w śród mchu i paproci
Napisane: 2011-06-14, 09:04
Proponuję grę popołudniowo- nocną :
Miejsce – Kobiór
Czas od godziny 16 tej do godzin porannych powiedzmy 7-8 rano zakończone gorącą kawą
Kiedy – w lipcu gdy będą chętni
Zasady :
Dwa teamy ( w zależności od ilości chętnych ) , jeden umundurowany we flectarn drugi w DPM ( lub inne oznakowanie stron jeśli zagrają z nami inni gracze ), zabieramy do lasu to co konieczne do gry i przetrwania oraz zbudowania bazy , pałatki , worki foliowe , woda , racje żywnościowe , jakaś mała kuchenka do podgrzania kawy , radyjka do łączności itp.
We własnym zakresie – hp , co2 , kule , światełka chemiczne lub latarki z czerwonym filtrem do oznaczenia KIA , ręczniczek lub kamizelka odblaskowa , opatrunek osobisty , gwizdek , woda , żarełko
Gra polega na likwidowaniu patroli przeciwnika oraz na dominacji nad „okopami” , strona która zajmie (podstępem , bojem ) okopy wywiesza swoją flagę i utrzymuje pozycje , paprotki oraz wszelkie zagłębienia terenu dają duże pole manewru .
Limity ammo to 50 kul w loaderze i 100 w facie – reszta ammo w bazie , kaem 200 i 100 facie , można zabierać ammo „trupowi” ale tylko do zasypania swojego loadera 50
Jeden kaem na oddział ( musi ważyć i wyglądać na kaem )
Jeden medyk na oddział , ma własne opatrunki oraz używa opatrunków osobistych gracza
System ran jak zwykle w naszych grach milsimowych – rana lekka ( kończyny ) nie opatrzona do 10 minut – KIA , Trafienie w głowe ( w hełm oszołomienie na 2 minuty ), korpus – KIA ( respawn w hq , czas kary 30 minut ) Ranny opatrzony przez medyka może „walczyć” dalej gdy dostanie dawkę morfiny ( napój energetyczny – każdy ma swój : ) )
Baza jest of game .
Gramy na trafienia , sprzęt i „broń” gra – trafienie w fat eliminuje go z tej rozgrywki do czasu naprawienia przez technika , trafienie w marker tak samo , w radio – brak łączności . Sprzęt można naprawić w hq lub na miejscu może to zrobić technik . ( wytrzeć szmatką : ) )
Jeden technik na oddział
Sugestie mile widziane .
Miejsce – Kobiór
Czas od godziny 16 tej do godzin porannych powiedzmy 7-8 rano zakończone gorącą kawą
Kiedy – w lipcu gdy będą chętni
Zasady :
Dwa teamy ( w zależności od ilości chętnych ) , jeden umundurowany we flectarn drugi w DPM ( lub inne oznakowanie stron jeśli zagrają z nami inni gracze ), zabieramy do lasu to co konieczne do gry i przetrwania oraz zbudowania bazy , pałatki , worki foliowe , woda , racje żywnościowe , jakaś mała kuchenka do podgrzania kawy , radyjka do łączności itp.
We własnym zakresie – hp , co2 , kule , światełka chemiczne lub latarki z czerwonym filtrem do oznaczenia KIA , ręczniczek lub kamizelka odblaskowa , opatrunek osobisty , gwizdek , woda , żarełko
Gra polega na likwidowaniu patroli przeciwnika oraz na dominacji nad „okopami” , strona która zajmie (podstępem , bojem ) okopy wywiesza swoją flagę i utrzymuje pozycje , paprotki oraz wszelkie zagłębienia terenu dają duże pole manewru .
Limity ammo to 50 kul w loaderze i 100 w facie – reszta ammo w bazie , kaem 200 i 100 facie , można zabierać ammo „trupowi” ale tylko do zasypania swojego loadera 50
Jeden kaem na oddział ( musi ważyć i wyglądać na kaem )
Jeden medyk na oddział , ma własne opatrunki oraz używa opatrunków osobistych gracza
System ran jak zwykle w naszych grach milsimowych – rana lekka ( kończyny ) nie opatrzona do 10 minut – KIA , Trafienie w głowe ( w hełm oszołomienie na 2 minuty ), korpus – KIA ( respawn w hq , czas kary 30 minut ) Ranny opatrzony przez medyka może „walczyć” dalej gdy dostanie dawkę morfiny ( napój energetyczny – każdy ma swój : ) )
Baza jest of game .
Gramy na trafienia , sprzęt i „broń” gra – trafienie w fat eliminuje go z tej rozgrywki do czasu naprawienia przez technika , trafienie w marker tak samo , w radio – brak łączności . Sprzęt można naprawić w hq lub na miejscu może to zrobić technik . ( wytrzeć szmatką : ) )
Jeden technik na oddział
Sugestie mile widziane .