DOLINA KORENGAL =RESTREPO= 27.11.2011r Strzelce Opolskie

Strzelanie, ale już z fabułą ;)

DOLINA KORENGAL =RESTREPO= 27.11.2011r Strzelce Opolskie

Postprzez kufel_wro » 2011-11-08, 19:26

http://www.huzar.xorg.pl/
http://forum.wmasg.pl/index.php?/topic/ ... -restrepo/

"CENTURION" oraz "HUZAR" Klub Miejski LOK w Strzelcach Opolskich, zapraszają na:

"DOLINA KORENGAL

„RESTREPO”

W 2007 roku najbardziej niebezpieczne miejsce na świecie.
Dolina Korengal w Afganistanie.

Restrepo - Zwiastun [HD] Trailer (2010)

Informacje ogólne:

Data: 27.11.2011 start godz. 07:00

Miejsce: Strzelce Opolskie ul. M Prawego 52, byłe wyrobisko

Parking: N50o31’05,17” E18o19’08,20”
Wiek: indywidualnie 18+ , poniżej 18lat tylko i wyłącznie gdy osoba zgłosi się z opiekunem który będzie obecny osobiście podczas imprezy

Wpisowe: 5zł(płatne na miejscu w zamian uczestnik otrzymuje talon na amunicję)

Zgłoszenia:
-do 25.11.2011 do godziny 20.00
-wyłącznie na PW
-ekipy zgłaszające się razem nie zostaną dzielone
- w zgłoszeniu podać należy:
1.ksywę, 2.rodzaj i moc repliki 3., preferowaną stronę konfliktu

Siły Amerykańskie (Koalicja):
A)Wymagane wyznaczenie medyków
B) wymagany sprzęt PMR, minimum 1 PMR na 1 pluton
C) pirotechnika dozwolona z rozsądkiem, dopuszczamy tylko sprzęt posiadający atest
D) osoby które będą używać pirotechniki muszą zgłosić ten fakt na odprawie
(Ostatnie dwa punkty dotyczą również Talibów.).
Umundurowanie :
Obowiązuje stylizacja nie będzie taśm

TALIBOWIE:
A) obowiązuje stylizacja
B) zadania przekazane zostaną na odprawie


Limity i ograniczenia:
Marker PainBall( jako RPG do zatrzymywania pojazdów) 1szt. tylko do zwalczania pojazdów

Limit fps: w terenie otwartym do 500 fps dla broni szturmowej;

600 fps w terenie otwartym do dla broni snajperskiej (wyłącznie repliki karabinów snajperskich, wyłącznie singiel fire);
Limit amunicji:

Każdy uczestnik gry jednorazowo może posiadać amunicję w następującej ilości w zależności od używanych magazynków:
1 magazynek hi cap lub
3 magazynki mid cap lub
6 magazynków low cap
1 box 1500 kulek do km

Dla posiadaczy magazynków Real cap limitu nie ma (można posiadać dowolną ilość). Podobnie w przypadku pistoletów można posiadać dowolna liczbę magazynków. Amunicję można doładować tylko w magazynie amunicji. Zakazane jest uzupełnianie amunicji na respawnie oraz przez trupy.

Zadania:
Istotą gry jest wykonywanie przez strony konfliktu zadań określonych scenariuszem. Scenariusz nie będzie opublikowany w celu podniesienia atrakcyjności rozgrywki. Zadania będą otrzymywać dowódcy stron sukcesywnie w ilości i czasie zależnym od dynamiki rozgrywki. Krótko mówiąc wszystko zależy od osób biorących udział w zabawie. Dowódcy stron proszeni są zgłaszać się wcześniej przy zgłoszeniach, lub wyznaczeni zostaną na odprawie.

Ranny:
oznacza się białą szmatą lub taśmą , w widocznym miejscu i kładzie się na ziemi czeka 5min na medyka i nie może prowadzić ognia (przełącznik rodzaju ognia „safe”). W trakcie 5 minut jeżeli medyk dotknie rannego w/w czas przestaje obowiązywać , wtedy rannego trzeba ewakuować w minimum 2 osoby do szpitala gdzie się uzdrawia i z Bazy Głównej wraca do gry.

MARTWY:
Jeżeli po upływie 5min od trafienia medyk nie udzieli rannemu pomocy, ranny staje się martwy oznacza się czerwonym kolorem, replikę przewiesza przez plecy i przy zachowaniu ciszy, nie przeszkadzając pozostałym uczestnikom rozgrywki oddala się do respa, podanego na odprawie. Po zameldowaniu się na respie martwy udaje się do Bazy Głównej i dopiero wraca do gry.

Medyk :
leczy po przez dotknięcie osoby rannej i w jego obowiązku jest ewakuować rannego z pola walki do szpitala. Ewakuacje trzeba przeprowadzić w 2 osoby . czas na dotarcie do rannego 5minut , jeżeli medyk nie dotrze w ciągu minut to ranny wyciąga czerwoną szmatę i jest uważany za martwego- udaje się do respa. Medyk nie może leczyć się sam.
Szpital : znajduje się w Bazie Głównej, rannego dostarcza się do Szpitala wtedy ranny wpisuje na tablicy swoją ksywę i godzinę przybycia, następnie melduje się u dowódcy i wraca do gry.

Magazyn amunicji :
znajduje się w bazie głównej jest wydawana za pomocą talonu który każdy dostanie na początku rozgrywki w zamian za wpisowe ,możliwość doładowania jest ograniczona tylko do 3 doładowań. W tym celu kulki należy po odprawie zdeponować w Bazie Głównej podpisane ksywą na opakowaniu markerem

FOTOGRAF:
Dopuszcza się wykonywanie zdjęć tylko i wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu z organizatorem w tym celu wymagana jest ochrona oczu i posiadanie kamizelki ochronnej w kolorze żółtym.

REPORTER WOJENNY
Osoba wyrażająca akces udziału w rozgrywce, powinna zaopatrzyć się w emblemat z logo „PRESS” umieszczony w sposób widoczny z przodu i tyłu sylwetki, ochronniki oczu oraz wymagana jest stylizacja odpowiednia na reportera (szczegóły można znaleÂźć na youtube). Reporter jest nieuzbrojony, w trakcie rozgrywki w przypadku zranienia obowiązuje wobec niego podany algorytm czynności ratowniczych taki jak dla sił koalicji.

POJAZDY
Organizator postara się w miarę możliwości zorganizować pojazdy dla sił koalicji służące do przemieszczania się-konwoju po terenie rozgrywki. Pojazdy będą udostępniane osobom po stronie koalicji po wcześniejszym okazaniu przez osobę prawa jazdy. Dopuszczalne jest używanie własnych pojazdów (wcześniej należy ten fakt zgłosić u organizatora)
Za pojazd unieruchomiony uznaje się samochód trafiony za pomocą markera painball (używany jako RPGPPanc), wtedy cała załoga pojazdu jest ranna opuszcza pojazd i kładzie się na ziemi oznaczając białym kolorem
Za pojazd unieruchomiony uznaje się również sytuację gdy w odległości mniejszej niż 5metrów wybuchnie obok pojazdu mina pozoracyjna, zawierająca gips, wtedy cała załoga pojazdu jest ranna opuszcza pojazd i kładzie się na ziemi oznaczając białym kolorem
Do pojazdów w trakcie jazdy obowiązuje zakaz strzelania z replik z wyjątkiem markera painball. Po zatrzymaniu pojazdu załoga musi opuścić pojazd, niedopuszczalne jest prowadzenie ognia z wnętrza pojazdu.
Pojazdem specjalnym do przewożenia rannych będzie samochód wyposażony w stosowne oznakowanie, po załadunku rannego niedopuszczalne jest strzelanie do w/w pojazdu. Mile widziany jest sprzęt PMR do w/w pojazdu w celu komunikacji z medykami będącymi w terenie.

