http://paintball.info.pl/forum/viewtopi ... sc&start=0
Zapraszamy serdecznie na grę scenariuszową DZIEĂ NIEPODLEGłOśCI 2010 w dniu 13.11.2010 w Nadarzynie.
Miejsce – Baza wojskowa w Nadarzynie
Termin - 13.11.2010 (sobota)
Ilość uczestników: max 400
Organizator – SKILL EVENTS, www.skillevents.pl
Współorganizatorzy oraz twórcy scenariusza – Drużyna Templars
Scenariusze – opis, mapki oraz informacje o podziale stron zamieścimy wkrótce.
Koszt uczestnictwa:
- wpisowe – 45 zł (płatne do 05.11.2010); 65 zł płatne na miejscu
- wypożyczenie sprzętu - 30 zł, (max. 100 kompletów, marker Tippmann)
- wypożyczenie markera Etek, Ego 7 lub PMR - 30 zł + koszt baterii.
- wypożyczenie maski 10 zł, magazynka 5 zł, butli 20 oz 5 zł, munduru 10 zł
- CO 2 każdorazowe nabicie butli płatne 2 zł.
- możliwość wypożyczenia butli HP - 15 zł ( ilość ograniczona, prosimy rezerwować mailem)
Jeżeli do dnia 08.11.2010 nie będziemy mieli potwierdzonego udziału minimum 150 osób impreza może zostać odwołana.
Kulki
Na grze można będzie używać kulek wyłącznie zakupionych na grze (FPO).
Na miejscu będą dostępne kulki Box Series, Dark Sports Kulki w cenach promocyjnych.
Rodzaje dostępnych kulek podamy najpóÂźniej tydzień przed imprezą (w zależności od pogody).
W cenie wpisowego:
- organizacja imprezy, aranżacja i przygotowanie scenariuszy
- pojazd gąsiennicowy, pirotechnika
- sędziowanie
- ID dla każdego uczestnika
- gorące napoje
- ubezpieczenie NNW uczestników
- HP
Na miejscu ogródek cateringowy, grill.
Wszyscy gracze proszeni są o przestrzeganie następujących przepisów:
- zakaz strzelania (choćby bez kulek) poza miejscami do tego przeznaczonymi (pole gry i strefa chrono)
- bezwzględny obowiązek używania barrel bagów w strefie bezpiecznej (na miejscu będą dostępne dla osób które nie posiadają)
- przestrzegania zasady kulek organizatora (FPO)
- gry fair play
Każdy, kto zapłaci wpisowe zobowiązuje się do przestrzegania powyższych zasad. Bardzo prosimy o przemyślenie przed rejestracją warunków uczestnictwa, ponieważ osoby łamiące ustalone zasady będą usuwane z imprezy.
Harmonogram
07.00 Wejście na teren gry
09.30 Podział na drużyny i znakowanie
10.00 Rozegramy dwa scenariusze - pierwszy 2 godzinny, drugi 2,5 godzinny
10.30 - 12.30 Scenariusz nr 1
12.30- 13.30 Przerwa
13.45 - 16.15 Scenariusz nr 2
Fotografowanie i filmowanie imprezy TYLKO za wcześniejszą zgodą organizatora. Zdjęć nie można wykorzystywać do celów komercyjnych, zarobkowych oraz reklamowych.