Strona 2 z 2

PostNapisane: 2010-02-04, 15:29
przez adamgsi
witam jezeli ci sie pali tu masz jako jedyny w pl sprzedajacy czesci do milsiga jezeli ci sie nie pali to masz na stronie www.milsig.eu sklep jest w pradze bede sie tam wybieral na wiosne po graty bo tanio maja magazynek jakies 75 zl u nich kosztuje co fajnie jak jade z niemiec do pl przejezdzam przez prage takze po drodze
a w pl masz skle www.rap4.pl a cha zapomnialem zapodac wam ciekawostke sa magazynki metalowe pasuja takze do milsiga bo to to samo praktycznie

www.rap4.pl

http://www.rap4.com/paintball/os/t68-pa ... -18-rounds

koszt 130 zl

co do tego zaworu power tuby to nie wiem czy zescie sie nie pomylili orginal jest czarny i powinien zostac wymieniony na ten z biala uszczelka a nie odwrotnie jak to edi napisal jak sie myle to mnie popraw wiem ze w rapie w pl sa z biala
co do hp mćj smiga jak lala a jak podlaczylem co2 to gdzies ucieka ale moze byc to spowodowane tym ze niemialem syfonu w butli .

A tak z ciekawosci ile osćb u was ma milsigi ???? czy by bylo liste zrobic kto ma

PostNapisane: 2010-02-04, 20:54
przez Calafior
No ja posiadam powertuba z tą białą uszczelka. Nie mam zadnych problemów po podłączeniu czy to Co2 czy HP , no chyba ze podłącze Flex Air to mi syczy ale to wina uszczelek które muszę wymienić .

PostNapisane: 2010-03-25, 14:20
przez Calafior
Wiec testowałem swojego T68 an HP i na Co2 i dalej mam ten sam problem na HP chrono pokazuje ponizej 200Fps a na Co2 230-240fps testowałem na lufie 16' . Sprawdzałem jak juz sie zrobiło ciepło i dalej to samo wymiana spręzyny na mocniejsza nic nie dała . Moze mieszka ktos w okolicach Gliwic i ma Milsiga lub T68 i moze mi pomóc w tym temacie ?. Moge podjechac z moim markerem to nie problem.

PostNapisane: 2010-03-28, 17:14
przez adamgsi
witam jakby cos to mćglbys podjechac do mnie , w patek bede w polsce przez 2-3 dni mieszkam niedaleko krapkowic (25km od opola) jakby cos wal na gg 4278866 pozdrawiam

PostNapisane: 2010-04-08, 19:20
przez Calafior
Ok udało mi sie rozwiazac problem choc do konca sam nie wiem jak.
Wczesniej cały czas miałem podłączoną mambe przez Remote Line , postanowiłem wrócic do systemu Flex Air . Naprawiłem go zamontowałem i podłączyłem butle Co2 , wymieniłem tez sprężyne na starą tą która była jak kupiłem tego markera. Co sie okazało jak zmierzyłem Fps-y max wyciągnołem 340Fps !!! . Nie mam pojecia dlaczego sie naprawiło ale jest dobrze . Testowałem przy lufie 16' i kulkach RAMP Blizard. Skreciłem markera do 280Fps poniewaz ma duze skoki 10-20 Fps. W niedziele jescze sprawdze jak bedzie na HP teraz nie miałem dostepu.

PostNapisane: 2010-10-23, 09:38
przez Kris2
Sorry za odgrzewanie kotleta, ale może komuś nowemu się przyda, dlatego wyjaśniam:
Starsze Milsig K-series miały tłoczek biały i należało go wymienić na czarny. Obecnie nie ma już wersji z białym na rynku. Co więcej jest kilka ulepszeń które pojawiły się wraz z M-series.
Milsig ma już porządny smar do wnętrzności, jest też nowy front bolt oraz air nozzle (element wkręcany z przodu power tuby po którym śmiga front bolt :P) Oba wykonane z polimeru, lepiej dopasowane - ciaśniejsze. Polimer wytrzymuje większe naprężenia niż metalowy airnozzle (druga generacja była metalowa, pierwsza z jakiegoś tworzywa) Dopracowano też regulację (często śruba zrywała się).
Jest też nowy hammer, ale jak narazie tylko do M-series, niebawem sprawdzę, czy da się go wpakować w K-series.

P.s.
Są też nowe sprężyny 110% - dla tych co mają problemy z prędkością.