Postanowienia końcowe.

W czasie trwania gry obowiązują zasady fair play, a w szczególności Prawo ASG
i powyższy regulamin gry. Cel jaki przyświeca organizatorom to przede wszystkim zapewnienie uczestnikom komfortu zabawy i satysfakcjonującej rozgrywki. Uczestnicy, którzy nie będą stosowali się do powyższych ustaleń zostaną usunięci z gry w trybie natychmiastowym, a w szczególności w sytuacjach:
- używania środków pirotechnicznych (petard, dymów) innych niż dopuszczone w trakcie odprawy
- przebywania pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających;
- przebywania bez gogli lub okularów ochronnych;
- nieuznawania trafień;
- braku lub nieużywania białej i czerwonej szmaty w przypadku trafienia;
- prowadzenia ognia przez rannego w czasie opatrywania;
- ładowania magazynków w miejscach innych niż magazyny;
- niestosowania się do poleceń organizatorów.
Niniejszy regulamin ma charakter informacyjny, organizator zastrzega sobie prawo do interpretowania postanowień regulaminu, jest on ostateczny.

Doszła nowa fabuła gry, w rozgrywce wezmą udział osoby odgrywające ludność cywilną , będą przebywały na terenie gry w zbudowanej przez siebie wiosce , są to osoby nie uzbrojone , Amerykanie muszą pozyskać względy ludności cywilnej starszych wioski , aby zbudować posterunek oraz ich chronić , Talibowie mogą przebywać na terenie wioski nike mogą być uzbrojeni , jedna i druga strona konkuruje o względy starszych , w zależności od sytuacji militarnej wywołanej działaniami jednej i drugiej ze stron będzie zależało poparcie przez starszych wioski dla danej frakcji, ludność cywilna podlega takim samym zasadą jak każdy inny uczestnik , dotyczy to osób rannych. Będzie miała przydzielone inne własne zadania."
Ostatnio edytowano 2011-11-08, 19:33 przez kufel_wro, łącznie edytowano 1 raz
Saltus VIII,XI; Unit 01,03,04,06; Milsim48h 2012; Blackops I,II,III; Igła I,II; KASKADA; ZAPAD; GreenCoat II; AEGIS 2015,2017,SpecOps; MA2017

Obrazek
Avatar użytkownika
kufel_wro
Administrator
 
Posty: 2901
Dołączył(a): 2009-06-28, 22:03
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez kufel_wro » 2011-11-08, 19:32

- współorganizatorem jest Klub Ligi Obrony Kraju, a więc "bratnia" organizacja,
- limitowana amunicja,
- wymagana stylizacja,
- dopuszczone użycie własnych pojazdów,
- markery PB jako RPG...

mam już propozycję od znajomych aby jechać w ekipie amerykańskiej.
stylizację już mam ;)

jeśli inni LOKowcy będą chcieli jechać to mogę pozałatwiać dla Was ciuchy amerykańskie.

CO WY NA TO ??
Saltus VIII,XI; Unit 01,03,04,06; Milsim48h 2012; Blackops I,II,III; Igła I,II; KASKADA; ZAPAD; GreenCoat II; AEGIS 2015,2017,SpecOps; MA2017

Obrazek
Avatar użytkownika
kufel_wro
Administrator
 
Posty: 2901
Dołączył(a): 2009-06-28, 22:03
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez omnipotentus » 2011-11-08, 20:02

Ja moge robic za RPG :-P
Ostatnio edytowano 1970-01-01, 01:00 przez omnipotentus, łącznie edytowano 2 razy
omnipotentus
Administrator
 
