Gra na zakończenie roku 2008 - 21 grudnia

Gry bez założonych scenariuszy, czysta improwizacja

Gra na zakończenie roku 2008 - 21 grudnia

Postprzez bagera » 2008-12-10, 21:40

Data spotkania: 2008-12-21
Godz. spotkania: 10.00
Miejsce spotkania: Wisła - Poligon BAGERA TEAM

Witam
Serdecznie zapraszam wszystkich miłośników Paintballu na imprezę na zakończenie roku 2008 , 21 grudnia o godzinie 10.00 w Wiśle na poligonie BAGERA TEAM.
Plan:
10.00 zbiórka i przegrupowanie
10.30 rozpoczęcie pierwszej gry
12.00 przerwa techniczna
12.30 rozpoczęcie drugiej gry
14.00 zakończenie
14.30 Gril

Gry bedą zawierały elementy:

- Medyk
- Minowanie
- Flagi
- 2 lub 3 wioski w zależności od ilości graczy
- Granaty dymne
- Misje snajperskie
- Limity amunicji

Koszt uczestnictwa w imprezie FREE !!!!!!

Wszystkich zainteresowanych zapraszam na nasze forum do zapisów , żebym miał wiadomości by poukładać wszystko jak najlepiej.

PS na imprezie będzie darmowe doładowanie HP i możliwość zakupienia kulm oraz możliwość wypożyczenia butli HP 0.8l alu za 5zł.

Na liście należy wpisywać:

ksywe lub imie / komercja jeżeli chcesz wypożyczyć lub własny sprzęt jeżeli posiadasz / HP lub Co2/ Kule ile szt. jeżeli chcesz kupić/ Gril TAK lub NIE w zależności czy zostajesz na grilu.

Przykład:

1.BAGERA/ Własny sprzęt / HP / Kule 0 / Gril TAK


Pozdrawiam
bagera
 

Postprzez Pentagram » 2008-12-10, 21:46

Panowie no co Wy na to? Chlopaki z Bagery maja fajny pomysl, ja jestem jak najbardziej za -tylko niech jaka kolwiek lista sie uzbiera,a potem wpiszemy sie na forum do WAS:)
1. Pentagram
2.
Pentagram
 

Postprzez lordmarcel » 2008-12-10, 23:30

Ja także jestem za :)
Taka luÂźna atmosfera będzie idealnym zakończeniem roku paintballowego :D
A i czy u kogoś znajdzie się dla mnie miejsce w aucie (no niestety nie mam jak sam tam dojechać ;)) ?

1. Pentagram
2. Marcel

POZDRO :D
Avatar użytkownika
lordmarcel
 
Posty: 466
Dołączył(a): 2008-03-25, 14:24
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Edi » 2008-12-10, 23:34

1. Pentagram
2. Marcel
3. Edi
4. ...
Edi
 

Postprzez Pentagram » 2008-12-11, 07:25

sadze Marcel ze damy rade sobie cos znaleÂźć a jesli nie to pociagiem do wisly:) 1h i jestesmy:)
1. Pentagram
2. Marcel
3. Edi
4. ...

no dalej wpisywac sie na liste
Pentagram
 

Postprzez partyzant P » 2008-12-12, 18:54

1. Pentagram
2. Marcel
3. Edi
4. Naziom
5...

Teraz w ten wekend nie moge, coroy jestem, ale za tydzien bede.
partyzant P
 

Postprzez Miodzik » 2008-12-12, 20:09

No bo ta gra jest za tydzień.
Miodzik
 

Postprzez Sharky » 2008-12-14, 12:30

1. Pentagram
2. Marcel
3. Edi
4. Naziom
5. Sharky
6. ...
Sharky
 

Postprzez ravis » 2008-12-15, 17:40

1. Pentagram
2. Marcel
3. Edi
4. Naziom
5. Sharky
6. Ravis
7. ...
ravis
 

Postprzez bagera » 2008-12-16, 00:34

Witam wszystkich zainteresowanych imprezą 21 grudnia na Poligonie BAGERA w Wiśle

Prosze o zapisywanie się do środy 17 grudni godz.22.00 na forum BAGERA TEAMu. Osoby które dopiszą się po tym terminie oczywiście dalej będą mile widziane
tylko nie mogą mieć mi za złe jeżeli zabraknie dla nich przewidzianych dodatków - Gril (herbata, kiełbasa), HP, Kule itp.

Podczas gier można używać granatów dymnych, hukowych, min itp. które posiadają atest - czyli są zakupione a nie zrobione w domu!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Scenariusze na 21 grudnia:

1. Scenariusz - Walka o terytorium.

Upada Państwo i powstaje ogólny chaos, dwa ugrupowania:
- Bojownicy o Wolność żądni życia w pokoju
- Renegaci żyjący z rozbojów, oraz kradzierzy walcząc o zdobycie jak największych terenów i podporządkowanie ich wedle swoim przekonaniom. Bojownicy o wolność mimo swoiej wrogości do przemocy zmuszeni są utworzyć jednostki porządkowe, które w ich imieniu będą prowadzić krucjatę przeciw bezprawiu. Renegaci jednak bardzo szybko rozwijają swoje interesy na terenie Państwa, posiadając wielką wiedzę militarną jak i brak szacunku do ludzkiego życia.

Zasady:

- gramy no zdobywanie terytorium - na terenie walk zostanie rozmieszczone kilkanaście skrzyń dwukolorowych, każde ugrupowanie będzie posiadało swój kolor. W momęcie kiedy dane ugrupowanie dociera do kolejnej skrzyni, obraca ją swoim kolorem do góry co oznacza zajęcie terytorium, skrzyń nie można przemieszczać!!!
- gramy 1godzine 20minut i podliczamy ilość punktów zajętego terytorium.
- gramy na dwie wioski - jedna to Bojownicy o Wolność, druga to Renegaci
- gramy na splaty - czyli bezpośrednie trafienia wraz z pozostawionym znakiem z farby we wszystko co należy do danego gracza.
- gramy na punkty medyczne i bandaż - gracze posiadają po jednym bandażu, czyli może zabandażować tylko jedno trafienie - po otrzymaniu trafienia w nogę lub rękę (miejsce umożliwiające założenie bandaża) gracz może dalej walczyć w pozycji siedzącej lub klęczącej (czyli nie może chodzić ani biegać), aż do momętu zabandażowania rany, wtedy może wrócić do czynnego udziału w walkach. Jeżeli zaś podczas tej sytuacji otrzyma trafienie w ciało lub głowę ginie i z markerem uniesionym ponad głowę (jak jeniec z dwoma rękami ponad głową) udaje się do swojej wioski, gdzie znajduje się punkt medyczny. Każda wizyta w punkcie medycznym leczy wszystkie rany, czyli kasuke tez bandarze.
- trafienie w broń powoduje jej uszkodzenie i zmusza do udania się do wioski do rusznikarza, oczywiście jeżeli gracz posiada broń zapasową np. pistolet to może jej używać i dalej czynnie brać udział w walkach.
- gramy na limity amunicji - gracz na polu walki może mieć przy sobie max 150szt. amunicji , ale w proporcjach 50szt w markerze i 100szt w fatach. Oczywiście gracz może posiadać jaką kolwiek ilość amunicji, ale musi ją przechowywać w bazie i tam może się doładowywać. Jeżeli gracz zostanie przyłapany na posiadaniu amunicji w innych proporcjach , czyli np 100szt w markerze lub więcej niż 150szt. w sumie, zostaje natychmiast wyproszony z gier do końca dnia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- budynki główne są punktami neutralnymi i niemogą być podejmowane przez drugie ugrupowanie.
- inne zagadnienia rozstrzygniemy na zebraniu przed grą

Ekwipunek jaki powinien mieć gracz przystępując do scenariuszy - przyniesiony z domu!!!!!!! jeżeli nie bedzie go posiadał np. bandarza nie bedzie miał możliwości uleczenia się i będzie za każdym razem musiał udać się do swojej wioski do punktu medycznego.
- 1x bandaż


2. Scenariusz - CS

Tereny puszczy są patrolowane przez Rangersów, których zadaniem jest zapewnienie stałej łączności na pobliskim polu walki chroniąc anteny nadajników. Wróg uzmysłowił sobie, żeby zdobyć przewagę nad przeciwnikiem musi zniszczyć jego łączność między posterunkami. W tym celu wynajmuje zewnętrzne ugrupowanie Terorystów do wykonania tego zadania, aby nie osłabiać swoich fortyfikacji jakie udało mu się już zająć na polu walki.

- gramy na minowanie - Teroryści mają kilka min (miny to połączenie c4 i zapalników które trzeba poskładać) i wyznaczone miejsca w których należy zdetonować miny, Rangersi mają za zadanie nie dopuścić do wysadzenia wyznaczonych punktów.
- gramy na dwie wioski - jedna to teroryści, druga to Rangersi
- gramy na splaty - czyli bezpośrednie trafienia wraz z pozostawionym znakiem z farby we wszystko co należy do danego gracza.
- gramy na punkty medyczne i bandaż - gracze posiadają po jednym bandażu, czyli może zabandażować tylko jedno trafienie - po otrzymaniu trafienia w nogę lub rękę (miejsce umożliwiające założenie bandaża) gracz może dalej walczyć w pozycji siedzącej lub klęczącej (czyli nie może chodzić ani biegać), aż do momętu zabandażowania rany, wtedy może wrócić do czynnego udziału w walkach. Jeżeli zaś podczas tej sytuacji otrzyma trafienie w ciało lub głowę ginie i z markerem uniesionym ponad głowę (jak jeniec z dwoma rękami ponad głową) udaje się do swojej wioski , gdzie znajduje się punkt medyczny. Każda wizyta w punkcie medycznym leczy wszystkie rany, czyli kasuke tez bandarze.
- trafienie w broń powoduje jej uszkodzenie i zmusza do udania się do wioski do rusznikarza, oczywiście jeżeli gracz posiada broń zapasową np. pistolet to może jej używać i dalej czynnie brać udział w walkach.
- gramy na limity amunicji - gracz na polu walki może mieć przy sobie max 150szt. amunicji , ale w proporcjach 50szt w markerze i 100szt w fatach. Oczywiście gracz może posiadać jaką kolwiek ilość amunicji, ale musi ją przechowywać w bazie i tam może się doładowywać. Jeżeli gracz zostanie przyłapany na posiadaniu amunicji w innych proporcjach , czyli np 100szt w markerze lub więcej niż 150szt. w sumie, zostaje natychmiast wyproszony z gier do końca dnia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- budynki główne są punktami neutralnymi i niemogą być podejmowane przez drugie ugrupowanie.
- inne zagadnienia rozstrzygniemy na zebraniu przed grą.
bagera
 

Postprzez partyzant P » 2008-12-16, 20:52

ja w niedziele wypadam.
partyzant P
 

Postprzez Pentagram » 2008-12-16, 21:16

ty zawsze wypadasz misiu - sprzedaj sprzet, kup nowe gry i siedz w domu.
Pentagram
 

Postprzez [JH] Martin » 2008-12-16, 22:26

Daj mu spokój - pewnie musi tego psa co ma na zdjęciu wyprowadzić :-)))

Anyway, od nas powinno wpaść ze 5 duszyczek, może więcej.
[JH] Martin
 

Postprzez lordmarcel » 2008-12-17, 14:07

To nie jego pies ;)
On ma jamnika xD

POZDRO :D
Avatar użytkownika
lordmarcel
 
Posty: 466
Dołączył(a): 2008-03-25, 14:24
Lokalizacja: Katowice

Postprzez Miodzik » 2008-12-17, 14:24

Ty jamnik, WYPUśĂ† POWIETRZE!
Miodzik
 

Następna strona

Powrót do Luźne spotkania

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

cron