Strona 1 z 2

North Tropers zaprasza

PostNapisane: 2012-01-21, 17:33
przez Feldgrau
Panowie podaję tu info z innego forum . Wiem że nie pojedziemy ale wydaje mi się na ciekawie zorganizowaną - podaje jako przykład :
Panowie!

North Troopers zaprasza na drugą już treningo-grę 26 lutego w niedzielę:

Teren - Sektor Rumia-łężyce-Bieszkowice-Reszki

Czas treningo-gry - ok 3-5 godzin - start ok. 9-10

System trafień - ograniczenia:

- Marker ze spłuczką 50 kul max
- przy sobie 200 kul max (50 spłuczka+150 faty)
- żADNEJ BRONI WSPARCIA

- trafienia - Rana Lekka - noga, ręka - tylko jedno trafienie/splat - można opatrzyć się samemu - tylko jeden raz - opatrunek musi być prawidłowo założony na kończynę.
- każde trafienie w korpus/głowę/dwa lub więcej trafienia w cokolwiek - KIA i koniec zabawy - szmata na głowę i do domu.

Celem treningo-gry jest doskonalenie nawigacji terenowej oraz szeroko pojętej taktyki zielonej.
Treningo-gra odbędzie się NIEZALEżNIE OD POGODY I ILOśCI ZGłOSZEÑ!

Uczestnicy:

- Każdy, kto jest zainteresowany, proszę o zgłoszenie na PW. Proszę nie pisać mi ilości osób!!! Ja też gram i chcę wiedzieć jak najmniej!
- Ekipa musi się składać z minimum 2 osób, maksymalnie - bez ograniczeń
- ILOśĂ† EKIP OGRANICZONA (decyduje kolejność zgłoszeń)

Pytania ogólne można zadawać tu, ale bardzo proszę nie pisać nic, co mogłoby sugerować przybycie na treningo-grę, liczebność ekipy, itp.

Założenia:

- zgłoszona Ekipa jest jedną z grup prowadzących rozpoznanie terenu
- Ekipa startuje o określonej godzinie z określonego miejsca (szczegóły parę dni przed grą)
- Każdy z danej Ekipy musi być oznaczony opaską min 5cm szeroką na lewym ramieniu o określonym kolorze (dlaczego? wyjaśnienie niżej)

Zadania:

- zebranie jak największej ilości informacji o przeciwnych ekipach. Ich liczebności, współrzędnych ewentualnego kontaktu gdzie się na nich natrafiło, w jakim kierunku się poruszali, nawet rodzaj markera. Sposób zdobycia tych informacji - DOWOLNY!
- odczytanie PRZYNAJMNIEJ jednego z 3 haseł, rozmieszczonych na terenie gry. Koordynaty punktów z hasłami przed grą. To zadanie jest obowiązkowe. Bez wykonania tego zadania nie będą podliczane punkty, o których poniżej.
- przypisanie miejsca startu do danej ekipy. Współrzędne startów innych ekip będą podane przed grą. Każde miejsce będzie oznaczone (kartka na drzewie z napisanym kolorem, który będzie również odpowiadał kolorowi oznaczeń danej ekipy).
- każdy z graczy musi być zaopatrzony w CZERWONą szmatę.
- każda ekipa przed startem (nawet minutę przed) MUSI wysłać sms-a na podany przeze mnie nr z informacją – Drużyna, przypisany kolor, ilu gra, ile pistoletów i karabinów, jakie maskowanie przeważa w ekipie. Telefon ten będzie leżał u mnie na chacie, tak więc info będzie odczytane po zabawie, celem weryfikacji punktacji.


NIE WOLNO ZRYWAÆ KARTEK z drzew z oznaczeniami drużyn w miejscach ich startu jak i hasłami w terenie!

Punktacja:

- podanie prawidłowej liczebności ekipy przeciwnej w konkretnej godzinie – 5 pkt za ekipę
- podanie uzbrojenia – umownie dzielimy na 2 rodzaje – pistolety na wodę (te „kolorowe”) i karabiny (konkrety typu A5, X7, T98, Tibki, TPX-y itp.) – podanie prawidłowej ilości pistoletów i karabinów – 1 pkt od rozpoznanej klamki
- podanie maskowania – umówmy się że „przewagę” jakiegoś maskowania w danej ekipie – 1 pkt
- odczytanie hasła z punktów rozmieszczonych w terenie – 5 pkt od hasła. Przypominam, odczytanie przynajmniej jednego hasła jest niezbędne do końcowego punktowania.
- przypisanie ekipy do punktu startu – czyli de facto dotarcie do tego punktu i odczytanie koloru drużyny startującej – 5 pkt od „koloru”.
- przypisanie koloru ekipy do Drużyny np. różowi to byli M.A.G-i – 2 pkt.
- pozostanie niewykrytym przez inne ekipy - 7 pkt
- inne informacje, np potyczka innych Ekip (czas i koordynaty), odkryte ewentualne "sojusze", itp - 2 pkt


Zalecenia:
- zaleca się włączyć na starcie w GPS-ie ślad, aby potem ewentualnie wyjaśnić czy rzeczywiście było się tam a tam o takiej a takiej godzinie,
- zaleca się stworzenie dość dokładnego AAR-u, do czego najlepiej przygotować się już przed zabawą.

Uwagi końcowe:

- Ekipa może zbierać informacje dopóki żyje przynajmniej jeden z graczy danej ekipy
- trup, wyraÂźnie oznakowany CZERWONą szmatą na głowie(koniecznie CZERWONą, gdyż inne kolory będą zarezerwowane na opaski identyfikacyjne) idzie prosto do fury i nie krząta się po terenie, żeby to przez przypadek zobaczyć ‘’ a kto to mnie zabił i ilu ich było ‘’.

Po treningo-grze wysyłacie mi na PW wszystkie zebrane przez Was informacje, ja je weryfikuję, punktuję i daję wszystko na ogólnym.
http://dl.dropbox.com/u/7620558/mapy/ru ... wice84.jpg


Z naniesionym UTM-em WGS 84.

Zgodnie z sugestiami po zeszłorocznej treningo-grze wszystkie koordynaty przed grą będą również podane w UTM-WGS 84.
żadnych szarad i zagadek

PostNapisane: 2012-01-21, 17:38
przez Feldgrau
No cóż od nas daleko jak na grę kilugodzinną ale gdyby znalazło się 2-3 wariatów takich jak ja to dlaczego nie :mrgreen: - jeden samochód - minimum wyposarzenia , zaklepanie gdzieś noclegu przez sieć - przyjazd - sen - rano gra . Wieczorem wbijamy na kwatere , kąpiel i potem integracja z NT gdyby mieli czas lub kilka piwek i do spania . Rano powrót do domu :mrgreen:

PostNapisane: 2012-01-21, 17:44
przez Gebel
Wygląda ciekawie...

PostNapisane: 2012-01-21, 18:08
przez Feldgrau
heh na miejsce jest 515 km w jedną stronę , smart mojej córki na gaz spala jakieś niecałe 12 zł na 100 km , noclegi w okolicach Rumi są od 30 zł idąc po bandzie można się zmieścić w 150 zł ( trasa i dwa noclegi )
Zamoczyć flagę LOKmilsim w morzu i ustrzelić Zająca (tego z North Tropers) :-P bezcenne za reszte zapłacisz kartą mastercard :mrgreen:

PostNapisane: 2012-01-21, 18:16
przez kufel_wro
spalanie 5,5l/100km gazu?

PostNapisane: 2012-01-21, 18:16
przez Feldgrau
spala 4 litry gazu :mrgreen: gaz liczę po 3 zł dla równego rachunku


Zanim ktoś napisze że smart to małe gówienko i nic się ie zmieści powiem że autko bardzo wygodne dla 2 osób wchodzi szpej na saltusa dla 2 osób bez problemu , skrzynia automat i triptronik 6 biegów , klima solar dach i inne bajery mercedesa więc zanim zacznie się polewka z tego małego gówienka radzę się przejechać najpierw

PostNapisane: 2012-01-21, 18:19
przez Gebel
Proszę Cie Feldziu, jakbym się wybrał to obiecaj że zgodzisz się pojechać ze mną troszkę większą furką:-)

PostNapisane: 2012-01-21, 18:23
przez Feldgrau
hehe Gebel mogę jechać nawet moim samurajem - to powyżej to taka kalkulacja dla oszczędnych :lol: choć po kupnie smarta córce obiecałem sobie jechać tym nad morze ( okazja sama sie tworzy ) Twoją furką możemy wygodnie jechać w 3 i będzie już prawie pół sekcjii

PostNapisane: 2012-01-21, 18:27
przez Gebel
Dokładnie tak myślałem, smartem zawsze możesz pojechać razem z córką jak będzie cieplej:-)

PostNapisane: 2012-01-21, 18:30
przez Feldgrau
na tą grę potrzebny jest tiberius , moja pompka lub inny mały szturmowy marker - dobra lornetka , mapa , gps z zapasem baterii , piersiówka :mrgreen: , radyjko ( choć nie koniecznie )panel dowódcy taki jak ma Bolek , coś do pisania , mały termos z gorącym piciem coś do maskowania się w terenie , stuptuty i dodatkowe skarpety . wszystko zmieści się w małym plecaku patrolowym nie potrzebna nawet kamizelka taktyczna - typowe wyjście na lekko .

PostNapisane: 2012-01-21, 18:34
przez Gebel
Chyba dysponuje całym wyposażeniem z wyjątkiem gpsa (którego mam już na oku)

PostNapisane: 2012-01-21, 18:37
przez Feldgrau
hmm a może jechać ze swoimi piękniejszymi połówkami - weekend nad morzem ;-) w niedziele damy miały by czas dla siebie a że to niedziela sklepy zamknięte to i mała strata dla portfela . 3 -4 pary , 3 autka . Upitraszone dwie pieczenie na jednym ogniu .

PostNapisane: 2012-01-21, 19:03
przez Gebel
ale wtedy mam pełne auto, mój pies musi jechać z nami, jak cała familia to cała familia:-)

PostNapisane: 2012-01-21, 19:39
przez Feldgrau
wtedy każdy swoim - po prostu spotkanie na miejscu . co by mój smart kolumny nie spowalniał :)

PostNapisane: 2012-01-21, 20:47
przez Gebel
:-) przetestujemy jutro spasowanie kolumny