"bój na magazynki"

tu rozmawiamy o naszych szalonych pomysłach i propozycjach usprawnień

Postprzez pucio » 2013-09-29, 19:32

1. Kris - .68 Scarab (.43 Xpower M4 + magi do wypożyczenia) lub na odwrót :)
2. Feldgrau - .68 -scarab (6 magów), tiberius(4 magi) , .43 - Mets ( 2 magi )
3. Przemo - Tipek Phenom w konwersji DMag , tiberius , (.43 M4 + Magi do wypożyczenia ) , ewentulanie suport w postaci M249 jako A5 która wyglądem i wagowo podchodzi pod real.
4. Ac3 .68 TGR2 Scarab Arms + 0.43 Walther P99
5. Warhammer - Tiberius T9.1 (2 magazynki)
6. Majster MR5 ( kilka magów )
7. Szegi MR5 ( kilka magów )
8 .Chaos MR5 ( kilka magów ) TPX (4 magi )
9. Michael MR5 ( kilka magów )
10.Piotr MR5 ( kilka magów )
11.Adam MR5- E ( kilka magów )
12.Jubszy Hammmer 7 , MRX 1szt ( kilka magów )
13. Batro MR5
14. Paweł .68 TGR2 Scarab Arms
15. pucio .68 TGR2 Scarab Arms
16. 3.50 .68 TGR2 Scarab Arms
Avatar użytkownika
pucio
 
Posty: 318
Dołączył(a): 2013-01-19, 23:02
Lokalizacja: Sosnowiec

Postprzez Flemming » 2013-09-29, 19:46

1. Kris - .68 Scarab (.43 Xpower M4 + magi do wypożyczenia) lub na odwrót :)
2. Feldgrau - .68 -scarab (6 magów), tiberius(4 magi) , .43 - Mets ( 2 magi )
3. Przemo - Tipek Phenom w konwersji DMag , tiberius , (.43 M4 + Magi do wypożyczenia ) , ewentulanie suport w postaci M249 jako A5 która wyglądem i wagowo podchodzi pod real.
4. Ac3 .68 TGR2 Scarab Arms + 0.43 Walther P99
5. Warhammer - Tiberius T9.1 (2 magazynki)
6. Majster MR5 ( kilka magów )
7. Szegi MR5 ( kilka magów )
8 .Chaos MR5 ( kilka magów ) TPX (4 magi )
9. Michael MR5 ( kilka magów )
10.Piotr MR5 ( kilka magów )
11.Adam MR5- E ( kilka magów )
12.Jubszy Hammmer 7 , MRX 1szt ( kilka magów )
13. Batro MR5
14. Paweł .68 TGR2 Scarab Arms
15. pucio .68 TGR2 Scarab Arms
16. Flemming .68 CCI Phantom stock-class (magi - probówki na 10 kul), .43 Glock (3 magi)
17. ...
Avatar użytkownika
Flemming
 
Posty: 445
Dołączył(a): 2009-09-02, 15:52
Lokalizacja: Żory

Postprzez Feldgrau » 2013-09-29, 21:13

ja pierdziuuuuuuuuuuu ale nas jest biorąc pod uwagę niektórych po dwie sztuki to na 20 osób możemy grę zmontować - do tego mamy pojazdy - no panowie czas działać - może jakaś wojna zimowa coś przed świętami zamiast dywanów trzepać to do lasu na milsim 6-8 godzin
" Zabij ich wszystkich a Bóg weźmie do siebie niewinnych "
Avatar użytkownika
Feldgrau
moderator
 
Posty: 6610
Dołączył(a): 2009-10-29, 20:23
Lokalizacja: Jaworzno

Re: "bój na magazynki"

Postprzez [HSS] Jubszy » 2013-11-27, 22:59

Pochwalony,

Odnośnie broni wsparcia która przewinęła nam się na rozmowie: poza kryteriami gabarytowo-wagowymi (80cm/7kg) jaki dopuszczamy system zasilania w kulki? Tylko TAC-CAP, czy normalnie elektrospłuka u góry? Nie ukrywam, że TAC-CAP bardziej tu pasuje, ale to wasze zdanie jest kluczowe. Jeszcze jedno, jakie ograniczenia kulowe tu widzicie?
Avatar użytkownika
[HSS] Jubszy
 
Posty: 118
Dołączył(a): 2013-11-26, 14:48

Re: "bój na magazynki"

Postprzez Feldgrau » 2013-11-28, 06:01

PMK odpowiedz , masz największe doświadczenie , moja Pekaśka się tu nie liczy
" Zabij ich wszystkich a Bóg weźmie do siebie niewinnych "
Avatar użytkownika
Feldgrau
moderator
 
Posty: 6610
Dołączył(a): 2009-10-29, 20:23
Lokalizacja: Jaworzno

Re: "bój na magazynki"

Postprzez [HSS] Jubszy » 2013-11-28, 10:50

Kryteria muszą być ostre: stylizacja, waga, długość schowany magazynek o ograniczonej pojemności(TACCAP, Qloader) - inaczej zaroi nam się od chętnych na karabin maszynowy, a nie o to przecież chodzi.
Avatar użytkownika
[HSS] Jubszy
 
Posty: 118
Dołączył(a): 2013-11-26, 14:48

Re: "bój na magazynki"

Postprzez Przemo » 2013-11-28, 12:56

waga , rozmiar i to w tej kwestii sprawa bezsporna . Dla mnie ważna jest tez stylizacja "zestawu" jeśli chodzi o zasilanie w ammo widzę tutaj przede wszystkim patenty typu "nautilius drive" . Niestety cena tego wynalazku jest na tyle wysoko że entuzjastów może nie być zbyt wielu więc alternatywnie w dalszej kolejnosci widze tutaj cyklon i ripclip a na samym koncu plasował bym popularne w speedowych klamkach "jajowody"
Saltus III,IV,V,VII; Unit 03,04,07; Igła: I; Blackops II,IV; Ramsar I,III; Bravo Two Zero; Wilczy Szlak; KASKADA; RedFall 2013; SALAMANDRA; GreenCoat II; AEGIS 2015
Avatar użytkownika
Przemo
moderator
 
Posty: 2257
Dołączył(a): 2008-03-14, 21:50
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: "bój na magazynki"

Postprzez Pmk » 2013-11-28, 21:00

Standard w milsimie to:
- długość min. 80cm
- ciężar min. 7kg (tu dołożyłbym - bez butli!)
- limit ammo - limit strzelca x2 (lub 3)
Na potrzeby ,,na magazynki'' można dołożyć:
- stylizacja (nie kosmiczne cóś)
- schowany magaznek - np. nautilus, cyklon,riplclip (nie spłuczka/rotor), zamykany klapą (tam gdzie to pasuje, np nie do qloadera :] - żadnych ,,otwartych'' speedowych wynalazków z silikonu)
- wymagany dwójnóg
- max 15 BPS (jak w realu)
- max pojemność spłuczki 200
- limit ilości kmów - max 1 na 4 graczy (na 10/drużynę? - ustala org).

Pmk


PS. Kiedyś myślałem o rozróżnieniu (u)km - w wariancie rkm (obsługa jednoosobowa) i ckm (przenoszenie/obsługa dwuosobowa, podstawa?) - odpowiednio 100 i 200 w spłuczce.
Ale na razie chyba nie ma co przesadzać z komplikowaniem.
Do wykorzystania wprzyszłości, w scenariach/milsim/larp.
Balansujcie dopóki się da, a gdy się już nie da, podpalcie świat!
J.Piłsudski
Avatar użytkownika
Pmk
moderator
 
Posty: 1427
Dołączył(a): 2008-03-14, 21:55
Lokalizacja: Tychy

Re: "bój na magazynki"

Postprzez Flemming » 2013-11-29, 02:13

POMPKI
Kilka przemyśleń co do pompek/mag-fedów. Kto to widział, żeby "broń" snajperska miała ograniczenie do 5 kul? Barrett M107 jest zasilany z magazynków 10-nabojowych. Rozumiem, że skoro pompa stock-class zasilana jest z probówek 10 nabojowych również spełnia to kryterium. Nie róbmy niepotrzebnych komplikacji. Czyli:
1. Mag SC na 10, probówka na 10, wsypuję 10 i strzelam do wyczerpania magazynka.
2. Do pompek wystarczy wymóg stock-class only i mamy sporo większe grono Mag-fedów. Dodatkowo informuję iż pompki SC nadają się do pojedynczego ładowania kulek First Strike. (O tym potem)
3. Mag sprężynowy z BT jest idealny do przerobienia praktycznie prawie każdej klamki na Mag-feda, więc popieram stosowanie w całej rozciągłości. (Lepiej nabyć mag za 100,- niż kolejną klamkę).
4. First Strike - jeśli ktoś tym chciałby postrzelać, to wcześniej chrono na FS-ach, ale treningowych (załatwimy takie,czerwone co nie Kriss?) Max 280 fps w budynku.
5. Ilość magów na grę - do 6 gotowych do podpięcia, plus dodatkowe luźne amo przy sobie do nabijania pustych magów - zawartość kolejnych 6 magów.(Max 120 kul na strzelca in total).
Tak to widzę.
Avatar użytkownika
Flemming
 
Posty: 445
Dołączył(a): 2009-09-02, 15:52
Lokalizacja: Żory

Re: "bój na magazynki"

Postprzez Ace » 2013-11-29, 15:08

Ograniczenie przenoszonych magazynkow jest troche nie fair.
W moim Tgr2 jest 18 w magu ,dmag ma chyba 20 a Mr5 chyba 10 ,niech mnie ktos poprawi.
Wedlug mnie magazynki powinny byc bez ograniczen. Zreszta ktos probowal sie ladowac w czasie kontaktu? ;-)
Avatar użytkownika
Ace
 
Posty: 1216
Dołączył(a): 2012-02-21, 21:06
Lokalizacja: Katowice/Sosnowiec

Re: "bój na magazynki"

Postprzez Flemming » 2013-11-29, 18:10

Ac3 napisał(a):Ograniczenie przenoszonych magazynkow jest troche nie fair.
W moim Tgr2 jest 18 w magu ,dmag ma chyba 20 a Mr5 chyba 10 ,niech mnie ktos poprawi.
Wedlug mnie magazynki powinny byc bez ograniczen. Zreszta ktos probowal sie ladowac w czasie kontaktu? ;-)


Racja, tak rzuciłem cyfrą 6, żeby wysondować nastroje. Jak dla mnie to może być i 666 magazynków. Ja sie wielokrotnie ładowałem podczas kontaktu - z probówek 10 szt. Racja, brakuje "fire power", ale sam tak chciałem. Wkurza mnie tylko ograniczanie pomp SC do 5 szt. Ku..a, kazda klamka MF ma więcej, a jest SEMI,a ja mam mieć 5 kul w pompie? :evil:
Ave S!
Avatar użytkownika
Flemming
 
Posty: 445
Dołączył(a): 2009-09-02, 15:52
Lokalizacja: Żory

Re: "bój na magazynki"

Postprzez twbolek83 » 2013-11-29, 18:52

flemming spokojnie
to sa tylko propozycje
jak dla mnie moze byc i 10 w snajpercr
to nie jest jeszcze speed ;-)
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy
A. Einstein
Avatar użytkownika
twbolek83
Administrator
 
Posty: 2316
Dołączył(a): 2009-12-28, 14:53
Lokalizacja: olkusz

Re: "bój na magazynki"

Postprzez Flemming » 2013-11-29, 18:58

twbolek83 napisał(a):(...)
jak dla mnie moze byc i 10 w snajperce
(...) ;-)

Super, 10 szt. i więcej nie chcę - tylko weź proszę im to napisz na PSI.
Avatar użytkownika
Flemming
 
Posty: 445
Dołączył(a): 2009-09-02, 15:52
Lokalizacja: Żory

Re: "bój na magazynki"

Postprzez twbolek83 » 2013-11-29, 20:33

a prosze cie bardzi :-D :-D
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy
A. Einstein
Avatar użytkownika
twbolek83
Administrator
 
Posty: 2316
Dołączył(a): 2009-12-28, 14:53
Lokalizacja: olkusz

Re: "bój na magazynki"

Postprzez Flemming » 2013-11-29, 21:19

Podziękować, podziękować... może coś do nich dotrze, a jak nie to się więcej namacham przy doładowaniach :lol:
Avatar użytkownika
Flemming
 
Posty: 445
Dołączył(a): 2009-09-02, 15:52
Lokalizacja: Żory

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do SKRZYNKA POMYSłĂ“W

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości