http://www.huzar.xorg.pl/
http://forum.wmasg.pl/topic/124725-doli ... p__1679021
"CENTURION" oraz "HUZAR" Klub Miejski LOK w Strzelcach Opolskich, zapraszają na:
"DOLINA KORENGAL 2"
„RESTREPO”
W 2007 roku najbardziej niebezpieczne miejsce na świecie
Dolina Korengal w Afganistanie
Informacje ogólne:
Data: 26.05.2012 start godz. 08:30
Miejsce: Strzelce Opolskie ul. M Prawego 52, byłe wyrobisko
Parking: N50o31’05,17” E18o19’08,20”
Wiek: indywidualnie 18+ , poniżej 18lat tylko i wyłącznie gdy osoba zgłosi się z opiekunem który będzie obecny osobiście podczas imprezy
Wpisowe: 7zł(płatne na miejscu w zamian uczestnik otrzymuje talon na amunicję)
Zgłoszenia:
-do 25.05.2012 do godziny 20.00
-wyłącznie na PW
-ekipy zgłaszające się razem nie zostaną dzielone
- w zgłoszeniu podać należy:
1.ksywę, 2.rodzaj i moc repliki 3., preferowaną stronę konfliktu
Siły Amerykańskie (Koalicja):
A)Wymagane wyznaczenie medyków
B) wymagany sprzęt PMR, minimum 1 PMR na 1 pluton
C) pirotechnika dozwolona z rozsądkiem, dopuszczamy tylko sprzęt posiadający atest
D) osoby które będą używać pirotechniki muszą zgłosić ten fakt na odprawie
(Ostatnie dwa punkty dotyczą również Talibów.).
Umundurowanie :
Obowiązuje stylizacja nie będzie taśm
TALIBOWIE:
A) obowiązuje stylizacja
B) zadania przekazane zostaną na odprawie
Limity i ograniczenia:
Marker PainBall( jako RPG do zatrzymywania pojazdów) 1szt. tylko do zwalczania pojazdów
Limit fps: w terenie otwartym do 500 fps dla broni szturmowej;
600 fps w terenie otwartym do dla broni snajperskiej (wyłącznie repliki karabinów snajperskich, wyłącznie singiel fire);
Limit amunicji:
Każdy uczestnik gry jednorazowo może posiadać amunicję w następującej ilości w zależności od używanych magazynków:
1 magazynek hi cap lub
3 magazynki mid cap lub
6 magazynków low cap
1 box 1500 kulek do km
Dla posiadaczy magazynków Real cap limitu nie ma (można posiadać dowolną ilość). Podobnie w przypadku pistoletów można posiadać dowolna liczbę magazynków. Amunicję można doładować tylko w magazynie amunicji. Zakazane jest uzupełnianie amunicji na respawnie oraz przez trupy.
Zadania:
Istotą gry jest wykonywanie przez strony konfliktu zadań określonych scenariuszem. Scenariusz nie będzie opublikowany w celu podniesienia atrakcyjności rozgrywki. Zadania będą otrzymywać dowódcy stron sukcesywnie w ilości i czasie zależnym od dynamiki rozgrywki. Krótko mówiąc wszystko zależy od osób biorących udział w zabawie. Dowódcy stron proszeni są zgłaszać się wcześniej przy zgłoszeniach, lub wyznaczeni zostaną na odprawie.
Ranny:
oznacza się białą szmatą lub taśmą , w widocznym miejscu i kładzie się na ziemi czeka 5min na medyka i nie może prowadzić ognia (przełącznik rodzaju ognia „safe”). W trakcie 5 minut jeżeli medyk dotknie rannego w/w czas przestaje obowiązywać , wtedy rannego trzeba ewakuować w minimum 2 osoby do szpitala gdzie się uzdrawia i z Bazy Głównej wraca do gry.
MARTWY:
Jeżeli po upływie 5min od trafienia medyk nie udzieli rannemu pomocy, ranny staje się martwy oznacza się czerwonym kolorem, replikę przewiesza przez plecy i przy zachowaniu ciszy, nie przeszkadzając pozostałym uczestnikom rozgrywki oddala się do respa, podanego na odprawie. Po zameldowaniu się na respie martwy udaje się do Bazy Głównej i dopiero wraca do gry.
Medyk :
leczy po przez dotknięcie osoby rannej i w jego obowiązku jest ewakuować rannego z pola walki do szpitala. Ewakuacje trzeba przeprowadzić w 2 osoby . czas na dotarcie do rannego 5minut , jeżeli medyk nie dotrze w ciągu minut to ranny wyciąga czerwoną szmatę i jest uważany za martwego- udaje się do respa. Medyk nie może leczyć się sam.
Szpital : znajduje się w Bazie Głównej, rannego dostarcza się do Szpitala wtedy ranny wpisuje na tablicy swoją ksywę i godzinę przybycia, następnie melduje się u dowódcy i wraca do gry.
Magazyn amunicji :
znajduje się w bazie głównej jest wydawana za pomocą talonu który każdy dostanie na początku rozgrywki w zamian za wpisowe ,możliwość doładowania jest ograniczona tylko do 3 doładowań. W tym celu kulki należy po odprawie zdeponować w Bazie Głównej podpisane ksywą na opakowaniu markerem
FOTOGRAF
Dopuszcza się wykonywanie zdjęć tylko i wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu z organizatorem w tym celu wymagana jest ochrona oczu i posiadanie kamizelki ochronnej w kolorze żółtym.
REPORTER WOJENNY
Osoba wyrażająca akces udziału w rozgrywce, powinna zaopatrzyć się w emblemat z logo „PRESS” umieszczony w sposób widoczny z przodu i tyłu sylwetki, ochronniki oczu oraz wymagana jest stylizacja odpowiednia na reportera (szczegóły można znaleÂźć na youtube). Reporter jest nieuzbrojony, w trakcie rozgrywki w przypadku zranienia obowiązuje wobec niego podany algorytm czynności ratowniczych taki jak dla sił koalicji.
POJAZDY
Organizator postara się w miarę możliwości zorganizować pojazdy dla sił koalicji służące do przemieszczania się-konwoju po terenie rozgrywki. Pojazdy będą udostępniane osobom po stronie koalicji po wcześniejszym okazaniu przez osobę prawa jazdy. Dopuszczalne jest używanie własnych pojazdów (wcześniej należy ten fakt zgłosić u organizatora)
Za pojazd unieruchomiony uznaje się samochód trafiony za pomocą markera painball (używany jako RPGPPanc), wtedy cała załoga pojazdu jest ranna opuszcza pojazd i kładzie się na ziemi oznaczając białym kolorem
Za pojazd unieruchomiony uznaje się również sytuację gdy w odległości mniejszej niż 5metrów wybuchnie obok pojazdu mina pozoracyjna, zawierająca gips, wtedy cała załoga pojazdu jest ranna opuszcza pojazd i kładzie się na ziemi oznaczając białym kolorem
Do pojazdów w trakcie jazdy obowiązuje zakaz strzelania z replik z wyjątkiem markera painball. Po zatrzymaniu pojazdu załoga musi opuścić pojazd, niedopuszczalne jest prowadzenie ognia z wnętrza pojazdu.
Pojazdem specjalnym do przewożenia rannych będzie samochód wyposażony w stosowne oznakowanie, po załadunku rannego niedopuszczalne jest strzelanie do w/w pojazdu. Mile widziany jest sprzęt PMR do w/w pojazdu w celu komunikacji z medykami będącymi w terenie.
Postanowienia końcowe
W czasie trwania gry obowiązują zasady fair play, a w szczególności Prawo ASG
i powyższy regulamin gry. Cel jaki przyświeca organizatorom to przede wszystkim zapewnienie uczestnikom komfortu zabawy i satysfakcjonującej rozgrywki. Uczestnicy, którzy nie będą stosowali się do powyższych ustaleń zostaną usunięci z gry w trybie natychmiastowym, a w szczególności w sytuacjach:
- używania środków pirotechnicznych (petard, dymów) innych niż dopuszczone w trakcie odprawy
- przebywania pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających;
- przebywania bez gogli lub okularów ochronnych;
- nieuznawania trafień;
- braku lub nieużywania białej i czerwonej szmaty w przypadku trafienia;
- prowadzenia ognia przez rannego w czasie opatrywania;
- ładowania magazynków w miejscach innych niż magazyny;
- niestosowania się do poleceń organizatorów.
Niniejszy regulamin ma charakter informacyjny, organizator zastrzega sobie prawo do interpretowania postanowień regulaminu, jest on ostateczny.
Poglądowa Mapa Terenu
1. WIOSKA CYWILI:
Obszar gry oznaczony na mapie kolorem zielonym, w którym żyje ludność cywilna. Wioska Cywili zarządzana jest przez Radę Starszych która decyduje w ważnych sprawach życia ludności cywilnej oraz ich poparcia dla danej frakcji. Wioska Cywili jest obszarem neutralnym więc Talibowie gdy przebywają na jej obszarze nie mogą posiadać broni w widocznym miejscu, lub ją zdeponować w umówionym miejscu przed wioską. żołnierze wojsk koalicji mogą poruszać się uzbrojeni po całej wiosce.
2. WOJSKA KOALICJI(Amerykanie):
żołnierzem jest umundurowany uczestnik wyznaczony do udziału w rozgrywce po stronie wojsk sił koalicji.
żołnierz wojsk koalicji ma prawo:
a) strzelać w odpowiedzi na bezpośrednie zagrożenie, do celów uzbrojonych. Decyzję o podjęciu walki podejmuje indywidualnie lub wskazany dowódca danej drużyny.
b) przeszukania odzieży i podręcznych przedmiotów, zabudowań w wiosce na wyraÂźne wezwanie. Cywile w tym zakresie poddają się tej czynności, jeżeli cywil odmawia należy traktować cywila jako Taliba.
c) Jeżeli w trakcie przeszukania istnieje uzasadnione podejrzenie że „CYWIL” jest „TALIBEM” lub współpracuje z daną stroną żołnierz ma prawo wyprowadzić taką osobę do najbliższego Punktu Kontrolnego i po przybyciu osoba doprowadzona jest uważana za martwego udaje się do swojego respawna.
żołnierz wojsk koalicji ma obowiązek:
a) Szczególną troskę przywiązać do ratowania z pola walki osób rannych
b) Pełnić wyznaczone funkcje przydzielone mu przez dowódcę
c) Przeszukać osoby ranne dot. Cywili i Talibów,
3. TALIBOWIE:
Talibem jest uzbrojony, stylizowany uczestnik wyznaczony do udziału w rozgrywce.
Talib ma prawo:
a) nieuzbrojony wejść do wioski cywili i tam przebywać
b) ratować cywili przed żołnierzami wojsk koalicji
c) przemieszczać się po całym terenie rozgrywki oprócz respawna wojsk koalicji
Talib ma obowiązek:
a) nie zatrzymywać „pojazdu sanitarki” jeżeli w pojeÂździe znajdują się osoby ranne
b) nie strzelać z replik ASG do pojazdu będącego w ruchu( strzelamy tylko do załogi)
c) przed zdetonowaniem siebie samego krzyknąć „Alach ag bar” i osoba którą w tym czasie dotknął i również on sam- są martwi.
4. PUNKT KONTROLNY 1 i 2
Punkty kontrolne są to miejsca zajmowane przez obsadę co najmniej 3 żołnierzy i są to tereny kontrolowane przez wojska koalicji
Zadania na punktach kontrolnych:
a) czujnie strzec zdecydowanie bronić danego punktu
b) każdorazowo dokonywać kontroli osób poruszających się w strefie kontaktu wzrokowego
c) eliminacja Talibów
d) prowadzenie korespondencji radiowej z dowódcą
5. KONWOJE;
Zmotoryzowane lub piesze przemieszczanie się grup żołnierzy z Bazy Głównej do punktów kontrolnych 1 i 2 w celu przekazania informacji, i zaopatrzenia.
Zadania konwoju:
a) dowieÂźć zaopatrzenie lub żołnierzy na dany punkt kontrolny
b) zabezpieczanie zespołu medycznego w trakcie ewakuacji rannych
c) prowadzenie korespondencji z Bazą Główną
d) kontrola głównej drogi komunikacyjnej pomiędzy punktami kontrolnymi.
6. SZPITAL:
Wyznaczone miejsce w Bazie Głównej dowiezienia osób rannych, gdzie po przybyciu na miejsce zostają wyleczeni i wracają do dalszej rozgrywki.
7. MAGAZYN AMUNICJI:
Wyznaczone miejsce w Bazie Głównej doładowania amunicji na podstawie okazanego talonu amunicyjnego.
8. POLE MINOWE
Miejsce które jest wyłączone z rozgrywki. Wejście na pole minowe powoduje natychmiastową śmierć każdego uczestnika rozgrywki.
9. POSTERUNEK RESTREPO
Miejsce zbudowane przez żołnierzy wojsk koalicji w pobliżu wioski cywili po uzyskaniu aprobaty Rady Starszych wioski. Budowa posterunku gwarantuje przewagę ogniową nad terenem walk, oraz kontakt wzrokowy z punktami kontrolnymi nr 1 i 2. Asortyment potrzebny do zbudowania posterunku znajduje się w wiosce cywili.
10. RESPAWN ZOłNIERZY WOJSK KOALICJI:
Miejsce wyznaczone podczas odprawy, po przybyciu do tego miejsca żołnierz odczekuje czas 10 minut, następnie kieruje się do Bazy Głównej trasą określoną na mapie. Obowiązuje całkowity zakaz:
a) używania replik,
b) doładowywania się
c) ściągania ochrony oczu
d) Używania środków łączności
e) Maskowania lub ukrywania koloru czerwonego oznaczającego śmierć
11. LąDOWISKO