Posty: 538
Dołączył(a): 2008-03-14, 22:08
Lokalizacja: k/Tychy

Postprzez Feldgrau » 2011-11-08, 21:21

ja pracuje na popołudnie
" Zabij ich wszystkich a Bóg weźmie do siebie niewinnych "
Avatar użytkownika
Feldgrau
moderator
 
Posty: 6610
Dołączył(a): 2009-10-29, 20:23
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez kufel_wro » 2011-11-12, 21:13

HORT napisał(a):Witam!!!
pare odpowiedzi:
1. godz. 07:00 zbiórka na parkingu w/w współrzędnych
2. dopuszczamy pirotechnikę TYLKO okazaną i dopuszczoną w trakcie odprawy, jeżeli ktoś w trakcie gry uzna że osoba używa innej pirotechniki niż ta która była na odprawie należy zgłosić to w organizatorowi i takiemu panu mówimy- PASZOł WON
3. Marker Painball postaramy sie zorganizować we własnym zakresie, zwłaszcza będzie on potrzebny stronie Talibów
4. Prowadzenie ognia w pobliżu samochodów jest jak najbardziej dopuszczone. Liczymy sie z możliwościami trafienia w pojazd, lecz nie będą to takie fury za 100 000zł więc spokojnie. Oczywiście pamiętać należy że NIE strzelamy z wnętrza samochodu!!! lecz po zatrzymaniu pojazdu soby jeżeli są żywe mogą prowadzić ogień dopiero po wyjściu z pojazdu, jeżeli zatrzymanie pojazdu nastąpiło w wyniku ataku RPG, lub MIna w tym wypadku cała załoga jest rana wychodzi z pojazdu kładzie sie na ziemi w pobliżu pojazdu oznaczając białym kolorem.
5. MAM PROśBÊ PONIEWAż PRZEGAPILIśMY WAżNY PUNKT PROSZE OD RAZU PRZY ZGłOSZENIACH PODAWAÆ STRONÊ KONFLIKTU
Saltus VIII,XI; Unit 01,03,04,06; Milsim48h 2012; Blackops I,II,III; Igła I,II; KASKADA; ZAPAD; GreenCoat II; AEGIS 2015,2017,SpecOps; MA2017

Obrazek
Avatar użytkownika
kufel_wro
Administrator
 
Posty: 2901
Dołączył(a): 2009-06-28, 22:03
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez kufel_wro » 2011-11-12, 21:17

HORT napisał(a):Na prośbę szanownych kolegów opis działań pt. "RESTREPO"


1. WIOSKA CYWILI:
Obszar gry oznaczony na mapie kolorem zielonym, w którym żyje ludność cywilna. Wioska Cywili zarządzana jest przez Radę Starszych która decyduje w ważnych sprawach życia ludności cywilnej oraz ich poparcia dla danej frakcji. Wioska Cywili jest obszarem neutralnym więc Talibowie gdy przebywają na jej obszarze nie mogą posiadać broni w widocznym miejscu, lub ją zdeponować w umówionym miejscu przed wioską. żołnierze wojsk koalicji mogą poruszać się uzbrojeni po całej wiosce.
2. WOJSKA KOALICJI(Amerykanie):
żołnierzem jest umundurowany uczestnik wyznaczony do udziału w rozgrywce po stronie wojsk sił koalicji.
żołnierz wojsk koalicji ma prawo:
a) strzelać w odpowiedzi na bezpośrednie zagrożenie, do celów uzbrojonych. Decyzję o podjęciu walki podejmuje indywidualnie lub wskazany dowódca danej drużyny.
b) przeszukania odzieży i podręcznych przedmiotów, zabudowań w wiosce na wyraÂźne wezwanie. Cywile w tym zakresie poddają się tej czynności, jeżeli cywil odmawia należy traktować cywila jako Taliba.
c) Jeżeli w trakcie przeszukania istnieje uzasadnione podejrzenie że „CYWIL” jest „TALIBEM” lub współpracuje z daną stroną żołnierz ma prawo wyprowadzić taką osobę do najbliższego Punktu Kontrolnego i po przybyciu osoba doprowadzona jest uważana za martwego udaje się do swojego respawna.
.
żołnierz wojsk koalicji ma obowiązek:
a) Szczególną troskę przywiązać do ratowania z pola walki osób rannych
b) Pełnić wyznaczone funkcje przydzielone mu przez dowódcę
c) Przeszukać osoby ranne dot. Cywili i Talibów,
3. TALIBOWIE:
Talibem jest uzbrojony, stylizowany uczestnik wyznaczony do udziału w rozgrywce.
Talib ma prawo:
a) nieuzbrojony wejść do wioski cywili i tam przebywać
b) ratować cywili przed żołnierzami wojsk koalicji
c) przemieszczać się po całym terenie rozgrywki oprócz respawna wojsk koalicji
Talib ma obowiązek:
a) nie zatrzymywać „pojazdu sanitarki” jeżeli w pojeÂździe znajdują się osoby ranne
b) nie strzelać z replik ASG do pojazdu będącego w ruchu( strzelamy tylko do załogi)
c) przed zdetonowaniem siebie samego krzyknąć „Alach ag bar” i osoba którą w tym czasie dotknął i również on sam- są martwi.
4. PUNKT KONTROLNY 1 i 2
Punkty kontrolne są to miejsca zajmowane przez obsadę co najmniej 3 żołnierzy i są to tereny kontrolowane przez wojska koalicji
Zadania na punktach kontrolnych:
a) czujnie strzec zdecydowanie bronić danego punktu
b) każdorazowo dokonywać kontroli osób poruszających się w strefie kontaktu wzrokowego
c) eliminacja Talibów
d) prowadzenie korespondencji radiowej z dowódcą
5. KONWOJE;
Zmotoryzowane lub piesze przemieszczanie się grup żołnierzy z Bazy Głównej do punktów kontrolnych 1 i 2 w celu przekazania informacji, i zaopatrzenia.
Zadania konwoju:
a) dowieÂźć zaopatrzenie lub żołnierzy na dany punkt kontrolny
b) zabezpieczanie zespołu medycznego w trakcie ewakuacji rannych
c) prowadzenie korespondencji z Bazą Główną
d) kontrola głównej drogi komunikacyjnej pomiędzy punktami kontrolnymi.
6. SZPITAL:
Wyznaczone miejsce w Bazie Głównej dowiezienia osób rannych, gdzie po przybyciu na miejsce zostają wyleczeni i wracają do dalszej rozgrywki.
7. MAGAZYN AMUNICJI:
Wyznaczone miejsce w Bazie Głównej doładowania amunicji na podstawie okazanego talonu amunicyjnego.
8. POLE MINOWE
Miejsce które jest wyłączone z rozgrywki. Wejście na pole minowe powoduje natychmiastową śmierć każdego uczestnika rozgrywki.
9. POSTERUNEK RESTREPO
Miejsce zbudowane przez żołnierzy wojsk koalicji w pobliżu wioski cywili po uzyskaniu aprobaty Rady Starszych wioski. Budowa posterunku gwarantuje przewagę ogniową nad terenem walk, oraz kontakt wzrokowy z punktami kontrolnymi nr 1 i 2. Asortyment potrzebny do zbudowania posterunku znajduje się w wiosce cywili.
10. RESPAWN ZOłNIERZY WOJSK KOALICJI:
Miejsce wyznaczone podczas odprawy, po przybyciu do tego miejsca żołnierz odczekuje czas 10 minut, następnie kieruje się do Bazy Głównej trasą określoną na mapie. Obowiązuje całkowity zakaz:
a) używania replik,
b) doładowywania się
c) ściągania ochrony oczu
d) Używania środków łączności
e) Maskowania lub ukrywania koloru czerwonego oznaczającego śmierć
11. LąDOWISKO HELIKOPTERA
Miejsce kontrolowane przez żołnierzy wojsk koalicji, mogące służyć jako baza przejściowa do której można przenieść magazyn amunicji, lub szpital. W tym celu przeniesienie zabudowań leży w interesie żołnierzy wojsk koalicji.
12. TłUMACZ
żołnierz sił koalicji oznaczony taśmą koloru zielonego, uzbrojony uczestnik rozgrywki, wyznaczony przez dowódcę do pełnienia tej roli. Tłumacz potrzebny jest aby patrol żołnierzy wchodzący do wioski mógł porozumieć się z jej mieszkańcami.
Brak tłumacza w wiosce podczas pobytu w niej żołnierzy wojsk koalicji powoduje iż wszelkie negocjacje, rozmowy, ustalenia, prośby są uważane jako nieważne, ponadto spada w ten sposób poparcie wśród ludności cywilnej dla wojsk koalicji.
13. RANNY:
Każdy uczestnik rozgrywki który otrzyma postrzał z repliki ASG w dowolną część ciała.
Obowiązki rannego:
a) krzyknąć „RANNY” i położyć się na ziemi
b) oznaczyć się białym kolorem w sposób widoczny i domyślny dla pozostałych
c) zabezpieczyć selektor ognia w replice „SAFE”
d) odmierzyć czas 5 minut od postrzału (zegarek, minutnik)
14. MEDYK:
uzbrojony uczestnik rozgrywki żołnierz lub Talib wyznaczony do pełnienia funkcji medyka oznaczony stosownym emblematem,
Obowiązki Medyka:
a) Udzielić pomocy rannemu
b) Spowodować transport rannego z miejsca zranienia do szpitala
Prawa Medyka:
a) Medyk decyduje o kolejności udzielania pomocy w przypadku większej ilości rannych
b) Dobranie wg własnego uznania składu osobowego pojazdu-sanitarki
15. MARTWY:
Uczestnik rozgrywki który został ranny któremu upłynął czas 5minut od zranienia, lub osoba która zdetonowała się wypowiadając słowa „ALLACH AG BAR” jeżeli w tym czasie ma kontakt fizyczny poprzez dotknięcie z innymi osobami to one również są martwe.
Obowiązki martwego:
a)zakaz używania replik, replika przez plecy
b)zakaz doładowywania się
c)zakaz ściągania ochrony oczu
d)zakaz używania środków łączności
e)zakaz maskowania lub ukrywania koloru czerwonego oznaczającego śmierć
f)odczekanie 10minut na respawnie. Czas liczy się od przybycia na respa.
Zadania dla stron:

Ludność cywilna buduje sobie wioskę we własnym zakresie i będą sobie w niej żyć, wypasać owieczki etc. i mają za zadanie uczestniczyć biernie w działaniach czyli zgodnie z postanowieniami konwencji "Do cywili nieuzbrojonych się nie strzela" więc wojska koalicji będą mieli za zadanie w trakcie imprezy zbudowanie posterunku na terytorium należącym do cywili(w sąsiedztwie ich wioski), lecz muszą wynegocjować warunki na udostępnienie im terenu wśród rady starszych wioski. Mogą to zrobić gdy będą współpracować z cywilami np. jeżeli cywil zachoruje, lub będzie rany to patrol medyczny wojsk sił koalicji zabiera cywila do Szpitala do Bazy Głównej i tam cywila wyleczy i przywiezie z powrotem do wioski, lub jeżeli żołnierze nie będą robić problemów cywilom do gdy będą chcieli przemieszczać się po rejonie gry. W ten sposób wzrasta poparcie dla wojsk koalicji i im żołnierze będą działać "normalnie" wobec cywili to ci będą przechodzić na ich stronę np. podawać informacje o pozycji Talibów w terenie, a jeżeli poparcie będzie całkowite wtedy Rada Starszych zgodzi się na zbudowanie w sąsiedztwie wioski posterunku Restrepo, i wyda żołnierzom odpowiedni do tego sprzęt, który będzie oznaczał zbudowanie posterunku.
Natomiast jeżeli żołnierze sił koalicji będą mieli „gdzieś” cywili i będą do nich strzelać i poniewierać to wtedy cywile przechodzą na stronę talibów i żołnierze sił koalicji mają w ten sposób więcej wrogów. Talibowie są ubrani podobnie jak cywile więc trudno będzie ich rozpoznać w tłumie(przynajmniej w teorii), Talibowie mogą wchodzić do wioski i też negocjować poparcie wśród cywili, w ten sposób cywile również mogą przejść na stronę talibów i podawać namiary na ruchy wojsk nieprzyjaciela w terenie, ponadto mogą będą mogli dokonywać zamachów na żołnierzy wojsk koalicji. Cywile mogą poruszać się dowolnie po terenie wioski, natomiast poza wioską muszą okazać przepustkę na której będzie napisane „CYWIL” również w tym zakresie na dalsze przemieszczanie się muszą uzyskać zgodę żołnierza. Na wezwanie żołnierza można dokonać przeszukania cywila z jego podręcznych przedmiotów, cywile w tym zakresie wykonują polecenia żołnierzy. Cywil który posiada przy sobie replikę broń palnej, jest uważany jako Talib.
Dlatego tak ważne jest uzyskanie poparcia Rady Starszych w wiosce cywili dla danej strony konfliktu „ tzw. Walka o serca i umysły”
Wiem że sporo tego ale większość tematów oparta jest o ludzką dedukcję, podałem je formalnie. Proszę o wyrozumialość.
Saltus VIII,XI; Unit 01,03,04,06; Milsim48h 2012; Blackops I,II,III; Igła I,II; KASKADA; ZAPAD; GreenCoat II; AEGIS 2015,2017,SpecOps; MA2017

Obrazek
Avatar użytkownika
kufel_wro
Administrator
 
Posty: 2901
Dołączył(a): 2009-06-28, 22:03
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez kufel_wro » 2011-11-28, 10:32

Saltus VIII,XI; Unit 01,03,04,06; Milsim48h 2012; Blackops I,II,III; Igła I,II; KASKADA; ZAPAD; GreenCoat II; AEGIS 2015,2017,SpecOps; MA2017

Obrazek
Avatar użytkownika
kufel_wro
Administrator
 
Posty: 2901
Dołączył(a): 2009-06-28, 22:03
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Feldgrau » 2011-11-28, 10:47

Fajna relacja zdjęciowa , koledzy się przygotowali stylistycznie - szkoda tylko że autka były cywilne
" Zabij ich wszystkich a Bóg weźmie do siebie niewinnych "
Avatar użytkownika
Feldgrau
moderator
 
Posty: 6610
Dołączył(a): 2009-10-29, 20:23
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez kufel_wro » 2011-11-28, 22:12

Saltus VIII,XI; Unit 01,03,04,06; Milsim48h 2012; Blackops I,II,III; Igła I,II; KASKADA; ZAPAD; GreenCoat II; AEGIS 2015,2017,SpecOps; MA2017

Obrazek
Avatar użytkownika
kufel_wro
Administrator
 
Posty: 2901
Dołączył(a): 2009-06-28, 22:03
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez kufel_wro » 2011-12-05, 12:39

Saltus VIII,XI; Unit 01,03,04,06; Milsim48h 2012; Blackops I,II,III; Igła I,II; KASKADA; ZAPAD; GreenCoat II; AEGIS 2015,2017,SpecOps; MA2017

Obrazek
Avatar użytkownika
kufel_wro
Administrator
 
Posty: 2901
Dołączył(a): 2009-06-28, 22:03
Lokalizacja: Wrocław


Powrót do Scenariusze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości