2011.07.15-17 Bory Tucholskie - MilSim 48h (ASG)

Strzelanie, ale już z fabułą ;)

2011.07.15-17 Bory Tucholskie - MilSim 48h (ASG)

Postprzez kufel_wro » 2011-03-05, 00:06

www

forum

paintwars

"MilSim 48h" 2011

V Edycja

Niezwykle nam przyjemnie zaprosić Was na piątą już edycję MilSim 48h!
Tradycyjnie już, gra będzie rozegrana na terenie Borów Tucholskich w obszarze o przybliżonej powierzchni 100km2. Będzie trwać 48h i będzie symulacją działań jednostek regularnej armii dwóch państw, będących w stanie konfliktu zbrojnego!
W grze udział wezmą dwie strony, które stacjonować będą w stałych bazach i z nich będą realizować swoje zadania, w oparciu o rozkazy w systemie TLP.

TERMIN: 15-17 lipca 2011

Start: 1200 15JUL2011
Koniec: 1200 17JUL2011 (po grze odprawa i omówienie dla chętnych)

Strony Gry:
- KYPROZJA - dowódcą tej strony jest TATO (BLACKWATER)
- RADESTAN - dowódcą tej strony jest DZIUS (SFORA)

Dowódcy otrzymają od Orga (drogą elektroniczną), rozkazy w standardzie TLP (WARNO, OPORD itd…), mapy oraz wszelkie niezbędne materiały. Podczas gry, sztaby stron będą w stałym kontakcie z TOC, które koordynuje Organizator!

Zasady:
W grze będzie obowiązywał system trafień MCS (NO RESPAWN) (Jeszcze przed grą, nastąpi niewielka aktualizacja zasad MCS)
WYJąTKIEM będzie możliwość ponownego wejścia do gry osób z RC, WZW oraz KIA, po rozpoczęciu kolejnej "fazy" Milsima! Gra będzie składała się z trzech faz, których rozpoczęcie będzie sygnalizowane przez TOC. Osoby powracające do gry, będą wchodzić do gry jako "posiłki" z lokalizacji wskazanej przez TOC.

łączność:
Tylko za pomocą radia. Zakaz używania GSM In-Game. łączność TOC-SZTABY oraz SZTABY-ODZIAłY w terenie, będzie realizowana za pomocą radiostacji RF-10 lub podobnych! Pozostałe łączności (na poziomie drużyny, ekipy i inne), mogą być realizowane indywidualnymi radiostacjami typu PMR lub podobnymi. Przypominam - w czasie gry obowiązuje zakaz używania GSM. Wyjątek stanowią alarmowe sytuacje Off-Game!
Tuż po rozpoczęciu gry (lub przed jeśli się uda), koordynator ze strony Organizatora, przeprowadzi szkolenie dla RTO!

Koordynatorzy:
Wzorem poprzedniego milsima, w bazach obu stron będą przebywać koordynatorzy ze strony organizatora. Ich rolą będzie rozwiązywanie na bieżąco sytuacji kryzysowych i doradzanie sztabom!

Zgłoszenia:
Zgłoszenia EKIP (min 4 osoby), proszę kierować na admin[malpa]milsim.pl do 15 czerwca 2011 Ze względu na specyfikę symulacji typu milsim, ekipy które nie brały nigdy udziału w grach organizowanych przez nas, prosimy o wcześniejszy kontakt celem weryfikacji.
Ekipy zainteresowane grą po konkretnej stronie, mogą kontaktować się bezpośrednio z dowódcami, jednak każdy uczestnik MilSim 48h, musi INDYWIDUALNIE wypełnić FORMULARZ ZGłOSZENIOWY
Ilość miejsc jest ograniczona. Każdy z dowódców otrzyma indywidualną maksymalną liczbę miejsc, którą jest w zasadzie nieprzekraczalna!

Wpisowe:
Wpisowe wynosi 60 PLN. Dane do przelewu otrzymacie w mailu zwrotnym po wypełnieniu formularza!
Przy wpłatach zbiorowych w tytule przelewu prosimy podawać ksywy a najlepiej nazwiska!!!

Organizatorzy:
Organizatorem gry jest ekipa Shannon Securities Inc.
Wszyscy członkowie ekipy są zaangażowani w organizację i nie biorą udziału jako gracze!
Szef Gry: FALA
Kontakt do ORGA/TOC: 692728991
Ostatnio edytowano 1970-01-01, 01:00 przez kufel_wro, łącznie edytowano 3 razy
Saltus VIII,XI; Unit 01,03,04,06; Milsim48h 2012; Blackops I,II,III; Igła I,II; KASKADA; ZAPAD; GreenCoat II; AEGIS 2015,2017,SpecOps; MA2017

Obrazek
Avatar użytkownika
kufel_wro
Administrator
 
Posty: 2901
Dołączył(a): 2009-06-28, 22:03
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez kufel_wro » 2011-03-05, 00:07

Jadą:

1. Edi
2. kufel_wro
3.
Saltus VIII,XI; Unit 01,03,04,06; Milsim48h 2012; Blackops I,II,III; Igła I,II; KASKADA; ZAPAD; GreenCoat II; AEGIS 2015,2017,SpecOps; MA2017

Obrazek
Avatar użytkownika
kufel_wro
Administrator
 
Posty: 2901
Dołączył(a): 2009-06-28, 22:03
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Feldgrau » 2011-03-05, 05:23

Jadą:

1. Edi
2. kufel_wro
3. Feldgrau

jeśli to jest ta gra o której mi pisałeś kiedyś w mailu to zapomniałeś dodać że jest to ASG i napisać jakiej "broni" się używa - i napisz czy obowiązuje jakiś wzór umundurowaia
Avatar użytkownika
Feldgrau
moderator
 
Posty: 6610
Dołączył(a): 2009-10-29, 20:23
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez kufel_wro » 2011-03-05, 08:46

http://milsim.pl/viewtopic.php?f=80&t=407

Rys fabularny:
Od czasu ogłoszonej niespełna 20 lat temu deklaracji z Okty, rywalizujące od czasów rozpadu Związku Republik Ludowych sąsiednie państwa, Radestan i i Kyprozję, oddziela wąski pas lasów i gór, tworzący Autonomiczną Republikę Bihar. To górskie państewko jest stałym zarzewiem konfliktów w regionie, z uwagi na historyczne i etniczne związki z Radestanem. Jednakże w wyniku polityki „faktów dokonanych” tereny Bihar zostały włączone do Kyprozji w trakcie procesu formowania państw po rozpadzie mocarstwa. Rassija, prowadząc politykę ekwidystanty wobec nowopowstałych sąsiadów z jednej strony podsyca konflikt etniczny, z drugiej zaś wyraÂźnie faworyzuje Kyprozję, budując obóz poparcia wobec własnych roszczeń względem terenów radestańskich. W regionie utworzył się swoisty trójkąt napiętych relacji, gdzie konflikt toczy się mniej lub bardziej intensywnie na różnych plaszczynach: politycznej, ekonomicznej i etniczno-religijnej.

Po konflikcie radestańsko-rassijskim z 2009 roku Bihar jednostronnie ogłosił niepodległość. Została ona uznana jedynie przez kilka państw na świecie, w tym Radestan – w naturalny sposób dążący do osłabienia sąsiada, oraz co istotne - Stany Zjednoczone Hammeryki.
Dodatkowym problemem zapalnym są złoża kobaltu (leżące po obu stronach granicy z Radestanem), jedne z największych na świecie. Do roku 2009 roku złoża były eksploatowane przez spółki kyprozyjskie. Po ogłoszeniu secesji Biharu wydobycie zawieszono zaś zasoby i personel ewakuowano.
Po uspokojeniu sytuacji w regionie kyprozyjskie zainteresowanie w naturalny sposób powróciło do regionu Bihar. Na drodze stanęły jednak siły milicyjne zbuntowanej prowincji, wspierane półoficjalnie przez oddziały i sprzęt z Radestanu. Z uwagi na hammerykańskie zainteresowanie regionem, Rassija na której nadal ciąży odium agresora sprzed 2 lat, nie zdecydowała się na jawne wsparcie Kyprozji. Konflikt przyjął formę asymetrycznego, choć w świetle układów politycznych w regionie, przewaga zaczyna przychylać się na stronę rebeliantów wspieranych przez Radestan.

Scenariusz:
Z oczywistych względów, na dziś możemy zdradzić tylko zgrubny zarys scenariusza:
Siły kyprozyjskie popełniły błąd w ocenie swoich możliwości i w chwili obecnej grozi im sromotna porażka. Tzw "rebelianci" okazali się być dobrze wyszkolonymi oddziałami radestańskiej armii! Siły główne (poza terenem gry) zaczynają wycofywanie. Zadaniem sił Kyprozji na terenie gry jest skoordynowanie odwrotu z siłami głównymi poprzez obsadzenie określonych pozycji oraz wycofywanie się w sposób skoordynowany z siłami głównymi.
Nacierającym przeciwnikiem (na odcinku, gdzie dzieje się gra) jest wydzielona jednostka sił Radestanu, formalnie działająca jako grupa "ochotników" wspierających pobratymców zza granicy.
Terenem gry jest oczywiście Bihar, a dokładnie "Dolina Okty". Z tego wynika min fakt, że obie strony konfliktu nie są u siebie, a ich mandat na prowadzenie działań zbrojnych obowiązuje tylko na terenie doliny Okty!

Bazy:
Ze względów bezpieczeństwa oraz w obawie przed wywołaniem niepotrzebnych międzynarodowych reperkusji, sztaby generalne oby armii postanowiły, iż lokalizacja ich baz nie będzie wkraczać na teren Biharu. W przypadku terenu gry, granice Doliny Okty, stanowią jednocześnie granice Biharu, co pozwoliło na rozbicie tymczasowych baz tuż przy granicy terenu, na którym będzie rozgrywała się misja.
Powyższe fakty implikują kilka spraw:
- Bezpośredni atak na bazę przeciwnika jest niemożliwy, jednak dowództwo dopuszcza prowadzenie rozpoznania w celu zdobycia danych wywiadowczych
- Mimo iż bazy oficjalnie leżą poza granicą obszaru działań zbrojnych, ze względu na jego bezpośrednią bliskość, niezbędne jest zapewnienie odpowiedniej ochrony bazy!
- Konkretne lokalizacje baz wyznaczy Organizator po konsultacjach z Dowódcami stron.
Jeśli chodzi o wyposażenie baz w sprzęt obozowy i wszelkie inne niezbędne rzeczy. Postaramy się zapewnić wszystko co będzie Wam potrzebne, żeby jednak uniknąć niepotrzebnej logistyki, poprosimy dowódców i ich sztaby o sporządzenie odpowiedniego zapotrzebowania.

Parkingi:
Parkingi off-game na samochody, będą wyznaczone przez Organizatora. Każda strona otrzyma osobny parking. Podczas gry nie wolno korzystać z wyposażenia w zaparkowanych samochodach. Powrót na parking jest jednoznaczny z KIA.

Pojazdy:
Organizator dopuszcza użycie przez graczy, maksymalnie 2-3 pojazdów (w trakcie ustaleń) o ładowności nie przekraczającej 7-9 osób/pojazd. Każdy pojazd, który weÂźmie udział w grze musi być (bezwarunkowo) zaakceptowany przez Organizatora przed rozpoczęciem gry. Preferowane pojazdy to w pierwszej kolejności pojazdy wojskowe oraz pojazdy 4x4 w niezbyt oczojebnych kolorach. W
Ze swojej strony Organizator będzie dysponował kilkoma pojazdami 4x4 do obsługi gry off-game.
Ponadto, planujemy 1-2 pojazdy o większych możliwościach przewozowych (co najmniej kilkanaście osób), który będzie w dyspozycji TOC i będzie mógł być zadysponowany stronom wg procedur zawartych w rozkazach.
Jeśli zajdzie taka konieczność, to na potrzeby scenariusza Organizator może czasowo ograniczyć możliwość korzystania z pojazdów w czasie gry. Właściele pojazdów "in-game" akceptują ryzyko ostrzelania ich pojazdu z replik ASG.
Może to się wyda dziwne ale nasze doświadczenia wskazują, że im mniej mieliśmy pojazdów na grach w tym terenie, tym lepsze wrażenia graczy. Oczywiście przy milsimie tego kalibru wykluczenie pojazdów jest niemożliwe, stąd powyższy kompromis. Dalsze szczegóły będą już ustalane w porozumieniu ze sztabami obu stron.

Pirotechnika:
Jeśli sytuacja zagrożenia pożarowego pozwoli, to dopuścimy użycie pirotechniki zgodnie z zasadami MCS. Dopuszczalne do użytku są jedynie środki pirotechniczne dopuszczone do obrotu handlowego! Zakazane jest użycie bardzo silnych petard wojskowych, nieprzeznaczonych na rynek cywilny!

Sorty mundurowe:
Organizator nie będzie narzucał jakiejkolwiek unifikacji mundurowej w ramach stron. Sztaby stron są odpowiedzialne za system identyfikacji swój/obcy. W ramach tego sytemu mogą zdecydować się na dowolne rozwiązanie.
Saltus VIII,XI; Unit 01,03,04,06; Milsim48h 2012; Blackops I,II,III; Igła I,II; KASKADA; ZAPAD; GreenCoat II; AEGIS 2015,2017,SpecOps; MA2017

Obrazek
Avatar użytkownika
kufel_wro
Administrator
 
Posty: 2901
Dołączył(a): 2009-06-28, 22:03
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez kufel_wro » 2011-03-30, 20:31

1. Edi
2. kufel_wro
3. Feldgrau
4. bolek

Mamy już minimalny 4 osobowy skład, z którym możemy startować do zapisów.

Czy są jeszcze jacyś chętni, niezdecydowani?
Saltus VIII,XI; Unit 01,03,04,06; Milsim48h 2012; Blackops I,II,III; Igła I,II; KASKADA; ZAPAD; GreenCoat II; AEGIS 2015,2017,SpecOps; MA2017

Obrazek
Avatar użytkownika
kufel_wro
Administrator
 
Posty: 2901
Dołączył(a): 2009-06-28, 22:03
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Edi » 2011-03-30, 20:58

Kufel wstrzymaj się jeszcze chwilę...

U mnie się trochę pozmieniało. W międzyczasie wyskoczyło bardzo dużo nowych tematów.
Dam Ci jeszcze potwierdzenie. Do 15 czerwca mamy czas.
Edi
 

Postprzez kufel_wro » 2011-03-30, 21:23

OK. Jestem po rozmowie z Dziuskiem. Ponad 47 minut informacji o grze ;) Ucho mnie boli ale było warto. Z racji tego, iż jesteśmy jedni z pierwszych będziemy mieli prawo wyboru zadań.
Saltus VIII,XI; Unit 01,03,04,06; Milsim48h 2012; Blackops I,II,III; Igła I,II; KASKADA; ZAPAD; GreenCoat II; AEGIS 2015,2017,SpecOps; MA2017

Obrazek
Avatar użytkownika
kufel_wro
Administrator
 
Posty: 2901
Dołączył(a): 2009-06-28, 22:03
Lokalizacja: Wrocław


Powrót do Scenariusze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości