http://www.huzar.xorg.pl/
http://forum.wmasg.pl/index.php?/topic/ ... -restrepo/
"CENTURION" oraz "HUZAR" Klub Miejski LOK w Strzelcach Opolskich, zapraszają na:
"DOLINA KORENGAL
„RESTREPO”
W 2007 roku najbardziej niebezpieczne miejsce na świecie.
Dolina Korengal w Afganistanie.
Restrepo - Zwiastun [HD] Trailer (2010)
Informacje ogólne:
Data: 27.11.2011 start godz. 07:00
Miejsce: Strzelce Opolskie ul. M Prawego 52, byłe wyrobisko
Parking: N50o31’05,17” E18o19’08,20”
Wiek: indywidualnie 18+ , poniżej 18lat tylko i wyłącznie gdy osoba zgłosi się z opiekunem który będzie obecny osobiście podczas imprezy
Wpisowe: 5zł(płatne na miejscu w zamian uczestnik otrzymuje talon na amunicję)
Zgłoszenia:
-do 25.11.2011 do godziny 20.00
-wyłącznie na PW
-ekipy zgłaszające się razem nie zostaną dzielone
- w zgłoszeniu podać należy:
1.ksywę, 2.rodzaj i moc repliki 3., preferowaną stronę konfliktu
Siły Amerykańskie (Koalicja):
A)Wymagane wyznaczenie medyków
B) wymagany sprzęt PMR, minimum 1 PMR na 1 pluton
C) pirotechnika dozwolona z rozsądkiem, dopuszczamy tylko sprzęt posiadający atest
D) osoby które będą używać pirotechniki muszą zgłosić ten fakt na odprawie
(Ostatnie dwa punkty dotyczą również Talibów.).
Umundurowanie :
Obowiązuje stylizacja nie będzie taśm
TALIBOWIE:
A) obowiązuje stylizacja
B) zadania przekazane zostaną na odprawie
Limity i ograniczenia:
Marker PainBall( jako RPG do zatrzymywania pojazdów) 1szt. tylko do zwalczania pojazdów
Limit fps: w terenie otwartym do 500 fps dla broni szturmowej;
600 fps w terenie otwartym do dla broni snajperskiej (wyłącznie repliki karabinów snajperskich, wyłącznie singiel fire);
Limit amunicji:
Każdy uczestnik gry jednorazowo może posiadać amunicję w następującej ilości w zależności od używanych magazynków:
1 magazynek hi cap lub
3 magazynki mid cap lub
6 magazynków low cap
1 box 1500 kulek do km
Dla posiadaczy magazynków Real cap limitu nie ma (można posiadać dowolną ilość). Podobnie w przypadku pistoletów można posiadać dowolna liczbę magazynków. Amunicję można doładować tylko w magazynie amunicji. Zakazane jest uzupełnianie amunicji na respawnie oraz przez trupy.
Zadania:
Istotą gry jest wykonywanie przez strony konfliktu zadań określonych scenariuszem. Scenariusz nie będzie opublikowany w celu podniesienia atrakcyjności rozgrywki. Zadania będą otrzymywać dowódcy stron sukcesywnie w ilości i czasie zależnym od dynamiki rozgrywki. Krótko mówiąc wszystko zależy od osób biorących udział w zabawie. Dowódcy stron proszeni są zgłaszać się wcześniej przy zgłoszeniach, lub wyznaczeni zostaną na odprawie.
Ranny:
oznacza się białą szmatą lub taśmą , w widocznym miejscu i kładzie się na ziemi czeka 5min na medyka i nie może prowadzić ognia (przełącznik rodzaju ognia „safe”). W trakcie 5 minut jeżeli medyk dotknie rannego w/w czas przestaje obowiązywać , wtedy rannego trzeba ewakuować w minimum 2 osoby do szpitala gdzie się uzdrawia i z Bazy Głównej wraca do gry.
MARTWY:
Jeżeli po upływie 5min od trafienia medyk nie udzieli rannemu pomocy, ranny staje się martwy oznacza się czerwonym kolorem, replikę przewiesza przez plecy i przy zachowaniu ciszy, nie przeszkadzając pozostałym uczestnikom rozgrywki oddala się do respa, podanego na odprawie. Po zameldowaniu się na respie martwy udaje się do Bazy Głównej i dopiero wraca do gry.
Medyk :
leczy po przez dotknięcie osoby rannej i w jego obowiązku jest ewakuować rannego z pola walki do szpitala. Ewakuacje trzeba przeprowadzić w 2 osoby . czas na dotarcie do rannego 5minut , jeżeli medyk nie dotrze w ciągu minut to ranny wyciąga czerwoną szmatę i jest uważany za martwego- udaje się do respa. Medyk nie może leczyć się sam.
Szpital : znajduje się w Bazie Głównej, rannego dostarcza się do Szpitala wtedy ranny wpisuje na tablicy swoją ksywę i godzinę przybycia, następnie melduje się u dowódcy i wraca do gry.
Magazyn amunicji :
znajduje się w bazie głównej jest wydawana za pomocą talonu który każdy dostanie na początku rozgrywki w zamian za wpisowe ,możliwość doładowania jest ograniczona tylko do 3 doładowań. W tym celu kulki należy po odprawie zdeponować w Bazie Głównej podpisane ksywą na opakowaniu markerem
FOTOGRAF:
Dopuszcza się wykonywanie zdjęć tylko i wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu z organizatorem w tym celu wymagana jest ochrona oczu i posiadanie kamizelki ochronnej w kolorze żółtym.
REPORTER WOJENNY
Osoba wyrażająca akces udziału w rozgrywce, powinna zaopatrzyć się w emblemat z logo „PRESS” umieszczony w sposób widoczny z przodu i tyłu sylwetki, ochronniki oczu oraz wymagana jest stylizacja odpowiednia na reportera (szczegóły można znaleÂźć na youtube). Reporter jest nieuzbrojony, w trakcie rozgrywki w przypadku zranienia obowiązuje wobec niego podany algorytm czynności ratowniczych taki jak dla sił koalicji.
POJAZDY
Organizator postara się w miarę możliwości zorganizować pojazdy dla sił koalicji służące do przemieszczania się-konwoju po terenie rozgrywki. Pojazdy będą udostępniane osobom po stronie koalicji po wcześniejszym okazaniu przez osobę prawa jazdy. Dopuszczalne jest używanie własnych pojazdów (wcześniej należy ten fakt zgłosić u organizatora)
Za pojazd unieruchomiony uznaje się samochód trafiony za pomocą markera painball (używany jako RPGPPanc), wtedy cała załoga pojazdu jest ranna opuszcza pojazd i kładzie się na ziemi oznaczając białym kolorem
Za pojazd unieruchomiony uznaje się również sytuację gdy w odległości mniejszej niż 5metrów wybuchnie obok pojazdu mina pozoracyjna, zawierająca gips, wtedy cała załoga pojazdu jest ranna opuszcza pojazd i kładzie się na ziemi oznaczając białym kolorem
Do pojazdów w trakcie jazdy obowiązuje zakaz strzelania z replik z wyjątkiem markera painball. Po zatrzymaniu pojazdu załoga musi opuścić pojazd, niedopuszczalne jest prowadzenie ognia z wnętrza pojazdu.
Pojazdem specjalnym do przewożenia rannych będzie samochód wyposażony w stosowne oznakowanie, po załadunku rannego niedopuszczalne jest strzelanie do w/w pojazdu. Mile widziany jest sprzęt PMR do w/w pojazdu w celu komunikacji z medykami będącymi w terenie.
Postanowienia końcowe.
W czasie trwania gry obowiązują zasady fair play, a w szczególności Prawo ASG
i powyższy regulamin gry. Cel jaki przyświeca organizatorom to przede wszystkim zapewnienie uczestnikom komfortu zabawy i satysfakcjonującej rozgrywki. Uczestnicy, którzy nie będą stosowali się do powyższych ustaleń zostaną usunięci z gry w trybie natychmiastowym, a w szczególności w sytuacjach:
- używania środków pirotechnicznych (petard, dymów) innych niż dopuszczone w trakcie odprawy
- przebywania pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających;
- przebywania bez gogli lub okularów ochronnych;
- nieuznawania trafień;
- braku lub nieużywania białej i czerwonej szmaty w przypadku trafienia;
- prowadzenia ognia przez rannego w czasie opatrywania;
- ładowania magazynków w miejscach innych niż magazyny;
- niestosowania się do poleceń organizatorów.
Niniejszy regulamin ma charakter informacyjny, organizator zastrzega sobie prawo do interpretowania postanowień regulaminu, jest on ostateczny.
Doszła nowa fabuła gry, w rozgrywce wezmą udział osoby odgrywające ludność cywilną , będą przebywały na terenie gry w zbudowanej przez siebie wiosce , są to osoby nie uzbrojone , Amerykanie muszą pozyskać względy ludności cywilnej starszych wioski , aby zbudować posterunek oraz ich chronić , Talibowie mogą przebywać na terenie wioski nike mogą być uzbrojeni , jedna i druga strona konkuruje o względy starszych , w zależności od sytuacji militarnej wywołanej działaniami jednej i drugiej ze stron będzie zależało poparcie przez starszych wioski dla danej frakcji, ludność cywilna podlega takim samym zasadą jak każdy inny uczestnik , dotyczy to osób rannych. Będzie miała przydzielone inne własne zadania."