Moje propozycje

tu rozmawiamy o pierdołach, w granicach rozsądku

Moje propozycje

Postprzez Rozan » 2008-03-25, 11:07

Na wstępie pragnę zaznaczyć, że to co napisze poniżej nie jest po to aby narzucać mój styl etc. chodzi mi o funkcjonalność, przejrzystość i treściwy przekaz informacji.. Bo po co komu forum gdzie pełno topicków a na dodatek nie na temat..

1.Wprowadzić restrykcje na forum (niezarejsetrowani mają dostęp do 2-3 tematów, po wrzuceniu zdjęcia i rejestracji dostają dostęp do forum) Unikniemy ludzi co się rejestrują i nie wracają itd.. Mamy być rozpoznawali, aby było wiadomo z kim gramy na grach.. bo po co jakieś durne obrazki w avatarze.. uzupełnia swój profil, i daje aktualne zdjęcie
2.Avatar, ustalić oficjalne wymiary i wielkość, aby nie muliło forum przy dużej ilości użytkowników, proponuję 100x150pix i wielkość max 20kb
3. Podpis usera, proponuję go ograniczyć bez zbędnych reklam itd.. max 1 userbar i to wszystko ( bo będzie syf i reklama)
- Wybrać junior admina i z 2 moderatorów na początek
4. Stworzyć grupy kilku większych drużyn na forum np grupa [SC]-kolor nicka niebieski.. a reszta z kolorem bez hasha przed nikiem dla innych
będzie bardziej widocznie i oficjalnie, bo hasha przed nickiem każdy może dać, natomiast dołączyć do grupy może tylko po akceptacji wodza grupy, tudzież admina..
5.Wprowadzić więcej info przy avatarze gracza.. nie mówie wszystko co się da ale:
- od kiedy jest związany z paintem
- broń
- coś tam jeszcze

6. można wykorzystać coś ze strony http://kpasg.net/news_portal.php?page=start (mam tu na myśli kilka rzeczy)
- na głównej stronie więcej odnośników w (main menu), taktyka warsztat galeria.. ograniczy to syf na forum (oczywiście wybrać co się ma na głównej znależć, takich odnośników do przeczytania) ale nie za dużo z 3-4
- w main menu, żeby pojawiły się newsy
7. Wprowadzenie możliwości dodania 1-2 zdjęć przez gracza
- w profilu można sie pobawić dodać nowe opcje / jednak to z czasem, bo mało istotne

8. Shouta dać do góry, ułatwi posługiwanie się, odświeżanie itd

9. Wprowadzić dział archiwum, aby wszystkie posty stary i nie na temat tam wrzucać ( zawsze można odświeżyć taki temat przez admina, użytkownik nie traci postów)

10. REKLAMA, REKLAMA, REKLAMA
- informować ludzi z regionu, że jest taka strona zrzeszająca graczy
leśnych (oczywiście ustalić cele jakie strona ma spełniać wcześniej)
- zrobić ulotkę formatu pocztówki, i rozesłać po uczelniach itd
11. Zrobić bannery, userbary, rozesłać po innych forach.. Zarządzić wymianę banerową z innymi stronami
12. zachęcić ludzi z okolić np. Z jakiegoś sklepu paintballowego aby się zarejestrował i pisał o nowościach, nowych gunach itd..
- on ma potencjalnych kupujących my mamy świeże info, wiadomości z zaplecza, i niższe ceny..

Jak coś wpadnie to zrobie edit i wrzucę..

PS. Strona startowa, i main menu wygląda bardzo obiecująco
________________________________________________________________________

zadania wykonane -> liczby w zielonym kolorze
Rozan
 

Powrót do KANTYNA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron