Kongo epizod 4
Napisane: 2008-07-07, 15:39
Kolejny epizod z cyklu Kongo gra o charakterze fabularnym z elementami Mil-sim`u ( Military Simulation jakby ktoś nie wiedział )
Obrazek
wstępnie :
Teren gry :
Nieczynny kamieniołom w okolicach Jaworzna. Idealna sceneria do klimatu fabuły ze względu na sztolnie w ścianach kamieniołomu , starą prochownie oraz drogę dojazdową .
,,Gospodarcza'' wizyta VIPów w zagłębiu górniczym Kasai.
Sytuacja:
- Rebelianci opanowali nowe tereny, ale sporne obszary – kopalnie – dalej pozostają pod kontrolą sił rządowych.
- Rząd DRK chce przedstawić swoją sytuację i przekonać Organizację Narodów Zjednoczonych do zwiększenia liczebności sił ASFOR.
- Na zaproszenie rządu DRK do rejonu Kasai z wizytą przybywa Wysoki Komisarz ONZ ds. Afryki środkowej.
- ASFOR kontynuuje misję rozjemczą
- Królestwo Polskie dalej zapewnia swoje wsparcie dla rządu DRK.
Przewidziane są cztery strony konfliktu :
Ludowa Organizacja Wyzwolenia Kongo (LOWK) - People’s Kongo Liberation Organisation (PKLO) – organizacja utworzona dzięki wsparciu finansowemu i inspiracji Global Enterpise, Inc. 03.04.2038 wznieciła rebelię przeciw legalnemu rządowi DRK atakując obiekty państwowe w Kindu
Ruch Niepodległego Kongo (RNK) - Movement for Independent Kongo (MIK) – organizacja stworzona przez International Trade, Inc, jako przeciwwaga dla LOWK utworzonej przez konkurencyjną Global Enterprise
ASFOR , 2.CPB , Doradcy ONZ , Vip-y
Tubylcy - nastawieni przyjaznie wobec rządu lub nie
Tak więc trzeba pamiętać ze nie otwieramy ognia do każdej napotkanej osoby.Może ktoś będzie miał ważne informacje a może ktoś chce wyprowadzić w pole
każda grupa bedzie miała osobny - Brefing ( odprawę)
rejestracja tylko na forum Armii Południe lub Legionu 13 ( tutaj też można poczytać o wcześniejszych epizodach)
http://forum.armiapoludnie.pl/viewtopic.php?p=2337#2337
http://www.legion13.org/index.php?name= ... opic&t=340
ps. pewną atrakcją w scenariuszu który doda niezłego klimatu będzię wykorzystanie samochodów ( miedzy innymi wojskowy UAZ) + " limuzyna " dla vipów. Do tego dojdzie pirotechnika. Jedynym miejscem w którym obowiązuje zakaz stosowania grantów dymnych to most i jego najbliższe okolice.
mapka gry
Obrazek
zasady :
http://forum.armiapoludnie.pl/viewtopic.php?t=224
ZASADY OGĂLNE
Opatrunek:
Zakładany tylko przez innego gracza (w tym medyka)
Gracz przenosi przy sobie opatrunki w ilości zależnej od żywotności
Do opatrzenia gracza można użyć tylko jego własnych opatrunków - wyjątek : medyk
Medyk może przenosić opatrunki w apteczce w ilości zależnej od scenariusza
Medyk może opatrywać gracza korzystając z apteczki
Sposób podziału bonusowych opatrunków ustala scenariusz
Zakrywa z grubsza trafione miejsce
Ma kolor drużyny
Nie wolno przekazywać wspólnych opatrunków (medyka) graczom
Ranny :
Po trafieniu pozostaje na miejscu (stojąc lub siedząc)
Nie może mówić - może wzywać głosem Medyka (,,Medyk!'')
Nie bierze udziału w grze
Nie może być wykorzystany jako zasłona przez innych grających (?)
żywotność:
Ilość opatrunków przenoszonych przez danego gracza
Ustalana przez lscenariusz
Dyscyplina:
żołnierz ma obowiązek wykonywać polecania dowódcy
W przypadku każdego nie wykonania rozkazu żołnierz (gracz) może zostać skazany przez przełożonego na rozstrzelanie
spotkanie o 9.30 - 10.00 pod Fashion House na parkingu dla osób jadących z okolic Tychów i Pyrzowic oraz pozostałych którzy nie znają drogi na kamieniłom. HP/Co2 jakieś powinno być kulki we własnym zakresie. W okoliacach godz 9.00 kolega Dziki bedzie działał na FAKRO wiec można sie tam doładować jakby ktoś miał potrzebę.
Obrazek
wstępnie :
Teren gry :
Nieczynny kamieniołom w okolicach Jaworzna. Idealna sceneria do klimatu fabuły ze względu na sztolnie w ścianach kamieniołomu , starą prochownie oraz drogę dojazdową .
,,Gospodarcza'' wizyta VIPów w zagłębiu górniczym Kasai.
Sytuacja:
- Rebelianci opanowali nowe tereny, ale sporne obszary – kopalnie – dalej pozostają pod kontrolą sił rządowych.
- Rząd DRK chce przedstawić swoją sytuację i przekonać Organizację Narodów Zjednoczonych do zwiększenia liczebności sił ASFOR.
- Na zaproszenie rządu DRK do rejonu Kasai z wizytą przybywa Wysoki Komisarz ONZ ds. Afryki środkowej.
- ASFOR kontynuuje misję rozjemczą
- Królestwo Polskie dalej zapewnia swoje wsparcie dla rządu DRK.
Przewidziane są cztery strony konfliktu :
Ludowa Organizacja Wyzwolenia Kongo (LOWK) - People’s Kongo Liberation Organisation (PKLO) – organizacja utworzona dzięki wsparciu finansowemu i inspiracji Global Enterpise, Inc. 03.04.2038 wznieciła rebelię przeciw legalnemu rządowi DRK atakując obiekty państwowe w Kindu
Ruch Niepodległego Kongo (RNK) - Movement for Independent Kongo (MIK) – organizacja stworzona przez International Trade, Inc, jako przeciwwaga dla LOWK utworzonej przez konkurencyjną Global Enterprise
ASFOR , 2.CPB , Doradcy ONZ , Vip-y
Tubylcy - nastawieni przyjaznie wobec rządu lub nie
Tak więc trzeba pamiętać ze nie otwieramy ognia do każdej napotkanej osoby.Może ktoś będzie miał ważne informacje a może ktoś chce wyprowadzić w pole
każda grupa bedzie miała osobny - Brefing ( odprawę)
rejestracja tylko na forum Armii Południe lub Legionu 13 ( tutaj też można poczytać o wcześniejszych epizodach)
http://forum.armiapoludnie.pl/viewtopic.php?p=2337#2337
http://www.legion13.org/index.php?name= ... opic&t=340
ps. pewną atrakcją w scenariuszu który doda niezłego klimatu będzię wykorzystanie samochodów ( miedzy innymi wojskowy UAZ) + " limuzyna " dla vipów. Do tego dojdzie pirotechnika. Jedynym miejscem w którym obowiązuje zakaz stosowania grantów dymnych to most i jego najbliższe okolice.
mapka gry
Obrazek
zasady :
http://forum.armiapoludnie.pl/viewtopic.php?t=224
ZASADY OGĂLNE
Opatrunek:
Zakładany tylko przez innego gracza (w tym medyka)
Gracz przenosi przy sobie opatrunki w ilości zależnej od żywotności
Do opatrzenia gracza można użyć tylko jego własnych opatrunków - wyjątek : medyk
Medyk może przenosić opatrunki w apteczce w ilości zależnej od scenariusza
Medyk może opatrywać gracza korzystając z apteczki
Sposób podziału bonusowych opatrunków ustala scenariusz
Zakrywa z grubsza trafione miejsce
Ma kolor drużyny
Nie wolno przekazywać wspólnych opatrunków (medyka) graczom
Ranny :
Po trafieniu pozostaje na miejscu (stojąc lub siedząc)
Nie może mówić - może wzywać głosem Medyka (,,Medyk!'')
Nie bierze udziału w grze
Nie może być wykorzystany jako zasłona przez innych grających (?)
żywotność:
Ilość opatrunków przenoszonych przez danego gracza
Ustalana przez lscenariusz
Dyscyplina:
żołnierz ma obowiązek wykonywać polecania dowódcy
W przypadku każdego nie wykonania rozkazu żołnierz (gracz) może zostać skazany przez przełożonego na rozstrzelanie
spotkanie o 9.30 - 10.00 pod Fashion House na parkingu dla osób jadących z okolic Tychów i Pyrzowic oraz pozostałych którzy nie znają drogi na kamieniłom. HP/Co2 jakieś powinno być kulki we własnym zakresie. W okoliacach godz 9.00 kolega Dziki bedzie działał na FAKRO wiec można sie tam doładować jakby ktoś miał potrzebę.