie na treningo-grę, liczebność ekipy, itp.
Założenia:
- zgłoszona Ekipa jest jedną z grup prowadzących rozpoznanie terenu
- Ekipa startuje o określonej godzinie z określonego miejsca (szczegóły parę dni przed grą)
- Każdy z danej Ekipy musi być oznaczony opaską min 5cm szeroką na lewym ramieniu o określonym kolorze (dlaczego? wyjaśnienie niżej)
Zadania:
- zebranie jak największej ilości informacji o przeciwnych ekipach. Ich liczebności, współrzędnych ewentualnego kontaktu gdzie się na nich natrafiło, w jakim kierunku się poruszali, nawet rodzaj markera. Sposób zdobycia tych informacji - DOWOLNY!
- odczytanie PRZYNAJMNIEJ jednego z 3 haseł, rozmieszczonych na terenie gry. Koordynaty punktów z hasłami przed grą. To zadanie jest obowiązkowe. Bez wykonania tego zadania nie będą podliczane punkty, o których poniżej.
- przypisanie miejsca startu do danej ekipy. Współrzędne startów innych ekip będą podane przed grą. Każde miejsce będzie oznaczone (kartka na drzewie z napisanym kolorem, który będzie również odpowiadał kolorowi oznaczeń danej ekipy).
- każdy z graczy musi być zaopatrzony w CZERWONą szmatę.
- każda ekipa przed startem (nawet minutę przed) MUSI wysłać sms-a na podany przeze mnie nr z informacją – Drużyna, przypisany kolor, ilu gra, ile pistoletów i karabinów, jakie maskowanie przeważa w ekipie. Telefon ten będzie leżał u mnie na chacie, tak więc info będzie odczytane po zabawie, celem weryfikacji punktacji.
NIE WOLNO ZRYWAĂ KARTEK z drzew z oznaczeniami drużyn w miejscach ich startu jak i hasłami w terenie!
Punktacja:
- podanie prawidłowej liczebności ekipy przeciwnej w konkretnej godzinie – 5 pkt za ekipę
- podanie uzbrojenia – umownie dzielimy na 2 rodzaje – pistolety na wodę (te „kolorowe”) i karabiny (konkrety typu A5, X7, T98, Tibki, TPX-y itp.) – podanie prawidłowej ilości pistoletów i karabinów – 1 pkt od rozpoznanej klamki
- podanie maskowania – umówmy się że „przewagę” jakiegoś maskowania w danej ekipie – 1 pkt
- odczytanie hasła z punktów rozmieszczonych w terenie – 5 pkt od hasła. Przypominam, odczytanie przynajmniej jednego hasła jest niezbędne do końcowego punktowania.
- przypisanie ekipy do punktu startu – czyli de facto dotarcie do tego punktu i odczytanie koloru drużyny startującej – 5 pkt od „koloru”.
- przypisanie koloru ekipy do Drużyny np. różowi to byli M.A.G-i – 2 pkt.
- pozostanie niewykrytym przez inne ekipy - 7 pkt
- inne informacje, np potyczka innych Ekip (czas i koordynaty), odkryte ewentualne "sojusze", itp - 2 pkt
Zalecenia:
- zaleca się włączyć na starcie w GPS-ie ślad, aby potem ewentualnie wyjaśnić czy rzeczywiście było się tam a tam o takiej a takiej godzinie,
- zaleca się stworzenie dość dokładnego AAR-u, do czego najlepiej przygotować się już przed zabawą.
Uwagi końcowe:
- Ekipa może zbierać informacje dopóki żyje przynajmniej jeden z graczy danej ekipy
- trup, wyraÂźnie oznakowany CZERWONą szmatą na głowie(koniecznie CZERWONą, gdyż inne kolory będą zarezerwowane na opaski identyfikacyjne) idzie prosto do fury i nie krząta się po terenie, żeby to przez przypadek zobaczyć ‘’ a kto to mnie zabił i ilu ich było ‘’.
Po treningo-grze wysyłacie mi na PW wszystkie zebrane przez Was informacje, ja je weryfikuję, punktuję i daję wszystko na ogólnym.
http://dl.dropbox.com/u/7620558/mapy/ru ... wice84.jpg
Z naniesionym UTM-em WGS 84.
Zgodnie z sugestiami po zeszłorocznej treningo-grze wszystkie koordynaty przed grą będą również podane w UTM-WGS 84.
żadnych szarad i zagadek